Fórum - Téma


Rady+Mondeo-koupě vozu


Fórum Mondeo MK III Rady+Mondeo-koupě vozu

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4

2013-08-21 11:56:13

Ďakujem za vaše rady.Teraz mám zamotanú hlavu.Benzín alebo nafta.

2013-08-21 13:53:25

ivanf: Na tůto otázku si musí každý odpovědět sám. Tady je každá rada drahá, záleží na jaké auto (kus ) trefíš. Někdo má naftu, někdo benzín, já mám 2x benzín, 2x naftu a s naftou mám menší problémy, než - li s benzínem.

Opravdu hodně záleží na štěstí a na konkrétním autu. Musíš si ujasnit, na co budeš auto používat, jestli na nějaké poskakování ve městě a sportovní jízdu ...brzda...plyn, pak bych volil benzín, na to ostatní naftu. Je to na tobě...

2013-08-21 15:20:10

petrdepo:

Já teda nevím, ale když je ve stejné kubatuře rozdíl 3litry které počítáme, a cena 1l benzínu, který stojí cca 37kč

tak je snad na 100km úspora 111kč na 100km. Takže na 1000km je to cca 1100kč.kč. To je na 10tis/km

asi 11tis korun. Tak nevím jak to počítáš Petře? Já už najezdil s Monďasem 90tis /km za 3roky.

Tak jsem ušetřil dost ne? Vstřiky a čerpadlo jsem ještě nedělal. A jestli budu,tak mě to bude třeba stát 50tis.kč,ale mám to zase třeba

na dalších 200tis km. a to se počítá

Ale pozor pokud jedu rychle, hodně rychle, tak mi to sežere maximálně 7.5l/100km. Ale STčku se stejnou rychlostí

to vezme 12-13 litrů . Takže je to ještě více úspory.

Jde jen o to,že diesel nemá rád krátké vzdálenosti. Jinak je úspora velká

Ivanf

Je to na tobě opravdu. Záleží co s autem zamýšlíš. Diesel je náchylný na špatnou naftu. Takže je ne levné benzinky .

Chtělo by to ověřené km tak do 150tis. Míň neseženeš nebo náhodně. Bacha na prodejní pasti.

2013-08-21 16:02:24

tomenzino: Omlouvám se za špatný výpočet úspory. Máš pravdu. Ty 3 litry jsem stejně dost nadsadil. Ten rozdíl nebude tak velký. Ale pokud srovnám počet příspěvků o problémech na benzínové motory a naftové motory na Fóru, tak na naftové motory je jich alespoň 5x víc než na benzínové. Možná je to také tím, že ojeté nafťáky se dají poměrně dobře sehnat. Kdyby jsi si udělal statistiku o ojetých nafťácích, tak většinou se podle najetých kilometrů prodávají právě před tím, než je čekají ty vyšší servisní náklady. Bylo by asi zajímavé udělat statistiku. Asi máš také štěstí na pumpy s kvalitní naftou ve svém okolí, protože jsi z velkého města, kde si můžeš vybírat, kde tankovat a také máš snadno dostupné servisy. Bohužel málokdo je na tom stejně. A jezdit tankovat třeba 50 km daleko je asi nesmysl. Právě pro takový soubor možností se mi zdá výhodnější mít benzínové auto i za cenu mírně vyšší spotřeby. Pryč už jsou také časy, kdy nafta oproti benzínu stála polovic.

2013-08-21 16:27:30

tomenzino: Supr, takže přeci jen umím počítat

Co se týče mé spotřeby.. včera a dneska sem nalítal 220km(2x stejnou trasu, z toho tak 150km stále na nejvyšší rychl. stupeň) a pár drobných couraček od pondělí a to vše dosti svižně, z toho 100km s tak 200kg nákladu v kufru a spotřeba je na krásných 6,01 litrech(spočteno po dotankování), takže si myslím, že se stále ta nafta vyplatí! Klidně bych si to zkusil s dvoulitrovým mondeem v benzínu, to by se pak dalo hezky srovnat docela. PS..kdo mi ho půjčí? :D

petrdepo: co se týče více příspěvků s nafťáky, tak to bude taky asi tím, že dieselů v mondeu je mnohem více než benzínových..alespoň mi to tak přijde,ať už v inzercích,bazarech nebo i na silnici. Můžete někdo sehnat i statistiku vyrobených kusů různých motorizací, to by bylo pro oko zajímavé

2013-08-21 16:34:24

bedulas: Ono nestačí brát jako vzor jenom Mondea. Nafťáků je mnohem víc modelů. Ale když už máš na mysli Mondeo, tak se podívej na inzeráty, za kolik se prodávají Mondea s najetými 100000-150000 km. Není to víc než podezřelé, že cena za pomalu čtyřsettisícové auto bývá často jen třetinová ? A že se jich prodává poměrně hodně ? Něco v tom bude.

2013-08-21 19:07:54

petrdepo: Kdo ví jak to je...

Tak tohle třeba, podezřelý je jak prase

http://www.sauto.cz/osobn...ndeo/13501388?goFrom=list

rv. 2006,83tis najeto,96kw,první majitel, servis, navíc sada zimních pneu

=bouraný,hnutá náprava,stočený o dvěstě,turbo běží na půl,vymlácenej podvozek,spojka prokluzuje a sjetý gumy s nabouchanejma ráfkama :D mi neříkejte, že tohle je normální cena, že já vůl to kupoval za takový prachy, ale zase je fakt, že tenhle není bílej, bílý,ty se ceněj

2013-08-21 19:24:23

bedulas:

Máš pravdu, dieslů je dvakrát tolik co benziňáků. Ale to je jedno.

Pokud si koupíte auto v dieslu, musíte mít ještě peníze navíc, na případné opravy. To už tak je, ale stejně tak můžete narazit

i na špatného benziňáka.

petrdepo:

Petře, jezdím pouze k jedné pumpě, kterou mám prověřenou, a když musím tankovat jinde, tak pouze u značky, které beru v mstě bydliště.

Jinak o servisech v místě bydliště je asi dost, ale jezdím pouze do jednoho a to jen konzultovat do Fordu, opravy si dělám zásadně sám.

Nenechám v tom někoho šťourat. Takže zatím jezdím bez zásahu do motoru. A dávám mu co proto.

2013-08-22 09:27:52

tomenzino: No vidíš. Ale kdo má na výběr tolik pump, jako ty (venkov není Praha) a kdo je tak šikovný jako ty ? A také řadu věcí nemůžeš dělat u paneláku, protože druhý den už bys nic nenačel. Oplocené gheto pro ci...y u nás ještě nezavedli.

2013-08-22 09:41:11

Ono to s usporou nafty je trochu jinak,výpočtem jak tady bylo popsáno výše je pravdou že na těch sto km ušetřm stovku,odloží si ji snad někdo na horší časy ?Pochybuji že za ujetých 30tis.km bude mít někdo doma těch 30tis.kč navíc,tyto prachy se za ten rok rozplynou jak pára v hrnci

2013-08-22 09:44:16

erko: To je ono. Teď jsi trefil hřebíček na hlavičku.

2013-08-22 09:48:38

erko: Není co odkládat po dotankování Já jen vím, že kdyby mi to žralo 10litrů, jezdim všude na kole a chodím pěšky,jelikož bych na to neměl a zbytečně nejezdil

2013-08-22 09:54:47

bedulas: To co jsem napsal výše s tvým problémem nesouvisí

2013-08-22 10:19:40

erko: Bedulas si ty ušetřené penízky dává do střádanky a za 5-10 let ji otevře a zacvaká servis. Pokud to do střádanky nedá, tak za tu dobu 5-10 let má smůlu a bude mít vítr v peněžence. A nebo to prodá, jako v těch inzerátech.

petrdepo, 2013-08-21 16:34:24 napsal:

bedulas: Ono nestačí brát jako vzor jenom Mondea. Nafťáků je mnohem víc modelů. Ale když už máš na mysli Mondeo, tak se podívej na inzeráty, za kolik se prodávají Mondea s najetými 100000-150000 km. Není to víc než podezřelé, že cena za pomalu čtyřsettisícové auto bývá často jen třetinová ? A že se jich prodává poměrně hodně ? Něco v tom bude.

2013-08-22 16:07:34

petrdepo: Nejde napsat paušálně že cena Mondea je čtyřsettisícová. Jestli jsi teda myslel cenu nového auta a to asi myslel. Mondeo ať je to MK1,2,3,4 stálo ve své době kolem půl milionu za sociální verze. Podle motorizace a výbavy šla cena rapidně vzhůru. Někam kolem sedmisetisícům. Jenom dva příklady z mnoha. MK2 2,5 V6 750 tisíc, MK3 Titanium S šel k milionu a a obě verze ST tvrdě přes milion.

A jak je to s cenou ojetin. Při vyjetí z obchodu na chodník majitel přišel o prvních 100 tisíc. Pak je to většinou let dolů a záleží na značce auta. V případě Mondea je to okolo 10 % za rok. Je to samozřejmně statisticky,ale prodávající majitel si nemůže myslet.že když jeho auto stojí tabulkově 50 tisíc a on vymění spojku,koupí nový gumy,u nafty dejme tomu vstřiky,turbo,že ho prodá za 120 tisíc. Takhle to právě nefunguje a proto ho prodá před investicí...Konkrétně moje ST r.v 2000,který jsem v roce 2004 koupil za 340 tisíc, spadlo na ceně za první čtyři roky o 701 tisíc.. A pak si jedno nedej..

2013-08-22 16:33:39

Tak stále premýšľam či bezín alebo naftu.Našiel som toto:http://www.rominocar.cz/h...18-16v-servisni-kniha.htm čo si o tom myslíte?

2013-08-22 19:42:18

erko:

To je to, co jsem tu už psal.Máš pravdu.Peníze za palivo šetříš průběžně.Ale za opravu to musíš dát na prkno.

Taky mě to jednou čeká

Mé Mondeo a na to mám doklad, stálo nové 974tisíc, a já ho kupoval 3 roky staré za 250 tisíc, 94tis/km Zatím bez zásahu do motoru..

Být první majitel, tak se

2013-08-22 20:13:51

Tady pro zajímavost, když se bavímě o těch cenách... cena dole

http://www.auto.cz/ford-mondeo-2-0-tdci-combi-233

2013-08-31 21:25:53

Tak nakoniec som bol rozhodnutý kúpiť Mondeo 2,5 i V6 24V LPG ale zišlo z toho.Na poslednú chvíľu som zistil pravdu.Pán predajca majiteľ firmy na dovoz áut a odťahovej služby majiteľ autobazaru sa ma pokúsil podviesť.Celú dobu mi tvrdil že auto r.v.2006 má najazdené 167000 km pravda je ale úplne iná.Podľa VIN som dohľadal že auto už malo najazdené 3.12.2008 151 423 km.Tak by ma zaújmalo aký je skutočný stav.Odhadujem tak 400-500 000km.Všetko môžem doložiť mailom.Vzájomnou komunikáciou.Máte podobnú skúsenosť?Mám pocit že kúpiť slušné auto je takmer nemožné.Pokiaľ by mal niekto slušné mondeo v kombíku do 100 000kč dajte vedieť.

2013-09-02 20:38:32

Dobrý večer.Chcel by som varovať všetkých ktorí by mali zuáujem o toto vozidlo:http://auto.bazos.cz/inze...o-25-V6-Ghia-CombiLPG.php

predajca bude tvrdiť jako je všetko na tom aute super a kilometre na 100% sedia.Ušetrím všetkým ktorí by sa nechali oblbnúť jako ja peniaze.Zaplatil som si preverenie auta.Pravda je takátoVIN WF0WXXGBBW6A61869

31. 8. 2013, 16:53:21

WF0WXXGBBW6A61869

28.11.2006

Mondeo 2001-2007

Kombi

Série 56

2.5L Duratec EFI (170PS)

6st. manuální převodovka - MMT6

LHD FWD

4.36/3.05

Emisní stupen IV

Automatické Řízení Teploty

(+)"I"

Diamond White No.2

Interiér Ebony

Verona Grain Leather

prva registracia: 27-12-2006

diagnosticke zaznamy - stav km:

bez zaznamov

zarucne opravy - stav km:

03-DEC-2008...151.423 km

30-JUL-2008...121.780 km

17-JUL-2008...120.398 km

03-APR-2008...99.322 km

09-OCT-2007...58.875 km

Nerezové desky př.dveří

Deska proti otěru zadních dveří

V Továrně Vyrobený Genk

Přípr. marketing flex. sada 4

Marketingová úroveň 1

Bez výbavy RSO

(-) SVP

S elektronickou regulací

ovl.zadn.el.okna na jeden dotek

Soukromé sklo

S přístr. deskou s jedním odstínem

Prední podlahový koberec

Zadní podlahový koberec

S Izolátorem

Střešní ližiny-stříbrná barva

Se Sklopným Zpětným Zrcátkem

Duál světlo el./vyhř./skl.zrc.

Stř.konzola/opěrka se schránkou

S man.bederní podp.spolujezdce

Bez zadního vyhřívaného sedadla

S varovným gongem bezp. pásu

S 8pol.mech.seř.el. ovl.sed. řid.

Sedadlo spol.-el.ovl. nahoru/dolů

Méne kloubu tazného zarízení

Madlo zadních dveř.v barvě karos.

s hlavicí red. páky pot. kuzí

Jedn. dálk. ovlád. dveří - 2 klíče

Se Stěračem/Omývačem Zadního Okna

Air Curtain Restrnt LH

Omezení regulace vzduchu RH

Deployable Anti-W'Lash Restr

S inteligent. airbagem řidiče

S inteligentním airbagem spoluj.

S bočním airbagem - strana řidiče

S bočn.airbagem-strana spolujezdce

S mini ocelovým náhradním kolem

S Std. S. vyrovn. Rr. S. absorbérem

Slitinová kola 6,5 x 17" 7 paprsků

Náhr.mini kolo s omez. rychlostí

bez asistenta nouz. brzdení

Protiblok. brzd. systém všech kol

S Protispin.Trakčním Systémem

S Filtr Pylový

Bez Ohřívače

S volantem zcela vylož. ořechem

Bez Pomocného Ohřívače

s mericem paliva

Standardní akumulátor

Bez přípravy pro rádio

Pouze interface tel. BT/VC

Vyšší verze s CDx6/AM/FM rádio

S anténou pro výberový príjem

4 repro vyš.série koaxiální

S rodinným zábavním systémem V2

S ovl.rádia na sl.říz.,s PTT/BTN

Se zapalovacem cigaret

S konektorem se zdírkami

S Předními Mlhovkami

jediné čo vám povie pravdu je dátum prvej registrácie.Pozor podľa všetkého je to bývalí taxik.Myslím že auto bude mať najazdeních odhadom 400-500000 km


Odpovědět

1  2  3  4