Fórum - Téma


Rady+Probe II 2.2 GT-informace


Fórum Probe Rady+Probe II 2.2 GT-informace

Informace o modelu: Ford Probe



2010-03-10 22:37:07

Zdravím,mužete mi prosím prozradit něco (co nejvíc) o Probe II 2.2 GT bez turba r.v.1995? (jestli to vůbec oficiálně existuje)

Nějak o tomhle nemužu nic najit.

Díky moc všem za info

(chci ho koupit)

2010-03-10 23:01:48

Probe II se vyrábělo pouze s motory o objemu 2,0 a 2,5 . Jestli má v TP napsáno 2,2 tak je to nejspíše překlep a nebo z neznalosti na uřadě. Pokud by to byl r.v. 1993 mohlo by být přihlášené třeba na dokladech z Probe I . Takže to bude určitě dvoulitr ten se pozná od staší dvadvojky na první pohled.

2010-03-11 08:27:45

Díky za radu. Jinak tohle mi prodejce napsal o autě:

najeto má 114000 mil, výkon je 96 kw a když se motor drží nad 3000otáček jede jako pila :o), spotřeba pokud se jede na "rodinný výlet" se dá bez problémů udržet do 8 litrů, pokud se rozhodnete ukázat zadní nárazník každému koho potkáte hravě se dostane na cc 12 až 13 litrů, nemám důvod Vám nalhávat že jezdí za 6,5 litru na sto, jak to někteří lidé, kteří se nutně potřebují zbavit vraku umí :o), je to japonskej sportovní motor a tím že toto je americká verze s dlouhozdvihovými ojnicemi, tudíž její obsah je 2,2 litru a výkon upraven na 96kw oproti 85kw evropských je spotřeba více než přijatelná.Měl jsem V6 v té nejsilnější verzi a ta jezdila za cca 18 litrů klidnou jízdou a živosti GT nikdy nedosahovala.

jsou dány výkonější vstřiky z mazdy mx6, řídící elektronika je použita flashovatelná mazda mx6 b2000.

Co Vy na to?

2010-03-12 20:07:45

No to zní rozhodně hodně zajímavě, ale s tímhle motorem ti tu pak asi nikdo už neporadí, protože tohle není forďácky motor. Ale musím uznat, že ten chlap to má asi docela vymakaný. A rozhodně to zní velice zajímavě.

2010-04-09 10:47:34

Koukám prodejce je pěknej bajkař, kterej se nebojí nakecat všechno možný jenom aby auto prodal, probe druhý generace se to má tak že ani v Evropě ani v USA nikdy nemělo motor 2,2 ale jak psal Démon pouze motory 2,0 a 2,5V6. Výkon motoru se nikdy pro evropu nelišil u žádný verze probe. Pak je tam další nesmysl co nechápu a to je věta:

,, Měl jsem V6 v té nejsilnější verzi a ta jezdila za cca 18 litrů klidnou jízdou a živosti GT nikdy nedosahovala. "

Proboha co je to za nesmysl když označení GT u druhý gen. měl jedině motor V6 a ten má 120Kw

Jediný co mi z toho jeho popisu vyplívá že se jedná o Probe první generace na kterou ten popis sedí:

,,když se motor drží nad 3000otáček jede jako pila :o), spotřeba pokud se jede na "rodinný výlet" se dá bez problémů udržet do 8 litrů, pokud se rozhodnete ukázat zadní nárazník každému koho potkáte hravě se dostane na cc 12 až 13 litrů"

Ale zbytek už jsou jen nesmysly, výkom 96Kw nikdy žádný Probe nemělo, vstřiky z Mx6 ano, protože motor je z mx6, flashovatelná jednotka z mx6 b2000 ???

Nesmysl upgrade jednotky se provádí jen přepájením Eprom paměti, nehledě na to že mx6 nemá označení b 2000 ale mazda b2000 je starej pick up kterej používal motor stejnej jako mx6 a 1. gen. probe bez turba.

Jinak než mě někdo začne přesvědčovat, že se pletu a nemám pravdu tak třeba tady: http://performanceprobe.com/ je odkaz na USA stránky kde je o Probe všechno, včetně motorů.


Odpovědět