Fórum - Téma


Rady_Transit V-po koupi


Fórum Transit V / VE83 Rady_Transit V-po koupi

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Transit V / VE83  |  Naše vozidla



2010-02-28 21:06:23

Ahoj koupil jsem transita 2,5di r.99 najeto 360 000 (možná) a mám nasledujcí problémky, koupil jsem ho už stím že ten olej žere, tak se s váma chci poradit než ten motor vyhodim, jestli ho lze ještě nějak vrátit mezi živé Takže motor šlape v pohodě startuje ale, studenej huli jak cíp spíše šedobíle(pára to není) po zahřátí je to ok pak už jen při plným plynu černě, ale tudle jsem jel naloženej a jel jsem z kopce asi 100 a brzdil jsem 5 kvaltem a pochvíli mi začal hulit hustě šedobíle a to bez plynu po zastavení a uklidnění zase vše ok, při zátěži motoru do kopce taky v normě, voda neubývá bez oleje. Při čištění byl vzduchový filtr od oleje, po nastartování se trošku hádaj válce pak to přestane, tolik diagnoza, myslíte že by pomohlo vyměnit gumičky na ventylech?

2010-03-01 09:38:09

Bílý kouř za jízdy může být prasklým nebo špatným vstřikem, jestli žere olej chtěl by překroužkovat, ale při tom souhrnu co píšeš, to je možná lepší generálka. Druhá možnost je koupit starší motor, kterej seženeš kolem 20 000 - 25 000 kč přes inzerát nebo vrakáč. jestli je na 360 000 takhle odraubovanej, tak se k němu asi nechovali moc hezky a když opravíš jedno, podělá se ti něco dalšího. Já bych pořídil jinej motor.

2010-03-01 11:04:13

Díky za reakci na přízpěvek, s tím vstřikem mě to taky napadlo mrknu na ně, jiný slušný motor mám doma ale je to 52KW , myslím že když přehodím vstřiky a čerpadlo tak bude makat stejně jako tento 56kw. Stejně mi to ale nedá a zkusím přegumičkovat ventily, protože motor jinak šlape jak má a generálka se opravdu nevyplatí

2013-10-29 19:01:43

Potřeboval bych poradit v tomto:

1) Má se vypnout po vrácení volantu blinkr? Pokud ano, lze přepínač opravit? Je nějaký odkaz na zakoupení nového?

2) Kardan je uložen ve 2 objímkách a v té zadní se mi zdá kardan volný, tak 5 mm radiální vůle. Jak to má být?

3) Z podvozku se mi ozývá při houpání vozu na nerovnostech směrem nahoru taková dutá rána. Může to být omezovačem brzdného tlaku na zadní nápravě?

4) Jaký druh oleje 10W/40 bych měl koupit na výměnu a kolik je tam litrů?

5) Co nejnutnějšího bych měl udělat na motoru před příchodem mrazů?

2013-10-29 19:20:02

kutil1:

1) U mě se nevrací, takže asi ne.

2) Pokud vím, vůle by být neměla. Ale možná se pletu

3) Záleží kde se ozývá. V mém případě bylo duté bouchání vpravo vpředu kvůli prasklé pružině.

4) Výrobce uvádí od 5W/50 do 15W/30, záleží dost na stavu motoru. Já leju 15W/40 - diesl - 6.15L, turba 6,25L

5) Klasicky jako u všech jiných aut. Voda, olej, filtry, dobíjení

2013-10-29 19:58:40

bowen:

ad2) neviděl jsem v místě té objímky nějak zvlášt opracovaný povrch hřídele, nevím jestli by to mělo být natěsno, snad se ozve, kdo montuje.

ad3) Zdá se mi to za sedadlem řidiče, myslel jsem vlevo vzadu, ale tam je listová pružina.

ad4) Předchozí majitel tam měl 10 W/40 - jen by mne zajímal výrobce - nebo je to jedno, od jaké firmy 10 W/40?

ad5) Také naftový filtr? Je to někde v motorovém prostoru? Nezavzdušním palivový systém, musí se po výměně odvzdušnit?

2013-10-29 20:13:04

kutil1:

3) Zkus se podívat na zakončení per, na tlumič, úchyty. Ony tyhle rány se dost rády nesou odkudkoli, já ji objevil náhodou při zdvyhání na heveru, kde jsem měl hlavu u zmíněného kola.

4) Pokud se neztrácí nalej znovu, když bude měnit komplet je výrobce celkem fuk. Jen neber to nejlevnější co se objeví. Já jsem spokojený s Mogulem Diesl DT. PS: někdo říká, že to je fuk, já radši vždy dolévám stejným výrobcem a typem

5) Když nevíš kdy byl dělán, udělal bych i jeho, taky se chystám. Záleží na druhu, některé mají ruční pumpičku na fitru, jiné se sami odvzdušní po několikátém otočení klíčku v zapalování.

2017-02-10 19:05:01

Ahoj transisti..

pročetl jsem několik článků a je tu hromada rad.. Bohužel pro mně vše jsou konkrétní věci..

Já si splnil sen a koupil si dodávku/minibus. Po ročních úvahách, spekulacích a sbírání informací jsem zvolil ford transita.. A podle financí a nabídek koupil nakonec 2.0 TDDI ( 63kw), r.v. 2004.. Sice má trochu větší nájezd (360tis) ale sázím na to, že jsem druhý majitel a ten první (Němec) se o něj staral.. Mimo prahů a stupátek u řidiče i spolujezdce není skoro zrezlí, motor jede dobře a podle prvních dojmů za volantem si to budu užívat.. .

Teď můj dotaz.. Normálně jezdím do práce s Thalií a rodinné auto máme už druhého Galaxe. Tranďák je ale moje první dodávka. Na co si dát pozor, co řešit a na co se připravit? Po přihlášení a pojištění jsem nechal vyměnit olej v motoru s filtrama a zkontrolovat brzdy...

2017-02-10 21:37:00

LADIC Zjisti v první řadě jestli olej opravdu ubývá-případně ten oblak můžou taky dělat taky špatný vstřiky.Jestli to olej pořádně žere nic mezi živé nevracej-nemá to ekonomiku-v této době kdy tato řada transitů míří hromadně na místa ekolikvidace je pořízení funkčního motoru otázka 3tis.korun -tak co chceš opravovat -motorů už teď je spousta -akorát došly kastle

2017-02-10 21:46:02

MDM Já teda tohodle novějšího transita zatím neměl,ale slyšel jsem už mnohé zajímavé story-v každém případě myslím že se je pravda že tyhle motory 2.0 ,2.2,2.4 v žádném případě neudělají nájezdy jaké dokázaly nesmrtelný 2.5 i když do značné míry za jejich předčasnou smrt můžou prodloužené intervaly výměny oleje.První co tě potká bude podle mě čerpado a vstřiky-každýho co znám to potkalo.

2017-03-20 07:51:02

Olej je vyměněný a předběžná prohlídka v servisu zatím hodně pozitivní.. Auto mělo nalítáno za 6-7 let skoro 300tis a pak sloužilo jako rezerva (společnost koupila nové)..

Nicméně jsem trochu zmaten.. V inzerátu na prodej bylo uvedeno 2,0 TDCi, a v techničáku je typ motoru F3FA, což je TDDi.. Tak buď prodejce netušil, co prodává, nebo je někde chyba. Dá se jednoduše rozeznat, co mám vlastně za motor? Je nějaký hlavní rozdíl v motorech TDDi a TDCi, který bych poznal při zvednutí kapoty a nemusel rozebírat motor??

2017-03-20 08:40:18

mdrn: Verze TDDi je trochu starší, ale řada lidí tvrdí, že spolehlivější. Verze TDCi už má vysokotlakové vstřikování Comonrail, které je citlivější na kvalitu a filtraci nafty. Pokud souhlasí číslo motoru, tak by mělo platit to, co je ve velkém TP. Těžko by někdo změnil motor na TDCi, protože by musel měnit ještě řadu komponent okolo.

2017-03-20 09:27:25

To jsem četl a slyšel od hromady lidí. Byl bych raději, aby to byla TDDi, protože není tak háklivá na naftu a celkovou údržbu jako TDCi.. .. Nejsem žádný prase, takže oleje, filtry a podobně dělám pravidelně a paliva tankuju už léta na Shellu a vždy spokojenost, ale nevím, kdy budu muset natankovat nějaký hnus a budu potřebovat dojet..


Odpovědět