Fórum - Téma


Rady+Mondeo-koupě vozu


Fórum Mondeo MK III Rady+Mondeo-koupě vozu

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4

2016-06-05 23:23:02

vaclav30: Asi jsi jich moc neviděl co? Já jsem teď 2 roky hledal nástupce za své MK3 2.0i 107kW z roku 2001 a viděl jsem desítky mondeí a většina rezne. Problém je ten, že se většinou prodávají auta o které se nikdo extra nestaral.

Já jsem nakonec koupil MK3 dovezené z Německa a je vidět, že ta koroze začíná na stejných místech.

2016-06-06 02:38:27

lukasford: No, vzhledem k tomu, jak se ptáš, asi bych si vzal s sebou nějakého zkušeného mechanika, důkladná prohlídka, zkušební jízda, kontrola VIN atd. Proč zrovna ročník 2003? U takhle starých aut bude proběh stovky tisíc, pokazit se může skoro cokoliv. Obecně vzato, s naftou je víc a dražších problémů. Vyhnul bych se automatům. Benzíny s doložitelným servisem by měly být v pohodě.

2016-07-22 00:41:52

Dobrý den, zdravím všechny. Načetl jsem snad vše, co se dalo... Přesto se chci zeptat na konkrétní motorizaci, 2.5V6 v Mk3. Má, kromě těch drobností s lankem tempomatu a hadicí volnoběžného ventilu nějaké nedokonalosti, slabá místa a spol. ...?

Možná se ptám hloupě, ale přesto tento dotaz chci položit, protože při koupi současného, novějšího auta jiné značky jsem se i přes načtení informací dost spálil, přestože se jedná o "tradiční" chyby mé motorizace, kteréžto jsou známé.

Auto bych rád koupil do 100tis km, 2003-2006 a nechal přestavět na LPG. Jde mi hlavně o klidné, rodinné přesuny na delší vzdálenosti (300km a 900km). Cukání po městě a pohyb v kopcích ale bude taky. Nájezd cca 15tis. ročně. Současný vývoj motorismu mi připadá lehce zvrácený a tak hledám něco staršího, objemnějšího, vhodného na LPG a udržitelného co nejdéle (klidně 500tis., ale to dřív sežere liška... škoda).

2016-07-22 09:26:55

dreck: Asi by bylo dobré, aby sis přečetl témata o LPG. Někteří lidé tyto přestavby a problémy s ní popsali na Fóru. Zkušenosti se totiž liší podle výrobce LPG systému.

2016-07-22 10:51:25

To mám pročteno. Nedělal bych to sám, jak tam někteří borci psali, jak to ladili atd., ale nechal udělat někoho, kdo má s víceválci nějaké zkušenosti. Ptám se spíš na motor jako takový. Jeho slabá místa, má-li nějaká, a naopak výhody atd.

2016-07-22 11:10:51

dreck: Nejde mi nějak dohromady, proč chceš ojetý šestihrnec předělávat na LPG, kvalitní přestavba stojí desítky tisíc. Choulostivý motor s vyšší spotřebou, vyžadující pečlivý servis a šetrný jízdní styl je spíš na výlety pro fajnšmekry, kteří mají prostředky na provoz. Nic pro rodinné šetřílky...

Další rozpor vidím v požadavku na nízký km nájezd u takhle starého auta: to si rovnou říkáš o nějakou stočeninu!

2016-07-22 11:19:18

Mno, s výběrem vozu děkuji za pomoc, zrovna se tu jeden prodává. 1. ruka, serviska, soukromý prodejce, 88tis km.

A proč šestiválec s rozumným nájezdem na LPG? Protože v dnešní době nic lepšího udělat nemůžeš.

Choulostivý je podle tebe na co?

2016-07-24 18:43:30

dreck: Používej pravé tlačítko "Odpovědět". Tím se automaticky vloží nick (oslovení) toho, komu tvůj příspěvek patří. Dolní tlačítko se používá, jestliže příspěvek patří všem.

2016-07-24 18:59:04

petrdepo: dobrá, dobrá. K autu nic dalšího...?

2016-07-26 07:59:15

dreck: Snad jenom to, že pokud se přestavba na plyn nenechá udělat s patřičnou zárukou od firmy, která to dělá sériově, tak při selhání přimazávání to vede k havárii motoru (například zadření). To by ses potom nedoplatil. Už bylo několik takových případů.

2016-07-26 15:34:42

petrdepo: plynaře mám šikovného, s montáží v současném voze jsem spokojen. V tom by problém nebyl. Spíš jsem chtěl nějaké info o tom motoru jako takovém. Díky.


Odpovědět

1  2  3  4