Fórum - Téma


Rady+Transit-nákup,jakou zvolit motorizaci ap


Fórum Transit (obecně) Rady+Transit-nákup,jakou zvolit motorizaci ap

Informace o modelu: Ford Transit


1 ......... 6  7  8  9  10

2015-01-28 18:03:29

Ahoj.Dnes jsem se byl dívat v bazaru na Ford transit.Kamoš který se mnou byl mě říkal ,že se mu zdá že turbo málo tlačí,poznal to podle tvrdnutí hadice při přidání plynu a porovnával to s jiným transitem ze stejným motorem.Motor je tam 2,0 TDDI 74kw a ročník 2004,najeto údajně 305000km.Můj dotaz zní.Jak jsou tyto motorý náchylné,jaké jsou jejich slabiny .Jak je to s turbem?Dá se repasovat co to stojí???Jak je to ze vstřiky a s čerpadlem???Dále zjistil že trochu hlučí ložisko předního kola.Uvítám jakékéli info a rady.Díky

2015-04-02 16:12:37

Dotaz: je u Tranzita r.v. 1996 rozdíl ve výkonu 51 kW a 56 kW v typu čerpadla, nebo se jedná o stejné čerpadlo jinak nastavené ? Jeden technik mi říkal, že je v té výkonnější verzi pouze ostřejší vačka, jinak je to stejné ....

Vaše zkušenost ?

Jedná se mi o to, že poté, co zakokrhal můj starý motor 51kW, jsem na vrakovišti našel jiný a teprv podle obrázků a srovnání s jinými motory jsem zjistil, že jsem koupil verzi 56kW- - jenomže kamarád, co mi ty motory prohazoval mi tam dal z důvodu imobilizéru původní čerpadlo 51kW a to auto sice jede za 7-7.5 litru ale netáhne, dálnice 90km/h a víc to nevyženu, pořád na tom stojím jak na rýči a není to nic platné ....

2015-04-18 00:02:42

Zdravim,

planuji koupit delsiho nizkeho Tranzita. Mohl by zde nekdo napsat katalog verzi? Toto jsem zde nenasel. Jak je verze VIII, tak na VI a VII nikde nemohu nic najit. Rad bych se v tom zorientoval a dle typu vedel, co je auto v inzeratu zac.

Jak to vypada s tema EURO 4 TDCI 2.2l po roce 2009? Planuju 3-4 lete auto mezi 150-200 tisici s tim, ze na dalsich 5let po nejake repasi 100000km vydrzi. Predpokladam postupne nejaky vstrik, repase turba se servisem do 50.000CZK Jezdeni vetsinou ve 2-4 s kolama s moznosti prespani, tedy ne moc tezke. Proto tedy 2.2 s predkem, i kdyz 2,4 je prej lepsi drzak.

Jinak jsem v nemecku vydel Transita asi VI s lyzinama na zadni sedadla. Toto nemohu nikde najit. Neco podobneho, jako tato anglicka slatanina (viz odkaz). Da se to u nas nejak poridit, legalne prestavet?

http://www.roywoodtransits.co.uk/innov8/

Leo
Leo
2015-04-18 21:16:00

jivo: Asi moc nehledáš. V modrém poli vlevo nahoře, modely, pak užitkové/nákladní, klinkneš na Transita poslední model, sjedeš dolu a náhle uvidíš, připraveno jek na podnosu.

2009 nahoru ano, nejedou 2x tolik km, než padne motor. Problematické to je od 2006 novější model - do cca prázdnin 2008.

Při nákupu od cca 2010 to má už téměř všechno DPF.( U předokolky 2006 - cca 2011 to regeneruje přes vstřiky motoru. 2,4 regeruje přes vstřik před DPF, což je šetrnšjší k motoru. To je informace od novinářů z tisku co to testovali). 2012 2,2 jsem už opravoval, tam je vstřik před DPF i u předokolky . Což je jen dobře. Bohužel 2006 - 2013 mají nišší a tvrdší pera, tak jsou na rozbité silnici dost prkené ale na dálnici super. Poslední model už zase peruje.

To co jsi našel v Anglii je pěkná přestavba kterou dokáže na světě jen několik firem. Nevím proč slátanina. Transita nemužeš srovnávat s interierem T5 nebo osobního Vita.

Fabrický mrňous s lyžinama se jmenuje Euroline (většina vyhledávačů ho nabízí stačí jen kliknout).Bohužel, delší verzi jsem ho neviděl asi neexistuje.

Verze: nízká, střední a vysoká střecha.

Krátkého poznáš podle krátkých šoupaček , střední je delší o cca 30 cm, má už normální šoupačky co patří do větších modelů, dlouhý o cca 75cm delší, poznáš podle lišty od šoupaček, že nejde nakonec bočnice, má vzadu vyklapěcí okénka. Nízký se standartně nedělá. Nejdelší Jumbo má jen vysoku střechu a dlouhý převis vzadu.

Fabrický mrňous s lyžinama se jmenuje Euroline (většina vyhledávačů ho nabízí stačí jen kliknout).Bohužel v delší verzi jsem ho neviděl asi neexistuje.

2015-04-18 21:47:53

prca: Tuhle motorizaci mám od nova.300000 ještě nemám natočíno.Koukej spíš na stav kastle a korozi,ložiska,turbo......všechno tohle je spotřebák který tě stejně jednou nemine.

Zatím děláno: všechny ložiska v kolech,pomocné rozvody,vodní pumpa,řemenice klikového hřídele,přední tlumiče,něco málo na pohonu,jeden kloub a ložisko na poloose,starter,altík,žhavící svíčky,trubka k servu,komplet spojka.Toť vše.Vstřiky,čerpadlo,turbo zatím původní.

Jak jsou náchylný,je to TDDi takže bez problému na kvalitu nafty,záleží samo kdo s tím jezdil a jak probíhala údržba.Já měním olej po 10000km časem asi po 100/150 už ani nevím jsem přešel z 5W30 na 5W40

To samé převodovka,doživotní náplň je prima kdo nemění olej dělává časem převodovku.

To samé platí u serva.

Šťastnou ruku při výběru.

2015-04-18 21:59:49

Zeťák prodává 2,2 tdci necelejch 100000km asi4roky starej 63kw asi 200000kč, končí mu leasing,

2015-04-18 22:31:16

OK, uvidime, chtel jsem vetsi kombik a Transit vypada skvele. Jezdim hodne Sprinterem, jsem spokojen ale zivit bych ho nechtel. Pokud se drzi dalnicni spotreba pri +/-120 poloprazdnej kolem 9l, nema smysl resit nejakej kombik.

Snad se sem casem dostane vic info o motorech. Forda vubec neznam, kdo ho ma chvali a servisaci vetsinou od MB a bus nedoporucuji.

Bude to spise dovolenkove auto, v Praze jezdim sockou a stejne jsem furt mimo a ridim neco sluzebniho, takze tuzsi pera nevadi a pripadne snad pujde vymenit. Budu jezdit lehci a asi by to chtelo. Prestavba na obytnak urcite ne, ale zaclonky a moznost lehatka casem jo.

Existuje nejaka MK7 2,2 predokolka s tim vstrikem pred DPF, nebo to jsou az ty nove? Lze to nejak poznat? Slo by to po nejake vetsi generalce ekonomicky prijatelne dodelat?

Lze nejak jednoduze prestavet Van na Kombi, nebo je lepsi hned hledat spravnou kategorii?

Lze ty lyziny z Euroline legalne jednoduse dostat do normalniho ? Zkousel to nekdo?

Lze dodelat legalne soupacky i na levou stranu, pokud nejsou?

Lze sehnat lepsi sedaky, ty z toho asi Euroline vypadaly dobre?

Nebylo by vhodne udelat zvlast sekci motoru? Vzdyt ta 2.2 je snad i v Mondeu apod. Je skoda to takto rozhazovat.

Dik za ten prehled typu, zde to bude jeste lepsi: http://www.fordclub.eu/manual_download.php?id=669

Leo
Leo
2015-04-20 22:22:55

jivo:To jsi pěkně objevil katalogy u Forda. Já je mám doma v originále od roku 2000 všechny Tranzití co vyšli.

Psal jsem Ti to v té minulé zprávě, existuje r.v. 2012. Koukal jsem na to zespoda, před DPF čidlo tlaku s kabely a vstřik poznáš podle toho, že má trubku od paliva k sobě, za DPF zas jen čidlo s kabely.

Van na kombi v čechách to nepovolí magistrát. V Německu a Anglii to před pár lety šlo, aktuálně nevím.

Lze to ale obejít, kdy z vanu uděláš kempové a firma Ti potvrdí přestavbu s počtem sedadel. Ale kempové 8/9 místné v krátkém Transitu ....

Nejlíp koupit Transit s lyžinami už v Německu, začíná ji být docela dost. Ty sedadla jsou docela zoufale nepraktická, ůzká.

Na lyžinách z Euroline jsou hodně příjemná, víc jak 2 vedle sebe se však nevejdou. Euroline sedadla v předu jdou naklápět a snižovat jen po velkých skocích s nenaklápěcím volantem se většina lidí dostavá do situace, že jim to jaksi nepasuje. U mě vítězí standartní sedadlo, které nelegálně předělám o 2cm doleva, pak mohu i když mám vedle dvojsic, protáhnout se vnitřkem vozu dozadu.( Trojsedadlo to užší má cca 76 kg a vyndám ho sám, při troše grifu, jedosic z Euroline jsem nevážil, ale cca 50 kg a jeden se vyndavá déle a komplikovaněji než ten trojsic. Zadní třísedadlo z Euroline je tak ukrutně těžké, že i 2 chlapi mají dost a ještě ho trefit do lyžin. To uděláš jednou v životě. Jelikož je stavebně nevyoseno(uprostřed) a s loketkou, tak kolem něj neprojdeš dozadu a musíš ho přelézat či obíhat auto. Mám v autě tu prostřední řadu v prostřed i vzadu a v pohodě prolezu v vnitřkem do kufru. (Pro mě je Euroline krásné, občas s nim jezdím, ale ukrutně nepraktické a zbytečně díky vnitřku težké auto. Má též malou doložnost.

Šoupačky doleva nepředěláš v Čr legálně. Je to zásah do konstrukce vozu. Je dobře když tam nejsou, idioti nepadají mezi jedoucí auta po zaparkování, karoserie je pevnější. A když Ti lidi vystoupí, jdeš po nich zavřít jen jedny co nedocvakly.

2016-01-17 23:45:52

Chtěl bych se zeptat, který z Transitů by byl vhodný na tahání přívěsů (2t), mám nyní Ford Transit 2,2 TDi, ale není to úplně ideální, v kopci má s přívěsem už problém. Díky za odpověď

2016-01-18 17:28:40

Transit 3,2

Leo
Leo
2016-01-19 09:52:53

No s 2,2 140 PS nemám v kopci problém ani když mám v autě tunu a vlek 2,5t, co se týče výkonu.

Ale s přenesením výkonu ano. V kopci na mokré vozovce se mají tendenci kola na hladkém asfaltu protáčet i za jízdy.

Pak samozřejmě vítězí 3,2. Ta však zase prázdná na sněhu sahá 2,2 jen po ramana.

Pak vítězí 4x4 ale má jen krátký diferák, tak Vás zbytečně sežere a zabije zbytečným hukotem po dálnici.

Nejlepší varianta prostě neni.

2016-01-21 11:58:36

Diky

2016-07-07 09:00:45

Ahoj. Potřebuji koupit dodávku pro 9 lidí. Našel jsem si dvě - Ford Transit Custom, 2,2TDCi 74kw, r.v. 2012 nebo Transit 2,2TDCi 103kw r.v. 2011 obě auta mají kolem 130tis km. Který z motorů zviolit, případně se jim vyhnout obloukem? Co se na nich se.. ?Potřebuji hlavně "držák". Díky.


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10