Fórum - Téma


Rady+Transit-různé závady po koupi ojetiny


Fórum Transit V / VE83 Rady+Transit-různé závady po koupi ojetiny

Informace o modelu: Ford Transit V / VE83



2010-02-28 21:06:23

Ahoj koupil jsem transita 2,5di r.99 najeto 360 000 (možná) a mám nasledujcí problémky, koupil jsem ho už stím že ten olej žere, tak se s váma chci poradit než ten motor vyhodim, jestli ho lze ještě nějak vrátit mezi živé Takže motor šlape v pohodě startuje ale, studenej huli jak cíp spíše šedobíle(pára to není) po zahřátí je to ok pak už jen při plným plynu černě, ale tudle jsem jel naloženej a jel jsem z kopce asi 100 a brzdil jsem 5 kvaltem a pochvíli mi začal hulit hustě šedobíle a to bez plynu po zastavení a uklidnění zase vše ok, při zátěži motoru do kopce taky v normě, voda neubývá bez oleje. Při čištění byl vzduchový filtr od oleje, po nastartování se trošku hádaj válce pak to přestane, tolik diagnoza, myslíte že by pomohlo vyměnit gumičky na ventylech?

2010-03-01 09:38:09

Bílý kouř za jízdy může být prasklým nebo špatným vstřikem, jestli žere olej chtěl by překroužkovat, ale při tom souhrnu co píšeš, to je možná lepší generálka. Druhá možnost je koupit starší motor, kterej seženeš kolem 20 000 - 25 000 kč přes inzerát nebo vrakáč. jestli je na 360 000 takhle odraubovanej, tak se k němu asi nechovali moc hezky a když opravíš jedno, podělá se ti něco dalšího. Já bych pořídil jinej motor.

2010-03-01 11:04:13

Díky za reakci na přízpěvek, s tím vstřikem mě to taky napadlo mrknu na ně, jiný slušný motor mám doma ale je to 52KW , myslím že když přehodím vstřiky a čerpadlo tak bude makat stejně jako tento 56kw. Stejně mi to ale nedá a zkusím přegumičkovat ventily, protože motor jinak šlape jak má a generálka se opravdu nevyplatí

2013-10-29 19:01:43

Potřeboval bych poradit v tomto:

1) Má se vypnout po vrácení volantu blinkr? Pokud ano, lze přepínač opravit? Je nějaký odkaz na zakoupení nového?

2) Kardan je uložen ve 2 objímkách a v té zadní se mi zdá kardan volný, tak 5 mm radiální vůle. Jak to má být?

3) Z podvozku se mi ozývá při houpání vozu na nerovnostech směrem nahoru taková dutá rána. Může to být omezovačem brzdného tlaku na zadní nápravě?

4) Jaký druh oleje 10W/40 bych měl koupit na výměnu a kolik je tam litrů?

5) Co nejnutnějšího bych měl udělat na motoru před příchodem mrazů?

2013-10-29 19:20:02

kutil1:

1) U mě se nevrací, takže asi ne.

2) Pokud vím, vůle by být neměla. Ale možná se pletu

3) Záleží kde se ozývá. V mém případě bylo duté bouchání vpravo vpředu kvůli prasklé pružině.

4) Výrobce uvádí od 5W/50 do 15W/30, záleží dost na stavu motoru. Já leju 15W/40 - diesl - 6.15L, turba 6,25L

5) Klasicky jako u všech jiných aut. Voda, olej, filtry, dobíjení

2013-10-29 19:58:40

bowen:

ad2) neviděl jsem v místě té objímky nějak zvlášt opracovaný povrch hřídele, nevím jestli by to mělo být natěsno, snad se ozve, kdo montuje.

ad3) Zdá se mi to za sedadlem řidiče, myslel jsem vlevo vzadu, ale tam je listová pružina.

ad4) Předchozí majitel tam měl 10 W/40 - jen by mne zajímal výrobce - nebo je to jedno, od jaké firmy 10 W/40?

ad5) Také naftový filtr? Je to někde v motorovém prostoru? Nezavzdušním palivový systém, musí se po výměně odvzdušnit?

2013-10-29 20:13:04

kutil1:

3) Zkus se podívat na zakončení per, na tlumič, úchyty. Ony tyhle rány se dost rády nesou odkudkoli, já ji objevil náhodou při zdvyhání na heveru, kde jsem měl hlavu u zmíněného kola.

4) Pokud se neztrácí nalej znovu, když bude měnit komplet je výrobce celkem fuk. Jen neber to nejlevnější co se objeví. Já jsem spokojený s Mogulem Diesl DT. PS: někdo říká, že to je fuk, já radši vždy dolévám stejným výrobcem a typem

5) Když nevíš kdy byl dělán, udělal bych i jeho, taky se chystám. Záleží na druhu, některé mají ruční pumpičku na fitru, jiné se sami odvzdušní po několikátém otočení klíčku v zapalování.


Odpovědět