Fórum - Téma


Rady+Mondeo-koupě konkrétního vozu


Fórum Mondeo MK II Rady+Mondeo-koupě konkrétního vozu

Informace o modelu: Ford Mondeo MK II


1  2  3

hof  
2010-12-27 20:25:26

motor V6 o obsahu 2495 cm3 se vyráběl a montoval do Mondea až do roku 2003

milan999

3 příspěvků (0,2%)

Napsáno 2010-12-26 18:55:53 (1 dní)

Zdravím,chystám se koupit ford mondeo 2,5 V6,automat,rv-02.Máte někdo nějakou skušenost nebo radu,na co si dát pozor?Díky

Dr.Riviera

Michal Písecký

193 příspěvků (12,5%)

Napsáno 2010-12-27 20:17:37 (0 dní)

to byste si měl zvýšit vy pane chytrej, já mu radil ohledně V6 všeobecně, protože 3.0 V6 a 2.5 V6 jsou si podobný, jen tě opravuju že v roce 2002 bylo ST už s ST3.0 V6 a ne s 2.5 V6, protože to se vyrábělo je do roku 2000 a tudíž si nemůže koupit ST z roku 2002 s 2.5 V6 se 151 kw

2010-12-27 20:39:12

Díky za rady,ten olej si určitě skontroluju a budu ho hlídat.Měl jsem obavy z automatické převodovky,ale tam asi nemá co se pokazit,pokud budu hlídat hladinu oleje a pravidelně ho měnit,že?

2010-12-27 20:40:57

Pokazit se má vždycky co a u automatu za to pěkně zaplatíš. Proč chceš automat?

V inzerátech tady na klubu někdo prodává ST220 za 129 tis., kukni na to. Myslím, že je to dost zajímavá nabídka.

2010-12-27 20:53:06

f.hofstetr: je vidět že jako vždy já o koze a ty o voze, je si tu kopíruj ty připěvky třeba do nekonečna jen ať to každej vidí. S tebou jsem se bavil jen o modelové verzi ST, ale tazateli jsem odpovídal na V6 všeobecně. Akorát příště vynech moje jméno, vystupujem tu pouze pod přezdívkama a když se na něj někdo bude chtít podivat, určitě rád navštíví můj profil

  • ------------

Spyke: jo je lepší to držet raději u horní rysky, jen dát pozor na přelití...

  • -----------

Milan999: taky bych šel radši do manuálu, když se na automatu něco pokazí, je to většinou drahá sranda a ST220 je ta nejlepší volba co se týče Mondea navíc za 129 tis., což je slušná nabídka, tam pak záleží pouze na stavu

hof  
2010-12-27 21:04:09

to Riviera - a jsme u toho, kdybys nemluvil o koze, ale o voze z původního příspěvku milana999, tak sis býval byl ušetřil tutu blamáž

2010-12-27 21:30:32

f.hofstetr: tak nevim na čí straně je blamáž já mu poradil a myslim si že dobře(opět podotýkám všeobecně okolo V6) a ty jako děd vševěd musíš do všeho co řeknu rejt. Uvědom si že funkce "správce diskuse" tě ale nedělá nejchytřejším člověkem zde na clubu a ty si napsal blbost(že se motor 2.5 V6 151kw dával do mondea ST v roce 2002) , jen se teď snažíš vše opět zakamuflovat ani bych se nedivil kdybys svůj příspěvek opět zeditoval, nebo celou diskusi tak nějak ve svůj prospěch promazal, abys zde neztratil tvář P.S. Rivieru si odpusť, můj nick je Dr.Riviera

hof  
2010-12-27 21:36:35

cituji: " ...a ty si napsal blbost(že se motor 2.5 V6 151kw dával do mondea ST v roce 2002) .....

ptám se: ..." A kdepak jsem to napsal?" ...

P.S. ...... a jestli myslíš tohle: což není žádnej závratnej obsah na motor tohoto výkonu ( 125 kW u „normální“ V6 a 151 kW u verze ST ) takže při nízké hladině oleje ....tak to je myšleno obecně, ty motory maj oleje skoro stejnej obsah

2010-12-27 22:02:30

Možná to nebude úplně k danému tématu,ale hoďte oko sem.Řešíte tu V6 a mě se tohle moc líbí. http://sauto.cz/detail-in...sobni/ford/mondeo/8501729

2010-12-27 22:03:06

f.hofstetr: tak v tom případě máme každej kus pravdy protože to vyznělo jak kdybys psal, že ST se v roce 2002 vyrábělo s obsahem 2.5 a výkonem 151kw, proto sem se hned ohradil...

2010-12-27 22:05:03

A že vy se zase hádáte. Véšestky jsou přece 2.5 l 125 a 151 kw a 3.0 l 150 a 166 kw.

http://www.fordclub.eu/en...?cb_ok=+OK+&ddlb_model=15

2010-12-27 22:05:50

Petr305: vypadá hezky, ale za tu cenu je tam poměrně dlouho, už jsem si ho všimnul před delší dobou. Co se týká ST220 tak furt sleduju vše kolem něj

2010-12-28 08:14:17

Spyke : 2.5 a 3.0 duratec mají také kryt ve vaně který by měl zabránit úniku oleje,ale bohužel je to nedokonale řešené viz.obr. č.1-2.5V6 ,č.2-3.0V6,nejjednodušší řešení je udržovat olej u max. rysky a ne jak se doporučuje mezi ryskamy,nebo potom montáž racingovích vložek s přepážky obr.č3,na Nissan dodávají upravenou olejovou vanu se zajímavími dvířkami ,které olej v zatáčkách nepouští na tu stranu kam se valí odstředivou silou a zruhé strany se to plní olejem k sacímu koši olejového čerpadla obr.č.4

2010-12-28 11:01:09

Elvis: já to myslel tak, že třeba např. Almera má tak tvarovanou vanu, že se většina oleje drží u koše. Není po celé své ploše plochá. Dám sem fotku pro představu. V Almeře jsem měl jen 2,7 litrů oleje a nikdy se nestalo, že by se přelil a čerpadlo nasálo vzduch.

2010-12-29 09:22:40

Spyke: Já vím jakou vanu má Almera mám jednu doma Takovouhle vanu měly i staré V6 od Forda,podle mého se pro V6 duratec vana zmenšila a navýšila hladina což se dělá i u závodních aut (na 5 litů oleje je odost menší než ta almery na 2.7l) ,akorát se musí udržovat ta hladina oleje ,který z motoru pomalu mizí,prostě je to problém který se dá řešit buď suchou klikovou skříní jako u rally aut na které působí přetížení 1G a motor pracuje s většími otáčky, Cossworth dělá olejovou vanu pro toto použití obr.č.1 ,ale myslím že jen na řadové motory a nebo racingovou vanou na V6 s přepážky a přídavnou nádržkou na olej obr.č.2a3

2011-01-04 13:00:16

Resite olejovou vanu, ale vychazite z nespravneho predpokladu, ze V6 maji problem s nasatim vzduchu pri prujezdu zatackou, tak jak se o tom povida na mnohych forech a dosahuje krasneho obludneho mytu - prosim, V6 tento problem nemaji.

Zmena designu olejove vany u 3,0 je pouze kosmeticka, v prospech jeji vysky a zmeny prepazek - castecne za ucelem dosazeni mensiho prelevani olejove naplne - ale zejmena za ucelem zmenseni peneni a prodlouzeni casu, nez olej stece ke sbernemu potrubi a prijde o vzduchove bublinky, ktere vznikaji z odstrikujiciho oleje z kliky a rozvodoveho reteze... za predpokladu spravne hladiny olejove naplne k zadnemu problemu s mazanim nedojde - muzete jezdit po okruzich, po kruhacich a nic se presto nestane.

Netvrdim, ze novejsi vana z 3,0 je problem - jsem toho nazoru, ze jeji vymena neprinese zadny citelny prinos a problem s budoucim vylagrovanim nevyresi.

Velky pocet zadrenych resp. vylagrovanych V6 Duratecu, u kterych nebyl problem s udrzbou a presto doslo k selhani, neni zpusobeno konstrukcni chybou v mazacim systemu (ani ve vane, ani ve zmene poctu mazacich kanalku v hlavach kolem roku 1999), ale JINYM SLABYM KOMPONENTEM...

2011-04-25 15:56:22

Ahoj potřeboval bych poradit jaké mondeo bych měl koupit (TDCI nebo TDDI) sem tam taky koupím naftu z druhé ruky,ale když jsem měl alfu 156 2.4 JTD 110kw tak jsem s comonrail vstřikováním neměl problém jednou za 2-3 měsíce jsem koupil čistič vstřiků.

2011-04-25 16:40:32

Jerry2804: no pokud do toho plánuješ lejt naftu z druhé ruky, tak bych asi šel do TDDi, tenhle motor sice není žádnej zázrak, ale zkousne toho určitě víc než TDCi, protože ty jsou na kvalitu nafty dost háklivý, což tu vyčteš ze spousty diskusí motajících se okolo problému s TDCíčky

2011-04-26 08:34:02

Mno koukal jsem na to tady už,ale dočetl jsem se že už ty novější TDCI nejsou tak poruchové a myslím si že to není nic jinšího než u té alfy ne? Já se právě chystám do te upravené verze nechci TDDI,protože prej řechtá jako traktor.

2011-04-26 10:00:04

pokud by to bylo tdci 2003> tak to vydrží určo víc než starší tdci. ale i tak hodně záleží co to je za naftu z druhé ruky :) ale pokud si měl tu alfinu s comonrailem tak to bude téměř stejný. mělo by to vydržet. já měl naftu z druhé ruky od strýce ze statku :) jezdila jim tam cisterna stejná jako na Bezninu prej. nevim. každopádně on má comonrail v renaultu espace 2003 a leje tam jen tutu naftu ze statku + aditiva a jezdí v klidu.

2011-04-26 15:32:25

Jerry2804: no tak je jasný, že s tim TDCíčkem se rozhodně líp pojede než s TDDíčkem a i zvukově to bude o dost jiný. Jinak je pravda že modely 2003 a výš mají odolnější čerpadlo, než předchozí modely a tudíž jsou odolnější, ale stále jsou na kvalitu nafty poměrně dost citlivá, takže neznamená, že když to Alfa vyrdžela, tak že to vyrdží i Mondeo. Každopádně je základním pravidlem do toho dávat aditiva při každym tankování a tim spíš, pokud to bude nafta z druhé ruky Jinak každopádně přeju hodně štěstí při výběru, toho totiž v případě koupě ojetiny není nidky dost


Odpovědět

1  2  3