Fórum - Téma


ŘJ+Mondeo-reset řídící jednotky


Fórum Mondeo MK II ŘJ+Mondeo-reset řídící jednotky

Informace o modelu: Ford Mondeo MK II


1  2  3

2009-02-22 16:20:34

Dobrý den. Jak se dá restartovat řídící jednotka??? Ford Mondeo Combi 1.8 16V Zetec rv.97 Nikde jsem to tu nenašel. Děkuji za odpověď, Honza

hof  
2009-02-22 17:04:30

Restart ŘJ :

  • na 1 hodinu odpojit baterii (stačí 1 pól)
  • připojit, nastartovat, nechat běžet 3 minuty na volnoběh
  • 2 minuty držet 1200 otáček/min. (mírně zvýšený volnoběh)
  • najet 8-10km, nejlépe v městském provozu (rozjíždět se,

zastavovat, hodně řadit - všechny režimy jízdy)

  • celý cyklus bez vypnutí motoru

2009-02-23 14:33:50

Plati toto podobne aj pre novsie typy vozov? Napr.: Ford Mondeo MK III r.v. 2002 2.0 TDCI?

2009-03-24 19:12:54

A proč je nutny res,,, při jake situaci to je nutne restartovat??? mam MK3 1.8 92kw

2009-03-24 19:21:32

U dieselu jsem o tom neslyšel, ale u benzínových motorů to je v případě dlouhodobého odpojení baterie, nebo po výměně některé elektronické součásti, posílající informace Ř.J., po resetu si jednotka, údajně, s prvními informacemi ukládá nastavení a pak podle toho funguje.

2009-03-24 19:37:23

Dekuji ,,,ty jo a je mozne ze jsem mel celou noc baterku venku a po napojeni se mi delala elektronicka chyba to ze mi to chciplo po vyřazeni do neutralu za jizdy??je to možne ? pak sem to res nahodne a mam klyd..je to teoreticky nahoda a možne?

2011-09-28 10:39:03

jen technický dotaz

když udělám reset ŘJ ,tak po znovu zapojení baterky má být motor studený,nebo zahřátý na provozní teplotu?

Musím nějak začít a při studeném jsou trošku vyšší otáčky,jen se pro jistotu ptám a taky při ujetí 8-10km zastavím a vypnu motor,po pár minutách znova nastartuju a ujedu zhruba 100km? tak je to myšleno?

Raději bych v tom měl jasno a třeba se blbě zeptám ale chci mít jistotu at nedělám něco blbě a pak nepíšu ,že to nefunguje,když dělám sám chyby v postupu.

Dík za odpověď

hof  
2011-09-28 17:19:19

to wincor - ahoj, po znovuzapojení baterky bude motor asi už studený, neboť motor se ohřívá tím, že pracuje, což jaksi při odpojené baterii neni možný, ale to jen tak na okraj .......

Zkrátka, jestli jezdíš do práce autem, tak po návratu domu na hodinku odpoj akumulátor, stačí minus kabel, po hodince ho znova připoj, nastartuj motor, nech ho běžet 3 minuty na volnoběh, otáčky neřeš, postupně se ustálí na běžné hodnotě ...... během těch tří minut by se měl motor ohřát na provozní teplotu .........takže jestli se motor ohřál na provozní teplotu, tak si sedni do auta abys viděl na otáčkoměr a pedálem plynu zvyš otáčky motoru na 1200 / min a tyto otáčky drž dvě minuty ....... potom ujeď 8 až 10 km tak, jak obvykle jezdíš, auto si tyto hodnoty uloží ..... tím je reset řídící jednotky dokončen .......... těch 100 km nemusíš ujet bezprostředně hned potom, podstatný ovšem je, abys je najel ty, svým stylem jízdy a tím uložené hodnoty ještě víc „ zakoval „ ..... jestli je ujedeš následující den, nebo později, to už nehraje roli .......

Potom, prosím tě, napiš, jak to šlo, auto by mělo jet líp a možná se ti sníží i spotřeba ....

2011-11-14 11:47:20

auto jezdí lépe s tím rozdílem,že starty a otáčky volnoběhu jsou tak jak by měli být,nehádá se to,nekolísá...prostě normál.

Spotřeba,tu neřeším u 2.0i 96kw r.v.1997 je od 8-10litrů podle toho jak jedu a i víc ve městě a jestli to bere o litr víc nebo mín není závada,jen styl jízdy.

Ještě kontrolní otázka- dal jsem nové kabely a svíčky k nim...je nutný reset ŘJ? nebo se auto naučí samo jezdit a přizpůsobí se novým dílům viz. svíčka,kabel? jednoduše autu je to jedno,samo se seřídí jízdou bez resetu?

hof  
2011-11-14 20:37:45

to wincor - ahoj, podívej se o něco výše na příspěvek od Pavla - FORD666 ....... ani svíčky a ani kabely nekomunikujou s řídící jednotkou, takže bez resetu

2011-12-23 21:29:20

Ahoj, zajímalo by mě, jestli tyto restarty fungují i u Dieslu MKIII 2.0TDCi, 2007?

Motor má vyšší spotřebu a zdá se mi, že těch 85kW tam prostě není...

Díky za radu..

2011-12-25 16:56:41

cisteni skritici klapky, vymena volnobezneho ventilu, vymena termostatu ...toto bylo provedeno a jeste jsem restart neprovadel ale nejspise to vyzkousim sice ted po vymene toho termostatu jsou otacky tam kde maji byt , ale opet se mi zda ze startovani dlouho toci nez chytne asi tak kazde jedno startovani z desiti... vyzkousim a dam vedet

2011-12-30 20:50:56

Ahoj dnes jsem měnil autobaterii a termostat na Mondeu 2002 2.0 107 kw po výměně jsem zapnul klíček a vylétli mi všechny budíky nakonec a dolů došlo jistě k restartu jednotky jak mám s autem zacházet po prvnímnastartování??Je to u všech fordů stejné??Děkuji

2012-01-06 09:57:02

Nikdo neví??

2012-01-08 15:34:13

@david.zidka: v tomhle topicu nahore , druh prispevek tam mas presne popsano jak s autem po vypojeni baterie a vlastne po tom restartu postupovat ... i kdyz to neudelas tak se nic extra vazneho nestane ... to, ze budiky skocili na max a dolu to je myslim normalni po kazdem vypojeni baterky...

ja to dneska provedl, 2 hodky jsem to nechal odpojene , uz jsem to i trosku zajel a nepoznavam rozdil - zatim ...

2012-01-15 21:33:40

Zdravím vás,

přidám svou zkušenost na Mondeu 2,2 TDCI rv2007, restartoval jsem jednotku z důvodu velké spotřeby, pak jsem ji zajel přesně dle instrukcí. Spotřeba před restartem byla 6,9 l, po restartu je ale 7,8. Tak teď něvím, čím to. Kdyby jste měli někdo nějakou radu, čím by to mohlo být, podělte se:)

2012-01-16 10:33:50

Pokud jsi všechno udělal, tak jak je psáno a i EGR máš po čištění ok, tak by neměl být problém. Otázka je, kolik máš od restartu najeto. Já na TDCi restart nikdy nedělal, ale kámoš na benzínu jo a spotřeba mu padala ze sto na sto dolů. Šlo jen o to najet dostatek km, aby se to ustálilo na reálné spotřebě. Zkus ji změřit podle tankování, ať máš jistotu. Jinak restart ti vysokou spotřebu neupraví. Otázka je, jak jezdíš a kde, zda ta spotřeba není pro 2,2 odpovídající. Předpokládám, že jiné problémy s chodem motoru nemáš.

2012-01-16 20:08:03

Ahoj,

jej, asi jsem se překlikl, mám mondeo 2,0. Po restartu jsem najel asi 1000 km už a spotřeba je stále vysoká a jezdím slušně, na dálnici okolo 130 na tempomat a ve městě taky rozumně. Nevím, vážně tomu nerozumím, čím to.

2012-01-17 17:59:15

Možná je tisíc ještě málo a v každém případě bych se řídil tankováním a nehleděl jen na budíky. Pokud se rýpalo do EGRu, tak mrkni ještě na ten, jestli tam není krpa. Ale ten by spíš motor dusil a následně do nouzáku.

Teď jsem najel do jiného tématu a zase seš tam ty s tím svým problémem s vysokou spotřebou. Chlape, ty to sem dáš třikrát a pokáždé trošku jinak. V tom aby se někdo vyznal. Jednou čistíš EGR a restartuješ, pak jen restartuješ a jiný příspěvek, že ti to ještě cuká.... Tak já nevím. Buď se drž jednoho tématu, jinak se pravdy nedobereš. Pokud ti to pořád cuká, tak jsi ten EGR nepořešil asi úplně, jak bys mohl. V tom bude celej problém, patrně. Šmarjapano, úplně jsem se v těch tvých příspěvcích ztratil.

2012-01-17 22:21:02

Cukání a spotřeba jsou dvě různé témata, proto jsem psal do více diskuzí. O EGR jsem přidával svou zkušenost, kdy jsem ho vyčistil a s cukáním se nic nezměnilo a na spotřebu to sle mě taky moc vliv nemá.


Odpovědět

1  2  3