Fórum - Téma


RS vs RS


Fórum RS RS vs RS

Informace o modelu: Ford RS


1  2

2015-11-10 18:09:43

ford666: tak ford byl první...ale každopádně v tom nevidim důvod dělat kvůli tomu nějaký humbuk,mě je v podstatě fuk kdo na RS má větší právo...nemám rád škodovky,ale abych kvůli jednomu označení z toho bylo v rozpoložení to teda ne

petrdepo: nevim na jakou ty historii koukáš,ale já na wiki a tam je 73 a wiki nelže

2015-11-10 18:11:56

burix: Wiki sice nelže, ale v řadě případů kecá. V předchozím příspěvku jsem doplnil odkaz na zdroj informací.

2015-11-10 18:21:37

burix: Mě teda osobně neni jedno kdo má nebo nemá na označení RS větší právo..

2015-11-10 18:23:21

burix: beru na vědomí, nejsi v rozpoložení...

Škoda to udělala v době komunismu a bylo ji úplně jedno, naopak záměrně použila označení, z v té době velmi úspěšného Escort

U Škody se jednalo jen o soutěžní verze, FORD má civilní RS...

2016-03-11 20:45:44

Ku příležitosti představení upraveného modelu sportovní divize Ford, na Ženevském autosalonu, jsem se rozhodl vložit další příspěvek do této diskuse...

Ford vyvíjí a vyrábí, kromě hlavního proudu, vozy zaměřené na sport o tom je ostatně tato diskuse, ovšem kromě ultimativního RS, které vzniklo na začátku 70', Ford našel prostor pro univezálněji zaměřené vozy. Více směrované na každodenní použití, avšak s přívlastkem sportu a luxusu, ale také dostupnější než RS. Ford inteligentně použil motory z vrcholných, ale standardních modelů, nezřídka bez navýšení výkonu, pouze se zkrácenými převody a tužším nastavením podvozku, což evokovalo sportovní charakter jízdy. Jako první byla na začátku 80' Fiesta. Označení bylo používáno od poloviny 60' v Austrálii, kde ho dostal Ford Falcon XR. Jednalo se o X-extra(výbava) a R-racing. V Austrálii přidaná číslice dnes znamená počet válců, známe XR6, XR8, ale i XR5(Evropský Focus ST225).

V Evropě se číslice používala v kontextu se segmentem, ve kterém byla zkratka použita, Fiesta XR2, Escort XR3, Sierra XR4. S příchodem vstřikování, přibylo za číslicí malé i-injection.

Zkratka XR začala být používána jinými výrobci, například jako označení výbavy (Peugeot).

Možná i proto Ford na přelomu Milénia změnil označení pro sportovně zaměřené vozy. V Evropě, se oběvila zkratka ST, S-sport T-technology. Zkratka je podobná označení, používanému sportovní divizi Ford v USA, ale významově se liší, S-special V-vehicle T-team. Jako první dostal nové označení asi nejslavnější ze všech, kteří tuto zkratku smějí používat, Ford Mondeo ST200(v Anglii ST24 s motorem V6 170 koní 1998). Ke zkratce je většinou přidáno číslo, oznamující přibližný(zaokrouhlený) výkon v koních, Mondeo ST200 má deklarovaný výkon 205 koní. Postupně vznikaly další výborné, vybavené, denně použitelné modely, 2002 Focus ST170, 2002 Mondeo ST220, 2004 Focus ST225, 2005 Fiesta ST150, 2012 Focus ST250, 2013 Fiesta ST180.

A teď je tu problém s roztrženým pytlem. Proč se Seat kombi označuje ST? To samé má Opel, také ST pro kombi! Proč po nás všichni jdou? Protože jsme nejlepší!

Přesto, na probíhajícím autosalonu v Ženevě, Ford představuje upravenou Fiestu ST, tentokrát s označením stejným jako měl průkopník, Fiesta ST200 má 215 koní při overboost - hodně štěstí...

2016-03-12 10:49:26

ford666:

Až mě slza ukápla..

2016-03-12 15:54:27

hupino:

Pro samý slzy jsem na to neviděl a teď koukám, že mi vypadl klenot nejvzácnější...

Zapomněl jsem zmínit nejslabší, ale nejostřejší, v roce 2000 přišla na svět šelma, Puma ST160

2016-03-12 18:47:54

ford666:

Tak já taky přispěju s trochou do mlýna ať je to kompletní. I když je to jen koncept.. Nechal jsem to přeložit googlem,ale při dobré vůli to přelouskat jde..

FORD MONDEO CÍLE vysoký výkon a nízké emise

ŽENEVA, 09.03.1999 - Ford se znovu potvrzuje svou výkonnost a dědictví na životní prostředí v roce 1999 Geneva International Motor Show s uvedením tří nových modelů Ford Mondeo - Supercharged, 3,0 litru, bi-paliva Ford Mondeo ST250 ECO Concept, verze výroba of závod inspirovaný ale silnice-běžný Ford Mondeo ST200 a výroba Ford Mondeo 1,8 AFV.

Ford Mondeo ST250 ECO CONCEPT

Vzrušující výkon s možností AFV

Nové Mondeo ST250 ECO Koncept Ford představuje smysluplný Body Styling z úrodné mysli Aston Martin DB7 designér Ian Callum a dělá odvážné tvrzení výkonu a zároveň přináší silný environmentální zprávu, kombinující přepínatelný benzín a zkapalněný ropný plyn (LPG) paliva An motor naladěn na omezování emisí nad rámec stávajících evropských norem.

"Přeplňovaný Ford Mondeo ST250 ECO Concept, který poběží na LPG nebo bezolovnatý benzín, staví na výkonu technologie a jízdní dynamiky nové Ford Mondeo ST200 silniční auta, ale také vitríny ucelený program Fordův vozidlem poháněným alternativním palivem pro Evropu.

Funkce Ford Mondeo ST250 ekologické koncepce:

3,0 l 24V Duratec hybridní motor uprated k 250PS

Přeplňovaný s mezichladičem indukce

5-stupňová převodovka auto-shift bez spojky s tlačítkovým ovládáním pomocí Prodrive

Závod inspirovaný tělo styling Ian Callum

Schopnost Bi-paliva (Bezolovnatý benzin a zkapalněného ropného plynu)

Navržen tak, aby splnění a překročení současných EHS emisí

Naladěný sportovní podvozek, řízení a brzdy

18 x 8 palců multi-paprsková kola z lehkých slitin a 225 / 40ZR18 pneu

Sportovní sedadla Recaro

Unikátní obložení interiéru

Digitální displej přístrojové

Hybridní vývoj motorů

2016-03-12 19:32:23

hupino:

Nádhera, včetně překladu


Odpovědět

1  2