Fórum - Téma


Rady+Focus-1,6TDCI nebo 1,6 benzín


Fórum Focus II Rady+Focus-1,6TDCI nebo 1,6 benzín

Informace o modelu: Ford Focus II



2008-07-28 07:16:47

Zdravím forďáci. Měl bych k Vám prosbu, hlavně k majitelům fordů focus. Chtěl bych si koupit v SRN Ford Focus II combi a mám na výběr ze dvou variant. Buď 1,6 TDCI (myslím 80kW) nebo 1,6 benzín (myslím 74kW). Co se týká ceny tak maličko dražší je TDCI ale rozdíl není takový, tak že cena skoro stejná. Chtěl bych vědět jaké jsou přednosti a zápory těchto modelů. Budu s autem jezdit každý den do práce cca 5km tam a 5 km zpět, občas o víkendu nakoupit a tak 1x do měsíce za našima 500km za víkend a 1x za tchánem 150km za víkend. Jaký model vybrat??? Jedná se o auta 2 roky stará od autorizovaného dealera Ford s najetými kilometry 25-50tis. Cena je od 9500-12500euro. Děkuji za rady a názory. Budu vděčný za každý názor.

2008-07-28 21:58:55

Jeden názor bych měl. Všeobecně mají motory se systémem common rail problém s kvalitou nafty. To znamená, že životnot vstřikovacích trysek je bohužel okolo 100.000km (zhruba). Potom nastává problém s propouštěním paliva apod. Buď se dají ještě opravit a nebo se musí měnit a to je potom dost nákladná věc (1,6TDCI-cca7300,- bez DPH/kus). Proto bych se spíš klonil k benzínovému motoru, který se zdá být "trvanlivější".

2008-07-29 13:46:34

Děkuji za názor, také jsem se spíše přikláněl k benzínu. Spíš mě lákala ta spotřeba u TDCi a srovnatelná cena auta benzín vs nafta. Kdyby jste měl někdo další poznatky tak budu jen rád. Díky

2008-09-10 00:46:46

Ahojte, keď si to tu tak čítam o tých vstrekovačoch pri TDCi, či už pri Focusoch alebo Fiestach či Fusionoch, uvedomujem si, že som vlastne taký malý experimentík. Mám Fiestu r. v. 2004, 1.4. TDCi (prosím odpusťte Focusáci, že sa Vám týmto pchám do diskusie), ktorá má najazdených 103 000 km. Takže keď mi tie vstrekovače odídu (prípadne turbo) a budem si tu na diskusii vytrhávať zvyšok vlasov a depresívne sa utápať v sebaľútosti, snáď ma niekto utešíte.

Ahojte a nech vám to jazdí pekne bez porúch a bez nehôd

M

2008-09-10 21:00:50

Jenže ono se ti maco vůbec nic stát nemusí. Je to trochu zavádějící, protože i u starých motorů se musely vstřiky opravovat. Jen to prostě nebylo tak drahé. Vyměnila a seřídila se špička a za pár tisíc bylo hotovo. Některé vstřiky na common rail se už dají taky opravovat a tak ta cena je také příznivější.


Odpovědět