Fórum - Téma


Rady+Transit-nákup,jakou zvolit motorizaci ap


Fórum Transit (obecně) Rady+Transit-nákup,jakou zvolit motorizaci ap

Informace o modelu: Ford Transit


1 ......... 6  7  8  9  10

2014-08-10 11:54:51

eaxxx: V brněnské pobočce aaa.auto mají daleko širší nabídku. Bohužel se jedná o tak profláknutou firmu, že nákup u nich je obrovský risk. Pokud budeš zajíždět v zahraničí do center větších měst, tak je dobré mít emisní třídu Euro 3, protože k té už je možné si opatřit unijní zelenou emisní známku, se kterou pak není žádné omezení pro vjezd do nízkoemisních zón (u nás ji chystají v Praze a uvažují o ní i další města).

2014-08-10 12:17:27

Vím, aaačka moc nemuím, spíš se jim snažim vyhybat. Vybírám teď spíš z sauto.cz .

http://www.tipcars.com/uz...icrl3h3maxi-35392580.html

Taky vypadá pěkně, budu se muset zajet asi podivat

2014-08-10 13:04:22

eaxxx: Jedna z nejdůležitějších věcí asi je, aby k vozu byla řádně vyplňovaná servisní knížka. Také je dobré, aby vozidlo nebylo od větší firmy, kde se střídají řidiči.

2014-08-10 13:29:54

petrdepo: Tak s stou servisní knížkou u starších aut bývají problémy a myslím, že je i spoustu aut bez servisní knížky, které jsou v dobré kondici. Jen je třeba důkladnější prohlídky při koupi :)

Ale pořád mě nikdo neodpověděl na mou otázku ohledně motorizace, tak prosím...

2014-08-10 13:38:46

nenepasal jsi tu zásadní informaci a to tu, jestli chceš skřín nebo minibus, každopádně já bych auto z roku kolem roku 2000 nebral, přeci jen je to stáří kolem 14 let a tam se opravdu an takových štrekách už nemáš na co spolehnout, já mám transta kterému je 18, jezdí skvěle ale sem tam uletí stářím nějaká hadice nebo těsnění...

guma prostě stárna a vyměnit všechny gumové hadičky a těsnění, abys mohl být jakš takš vklidu by byla darda, podle mě lepší přidat a koupit TDCi, jenže ty první měli prý zas problémy s praskáním pístů, takže těžko radit...

2014-08-10 14:03:34

Chtěl bych skříň, mám strop kolem těch 100 000 a dalších 20 000 mám odloženo bokem na případný servis, který bych mu dopřál hned po koupi. Jinak za ty peníze,co jiného?

2014-08-10 14:57:14

eaxxx: ber 2.0 tddi varianta 74kw - nic moc závodák,ale na běžné ježdění stačí úplně v pohodě a je to v kombinaci s předním náhonem.

Motory 2.4 tddi jsou zadokolky - podle mě lepší pro toho,kdo chce vozit těžší náklady.

Oboje motorizace mají rozvodové řetězy a jsou to ještě varianty bez common-railu

2014-08-10 15:06:55

milda: A co 2.0TDDI 63KW??..Mám ho v hledáčku. Jen nevím jestli to nebude ten motor trpět když auto dost naložím (3,5t)

2014-08-10 17:01:41

eaxxx: Ahoj,nevím kolik potřebuješ vozit,ale já jsem měl cca 2roky tuto motorizaci a šlo to,jen když to člověk naloží,tak je to šnek. Na dálnici to ještě jde,ale na okreskách,když člověk dojede kamion a pak ho potřebuje předjet,tak je to horší.

Co se týče spolehlivosti,tak je to nenáročnej dříč.

2014-08-10 18:25:58

milda: Jo diky ti moc za radu, ještě se zeptám na motor 2.4 TDDI 66kW, to bude se spolehlivostí asi na stejno s 2.0 TDDI že?..

Ještě mě napadla otázka ohledně pohonu na předek nebo na zadek. Výhody a nevýhody. Díky ..Moc jste mě pomohli

2014-08-10 18:55:32

eaxxx: Jak jsem už psal,předek má lepší trakci v zimě a nenaložený,je takový hbitější,obratnější - do města lepší. Lépe se točí,úspornější,o něco tišší.

Zadek lépe zvládá težší náklady,odpadá servis poloos,homokinetáků. Je takový těžkopádnější,o něco hlučnější a i méně úsporný. Také v zimě má horší trakci.

Motor 2,4tddi varianta 66kw-pocitově vůbec nejede a celkem přižírá,pokud chceš 2,4tddi raději vol silnější variantu.

2014-08-10 19:42:20

milda: Díky ti

2014-11-03 22:05:26

Zdravím pánové všechny vespolek, plánuji koupit Transita, ale nevím úplně jakou motorizaci vybrat, tak bych byl rád, kdybyste se případně podělili o své zkušenosti, co se poruchovosti týče, jestli raději jít do TDE 2,4,nebo 2,0, nebo raději TDCI? A případně jakého výkonu? Auto bude používáno pro každodenní ježdění jako rodinné auto a na víkendové výlety, které mohou být třeba i například do Portugalska, takže jak okolo komína, tak i dálky. Je mi jasné, že krátké vzdálenosti naftovému mototru nesvědčí, ale nechávám vždy auto ohřát a v klidu bublat, jde mi o to, který motor je tak nějak nejkvalitnější. Co jsem tady tak pochytil při pročítání, tak 2,4 TDE mají dost často problémy s přidřeným čerpadlem, nevím, zda je to chyba naší nafty, prý je méně mastná, nebo vlivu kilometrů, nebo jestli je to jejich bolest?

Auto budu kupovat určitě v Německu, se skutečným nájezdem max. 250 000km A s tím souvisí i druhá část mého dotazu, dá se nějak poznat z inzerátu, to znamená z fotek, nebo třeba motorizace, zda se jedná a přední, nebo zadní náhon? Určitě nechci zadní, tak jestli to můžu nějak vyselektovat už při výběru, nebo, jestli se musím u každého ptát? Pokud toto téma otevřel vtipálek, který mi chtěl napsat, že zadní náhon má vzadu tuhou nápravu a diferenciál a přední má vepředu poloosy, tak děkuji, tuto informaci znám...

Pročetl jsem myslím všechny příspěvky a odpovědi na tyhle otázky jsem nenašel, ale pokud jsem špatně hledal, budu rád, když bude téma přesunuto tam, kam patří...

Jinak budu moc rád za každou reakci, Transit Mk6 se mi opravdu líbí, jen mám obavy z těch motorů, tak bych rád věděl, co mám očekávat...

2014-11-04 09:48:52

Takže nakonec vlákno přesunuto sem, hledat ho v sekci věnující se o generaci staršímu modelu, to mě fakt nenapadlo, halt člověk se pořád učí Každopádně, po přečtení tohohle vlákna mi vyšla jako ideální motorizace pro moje účely 2,0 TDDI 74 kW, myslím, že na krátkej, nízkej bus to bude bohatě stačit. Jen se chci zeptat, jakou Euro normu to plní, někdo v inzerátu udává E II, někdo E III, už jsem i dokonce viděl E I. Pokud tenhle motor plní E II, což předpokládám, je nějaká legální cesta, jak to dostat do E III? Jestli třeba nějaká změna softwaru, nebo něco, jako chiptuning? Já vím, je to blbej dotaz a odpověď na mojí otázku je nejspíš ta, abych si koupil TDCI, ale já nějak těm novejm motorům s CR obecně moc nevěřím, mám radši klasický čerpadlo, čtyři trubky a vstřiky, proto se ptám, kdyby náhodou ta možnost byla...

2014-11-04 10:23:51

Co se týče emisní třídy,tak mám obavu,že je to neřešitelné v dnešní době.Nevím proč to řešíš,jestli kvůli vjezdu do měst tak to jsem někde zachytil a změna i kdyby proběhla např.přidání katu do auta bez katu ti prý nikdo nezapíše do TP.Nejsměrodatnější informace Ti řeknou u Forda.Mám 74kW od nova r.v.2001 a plní 98/69A.

2014-11-04 10:55:26

milan1: Jo, jo, je to jak píšeš, kvůli vjezdu do měst, tady se to ještě nějak ukecá, nebo zařídí, ale já s tím chci cestovat i do Německa a tak jsem se ptal, já na tom nijak extra nebazíruju, jen mě to tak napadlo, kdyby to šlo, tak proč to nevyužít, když ne, tak ne, nic se neděje... Ale podle tohohle odkazu: http://www.winsystem.cz/u_rubrika/t_003.htm je to E III, protože je to nad 2,5 t a obsaditelnost nad 6 osob, já chci určitě 9-ti místný, takže pokud máš tohle v TP, je to super, dík moc za odpověď...

2014-11-04 13:23:16

barybal: Domnívám se že emisní třída nepůjde navýšit z Euro 2 do Euro 3. To proto, že ti nikdo (i přes všelijaké dodatečné úpravy) nezmění homologační protokol výrobce na kterém jsou závislé i zápisy ve velkém TP..

2014-11-04 19:01:05

petrdepo: No, to máš asi pravdu, na druhou stranu, můj strejda, kterej bydlí v Německu, tak má VW T5 a dostal myslím žlutou plaketu a aby dostal zelenou, musel si nechat namontovat ve VW filtr pevných částic za cca 550 EUR a teď má zelenou, ale jak správně poznamenal Milan, nejvíc mi k tomuto tématu řeknou ve Fordu. Ale hlavně, pokud bych měl v TP, to co právě Milan, to znamená 98/69A, tak nemusím nic řešit, protože to je E 3, tak já počkám, co bude v TP a podle toho to budu řešit... Koncem měsíce bych pro něj snad měl jet, tak uvidíme...

2014-11-04 21:57:37

barybal: Ahoj mám Transita TDDi 2.0 74kW ABFA z roku 2003 v 9 místným provedení a plní EURO III... vjezd do "EURO ZÓN" nemusíš řešit. Jinak s motorem su spokojen nadevše . A u tohohle modelu se myslím dělal jen přední náhon, ikdyž Transit je takové LEGO, tak bych se raděj poptal :D

2014-11-05 08:42:59

merinskyb: Díky moc, něco takovýho jsem asi potřeboval slyšet, já to nebudu řešit, počkám na konec měsíce, skouknu to a uvidím, potom dám vědět, jestli jsem se stal dalším hrdým majitelem tohoto samohybu... Díky moc všem za reakce


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10