Fórum - Téma


Přídavné budíky


Fórum Tuning a úpravy Přídavné budíky



1  2

2011-04-11 19:29:12

Zdravim všechny Tohle téma jsem tu nikde nenašel a myslim že by to pár lidí zajímalo včetně mě samotnýho. Vzhledem k tomu že chci mít chod motoru co nejvíc pod kontrolou, už delší dobu uvažuju o montáži přídavnejch budíků hlavně teda na tlak a teplotu oleje, možná i voltmetr. Tak by mě zajímalo jestli s tím máte nějaké zkušenosti, jakej výrobce budíků je nejlepší a hlavně jestli máte nějaké zkušenosti s montáží těchto přídavných budíků, aby to ukazovalo přesně, jak nainstalovat držáky, co vše je k tomu potřeba apod.? Díky za všechny reakce

2011-04-11 19:30:56

Doktore ty bys měl hlavně přestat jezdit na tuningový srazy.

2011-04-11 19:44:34

Hupino: já už o tom přemejšlim fakt delší dobu, jelikož např. tlak a teplota oleje by mě při jízdě fakt docela zajímala, ale hlavně s montáží bych si asi dost lámal hlavu, tak proto se ptám I když je pravda mi to ten tuning připomněl

2011-04-11 20:28:10

No já myslel že ST má zustat v puvodním stavu,ne???,nekdo mi nedávno psal že mračítka by tam nemeli co delat.hmmmmmm,nevíš o tom nic dotoooore?já bych tam ten budík nedával

2011-04-11 20:31:19

Tak cracatithe, kámo teď jsi mu to dal.

2011-04-11 20:32:57

no tak mračítka a přídavenej budík je dost velkej rozdíl mračítka jsou pro parádu, ale ten budík je spíš užitečná věc, pokud teda měří správně máš chod motoru pod větší kontrolou a dřív můžeš regovat na případnej problém a proto sem se ptal jestli má s tim někdo zkušenost Např. Focus ST má teplotu oleje zabudovanou v přístrojovce už v sérii...

2011-04-11 20:34:02

Neni na tom nic užitečnýho. Místo abys koukal na cestu koukáš na budík.

2011-04-11 21:00:05

Částečně se musím Doktora zastat, přemýšlím taky nad přídavným budíkem, pro hodnotu napětí, tedy zda alternátor dobijí tak jak má a zda je v okruhu dané napětí. Myslím, že tohle je důležitá informace díky které lze předejít mnohým trablům nejen s dobijením baterie.

2011-04-11 21:00:45

jako kdyby to nebylo užitečný, tak by se měřák tlaku a teploty oleje nedával do většiny sportovních aut standartně. Mě od začátku přišlo divný že ho STčko nemá a proto jsem o tom přídavnym začal uvažovat. Např. když jedeš a najednou ti začne padat tlak oleje tak když ten budík máš, můžeš ještě včas zastavit, pokud ho nemáš všimneš si toho až když se ti rozsvítí strašák v podobě červený kontrolky mazání a to už je většinou pozdě. To samý platí u teploty oleje, když tam budík máš ,tak vidíš kdy je olej dostatečně zahřátej a ty můžeš motoru řádně naložit, naopak když to nemáš, tak se ti olej třeba dlouhodobě nedohřejvá(což se bez toho budíku nedozvíš) ty motoru i tak nakládáš a pak tě po nějaky čase opět upozorní strašák v podobě červevený kontrolky mazání a můžeš vízt svoje ST na krchov. Mám svoje auto rád a těší mě když vim že všechno funguje tak jak má a tohle mi nad tim dává větší kontrolu. Opět podotýkám musí to měřit správně. Kdežto mračítka jsou k ničemu a ještě to blbě vypadá

hof  
2011-04-11 21:08:58

osobně si myslím, že by nevyježdění mladí muži měli věnovat více pozornosti tomu, co se děje na silnici, než za jízdy na budíkách zkoumat teplotu oleje a kolik voltů má akumulátor ....... podle mýho názoru by tohle všechno najednou možná stíhali až tak šoféři po čtyřicítce, ale ti už to zase nepotřebujou, protože poslouchaj motor ušima a ne budíkama, co Milane?

2011-04-11 21:22:57

Xandera chápu, neni špatný podívat se před zhasnutím nebo nevím kdy na hodnotu napětí i když teď když to píšu tak stejně nevím na co by mě to bylo.

Ty to Doktore neber jako diskusi vedenou na tebe. Jsou to názory. Jen pro zajímavost. Ford Focus RS MK1 nemá ani teplotu motoru. Jednoduše proto, že tam dali budík na turbo. Prostě jenom blb by to vytočil za studena a tak by si blb nemohl koupit ani RS.

A nejlíp to vystihl František, protože to je to co se snažím celou dobu naznačit. Jedeš palbu tak si vypni rádio a poslouchej motor.

2011-04-11 21:45:33

No, nerad bych se zde pouštěl do diskusi o tzv.vyježdění řidičů podle věku, je to vcelku tenký led ! Myslím, že je hodně mladých řidičů co mají nacouvané to, co někteří starší mají naježděné dopředu !

Co se týče Voltmetru jakožto přídavného budíků, nemyslím že bych na "Voltáž" hleděl za jízy ! Je to informace která má vypovídající hodnotu na začátku po nastartování vozu, tzn. že pokud nahodím motor a budík mě ukáže +-11V napětí, tak je někde chyba a nemyslím, že bych na ni přišel jak zde něktří píší podle zvuku motoru a s vypnutým rádiem !

Ale taktéž nejsem zastáncem plného auta budíku a řidiče co na ně čučí namísto sledovaní silnice, ať je starý jak chce....

2011-04-11 21:46:01

tak to je jasný že to neberu jako diskusi na sebe, je to jen výměna názorů a já si stejně budu stát furt za tim že to rozhodně není zbytečný a utvrzuje mě v tom to že to má spousty aut s vyššim výkonem.

Tuhle diskusi jsem založil, abych se dozvěděl něco o montáži, či jaký koupit a jak to udělat, aby to opravdu měřilo správně a ne aby mě někdo poučoval na co mám za jízdy koukat, protože mi to stejně nikdo nevymluví a jednou to tam budu mít.

P.S.: na Františka nehodlám reagovat, jelikož mi přijde že se snaží využít jakoukoliv příležitost si do mě(a nejen mě) rejpnout a rád bych ho ujistil v tom, že někteří řidiči v mojim věku mají odcouváno tolik kolik mají najeto řidiči v jeho věku. Samozřejmě se bavim jen o praxi a ne o studii a znalostech a rozhodně to nemyslim nijak kontrétně, ale tak spíš obecně

2011-04-11 21:51:23

Xander psal jsem někde, že poznáš chybu v napětí podle zvuku motoru a s vypnutým rádiem?

Možná je u toho nějaký psaní.

http://www.tuning-centrum.../11463-budiky-brown-cover

hof  
2011-04-11 21:54:11

to Xander - dobrý, beru, u tebe se mi líbí, že to, co napíšeš, má hlavu, patu a taky vtip ...... zatímco druhej kolega to zase jenom opsal

2011-04-11 22:01:08

f.hofstetr: pokud si ve svém věku tak bystrý jak se ve většině tvých příspěvků snažíš naznačit, tak si všimneš, že rozdíl mezi Xanderovým a mojim příspěvkem je 28 sekund a příspěvek mojí, potažmo jeho dělky za tak krátký čas určitě nenapíšeš, takže jde jen o to kdo klepne dřív na tlačítko "OK", takže to jen znamená, že máme na určité věci podobný názor

hof  
2011-04-11 22:23:46

to dr. Riviera – jednou, až vyrosteš, tak mi možná budeš vděčnej, že jsem ti tím, jak jsem tě pořád udržoval v pozornosti, umožnil vyspět v kvalitního klubovýho diskutéra ...... dá to sice ještě trochu práce, ale když mi pomůžeš, tak si myslim, že to společně zvládnem ......

Pro dnešní usínání na vavřínech ti dám malej početní příklad z učiva 6. třídy základní školy

........ když se řidič jedoucí rychlostí 100 km za hodinu zadívá na jednu sekundu na budík s informací o teplotě oleje, kolik mezitím ujede metrů? Až to vypočítáš, tak možná pochopíš, proč tato nadstandartní výbava není v běžných autech ...... a to si piš, že za jednu sekundu toho moc nezjistíš a k tomu si ještě připočti další časy s odvracením zraku, přeostřování apod

2011-04-11 22:36:26

f. hofstetr: mě je jedno kdo je jak kvalitní diskutér, ale tohle téma jsem nezaložil z důvodu abys mi tady dával lekce z počtů pro 6. třídy základní školy(asi už ti došly argumenty) A i kdybych si do auta dal stroboskop a velkoformátovou plazmovou televizi na přední sklo(uvádím pouze pro obraznost), tak je to jen moje věc, ty mi v tom stejně nezabráníš a stejně budu možná budu lepší řidič než ty, i když je mezi náma propast v řádu destiletí P.S.: V běžných autech tyto ukazatele jistě nejsou, ale do zvláště sportovních a lépe vybavených aut se dávají a to asi ne jentak pro srandu králíků

2011-04-11 23:04:37

Doktore tu plazmu bych uvítal. Na srazech by jsme si mohli pouštět zpomalený záběry čehokoliv.

A nemůžu si pomoct, do sportovního auta podle mě patří velkej otáčkoměr a ne spousta budíků. V luxusním ať je třeba bazén, já bych ho nechtěl. V sobotu dáme řeč.

2011-04-11 23:24:51

Něco není na škodu,voltmetr dokáže upozornit s předstihem na odcházející alternátor,teploměr ve vaně automatické převodovky je myslím taky plus ale zase nastává otázka si toho včas všimnout.K tomu jsou zase určený čidla které se napojí na červenou kontrolku a ta když se rozsvítí v zorném poli řidiče tak praští do očí ,že se něco děje.


Odpovědět

1  2