Fórum - Téma


Rady+Mondeo-na co se zaměřit při koupi ojetiny


Fórum Mondeo MK III Rady+Mondeo-na co se zaměřit při koupi ojetiny

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2

2014-01-10 06:35:13

Tak tak, u mě minulý majitel měnil komplet spojku, vstřiky atd. Takže já už jen to spotřební zboží, jako čepy apod.

2014-07-22 01:32:56

Ahoj kuci !

Jen nesmite byt naivni jako ja !

V ,,minulem zivote,,jsem si koupil Nissan Primeru Wagon 2.0 td ( obecne spolehlive auto s dobrou vybavou )..2001,najeto ca 289 tis.km bez servisky-po prvnim majiteli v CR,dovoz IT

Po nekolika opravach naznal muj mechanik,ze dily co mi odchazeji nemenil jeste nikdy na jine Primere ( a to nektere mely najeto hektar kilometru ) a ze si mysli,ze to ma nalitano hrubo pres pul mega...a ve finale jsem mu dal za pravdu..

Myslel jsem si,ze tolik kilometru bude zrejme poctivych ( vetsina stejne starych aut k prodeji mela bezne i polovinu km na tachometru a pres 90 procent bylo nekdy dovezeno ,,z venku,, ) a tak jsem do toho sel.

Je pravda,ze jsem dva roky celkem bez stariosti a bez vetsich vydaju jezdil ( predchozi majitel opravil a vymenil zrejme spoustu veci ), ale pak to prislo a sypalo se to jak z rukavu-co mesic,to zavada..-vaha vzduchu,senzor polohy klikovky,hadicky vseho druhu v motorovem prostoru zacaly prubezne praskat,starter-uhliky fuc,ulozeni tlumicu-zatim jen obe na zadku,pridala se koroze-v minulosti prelakovanych casti atd . atd.

A to nepocitam bezne veci,jako filtry, naplne a dily naprav,ktere resime vsichni a porad...

Skratka to chce mit stesti a vyhnout se bazarum-.koupit nejlip primo od prvniho majitele a uvedomit si , ze se nemusi vzdy dat dohledat vsechno z historie vozidla a ze i servisky lzou a byvaji padelane...-ja o svych Fordech krom vybavy pri prodeji moc nezjistl a ani netusim,jestli sedi ´kilometry...zatim dobry,ale co a kdy prijde ??

Preju stastnou ruku bez ohledu na kilometry

odjinud, 2011-02-04 23:55:15 napsal:

Zdravím,

mám od známého nabídku Mondea mkIII benzín 2.0i (r.v 2001). Má už ale najeto nějakých 230.000 km a i prej nějak trochu cuká motor (co a jak zatím nevím, půjdu se na něj podívat v neděli), ale je za dost slušný peníze - 50000kč, takže mě to láká...

Dotaz je, co všechno se na takhle starým a jetým autě může rozsypat a kolik by ev. stály opravy konkrétních věcí. Dal by se udělat nějaký seznam? Jasně, že se zde může už rozbít vše, ale berte jen věci >3000Kč... (spojka, setrvák, ložiska na kolech, tlumiče, servo, čerpadlo, kotouče...)

Ptám se, že se ho budu ptát, co na tom dělal (má to auto asi už 6 let, takže ta historie je celkem jasná) a pak budu zhruba vědět, co čekat a jestli teda do toho vůbec jít nebo ne...

Jinak - kolik je vlastně životnost mondea? V bazarech mají takhle starý auta i s 130-150.000km, no ale věřte tomu... u starých škodovek se mělo za to, že po 150.000 km je to do šrotu.

Předem díky moc za info.

odjinud

2014-07-27 16:05:06

Zdravím chci se zeptat koupil jsem Ford Mondeo BWY R.V.2007 a nevim zda musím při tankování nafty přidávat i aditivum.Kolegové v práci říkají že je to zbytečné,ale raději se zeptám vás odborníků.Děkuji předem za radu

2014-07-27 16:05:42

zdendoj: Zdravím chci se zeptat koupil jsem Ford Mondeo BWY R.V.2007 a nevim zda musím při tankování nafty přidávat i aditivum.Kolegové v práci říkají že je to zbytečné,ale raději se zeptám vás odborníků.Děkuji předem za radu

2014-07-27 16:37:22

zdendoj: ahoj- urcite tankovat jen kvalitni diesel na overene pumpe ( i kdyz ani tady si nasinec v tom nasem kocourkove nemuze byt stale na sto procent jisty ) a vyhnout se bionafte-nektere benzinky maji i diesel bez bio slozek...( myslim ze napr. Cepro ?! )

Aditivum jednou za cas nic nepokazi...zavisi to na najezdu km a na pocasi- v zimnim obdobi je to urcite dobra vec...

Na druhou stranu v letnim obdobi ,pokud se tankuje dobra nafta , bych rekl,ze jsou to vyhozene penize-sam cas od casu aditivum a prisady na cisteni palivoveho systemu pouziju...preventivne , ale mimo zimy jen zcela sporadicky...

Nejsem odbornik , je to jen muj nazor a moje navyky..mozna spatne ...

Co vy ostatni,jaka je zkusenost ?

Zdravi vsechny Honza !

2014-07-28 07:45:33

zdendoj:

Ahoj, do diesel Mondea aditivovanou naftu vždy a pořád. I Ford si byl vědom, že vstřiky dělal na velmi omezenou životnost. Aditivum vstřiky při práci velmi podporuje. Já beru jenom Vervu od Benziny (vyjímečně něco jiného), jiní čerpají Top Q nebo Diesel na Eurooilu a dávají VIF. Nezapomínat na výměnu naftového (palivového) filtru a co se toho týče, můžeš prodloužit velmi výrazně proběh vsřiků

2014-07-28 08:06:05

Všeobecně - Nafta u nás je kvalitní maximálně tak pro náklaďáky. Většina osobních aut s dieselovými motory má natolik přesnou výrobu součástí palivové a vstřikovací soustavy, že bez přidávání aditiv (které snižují možnost usazování nežádoucích příměsí) stačí málo a dojde postupně k váznutí součástí v čerpadle a vstřikovacích tryskách a tím k poruchám motoru. Je to bohužel dáno složením nafty, která obsahuje i chemické látky, které to způsobují (hlavně obsah síry). Síra je ve větší míře obsažena v ruské ropě a naše rafinerie ji nedostatečně odstraňují. Arabská ropa je na tom podstatně lépe, ale z té se u nás prý vyrábí nafta jen pro armádní potřebu (alespoň tak se to povídá). V tomto ohledu jsou na tom podobně s citlivostí i jiné výrobní značky vozů. Také je dobré si přečíst tuto diskusi: http://auto.idnes.cz/disk...80915_145641_automoto_fdv

2014-07-31 18:56:17

Je uplně jedno co koupíš....Co se má podělat se taky podělá.Ať je to FORD nebo koncern


Odpovědět

1  2