Fórum - Téma


Rady+Transit-nákup,jakou zvolit motorizaci ap


Fórum Transit (obecně) Rady+Transit-nákup,jakou zvolit motorizaci ap

Informace o modelu: Ford Transit


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 10

2010-03-19 17:43:54

novýho určitě ne myslel jsem něco od roku 97 -2001 a kolem 40000 - 70000 Kč

2010-03-19 18:35:45

No, v této cenové kategorii se přes rok 99 ani nedívej. Byli b to šunky se skrytejma vadama. Pokud by vůbec něco bylo. Mrkni se jak jsou na tom brzdy, rozvody, spojka, převodovka, atd... Co se týče transportéra, pokud bych nepotřeboval transita (je podstatně větší), tak bych šel do transportéru. Jelikož protikorozní úprava u Fordu stojí za prd. U transita se podívej na prahy, podběhy, atd... vyber raději nějakého co je bude mít vyvařené. Chce to taky poslechnou ložiska zda-li nejsou před smrí. Prostě když kupuješ jety auto je ho potřeba cely prolizt. Pokud budeš kupovat auto s turbem není špatny si jej nechat změřit nebo poslouchat jaky má zvuky, zda-li není na odchodu.

2010-03-19 22:11:29

Záleží na štěstí jak se říká nekápnout na mr.ku.Jako první vodítko bych bral stav kastle a interieru.

Mechanika brzdy,ložiska,čepy Tě pravděpodobně stejně budou čekat,těžko natrefíš na auto který

bude v supr stavu a ještě k tomu levný aby jsi do toho po koupi nemusel vrazit ani korunu.

Pokud Transita neznáš doporučuji Ti si vzít sebou někoho kdo tomu trochu hoví.

Pokud budeš kupovat auto v ČR tak kilometry neber v potaz,většinou jsou stejně stočený.

Šťastnou ruku při výběru.

2010-03-21 18:50:38

Ahoj, potreboval by som poradit:

Kupil som transita 2,2 tdci 96kw (131k) s razvorom 330 a s najvyssou skrinou. A mam pocit ze ten motor by mohol tahat aj lepsie (ale nemam to s cim porovnat), hlavne po prekroceni 3000 ot. (aj napriek tomu ze to je diesel). Samozrejme vo forde tvrdia ze ide normalne. Moje pochybnosti umocnuje hlavne to, ze som skusil maximalku a rucicka sa ledva vysplhala na 140-142 km/h a koniec, pritom v TP je maximalna rychlost 157 km/h.

Vo forde argumentovali tym, ze je vysoky a nad udajom v TP pokrcili plecami. Je nieco s vykonom? Dakujem.

2010-03-21 19:02:42

Kolik máš najeto km?Jestli je to v pořádku nedokážu poradit ale asi bych to v první řadě řešil tak,že bych se pokusil odchytnout někoho se stejným autem abych to mohl porovnat.Co se týče maximální rychlosti

tak ji ještě dokáže ovlivnit stálý převod v diferenciálu.

2010-03-21 19:18:52

Dakujem za pomoc, je 1,5 rocny s 30 000 km. Uz mesiac pozeram inzeraty a otacam sa za kazdym transitom, len zistujem ze takychto vela nejazdi. Ak by mi niekto napisal ze ma napr. rozmerovo rovnaky s mensim vykonom a da mu 150km/h, tak sa budem mat aspon od coho odrazit.

2010-03-21 19:32:27

A znáš jaký tam máš převod? Tos měl funglovku nebo ojetinu,ptám se kvůli tomu převodu.

A to proto když jsem kdysi kupoval tak bylo na výběr v tomto převodu-rychlejší nebo pomalejší.

2010-03-21 20:55:45

To som kupoval predvadzacku z fordu. Veru neviem ci sa robili v dvoch prevodovych verziach, ale prevod do pomala to asi nebude, kedze jednotka je na moj vkus az moc rychla. Skusim zistit. Nema tu niekto nieco podobne? Dik

2010-03-21 21:22:04

Najdeš to v návodu k obsluze aspoň já to tam mám u r.v.2001 a od převodu se odvíjela

i povolená hmotnost na bržděný přívěs.A mám to napsaný i ve velkém TP že při výměně převodu diferencialu

můžu mít víc na kouli.

2010-04-14 21:58:56

Po překročení 3.000 otáček ti rapidně klesá krouticí moment takže v kombinaci s nejvyšší skříní by max rychlost 145km mohla být odpovídající. Opravdu ale záleží na stálém převodu. A to že jednička je rychlá ještě nemusí nic znamenat. Transity s 6 stupnovou převodovkou jsou konstrukčně tříhřídelové což umožnuje dva stálé převody. Jeden je pro 1-4 a další pro 5-6. A podle toho auto dosahuje vyšší či nižší max.rychlosti

2010-09-26 12:24:40

Zdravím všechny. Plánuju koupit ojetého Transita, ale o tom co o nich nevím (a autech všeobecně) by se dala sepsat rozsáhlá encyklopedie. Snažil jsem se najít tyto informace na internetu, ale ačkoli je mi to podivné, nic jsem nenašel. Moc bych vás tedy poprosil o radu ohledně motoru, jak je obsahem tohoto článku, který ovšem začíná modely 98-99 a pak se v tom trochu ztrácím, já hledám něco z generace 2001-2006, konkrétně v mém případě dle financí kolem roku 2004 a 2005. Jak už jsem psal, jsem absolutní laik, bohužel nevím (jen tuším) jaký je rozdíl mezi motory TDDi, TDCi, DCi a podobně které jsou většinou v nabídce. Mám však konkrétní požadavek, potřebuji určitě přední náhon, pokud se tedy dělá Transit s předním náhonem pouze s jedním motorem, pak mám jasno. Pokud je na výběr z více motorů, pak bych ještě poprosil o doporučení, který zvolit. Nejsem žádný závodník, dozadu nandám jednu postel a prázdný budu jezdit z 90% sám, nebo ve dvou, ale aby to těch 130km/h jelo, nerad bych se na dálnici drncal devadesátkou zařazený mezi kamiony.

Zatím by mi tato informace bohatě stačila, počítám, že mi tím dost prořídne výběr. Jak jsem psal, snažil jsem se to najít, ale marně, pokud víte o nějakých stránkách, kde se lze těchto informací dopátrat, rád si je prostuduji, abych tu nezatěžoval takovými banalitami.

Předem moc děkuji za jakékoli info, vlasta

2010-09-27 13:54:54

2Gaspo - sice neskoro ale mozem ti napisat ze na mojom MK5 tranym 2,5 DI, cize 85kW som s piatimi ludmi a 5 bajkami valil na dialnici 150km/h samozrejme chvilkovo nahanal som fabiu :D spotreba bola isto pekna, a sam som to minule dohnal az na 160kilakov, cize ten tvoj by to mal dat minimalne tiez tak nejako, kedze mas silnejsi motor a novsiu karu, ja mam 99rok a 266000km na tachaci a podla obrazku v avatare vidis ze mam z MK5 skoro najdlhsie a najvysieho, cize ziadne keci o tom ze to je vysoke a ma to odpor...

2010-09-27 17:36:13

Diky, ved aj mne zdravy rozum hovoril, ze to musi ist lepsie. Tak som ho dal 4x do servisu, ze pokial neda maximalku aku ma v TP, tak nech mi ho nevracaju ze je v poriadku.

Nakoniec sa do toho pustili a zacali tam vsetko vymienat (EGR ventil, kabelaz, riadaciu jednotku...) a potom zistili ze je nieco s turbom (variabilna geometria lopatky turba vraj bola len staticka- turbo tlacilo ale nie tak ako malo), tak ho vymenili a auto uz ide ako ma. To som stihol mesiac pred koncom zaruky.

2010-09-27 18:12:59

Tomu se říká mít štěstí...Jinak chování některých autorizovaných servisů je opravdu otřesné, za to jiné, to je naprostá pohodička...Jezdím do Přerova a jsem nadmíru spokojen.

2010-09-28 13:59:31

tak ti teda gratulujem ze si na to prisiel, kurna no vidis ze tomu cosi bolo, ale tak hlavne ze ti to spravili ako mali,a ako pise tod kolega nadomnou tak niektore servisu su vraj katastrofa riadna, ja ked uz mas problem bude samo domo ho odstranim alebo u znameno co robi mechanika sam na seba ale sef ked ide s nou karou do servsiu sem tam mu vedia dvihnut tlak.. tak nech ti to chodi ako ma.serus

2010-09-28 19:01:32

Ahoj,pokusím se ti odpovědět a trochu i poradit. Předně FT roku výroby 2000-2005 jaký potřebuješ se dělal v předním náhonu pouze o obsahu 2litry a to v několika výkonových variantách. Od 85 - 125koní. Všechny s 5-ti stupnovou převodovkou. Já sám jsem měl nejslabší verzi(63kw-85koní) a není to žádnej sportovec ale prázdnej v poho 140jede. Jen ta pružnost a jízdy do konpce nic moc. Ohledně dotazu na rozdíl mezi TDDI a TDCI. První je starší koncepce s rotačním vstřikovacím čerpadlem. Je hlučnější,méně kultivovaný zato méně náročný na kvalitu nafty a tudíž spolehlivější. TDCI je koncepčně novější - vstřikování common-rail. Hlavně u těchto transitů(vstřikovací systém Delphi)ne moc spolehlivý a v každém případě náročnější na případné závady. Posledně jmenované označení DCI (common rail od Renaultu) není system ford. Jinak motory jsou konstrukčně stejné,rozdíly jsou pouze v použití rozdílného vstřikovacího systému,naladění softwaru,velikosti turba.Doufám že jsem trochu pomohl.

2010-09-29 12:11:26

Díky moc, pomohl jsi mi značně, teď tedy vím, že mám hledat pouze obsahy 2.0 a spíše tedy TDDI (spolehlivost je pro mě důležitější, než kultivovanost). Ještě se objevují označení TCI a TDI to jsou jen jiné označení předchozích, nebo je na motoru ještě něco jiného. (poslední označení TD, ale ten jsem viděl jen u obsahu 2.4 a ten tedy bude mít zadní náhon, čili se mě netýká).

Dodatek: prave jsem narazilna motor 2,0 DI

Ještě jednou díky

2010-09-29 12:46:44

no TD by malo byt len turbo bez priameho vstreku myslim, TDI resp DI u forda co mam aj ja je turbo s priamim vstrekom, ked som bol na diagnostike s mojim trandakom tak to pisalo dokonca TDCI, cize turbo diesel s priamim vstrekom typu common rail. cize tak ale viac ti povie nejaky kolega ktory sa fakt vyzna, ja som zistovanim a studiom mojho auta zistil toto :)

2010-09-29 17:26:49

Ahoj,lidi v inzerátech v tom dělaj bordel a vše označují ze zvyku jako TD nebo TDI. Každá automobilka si své ropáky označuje jinak,ale jde jen o označení. Ford označuje TDDI a později TDCI. Označení TD platí pro staré transity do r.v.2000. Auto s předním náhonem v modelu jaký hledáš mám motor o obsahu 2litry a je uložen vepředu napříč (se zadním náhonem 2.4l a uložen podélně). O jaký motor se jedná poznáš podle toho co je napsáno na krytu motoru TDDI - nápis DURATORQ DI (výkony 55 , 63 a 74kw). A TDCI je common rail pouze o výkonu 92kw-125koní - v nabídce od roku 2002. Jiný motor se s předním náhonem v tomto modelu 2001-2005 nedělal. Od roku 2006 jsou to už pouze motory TDCI o obsahu 2,2l.

2010-09-29 19:04:11

Tak teď je to vše jasné, není co dodat. Už jsou pro mě inzeráty přehlednější, jasnější a už se mi to pěkně selektuje :) Díky moc, hodně jsi mi pomohl.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 10