Fórum - Téma


Rady+Maverick-řešení problémů po koupi ojetiny


Fórum Maverick Rady+Maverick-řešení problémů po koupi ojetiny

Informace o modelu: Ford Maverick


1  2

2013-11-08 17:44:27

Ahoj vsem

Lidi chtel bych vas poprosit o radu. Mam prvne v zivote naftaka Mavericka rv.97 2.7td. Dnes jsem dostal SPZ tak jsem s tim autem jezdil.

Dovezl jsem si ho z Nemecka. Dnes pri jizde mi blikla kontrolka CHECK a pak zhasla. A pak zase. Cely zivot jezdim jen s benzinem tak nevim jak ma takovy

Maverick jezdit. Me to prijde liný. Kdybych nekoho chtel rychleji redjet tak nevim..mam pri 2000 otackach. 40km

citim ze by dal daleko vic ale neco tomu brani. Napisetemi k tomu neco?

2013-11-08 18:18:36

Ahoj mám Terrano II 2,7 td je to vlastne identické auto vyrábané na jednej linke v Španielsku.Tvoj pocit že je to lenivé oproti benzínu je pravda.Pri 2000 ot.by to malo ale ísť rýchlejšie.Nemáš zapnuté redukcie?Hlavne si dávaj pozor na voľnobežky až ich neodrovnáš.Oprava je dosť drahá.

2013-11-08 18:38:01

Ahoj diky za tvou radu. Ptas se jestli nemam zapnute redukce, budu vypadat jako blbec ale zdptam se. Je tam jeste jedna kratka paka a na te mam zarazeno 2 pravdepodobne nahon na dve kola ze? Tak bych tam ty redukce zarazene nemel mit...je to tak?

2013-11-08 18:45:05

Krátka páka má byť zaradená v predu.Keď ju posunieš dozadu máš náhon 4x4 keď na ňu zatlačíš dole a dáš ju ešte viac dozadu máš 4x4 redukované.Mala by ti svietiť na prístrojovke kontolka že máš zaradené 4x4.Osobne doporučujem radiť 4x4 keď auto stojí výrobca udáva že sa dá radiť i za jazdy no ja som to nikdy nerobil.Keď vyradíš 4x4 je dobré pár metrov cúvnuť aby došlo k úplnému vyradeniu.4x4 redukované používaj len fakt v teréne alebo na snehu NIKDY nie na normálnej ceste.

2013-11-09 00:07:38

Opravdu mockrat ti dekuji za radu..ja jsem vubec

Nevedel ze se da ta radici paka zamacknout a zaradit

jeste neco jinyho..no mel jsem tam celou dobu 2H a zadnana

kontrolka mi nesvitila, jako 4x4 tak jsem snad nic nepodelal.

V kazdem pripade mi to prijde pomale...ja nevim co jsem od toho cekal

ale tohle ne. Necham to napichnout a snad se neco zjisti

pak vam napisu oc slo. Ja osobne si myslim ze nesepne turbo, ale

muj kamarad rika ze to nemusi byt nutne turbo...v kazdem pripade se podelim

o zkusennost. Jinak mockrat dekuji za rady, opravdu diky ahoj

2013-11-17 00:09:13

Ahoj vsem. Tak muj Maverick je liny protoze nefunguje

Ma vuli a skoro vubec netlaci. Jsem ze Zatce okr. Louny

Nevite o nejake solidni firme v mem okoli co dela repasy?

Samozrejme ze to nemusi byt jen v okoli ale bylo by to lepsi

Jen at je ta firma solidni. jak jsem jiz psal Maverick je muj prvni

naftak tak ze zkusennost zadna ale i tak me to prislo divny

Dekuji zatradu. Ahoj

2013-11-17 00:09:48

Ahoj vsem. Tak muj Maverick je liny protoze nefunguje

Ma vuli a skoro vubec netlaci. Jsem ze Zatce okr. Louny

Nevite o nejake solidni firme v mem okoli co dela repasy?

Samozrejme ze to nemusi byt jen v okoli ale bylo by to lepsi

Jen at je ta firma solidni. jak jsem jiz psal Maverick je muj prvni

naftak tak ze zkusennost zadna ale i tak me to prislo divny

Dekuji zatradu. Ahoj

2013-11-17 00:12:52

Omlouvam se za preklepy pisu z maleho telefonu a jeste jsem u toho 5x usnul...

2013-11-17 00:17:04

tibor : To neva, promaže ADMIN, ale mohlo to počkat do doby co budeš na PC

2013-11-17 07:55:42

Ahoj tak to bude dosť drahá sranda.Koľko si zaň dal?Ja by som možno skúsil pozháňať druhý motor v dobrom stave.Ja som včera predal Terrano motor tam šlapal jako hodinky išiel z domu za 30 000kč.

2013-11-17 08:45:47

tibor: Jestli se ti rozsvěcí kontrolka CHECK a potom to nejede nejprve bych asi CHECKNUL EDR ventil. Je dost možný že je zalepený a nefunguje a jezdíš bez turba.

2013-11-17 21:18:11

Ahoj diky za nazory a rady. Vcera jsme turbo jen castecne

rozebrali jeste je stale v aute a vyzkouseli jsme jak tlaci.

Znovu podotykam, ze tomu vsemu skoro vubec nerozumim

Pomaha mi kamos ktery tomu rozumi asi na 50% a co nevi tak

zjisti atd atd...tak ze turbo nevytlaci ani tu kovovou packu ktera

je na tom turbu a otevira zase neco jineho, vy vite o cem pisu:-/

Pak tam jeste napojil hadicku a kdyz me to nechal nastartovat

a pridat na plynu, tak rikal ze je to jen vanek co to turbo tlaci.

Pak je mu ale divne, ze ta packa co je na tom turbu ktera otvira a zavira neco, tak

ta je na takovem plisku tam je to spojene a ten plisek je dost

uvolneny bez znamek nejakeho odporu a to nevime jestli je to dobre nebo spatne.

Fakt se omlouvam za to jak to popisuji ale jsem muzikant tak ze...:$

Jo a jak tady pise jedem s tim egr ventilem, tak to dost dobre nechapeme

jestli bys nam to mohl vice rozepsat a vysvetlit prosim Dekuju

2013-11-17 21:28:47

tibor: http://www.topdrive.cz/cl...vemu-motoru-cisty-nadech/

http://www.dfens-cz.com/v...hp?cisloclanku=2009120602

2013-11-17 21:34:32

tibor: Tady ještě něco z fora : Vyřešeno, EGR ventil kmitá (otvírá a zavírá) jako šicí stroj, ale až po zahřátí motoru na provozní teplotu a v závislosti na požadavku řidiče na výkon, na volnoběh nepracuje a při akceleraci taky ne. Začíná pracovat při klidné jízdě s konstantní rychlostí a výkonem motoru. Hned po koupi auta jsem ho vyndal vyčistil a neuváženě zaslepil, CHYBA Byl jsem ovlivněn spoustou reakcí na to, že tam EGR nemusí být, že je to jen kvůli emisím a že se po zaslepení zvedne výkon, není to zas až tak pravda, motor je nějak nastaven, hlavně podtlakový systém a detekce O2 ve splodinách, po zaslepení se motor chová "divně" skáčou otáčky, při popojíždění v koloně sebou auto cuká jako by byl motor na gumičce do ponožek, přikládal sem to za chybu podtlakovým hadičkám a vyběhané klapce sání, po výměně krokového motorku se chod zlepšil, ale pořád to nebylo ono. Spotřeba vysoká, ale výkon lepší tak o 10%, aby ne když lambáda "cejtila" ve splodinách o něco víc kyslíku, proto to ŘJ vyhodnotila jako chudou směs, naložila pod kotel a otvírala EGR na doraz proto to cvrdlikání. Po sundání záslepky vytekl z hlavy kondenzát ze splodin spojený se starým rozpuštěným karbonem (aspoň se to vyčistilo :D ) EGR jsem opět zprovoznil a motor se chová klidně, pustím plyn otáčky okamžitě klesnou, už nedrží 2 vteřiny na 2000ot/min, ani se neozývá cvrkot. A spotřeba, po ujetí cca 300km šla na 100km o 1,5L DOLŮ

2013-11-18 05:47:22

Velice moc dekuju za odkazy a za ten clanek z fora, zajimave...

Procetl jsem to hned a jsem o neco chytrejsi fakt diky.

Kamos mi jeste v noci psal abych to turbo jeste nedemontoval, tak jsem

zvedav s cim prijde. Urcite dam vedet Jinak nekdo se tu ptal, kolik

me Maverick stal. Kupoval jsem ho v Nemecku za 500euro ale

ted uz vim proc byl tak levny:-D nevim, ale pro me je benzinove auto

proste lepsi. S temi naftaky mi prijde, ze maji lidi vetsi starosti

no, uvidime... Mavericka jsem si koupil hlavne proto ze bylo financne

dostupne a predevsim kvuli pohonu 4x4 jezdim casto do zahranici

a na hory. Jinak eko dan jsem platil 5000kc jelikoz auto je sedmimistne

2013-11-20 09:04:34

Ahoj kluci, vcera jsme udelali pred rozebranim turba

par zakladnich kontrol. Zkoukli jsme pruchodnost hadicek

sundal se naftovy filtr atd. Pote jsme odmontovali intercooler

jestli to pisu dobre:-D a tak jsme zjistili ze saci i vyfukovy je

pekne zaneseny spis je uvnitr cerny povlak a trochu i oleje.

A v tom potrubi kde je takova ta kulata klapka co se ma zavirat a otevirat,

tak u te jsme zjistili ze kdyz jsem nastartoval a pridal plyn tak se zavirala.

Ona je otevrena porad jen kdyz pridavam plyn. Nema to byt obracene? Ta se ma

otevrit aby do toho motoru sel vzduch? Ne ne? Pak taky kamos

rundal hadicku co k tomu vedou asi podtlakove a motor

mel lepsi akceleraci, prislo nam ze chodi lip..a take pri odpojeni

tech podtlakovych hadicek zjistil ze turbo tlaci dost, proste ze maka jak ma.

Tak ze to je dalsi otazka, kam ten vzduch z turba leze? Pak jsme

odpojili obe podtlakove hadičky a zaslepili a jeli to decentne

projet, vysledek stejny. Turbo nemaka. ted mame vic otazniku

nez samotne vyreseni

2013-11-20 11:53:38

OT

tibor : píšeš veršovaně ?

Řádek je delší než si myslíš

2013-11-20 14:26:04

ne versovane nepisu ale mam maly tel. a kdyz pisu na jeden radek tak pak nevidim co pisu jako treba ted nejsem basnik

2013-11-20 14:28:44

tibor: škoda. Myslel jsem, že básnicky začínáš

2013-12-16 23:13:57

Cau lidi. Tak mam zrepasovane turbo novy olej filtry a vysledek? Porad to same ani znamka toho ze by se zvedl vykon...

proste to jezdi jako obyc diesel...nekdo mi dnes poradil ze bych mohl mit ucpany vyfuk. Je mozne, ze by to melo vliv na turbo?

jako ze by se ztracel vykon? Dik za rady...


Odpovědět

1  2