Fórum - Téma


S-max * Startovaní


Fórum Technický koutek S-max * Startovaní



1  2

2012-08-26 17:59:30

Dobrý den mám ford s-max 2l TDCI a nestartuje hned na otočení nastartuje zhruba po 4s měl jsem před tim také 2TDCI a startoval hned

2012-08-26 20:25:56

petrkosa

to může být cokoliv,tlak paliva špatný vstřiky, je toho moc

2012-08-26 21:07:05

to petrkosa.

Teplej nebo studenej?

2012-08-26 21:18:34

Je to stejný jak za tepla tak za studena ale za tepla je to malinko lepší

2012-08-26 22:22:21

takže žádná indicie, tedy jak říká Tomenzino- to může být cokoliv.

2012-08-27 12:20:17

skus to nejmensi zlo treba zhavici svicky vycistit filtr paliva palivo muze spadavat taky promer baterku jestli dava dost stavy jak psali predemnou muze toho byt vic

2012-08-27 16:15:11

petrkosa

pokud starter točí normálně batekou to nebude.Žkavičky teď nepotřebuješ to by muselo chytat bez nich v tomhle teplu. Takže jedině ten filtr paliva.Pokud to nebude pořád dobrý nechat zkontrolovat vstřiky.Ale bez vyndání pouze na orig. diagnostiku ve Fordu zjistí jestli se vstřiky hýbou.Pokud ne bude to špatně chytat.

Mě to dělalo taky tak úplně přesně.

Pak nezbývý než čistič do nafty.Já je zachránil

2012-08-27 22:25:19

starter muze tocit ale pokud do nej nejde stava kterou potrebuje tak to muze delat i baterka nedrzi potrebnej proud mel jsem to sami na fieste 1,8d jelikoz jsem dene popojizdel cca5km tak se nestihala dobit a pokud jde o zhavice tak po kazdym otoceni klicku sepina rele zhaveni a pokud tam mas rucni pumpu skus za studena napumpovat kazdopadne dej vedet co tomu bylo

2012-08-27 22:27:00

a co to mas vubec za rok vyroby kolik to ma najeto

2012-08-27 22:36:33

petr12:

tak nevím ale snad když baterka točí málo je poznat. Ale dobře beru to. Tipoval bych to na tu naftu nebo něco podobného.

Padání nafty,vstřiky,nebo taky Špatná funkce EGRu. Je toho moc

2012-08-27 22:41:04

presne tak je toho moc tezko spekulovat spatna nafta taky dokaze udelat bordel muze byt i zaneseny sitko na cerpadle v nadrzi nechame se prekvapit

2013-03-24 13:32:24

Mne to štaruje dlhšie len ked je teplota okolo 0.

Vymenil som žhaviče, ale nepomohlo, je možné že sú aj tie nové naprt. Ráno štartuje dlhšie a poobede keď ide z roboty tak chytí hneď.

2013-03-24 14:40:00

Developer76: To by také mohlo být teplotním čidlem chladicí kapaliny, že nedá řídicí jednotce informaci o teplotě motoru.

2013-03-24 15:33:51

Vyskúšam a uvidíme či to pomôže.

2013-03-24 15:58:19

Developer76:

Já myslím, že se žhavicí svíčky nejdříve změří, než se vymění. Pak se mění věci úplně zbytečně, a stojí to hodně peněz.

Pokud je zima, je naprosto normální, že to chytá po delším točení. Už je to tak.Přeci jen nemáme nová auta

2013-03-24 18:21:31

Tomenzino: Chcel som ich zmerať ale v servise mi povedal že sú čierne a že je to zbytočné a ja neviem aké majú mať hodnoty a prikladať ich na baterku myslím že by som im akurát tak uškodil.A s tým dlhým točením , nie som na to zvyknutý je to len4 roky starý voz a má len 130 000km, tak neviem, a mám ešte 13 rokov starý peugeot 2,0 hdi a to chytá na 1-šup aj pri -30 a to už má najazdené 500 000km, ale je pravda každé auto sa nevydarí

2013-03-24 18:49:19

Developer76:

Tak že jsou černé svíčky, nic neznamená.Ale to je už jedno.Pro příště,pokud by jsi měřil svíčku, měla by mít odpor 0,9-1,2 Ohmů. Samozřejmě jí vyzkoušíš i na baterce,nevadí jí to,ale jen opravdu chvilku připojit. Uvidíš jestli se rozžhavý, a hned pryč.To jen v krajním případě.

No pokud tě to hodně trápí, můžeš zkoumat proč to tak je.Ale důležitý je,že to chytne i když o vteřinu později.

Jinak to že se ti ztrácí voda,to píšeš o tom samém autě? Potom to hůř chytá, protože může být ve válci voda?

2013-03-24 18:53:13

Tomenzino: dík za radu skúsim si zmerať ten odpor to by som mal zvládnuť a potom sa uvidí

2013-03-24 19:17:48

Developer76: Jednu sviečku čo som menil mám odloženú zmeral som ju a ukazuje mi hodnotu 4,9, tak asi nebola dobrá.

2013-03-24 19:20:43

Developer76:

To je moc. To není možný


Odpovědět

1  2