Fórum - Téma


Přidřený motor Ford Fiesta 1.25i 55 kW,


Fórum Technický koutek Přidřený motor Ford Fiesta 1.25i 55 kW,




2010-09-15 10:31:06

Shodou náhod a vlastní nedůsledností, se nám podařilo přidřít motor na našem autě (Ford Fiesta 1.25i 16V Ghia, 55 kW, r.v. 1996), jednalo se o nedostatek oleje, který nemohla signalizovat ani poškozená signálka o které má drahá polovička nevěděla. Olej jsme dolili, ale stále se nám při různých otáčkách ozývá ze spodní části motoru kovové klepání, které na volnoběh není slyšitelné. Dle doporučení se GO motoru nevyplatí, což chápu, takže pravděpodobně budeme muset sehnat a vyměnit motor. Nemáte někdo s podobným problémem a shánění motoru nějaké zkušenosti, předem díky za informace.

2010-09-15 12:07:24

Tak já bych to pojal asi takhle, GO motoru se vyplatí pouze pokud nemá najeto mnoho km, konkrétně na tento motor bych nedal nikdy dopustit, je to jeden z mála do kterého se vyplatí opravdu investovat peníze. Nejvíc při GO záleží co vše je ve věčných lovištích, pokud by šlo o vložky válců, písty a pístní kroužky plus přebrus hlavy, pak by se to asi nevyplatilo, ale je možné, že klepe pouze klika , což by znamenalo udělat šály a kliku. Je to o tom hlavně ten motor vyndat a rozebrat a zjistit co mu vlastně je a pak teprve bych volil typ opravy nebo výměny motoru. Ale v každém případě jde o motor, který si své odkroutí bez problémů, pokud má provozní kapaliny a ve fiestě je to krásně živé.

2010-10-13 13:14:20

No, takže po sundání vany jsme zjistili, že jsou totálně v háji šály na ojnici třetího pístu, témeř tam nebyly, zbytky se našli na dně vany Z toho vyplívá i poškozená klikovka, takže mi zbývají asi jen dvě možnosti, sehnat náhradní motor a pouze udělat výměnu, což může nést určitá rizika, nebo ten motor rozebrat a nechat udělat výbrus. U té druhé varianty může být problém zase ten, že ten vrchní díl držáku ojnice co v něm byla ta špatná šála, byl taky trochu potlučený ale nová tam nasadit šla a držela bez problémů.


Odpovědět