Fórum - Téma


Rady+Transit-nákup,jakou zvolit motorizaci ap


Fórum Transit (obecně) Rady+Transit-nákup,jakou zvolit motorizaci ap

Informace o modelu: Ford Transit


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 10

2011-11-23 15:36:13

zdravim panove potřeboval bych poradit schanim ford transit od roku 2001 v maxiku zajimalo by mě na co bych si měl dat pozor jaky je dobry motor slyšel sem že v transitech hodně odchazi 2,4 je to pravda dale by mě zajimalo co je brane jako maxik přestavam se v tom orientovat 350l a nebo 350lwb a nebo 330 l a nebo 300l pak sem ještě viděl v bazaru i 280 m jetoho tolik že se vubec nemužu vyznat potřeboval bych něco na 4 euro palety auto potřebuju na dopravu budu moc rad když mi poradite dale se ještě rozhoduju take od r.v 2002 ducato boxer jumper

2011-11-23 19:09:04

No já osobně bych do tak staryho auta, pokud ho máš pro podnikání nešel...

2011-11-27 16:30:24

Ahoj pokusím se ti trochu poradit. čísla co jsi psal 300,350 atd značí celkovou váhu auta,to znamená že pokud budeš potřebovat vozit těžší náklady vol tedy varianty s označením T 350 případně T 330. O tom že by motor 2,4 byl nějak zásadně poruchový nevím. Spíše se orientuj podle toho co a kam budeš vozit. Pokud se ti jedná spíše o regionální rozvoz s lehčím autem tak vol varianty s předním náhonem a motorem o objemu 2litry. Při max.zatížení a dálkové přepravě bych raději volil zadní náhon s motorem 2.4l a to bud TDCI nebo TDDI. Jinak nevím co myslíš verzí maxi - největší FT má označení JUMBO je výhradně s motorem 2,4 a zadním pohonem - poznáš ho podle velkého zadního převisu. Jinak obě varianty pohonu se dělají i v dlouhém rozvoru a i s vysokou skříní

2012-01-03 19:11:35

Ahoj,

plánuju koupit 9-místný transit, buďto 56 nebo 63 kw, rok výroby 94-00, ale nikde se mi nepodařilo najít celkovou hmotnost. Mohl by mi prosím nějaký majitel poradit, kolik to je? Je to kvůli tahání vleku (750 kg), potřeboval bych se vejít do 3,5 tuny. Přeci jen za 4 body a ten flastr by mi to nestálo...

Předem díky.

2012-01-03 19:20:38

tak si nejdřív zjisti jak to je s papírama a pak se ptej. Na B totiž můžeš tahat soupravu co má maximálně 4250 kg, tzn. 3500 kg auto + 750 kg vlek = 4250 kg. Na těžší vlek pak potřebuješ E. Jinak pokud vemeš krátkého transita jako mám já, tak ten má 2800 kg, což kdybys to bral podle toho tvého pravidla tak by ses stejně do 3500 kg o 50 kg nevlezl.

Apropo vím to na 100% protože jezdím s vlekem do Rakouska, a tam bych se opravdu neopovážil jet s něčím na co bych neměl papíry.

2012-01-03 19:29:33

Už jsem to zjišťoval, ale přijde mi, že se zdroje rozcházejí (minimálně jsem po různých stránkách a dalších zdrojích našel obě verze). Ani dopravák mi nedokázal poradit, údajně "v tom sami nemají jasno..." Několikrát už jsem jel i s Peugeotem Boxer + vlek, kde jsem řešil stejný problém, 2800+750. Ale nechci se o tom hádat, věřím Tvým zkušenostem.

Každopádně děkuju za odpověď.

2012-01-03 19:35:50

no jak se na to dívám, fakt se to na několika serverech rozchází, avšak ptal sem se na to v autoškole a už mě párkrát v rakousku stavěli a vždy se nad tím ani nepozastavili, tak bych řek že je to v pohodě. Vím že sem k vůli tomu chvilku pobíhal a nakonec došel k závěru, že je to OK. Vždyt to by pak i obyčejnej osobák s lepším karavanem musel řídit řidič s C. Na karavany je B+E protože většinou maj přes 750 kg. Ale i tak by 3500 kg překročili...

2012-01-03 22:55:57

Pokud se vlezeš s vozejkem tj . tažné vozidlo + přívěs do 3,5 tuny okamžité hmotnosti tak Ti stačí B.

PozorPozor při použití vleku v SK.Slováci vyžadují pokud je auto napsané na firmu tj.právnickou osobu nebo fyzickou na Ičo

tachograf pokud seš přes 3,5t.Pokuta 2000 éček.Kluci tady poblíž jeli na Ukrajinu a jednoho si vytáhli z kolony-asi mají přístup do databáze a dostal tenhle flastr.

2012-01-04 10:38:42

Já mám 59kW a celkem mi to vyhovuje, maximální výkon oproti 63 KW s turbem už rozdíl skoro nepoznáš

2012-01-04 11:25:11

Měl sem 51 kW, 56 kW i 59 kW, teď mám 63 kW, pokud někdo tvrdí, že je rozdíl mezi atmosférou a turbem neznatelný, tak buď ten turbomotor byl vymlácenej jak sviňa, neo sním nikdy nejel. já jezdím s vlekem a tak vím, že to turbo je v koupci poznat strašně moc.

2012-01-04 11:38:29

Zákon mluví jasně, stačí si ho přečíst:

Je to takto:

S řidičákem B můžeš:

a) Řídit auto do 3500 kg samotné + až 750 kg vlek.

b) Řídit auto a vlek v libovolné hmotnosti pokud nepřekročíš součet maximálních hmotnotí 3500 kg a zároveň je maximální hmotnost vleku nižší než pohotovostní hmotnost auta.

(sám takhle jezdím už 2 roky a staveli mě x krát a nikdy nic neříkali, mám passata max. 2100 kg, poh. 1600 a vlek 1300, tzn. 2100+1300 je menší než 3500 a zároveň 1300 je menší než 1600 takže v poho, a příjde mi to logický, protože je asi rozdíl, jestli 1300 kg přiděláš k passatu nebo k tráboši .

S řidičákem B+E můžeš(dle možností auta) vozit až 3500 kg auto + 3500 kg vlek.

Jakmile však hmostnost auta je 3501 kg tak C.

2012-01-04 11:44:23

to nikdo neřiká, psal jsem na max. výkonu to je třeba na maximálce na dálnici, jasný že když jedeš kopec tak nemusíš jak idiot pořád točit max. otáčky aby jsi tam teb výkon měl ale táhne to pěkně odspodu.

2012-01-04 12:45:56

Tak já B+E mám, tak to neřeším...

2012-01-04 21:08:08

Díky za odpovědi, zlepšili jste mi náladu

Jak to tu tak čtu (a zjišťuju i jinde), budu se spíše přiklánět k TD 63 kW. Chci, aby to nějak se ctí zvládlo naložené auto (cca polovinu užitečné hmotnosti) a velký vlek s loděmi (kdo jste někdy potkal vodáckou půjčovnu normální velikosti, tak něco takového). Ono ten vlek není ani tak těžký, na těch 750 kg často ani nedosáhne, ale odpor vzduchu, jako když táhnete barák...

Nejsem půjčovna, pouze osobní použití (hodně koníčků, některé i skupinové).

Co spotřeba? Na kolik to vyjde u prázdného, tak kolem 8-9 litrů?

2012-01-04 21:26:50

A hele kolega vodák

Takhle jezdím naloženej já :-D

Divil bych se kdybys mě ještě nepotkal vzhledem k tomu, že jsi z českých budějovic...

2012-01-04 22:07:39

Jo, to je dost dobře možný...

Každopádně vidím, že velice dobře chápeš moje požadavky

2012-01-04 23:12:33

ti říkám já už měl 3 bez turba a ted má toto černy dělo s turbem a je to jiny kafe...

2012-01-05 21:54:00

No jo, souhlasím, že to bude lepší řešení. Teď už jen sehnat nějaký vhodný kousek...

2012-01-19 15:51:47

Přispeju taky zkušeností

Kdyz jsem se rozhodoval ze pořídím Ford transit tak mi bylo asi ze 4 nezavislych smeru vzdy doporučeno 2.0 TDDI 74KW. Motor ktery už pekne jede, ješte není common rail a ješte tolik nežere. Tak jsem dal na tuhle radu a zatim dobry. Spotřeba mezi 8-10 litry a 170 km/h není problem, staruje pohodove a kopce zvládá slušně. A kdyz jsem zjistil ze jeho hmotnost vč nakladu je permanentne okolo 2300 kg a maximalku ma 2600 tak si myslim že je to slusny. Proste stále naloženo nařadí viz obrázek.

2012-01-24 10:48:07

Jen se doplním, tak jsem šťastně pořídil a v TP je celková hmotnost 2650 kg, tudíž problém odpadl.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 10