Fórum - Téma


Řízení motoru+Fusion-benzín-LPG


Fórum Fusion Řízení motoru+Fusion-benzín-LPG

Informace o modelu: Ford Fusion


1  2

2012-09-11 20:57:21

Ahoj pánové mám na vás dotaz a prosbu o radu v jednom . Mám Fusiona 1.6 66kW předělanej na LPG. Problem je , ale s provozem na benzín , při studeným startu to tarokuje a střílí do výfuku . Sem tam to jede na tři dva válce je cítit slabší výkon i při zahřátým motoru . Už to řeším v servisu půl roku a pořad ze mě tahaj akorát prachy a auto stále nejede . Už tam vyměnili dvakrát svíčky ,ted jsou tam NGK . Vyměnili jeden vztřikovač a ostatní prý nechali vyčistit v ultrazvuku . A nakonec mi řekli že tam mám starej benzín ,tak aď ho vyjedu natankuju novej a pak se prý uvidí . Ale při přepnutí na LPG se motor zklidní a jede úplně normálně . Co mi poradíte krom toho že mám změnit servis . Dík moc

2012-09-11 21:15:48

dzur:

asi na tom něco bude.Pokud jezdíš pouze na LPG tak se za nějaký čas (krátký čas) zničí čerpadlo benzínové,a pokud to nejede může být právě už špatné podávání paliva,nebo samotné palivo.Nic jiného to asi být nemůže,pokud to jede na LPG.

2012-09-11 22:56:56

No jestě mě napadlo, když otevírám nádrž tak začne syčet jako by tam byl podtlak nebo přetlak . Nemůže to mít souvislost ?

2012-09-11 23:35:51

dzur:

to je normal.Když tam je málo tak to syčí.Je tam odvětrání.Tím to nebude

2012-10-28 12:36:44

Zdravím Vás. Rád bych se dozvěděl něco zkušeností ohledně Fusiona na LPG s motorizací 1,4. Koupili jsme si nové auto a rádi by jsme si nechali namontovat LPG. Najezdím ročně cca 30tisíc Km. Úspora je pak značná, ale aby auto vůbec jezdilo na LPG .

Díky za info

2012-12-10 18:15:37

Zdravím. Shodou okolností mám rok a půl starého Fusiona a hned u prodejce (Ford Charouz Praha) jsem ho nechal při koupi na LPG přestavět. Před tím jsme měli v rodině dva Favority které jezdily na LPG naprosto spolehlivě a vzhledem k tomu, že každý najel cca 500.000 km, ušetřily (vydělaly) provozem na LPG slušné peníze. Bylo v nich zařízení od BRC takže i do Forda jsme dali BRC. Samozřejmě doba pokročila a současné zařízení pracuje (nebo spíše má pracovat) plně automaticky bez zásahu řidiče. Bohužel z nástupem loňské zimy a prvých mrazů došlo k siuaci kdy Ford nenastartoval. Prodejce se choval korektně a závadu údajně odstranil. Bohužel po několika dnech se situace opakovala a pak ještě za zimu několikrát. Naposledy mi došla trpělivost a rázně jsem žádal definitivní vyřešení. Prodejce mi zdarma zapůjčil na 10 dnů náhradní vozidlo a mého Fusiona si nechal na "pozorování". Po té se už závada do konce zimy neobjevila a já si oddechnul, že je konečně auto spolehlivé. Bohuže tuto sobotu, z nástupem prvních velkých mrazů letošní zimy došlo ke známé situaci. Jel jsem na hory a poté co jsem auto naložil lyžemi a taškami, jsem ho mohl opět vyložit, protože opět startovalo "na prázdno" a prostě zase nenastartovalo... tak jako minulou zimu.... kvzteku.

S autem jsem jinak spokojen, je to takový "traktor" - malé velké auto a i provoz na LPG je jinak dobrý a šetři peníze za drahý benzín, ale co s tím starováním nevím ani já ani servis. Závada spočívá v tom, že při startování počítač údajně nesepne na benzín, tak jak má. U Favorita jsem si prostě při startování přepnul manuálně přepínač BENZÍN / LPG což tady nejde.

2012-12-10 19:43:15

Fusiona 1,4Duratec jsem přestavoval na LPG vloni na podzim, majitelka nad míru spokojená, spotřeba lpg kolem 6,5l/100km, výkon super, závady žádné

Pajk - změnil bych ihned servis, LPG nemá žádný vliv na provoz benzínu, pokud to nedává jiskru tak to musí ukázat diagnostika jako proběhlou chybu

2012-12-10 20:06:42

No tak nakonec jsem vyměnil všechny vstřiky a auto zase lítá jako ďas . Ale začla týct voda .

2012-12-11 19:20:18

tak jsem nechal namontovat LPG Lovato. Drazší je jen Tartarini. U jsem se ptal na záruku, ale ta prý automaticky padá ( Charouz). Ke spotřebě,. na benzin jedu okolo 7L a na LPG skoro 10L. Takže nárůst spotřeby pomalu o 40%. Můžu si však sám vybrat na přepínači, na co hodlám jezdit.

LPG mám týden ale už jsem udělal 1000Km. Investice do LPG necelých 30tis. Kč

Tak malá oprava spotřeby na LOVATO systém. Po tankování u stále stejného stojanu (páč jinej tlakuje jinak LPG) jsem spotřebu spočítal na 80% - 8,5L (max 9L).

2013-12-06 09:56:34

Tak po roce mám na autě nalítáno necelých 50.000 Km. Spotřeba je od 7l do 8,5l .

Většinou se pohybuji na 8l / 100Km

2015-03-03 18:30:59

Pro Pajka... Takové nenastartování jsem zažil taky... Vždy poslechněte si v klidu po zapnutí zapalování, zda se na několik sekund rozběhne palivové čerpadlo v nádrži (benzin)... Je to takové zavrčení, pokud ano, tak ok, ale občas se však nerozběhne (ticho), pak obvykle nesepne ani při startování, takže nakonec auto nechytne. Jakmile se mi to stalo, ihned jsem jej vyměnil... Za půl roku to udělalo i nové, myslel jsem tedy, že je to někde v elektrice a byl z toho zoufalý. Po několika pokusech se rozběhlo, zjistil jsem, že vliv na to mají otřesy (nevím proč). Už dloho mi to auto neudělalo, ale jakmile nenastartuje, obvykle si však všimnu rovnou, že čerpadlo nezavrčelo, jakmile nenastartuje, stačí pobouchat na nádrž, nebo jen zadními dveřmi bouchnout a čerpadýlko se rozběhne a nastartuji...

2015-03-04 20:35:09

honza854: Jenom pro upřesnění. Rozběh palivového čerpadla při startu je závislý na těsnosti a tlaku zásobníku paliva motoru. Někdy po vypnutí motoru vydrží tlak až několik minut.

2015-03-04 20:52:34

Jo, jenže v mém případě pak neběželo ani při startu... Takže motor zakuckal ze zbytkového tlaku a hotovo...

2015-03-04 20:55:25

honza854: Součástí palivového čerpadla je tlakový spínač a problém může být s ním. Je třeba zkontrolovat, jesli na něj jde napětí při zapnutí zapalování.

2015-03-04 20:57:02

A kdepak ten spínač je? Čerpadlo je rozebiratelné, je tam snímač hladiny a motorek, spínač jsem tam nenašel...

2015-03-04 21:09:33

honza854: Já ho tam mám. Ale jám mám Fiestu z roku 2001 a u jiných modelů už může být jinde. Možná, že to bude vědět někdo další.

2015-03-04 21:47:18

Dobrý den, závada byla odstraněna v rámci záruky už někdy před rokem, od té doby auto jezdí a startuje bez problémů. I za počáteční problémy LPG přestavba byla skvělá investice, jezdím za 1,40 Kč / km což asi nepotřebuje další komentář

2015-03-05 18:29:34

Takže pro Fusioňáky... Právě jsem na tachometru natočil 100.000 Km. Podotýkám že je auto s LPG cca od 10.000Km. Jezdím jen na LPG. tedy pokud mi zrovna nedojde a poté se mi zapne Natural. Spotřeba na LPG je mezi 7,5 - 8,1 L LPG. Jen samou chválu na toto povedené auto. Nic kromě oleje a filtrů jsem neměnil Destičky mám na polovině Absolutně nechápu Manželce jsem tentýž rok (2012) koupil také fungl nové auto - Fiata Pandu 1,2 (s palubním PC a klimou). Ale jsem z auta nešťastný. Nejprve ještě v záruce při 22tis. rány z kola při brždění. U Dojáčka zjistily že má orezlé kotouče a při zahřátí se zvětší objem a pak škrtají, tak je stočily. Destičky jsou z poloviny ve pr a kotouče pomalu na výměnu. Nyní má najeto 28tis. Km a vypadá že jí přeskočil rozvodák ˇpři startu. Auto nemá výkon a na diagnostice to ukazuje chybu snímače vačk. hřídele (jsem objednán na servis, ale je po záruce). Sice má Panda měřenou spotřebu s mojí nohou 5L a s manželky potpatkem 6L ale je to FIAT proboha. Co jsem to jen koupil.

2015-03-05 18:33:04

empi: Tak jsem rad ze pises takove info cim dal vice uvazuji o montazi LPG protoze ty ceny benzinu me stvou.Hlavne jezdim dost dlouhe trasy do prace a nechce se mi kupovat jine auto co uz ma lpg namontovane takze zase si me ulehcil trochu dilema

2015-03-05 18:37:36

jan1: Já se toho strašně bál a ve Fordu mi to nepřímo zakázali či lépe řečeno nedoporučily. Protože Ford a Opel mají "normální" výfukové ventily oproti Renaultu a Škoda, VW, kde s montáží LPG již počítají. Musím ale podotknout že mám přimazávání ventilů s tím olejíčkem co se tahá podtlakovou hadičkou.


Odpovědět

1  2