Fórum - Téma


Rady+Tranzit-problém s výměnou vstřiků


Fórum Transit V / VE83 Rady+Tranzit-problém s výměnou vstřiků

Informace o modelu: Ford Transit V / VE83


1  2  3

2010-03-31 16:59:15

zdravim, zhanim vstrikovace na forda tranzit 2.5 td 74kw r.v. 1996 vsechny me odesli pri vzniceni oleje ve valcich, ktery se tam dostal pres turbo. Turbo uz mam jine ale horsi je to se vstrikama nove se me kupvat nechcou a mam sehanne jen cerveny a ty nvm zda tam muzou byt byli tam modry.....

2010-03-31 20:45:54

v principu tam být můžou ale mají tuším jiný otevírací tlak čili bude nutno lehce doladit čerpadlo, taky jezdim na turbu na červených. jinak sada nových vyjde na tuším 4800kč

2010-03-31 21:01:34

tak ze ty cervene tam dat a na cerpadlu doladit pri nastartovani na volnobech cerpadlo? tma je nake sroub? nebo neco? koupil jsem to se spatnym turbem... sice mame servis ale s fordy zkusenosti nemam

2010-03-31 23:56:26

Hele můj osobní názor je, že nemáš šanci bez stolice nastavit čerpadlo. Podle mě to jen dorejpeš a nepojede to vůbec a stejně to skončí na stolici. Moc mechaniků co jsou odvážní dělat něco s tlaky čerpadel není.

2010-04-01 11:30:01

tak zdravim sehanl jsem za 2 tis vsechny 4 cervene jdu je tam dat a uvidime pokud to nepujde tak budu muset vykuchat cerpadlo a nechat to postelovat

2010-04-01 15:49:15

paxik - Čauky kolego, no nevím to není dobrý nápad tam dávat vstřiky bez seřízení. Muže Ti to dorazit motor. Stačí aby jeden ukapaval a propálíš během chvíle píst. o tom bouchání ani nemluvím. Taky mi hlava nebere, jak Ti mohl olej z turba zničit vstřiky. Vždyt je tam odlučovač oleje. Když mě odešlo turbo, tak než jsem uzavřel mazání turba, tak jsem měl spotrebu 8 l oleje na 10 km normalně jsem jel dál. Sice jak šnek, ale jel. Pak hodil jiný turbo a vše v poho. Viděl bych závadu někde jinde. Spíš to bude hlava na čerpadle.

2010-04-01 16:13:49

mno tak jsem to dal do kupy a zas me vali sanim od turba olej.. uz me stoho mr... fakt... ale ne kamos me rikal ze se mu to taky stalo ze mu pres turbo valil olej do sani ale ted me to dela znova kua jsem stoho blbe :( turbo bylo chytli tak i tak doufam ze tam nevlitl nake bordel s motoru..... napada vas neco cim jak s eme muze dostava zas olej do sani ? pokud ted ted je v poradku turbo....

2010-04-01 19:28:05

nemluvím o nastavení čerpadla, zde bez diskuze nutná stolice, mluvim o přidání nafty/ubrání, on vstřikovač má k sobě parované čerpadlo (parametrově)

jinak olej do sání se nejčastěji pominuli padlé turbo (mimochodem máš volný odtok z turba?) dostává díky tlakování motoru do klikové skříně, přes nalévací víčko oleje si motor sám saje vlastní olejové výpary a problém je na cestě. nastarotoval bych motor a sundal víčko nalevání oleje, nesmí se odsud kouřit a ani olej nesmí nijak nadměrně stříkat

2010-04-01 21:16:44

mno kourilo se kdyz jsem po tom oddelal vycko s otvoru na olej ... co to teda asi muze byt zitra vydelam turbo ven zkontorluju zda je v pohode je tam nove rapas tak snad oka.... ale fakt nvm co stim mam pocit ze tma bud ena jednom valcu spatne pistni krouzjky....

2010-04-01 22:22:55

no v tomto případě je diagnostický postu asi následující:

  • změřit kompresi, pokud ok budou zapečený jen stěrací kroužky - rozborka bloku, změřit ovality a max dát new kruhy ( pravděpodobnost této závady díky padlému turbu)
  • pokud komprese ee tak GO motoru nebo jiný blok

ale kloním se k variantě 1 pač já mam nlítáno 795tis km a motor do karteru ani nefoukne, prostě nic

2010-04-01 22:24:16

ještě tu máme vlastně variantu na prase, hadici od nalevacího víčka zaslepit a na víčko prdnout hadici až pod auto a jezdit jako avie a foukat sračky pod sebe

2010-04-02 01:39:20

Zdravím kolegové. Trochu bych něco přidal do diskuze. Každé turbo pouští nějaký trošek oleje do sání a zvlášť když má už něco za sebou. (dělají to i nový Superby). To bych vůbec neřešil. Jen připomínám, že turbo nemá ložiska, tudíž ani těsnění na unik oleje. Má přes 100 000 otáček a vysokou teplotu. To by žádný ložisko ani těsnění nevydrželo. Proto je uloženo na lágrech v porcelánu a oleji brání v odtoku labyrint jako u Š 1000 MB a Š 100 na klice. Za další, když za chodu motoru otevřeš víčko oleje tak musí pokuřovat. To dělají písty, jak tlačí spodem vzduch přes kliku. Takže co píše kolega, že se nesmí z otevřeného vička kouřit, v tom se mílí. Ba naopak se otevřením víčka někdy změní zvuk motoru, protože nasávaný vzduch má tudy menší odpor než přes vzduch. filtr. Dále, aby se olej dostával do turba tlakováním motoru je nemožný, jelikož odvod bývá přes ventil. víko přes spoustu záhybů a přepážek do sání před turbem a tam se tvoří velký podtlak, když tlačí turbo. Ucpaný odtok oleje z turba taky není možný, jelikož mazací olej na tlak 3-4 atm. Což je docela dost. Taky nezapomínej na EGR. Při volnoběhu je otevřený a část výfuk. plynů jde zpět do sání. Takže bych Ti doporučil, v tom co jsem uvedl moc závadu nehledej. Je to málo pravděpodobný. Kroužky na pístech poznáš tak, že pokud mizí olej, neteče a je cítit ve výfuku tak to jsou stírací kroužky a je zapečeny motor, popř. by ještě to mohly být gufera kolem ventilů v hlavě. Rad bych Ti poradil, ale neuvedl jsi jak jsi přišel na to že jsou špatný vstřiky a jak se chová motor při volnoběhu, při jízdě. Zda má výkon, jak startuje. Jestli mizí olej, voda nebo se hřeje. Jestli se netlakuje voda.

2010-04-02 08:08:44

tak dive ja to koupil borec rekl ze jde olej do valcu.... auto rok stalo tak jsem musel vydelat nadrz vypustiti starou naftu nalit novou a nastartovat.. pri startu auto kourilo zkousel jsem to projet auto netahlo a kourilo tak ze nebylo absolutne videt na ulici.... pri najizdeni pod strisku auto samo zvysilo otacky na plno od truba chcal olej a s vyfuku taky a to me zapeklo trisky a roztavylo ty jsem vymenil a turbo taky vcera jsme nastartovla a zas sel sanim olej a auto kourilo a zas si samo zvysiolo otocky ale to sjme rychle pres 5tku vypl tka nvm mno

2010-04-02 13:34:13

Kolik oleje????

podle toho co ty pises tak je pryc turbo. Kdyz se vyvágruje tak střiká olej přímo do vyfuku a za tebou neni vidět.Po opravě to ještě chvíli kouří ( až 500km ) protože máš olej všude ve výfuku a tlumiči a to chvíli trvá než se to vypálí. Ale pozor: při této poruše ti zmizí olej z motoru za 5-7 km.!! Tak taky uvažuj o tom že by to mohlo byt zadřený.

2010-04-02 13:50:48

olej tam byl ja stim nejel tahlo se to na lane turbo s emenilo leda ze to blbe zrepasovali musim je vydelat a reknu mno jako zas ale valil olej od turba do sani a kourulo i si to samo pridalo tak ze bych kapl na spatne epas to je blbost ne?

2010-04-02 15:38:16

příteli nemýlím se, písty v klikové skříni nemůžou svým pohybem vytvářet žádný tlak, když jde jeden píst dolů tak druhý proti němu nahoru tedy max vznikne víření olejové mlhy, což třeba některé automobilky řeší odtahem. S tim pokuřováním....jak se dostane kouř pod píst?? no jedině netěsností kroužků tedy opotřebení/poškození Jinak turbo KKK co je na tranzitu má lágry klasicky slitinové nikoliv keramika.ucpaný odtok turba je věc poměrně běžná, ono výkřik 4bar na oleji je fajn ale když neodteká do vany tak kam jde?? do turba!

Tranzit nemá PCV tedy odvod z klikové skříně je přímo do sání tedy cesta pro olej.

chtělo by to než se podává rada načerpat nějaké informace at tu nemistifikuješ lidi

2010-04-02 17:25:20

nehadete se tak jsem vydelal turbo vypada v poradku ale bylo o oleje asi poslu z5 aby s epodivlai zda jeji neudelali spatne...... jinak si nedovedu vysvetlil jak se dostava olej do sani

2010-04-02 23:25:49

myslim že jsem to snad popsal dost čitelně navíc jsi sám potvrdil že motor z víčka oleje kouří. turbo jim klidně reklamuj ale to by to museli dělat diletanti aby to mohlo takhle zlobit

2010-04-02 23:58:34

tak jen mezi nama mel jsem tu dva mechniky jednoho co dela jen do fordu a druhyha byvaliho co delal v servise a co jsme s etma divali tak to muselo jit 100 % pres turbo neni mozny aby slo tolik oleje do sani.... dalsi vec je tam ze kdyby to tlakovalo pres vycko tim myslim byl by propalene pist tak by ty tlaky byli takovy ze by to ten cepek vyhodilo a min by to teklo merkou na olej.... a motor by prec nepredl jak hodinky az po prdani plynu se zaclo zas dymit s vyfuku atd samo si to i pridalo plyn tak jsem to musel pres 5 vypnout.... tak me tu reknite cim to muze byt aby sel olej sanim do valcu kdyz ne pres turbo....

2010-04-04 18:36:38

on ti to někdo kdo dělá motory vysvětlí


Odpovědět

1  2  3