Fórum - Téma


Rady+Scorpio MK II - Rady a tipy před nákupem


Fórum Scorpio Rady+Scorpio MK II - Rady a tipy před nákupem

Informace o modelu: Ford Scorpio


1  2  3  4  5 ......... 8

2009-11-16 17:03:34

...jen tak na okraj, ten volant se shání v dobrým stavu docela blbě , na Mondeo mě to trvalo cca 3měsíce, ale na SC se marně pokouším 3 rok...,a ten z inzerátu je navíc multifunkce (tempomat)...

2009-11-16 17:35:09

Tak kožený volant mám, (protože jsem ho nahradil dřevěným) standardní cena bez klapek je litr. Klapky se na něj jen přemontují, páč tam byly a jsou teď na tom dřevěným.

Tož chlapy, nechte toho. Nepruďme a neurážejme se navzájem, vždyť tady to má být oddechovka a né místo k nasrání. Je blbý, že tady se fakt nedají dělat srandičky, protože je nikdo nepochopí. Což pro nás některé je velký hendikep. Že Vildo?!? Jo a prosím vás nechci tady moralizovat, to jen tak mimochodem :o)

Damián  
Zdeněk
2009-11-16 18:21:59

* chlapci abyste se v tom vyznali. Jestli to teda patří mně.

Damián : * jenom tak na okraj. Než se mi podařilo sehnat Škorpíka v odpovídajícím technickém stavu,výbavě

a aspoň v jedné barvě, kterou jsem si přál, tak to trvalo 6 měsíců. A prošel jsem jich opravdu hodně a ve všech motorizacích. Takže přeji hodně štěstí.

Trinom : Tak jasně, pokud jsi přesně nevěděl, co chceš, tak chápu, že jsi ho hledal dlouho. Já vím, co bych zhruba chtěl a jen čekám, až se něco objeví.

Damián : * nepochopil jsi to, co jsem Ti chtěl sdělit .Ale to je jedno.

to Bláža,Vilda - pořádně číst - nevidím v tom urážku ani prudění a vám přeci nemusím vysvětlovat jak je těžké sehnat Scorpio podle svých představ. A to jsem chtěl svým sdělením říci.

2009-11-16 19:31:30

Damiáne, já jsem to myslel obecně nikoho jsem tím nechtěl natřít, to opravdy ne, to mi můžeš věřit se mi zdá, že to lidi kvůli nedorozumění hrotí. Já jsem vlastně teď důkaz. Chtěl jsem jen trošku zklidnit možné hrocení a takhle to dopadlo. Opravdu jsem se neotáčel na tobě, pouze všeobecně. Jsem ten typ člověka, který zklidňuje a néééé rozdmíchává emoce :o)

2009-11-16 21:23:24

No já jsem to pochopil z toho, co jsi napsal tak, že jsi nevěděl, co si vlastně vybereš a proto ti to trvalo půl roku. Pokud jsi to myslel jinak, tak to zkus prosím přeformulovat. V žádným případě to nemělo vyznít jako urážka, to ani náhodou .

Já jsem si řekl, že chci škopka - je jich milion.

Sedana - trošku míň.

Nějakou 2,9ku - těch je furt mraky, ale všecko cossy

2,9i - jeden (zatím).

Takže pokud bych chtěl teď hned toho škopka, tak minimálně toho jednoho seženu hned. Samo, pokud by nebyl v super stavu, tak se asi taky zaseknu, ale pokud by nebyl vylítanej, tak bych ho prostě vzal. Já už jen čekám, kdy se prodá ta Vectra, abych pro něj mohl zajet. Pokud by se objevil nějakej další, tak už bych si mohl vybírat dál. Každopádně preferuju stav před výbavou a barvou. To, že bych rád tmavýho je hezký, ale když nebude, půjdu do šedáka a nebudu to hrotit

Damián  
Zdeněk
2009-11-16 22:14:27

* už jsem se ke všemu vyjádřil a uzavřel bych to

2009-11-16 22:38:52

Jo, kulatýho, to jsem zapomněl zopakovat. Tak jasně, milion ne, to bylo myšleno obrazně, ale prostě ať se kouknu, kam se kouknu, tak kulatejch je v ČR+SRN víc, než dost. Jen u nás jsem našel po inzerátech nějakejch 10 klaunů - sedanů, takže rostou . Kdybych nechtěl vysloveně 2,9i, tak bych měl tak na výběr, že bych si mohl vymejšlet i typ volantu.

aukro - 4 sedany, 4 kombajny

yauto - 4 sedany, 9 kombajnů ... jen na benzín

sauto - 2 sedany (jeden stejný, jako na yauto), 4 kombi ... jen benzín

mobile.de - 86 sedanů, 73 kombíků ... opět jen benzín a pojízdná (nepoškozená) auta

Celkově mraky aut a jedno jediný má 2,9i - šedák. Tak jsem zvědav, jestli se nějaké nevyklube na FSC.

2009-11-26 14:41:57

TO: Trinom

je na prodej FORD SCORPIO SEDAN 2,9i/12V automat 1994

osobně jsem ho po Praze asi 50 km řídil a mohu jen doporučit. Vím, že hledáš klauna, ale to auto nemá chybu. I když snad malinký ťukáneček na přední hauptně viz foto 5 a 8. Nádherný intoš prostě za ty prachy voňavka. Kolega RomanRS je viceprezident klubu který určitě na autech peníze nešetří, kdybych neměl už tři auta do do něho.

2009-11-26 20:46:42

No, vypadá pěkně, ale tohle by mi už neprošlo. Ono protlačit doma klauna už tak byl celkem nadlidský výkon

Pozítří by měl přijet kupec na Vectru, takže pokud nenajde nějakej průšvih a nevycouvá z toho (o žádném nevím), tak bych se rád zajel další týden okouknout / koupit toho šedáka, bude-li ještě.

2009-11-26 21:08:16

... držím palce, 2.9 12V v kulatým je taková raritka, že i tu barvu nakonec překousneš...

2009-11-26 21:23:03

Už to tak vypadá

Mimochodem, umí bublat?

2009-11-27 05:22:53

.. .já měl tu samou motorizaci v mezitypu,...a zvukovej projev nádhernej...

2009-11-27 09:17:37

To jsem rád . Na youtubu jsem žádné použitelné video bublajícího škopka totiž nenašel. Všecko jen tůrování a blbnutí.

2009-11-28 13:07:39

Hurá, Vectra prodána, Scorpio na dohled

2009-11-28 15:02:20

... tak se nezapomeň pochlubit a vraž sem nějaký foto a Tvoje první dojmy...

2009-11-28 21:29:11

Teď jsem spáchal několik telefonátů a jsem opět zmaten. Kolik ta 2,9i žere? Bláža tvrdí, že žere míň, jak Coss, Bejček mi tvrdí přesnej opak a dohazuje Cosse. Tak já nevím. Už jsem z toho jelen. Je fakt, že Coss je výkonnější, ale to mě zas tak netrápí. Já se bojím, že kdybych nakonec vzal Cosse, tak že budu mít mnohem víc starostí s motorem, než u klasický 2,9ky (hlavně všude čtu o problémech s řetězem). Vyplatí se mi o něco méně (dle Bejčka) žravý motor Cosse, aby si úsporou paliva ušetřil na ND, nebo radši vzít šedáka s tím, že možná bude žrát víc, ale je to nezničitelnej tank.

Pořád to tak nějak srovnávám s tím červeným v avatáru. Bird váží cca tak, jako škopek. Výkon to má cca stejnej, tak proč by měl škopek žrát o půlku víc?! S Birdem jsem jezdil za 8 - 9, tak proč by měl škopek žrát 12 a víc, proboha?

2009-11-28 22:39:11

...nevím jestli Ti je schopen někdo objektivně poradit,...většinou co člověk to jiný názor. Co se týka výběru motoru je to jen a jen na Tobě. Když si vezmeš fakta o těch agregátech tak sis skoro na všechny otázky už odpvěděl více méně sám...2.9 12V BRC OHV po všech stránkách zastaralý motor (Ford ho začal dodávat v září 1986), ale s obrovskou výdrží (zvlášť ve spojení s automatem) a min. poruchovostí....2.9 24V BOB DOHC novější, výkonější a úspornější (Ford ho nasadil z nástupem SC ll 9/94-6/98), ale když natrefíš na "kousek" tak se na tom se.e skoro všechno, ale klasika: rozvody, svazek motorový elektriky, vodní pumpa atd....jo a rozhodně nepočítej s tím, že budeš s jedním nebo druhým jezdit za 8/100...,já sem se dostal BOA do Chorvatska na cca 8,5, ale to jsem nikde víc jak 120 nejel, jinak počítej město 15/100 a budeš rád a dálka tak 12/100...

2009-11-28 23:51:32

No, já jsem radil koupit 2,9 6V12 hlavně z důvodu menší poruchovosti a jednoduchosti toho motoru. O spotřebě jsem moc nepolemizoval. Bejk sám měl klauna 2,9 a kdyby o něj nepřišel nešťastnou náhodou tak by ho měl do teď. Navíc si 2,9 6V12 znovu pořídil v mezitypu. Ať říká co říká sám si odporuje. EXmafie prodává celkem slušného Cosse, něco na něm už udělal něco je na něm třeba ještě dodělat. Je to 97 v plné palbě. Nikdy jsem v něm nejel tak nemohu posoudit. Spotřeba podle techničáku je u Cosse po městě 17,3 a to je pravda u 2,9 je spotřeba podobná. 2,9 má krouťák od spodu kdežto Coss ve vyšších otáčkách. Coss má elektronickou aut. převodovku která je podle našeho Guru Maxa o proti staré v 2,9 daleko choulostivější a náchylnější k podělání. Já být studentem jdu do 2,9 6V12. Coss je jen pro lidi kteří mají přebytek peněz a můžou je házet tak říkajíc do kanálu protože se na tom furt něco se..re. To je můj názor a už se k tomu víc nebudu vyjadřovat.

2009-11-29 11:10:45

Tak moc děkuji za doplnění informací.

BTW, jak tak koukám, tak na FSC máte tabulku parametrů pro různé motory. Rozklikl jsem si rok 95 a tam jsou u V6 12V spotřeby 7,8/9,9/14,1. Předpokládám, že jde o papírové hodnoty, ale i kdyby se to posunulo o jedno místo vlevo, tak je to ještě přijatelné. A jak se znám, tak by ty hodnoty šly pokořit

2009-12-01 12:00:45

Tak dneska ráno jsem se sešel s Bejkem a Igorem, prohodil pár slov a oba mě tlačí do Cosse. Prej pokud mám malej roční nájezd, tak výše uvedené problémy ani nemusím řešit, protože to je daň za velký nájezd a trápení motoru vysokýma otáčkama. Coss prý není třeba vůbec točit, protože je silnější. Údaje o výkonu a krouťáku ale vidím dost dobře - 5500/6000 a 3000/4250.

Jinak to auto, co prodává exmafia by už mělo mít vyřešený problémy s kabelovým svazkem v motoru. Vidím to tak, že bych se chtěl projet obojím a porovnat. Ono je to dost těžký takhle. Jeden radí to, druhej zas něco jinýho. Pak taky převodovka - Coss má fičúrky typu ASR, zimní režim a tak. U 2,9i je stará převodovka, co tohle nemá. Nebo to má řešené jinak? Abych s tím nakonec nejel na hory a neměl s tím zbytečné problémy. Někdo mi říkal, že stačí přepnout na voliči dvojku a to by to mělo suplovat (plus jen řadit 1-2). A pak taky řešení závad u Cosse se mi nepozdává. To je normální řešit závady na motoru výměnou ? No kde to jsme. Jestli je to u Cosse normální, tak to se mu vyhnu obloukem, protože tohle fakt nehodlám podstupovat

Tak zas prosím pište, komentujte a tak dál .

PS: Co je pravdy na tom, že šedák už visí na netu víc, jak rok? Není i s ním něco v nepořádku? Nezná někdo to auto?


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8