Fórum - Téma


Rady+Mondeo-problém s motorem 1.6l


Fórum Mondeo MK I Rady+Mondeo-problém s motorem 1.6l

Informace o modelu: Ford Mondeo MK I



2007-08-01 20:34:06

Zdravim lidi....

Mam problem nejspis s motorem. Mam mondeo 1.6l z roku 1996 nebo tak nejak (kdyby to bylo dulezite tak se kouknu poradne) Pri jizde a zatim teda vzdy pri zrychlovani najednou ztratim otacky na nulu a nic se nedeje. Motor bezi dal ale plyn jako by nereagoval. Muzu mit plyn na podlaze ale nereaguje to. Muze se to stat treba 5x za sebou nebo taky vubec. Vzdy tento vypadek trva sekundu az dve a pak zase normal....Posledni dobou je to castejsi. V servisu meli podezdreni na nasavani falesneho vzduchu a ylenili nejakou hadici ale nebylo to nic platne.Nevite cim by to mohlo byt? Diky moc predem.

2007-08-01 21:21:04

Taky zdravím, když ubereš a znovu hned přidáš, motor jde normálně do otáček? Jinak jde motor normálně?

Řekl bych, že jde o vadný snímač polohy škrtící klapky.

2007-08-01 21:30:33

No vzdycky vyradim a zkousim jestli to pujde do otacek a kdyz to zkusim hned ( 1-2vteriny) tak to taky nejde ale hned to zase naskoci a normalne to jede. Proste to cukne a pak dobry....Jinak to jezdi suprove. Vlastne jenom je to dost neprijemny , jinak to nevadi. Ale dneska jsem predjizdel na rovince a presne vedle auta mi to vynechalo, coz je pri predjizdeni nebezpecny...

2007-08-05 15:41:45

Tak uz vim cim to je.....mam v motoru mysi a ty prekousali nejaky kabel....ted uz jenom zjistit jaky a bude to OK

2007-08-05 17:31:32

Takže máš pod kapotou 90 koní a 2 myši .

No to bude dost piplačka najít, zvlášť, když to není asi úplně překousané, když to nejde jen občas.

A jak jsi na ně přišel?

2007-08-05 19:09:45

V servisu na to prisli.....Bylo to na diagnostice. Jo to bude piplacka, je tam tech kabelu hodne ale rikal ze asi vy jakej svazek to je a za to zacne zase delat tak s tim mam hejbnout a kdyz to prestane tak je jasny kde to je a vymeni to. Sice je blby to najit ale jsem rad ze to neni nejaka soucastka za 10000 :)

2007-08-05 20:59:28

JJ s tou sumou jsem rád za tebe, ale ty servisy mě stále dostávají .

Už nahoře jsi psal, že v servisu vyměnili hadičku podtlaku, tak jsem předpokládal, že to při takovéhle závadě, taky napíchli a oni si to nechali až na druhé kolo .

Tak přeji rychlý úspěch, při hledání

2007-08-05 23:17:56

Jo jo presne.....poprve to bylo normalne klasicky ve fordu na kladne a dopadlo to jak dopadlo....

A v patek jsem s tim byl u znameho co ma servis taky a ten na to prisel az....

Ady
2009-07-08 22:51:11

Ford Mondeo

Poslední(třetí) generace vozu Ford Mondeo byla na trh uvedena v druhé polovině roku 2007. Vzhledem k velkým úspěchům předchozího modelu(nejvíce ve Velké Británii) se na první informace a testy čekalo s velkými očekáváními. A můžeme rovnou dodat že nové Mondeo tyto očekávání rozhodně nezklamalo! Možná až nad očekávání kvalitní je podvozek, který z Mondea dělá vyvážené, čitelné a hlavně zábavné auto, kterého si užijí i náruživí řidiči pro které není auto pouze dopravní prostředek. Jízdní vlastnosti nového Mondea v dnešní době staví laťku pro vozy střední třídy, vyjímaje prémiových značek (BMW, Mercedes, Audi), ke kterým mu toho ale už moc nechybí.

Design nového Mondea už je v souladu se zbytkem produkce Fordu, tedy ve stylu Kinetického designu, o jeho plusech a minusech si musí každý udělat obrázek sám. Velkého pokroku se dostalo i interiéru, kterému se nedá vytkout skoro nic (až na klasicky ošklivé dřevěné dekory). V interiéru se bude cítit dobře každý díky použitým antialergením materiálům(nenajdete zde latex, nikl nebo chrom) a výkonnému pylovému filtru.

Mondeo se nabízí v klasických třech karosářských variantách - čtyřdveřový sedan, pětidveřový liftback a kombi. Podle mnohých je kombi zdaleka nejlíbivější provedení.

Ford nabízí čtyři základní úrovně výbavy: Ambiente, Trend, Ghia (luxusní) a Titanium (sportovní).

motory

Ford Mondeo má v nabídce hned devět motorizací. Naftové motory v nabídce se dají považovat za plnohodnotné moderní agregáty, tedy s patřičnou kultivovaností, plynulým nárůstem výkonu a točivého momentu a v neposlední řadě nízkou spotřebou. Mezi benzínovými motory vyniká nejvýkonnější přeplňovaný 2,5 l pětiválec, který má svůj původ ve Volvu.

  • benzínový čtyřválec 1,6 l s proměnným časováním Ti-VCT o výkonu 81 kW(108 koní) a točivém momentu 160 Nm v 4100 ot/min
  • benzínový čtyřválec 2,0 l stejné koncepce poskytuje 107 kW(143 koní) v 6000 ot/min a nejvyšší točivý moment 185 Nm v 4500 ot/min
  • benzínový čtyřválec 2,3 l o výkonu 118 kW(158 koní) v 6500 ot/min a točivém momentu 208 Nm v 4200 ot/min
  • benzínový přeplňovaný pětiválec 2,5 l o výkonu 162 kW(217 koní) v 5000 ot/min a nejvyšší točivý moment 320 Nm od 1500 až do 4800 ot/min
  • naftový čtyřválec 1,8 l TDCi. Nabízen ve dvou provedeních - 92 kW(123 koní) v 3700 ot/min a točivým momentem 320 Nm v 1800 ot/min, druhé provedení 74 kW(99 koní) v 3850 ot/min a točivým momentem 280 Nm v 1800 ot/min
  • naftový čtyřválec 2,0 l TDCi s. Nabízen ve dvou provedeních - 96 kW(127 koní) a 103 kW(138 koní), nejvyšší točivý moment 320 Nm je k dispozici v rozsahu 1750 až 2240 ot/min
  • naftový čtyřválec 2,3 l TDCi s. Výkon 129 kW(175 k) při 3500 ot/min, nejvyšší točivý moment 400 Nm při 1750-2750 ot/min


Odpovědět