Fórum - Téma


Převodovka+Transit-problém s kulisou řazení


Fórum Transit VII V347 / V348 Převodovka+Transit-problém s kulisou řazení

Informace o modelu: Ford Transit VII V347 / V348


1  2

2009-12-25 01:59:06

Čau kolego, olej měním nepravidelné, když něco dělám na převodovce. Zhruba tak po roce až roce a půl. Ale v minulem příspěvku jsem to vše zakřikl. Na štědrý den mi odešla spojka. Bude to přítlačák. Asi prasklo slunce. Mám průměr 240 a v záloze 250. Tak to o svátky rozhodím a zkompletuju. Je to pech. Těch 700 tisíc se projevilo.

2010-04-15 16:22:20

Já taky řešil vyskakování kvaltů. Jaké tam jsou lana? Původní nebo již po modernizaci? U původních se deformovaly hlavice a to byl ten problém. Kup si oboje nové lanovody a většinou je po problému. Sada cca 7.000kč bez nutnosti demontáže převodovky

2010-05-01 11:14:42

U Transitu 260S 2.0Di, r.v.2001 se mi občas stane, že zařadím dvojku, ale kola v převodovce do sebe úplně nezapadnou a ozve se ten nepříjemný zvuk zuby přes zuby . totéž se mi stává u zpátečky. Mám dojem, že by to spravilo seřízení dráhy řadící páky, ale nevím, jak na to. V příspěvcích se tady píše o lanech, tak by mne zajímalo, jak se k nim dostanu. Musím pod vůz? Díky předem za rady.

2010-05-01 19:53:58

Vyměnit lana , mě stačilo jenom jedno a je to OK

2010-05-01 20:11:49

Děkuju za radu, ale jak se k nim dostanu????

2010-05-02 10:05:10

Na převodovce to vidíš a řadící páka- pod autem je taková plastová krabice kam ty lana vedou.Sundáš ten spodní dekl a vidíš.Začal bych tím,že bych odpojil lana a páku řazení zafixoval - zespodu v té krabici

se zajistí šroubem a nasadil znovu lana po seřízení délky.Von je to takovej zajímavej mechanizmus

těžko se to popisuje ta plastová hlavice ale až to rozebereš tak uvidíš a pochopíš.

2010-05-05 17:05:06

Ahoj mám podobný problém s dvouhmotou a podobný nápad s tím svařením , ale co s lamelou ta moje nemá pružiny a hlavně se chci zeptat jestli to opravdu jede a je to v pohodě. děkuji za odpověd nebo zavolej na 724 421 737 , nebo email: dudasjan@seznam.cz díky moc mi to hoří

2010-05-06 14:21:16

dudasjan: nevím jestli to je dotaz na mě, ale vyměnili jsme na obou autech dvouhmoťáky za jednohmotu kompletně se spojkou. prodává se celá sada, ale musíš si ověřit, jestli to na tvůj model jde zaměnit. já měl to štěstí, že jo, protože jsem slyšel borce, co si dal nový dvojhmoťák za těžké prachy a po 30. tisících to pak měnil zase. a když měníš dvojhmoťák za dvojhmotu, musíš vyměnit i spojku, protože nová dvojhmota by ji údajně spálila. Takže já jsem s jednohmotou zatím spokojený. Jediný problem je v tom, že na volnoběch se ti třepe řadicí páka a když mám naložené určité kila, tak při 80km/h ta jednohmota s něčím rezonuje a je v autě o něco větší hluk. jinak rozdíl nepoznáš. jede to úplně stejně, spotřeba naprosto stejná. Jenom jak říkám, hluk při určitých otáčkách a na volnoběh se chvěje řadicí páka a ještě jsem si vzpomněl, že nejde jet na jedničku bez plynu. Jako jde jet, ale když máš vše puštěné - tzn. máš zařazenou jedničku a jedeš bez plynu (jenom se suneš pomalinku třeba v koloně), tak s dvojhmotou to auto jelo, s jednohmotou taky jede, ale vydává to takový chrastivý zvuk. Trošku ale dáš plyn, a hned to zmizne.

2010-05-07 22:13:25

Na přední pohon záměna dvouhmotnosťáku za jednohmotnostní + odpružená lamela není,alespoň

jsem na to nenarazil.Zavařit bych si osobně nerisknul dvouhmotnosťák protože mám obavu,že ty rázy

půjdou natvrdo někam dál a vodprdne to něco daleko dražšího.Takže jsem udělal komplet výměnu.

Najel jsem na spojce cca 170000km a to dostávala někdy pěkný kapky s vlekem.

2010-05-12 14:31:48

Milan1: Moc děkuju za radu, rozebral jsem, viděl jsem. Geniálně jednoduché

2011-02-10 12:20:12

Ahoj, mam transit rv 2000 (verze 2000-2006), 2.0 55kW, 5 kvalt, náhon na předek, při řazení 2. stupně to šlo trochu ztuha mezi synchronem a než do sebe zapadnou převody, a párkrát se stalo že jsem páku nedotáhl ke konci a zachrčelo to přes synchron (ne zuby), teď v zimě když je auto studený (v garáži okolo 0 stupňů) jde ředit 1 a 2 u stojícího auta normálně a když jedu tak jenom při malých otáčkách tak do 1000, (jinak je potřeba velká síla a nechci to tam rvát), po pár kilometrech jde řadit už skoro normálně, občas jsou trochu slyšet asi zuby, ale jenom trochu žádné rány.

Nevíte čím to může být?

Může to být špatný převodový olej + táhla řazení nebo synchronizace?

Děkuji za rady.

Leo
Leo
2011-03-26 12:12:17

U předokolky 2000-2005 dej neutrál,zatáhni ručku, vlez pod auto sundej dekl pod řezením (na perka), mezi okem táhla a lankem malinkaté perko povytáhnout u obou lanek a trochu vzadu směrem k podlaze prošroubovat 8 šroub mezi plechem a držákem řazení v podlaze.Zacvaknout perka zpátky.Vyšroubovat šroub.Zkusit zezhora párkrát zařadit a kdyžtak ještě jednou.To je základní nastavení délky lan.Kdo to neví zbytečně kupuje lana nebo opravuje převodovku.L

2014-02-04 19:01:07

leo: ahoj koukám že jsi znalec pošli mi prosím kontakt nebo mail, předělávám transita 85 motor cosworth a právě zmíněné řazení z roku 2010 potřebuju rady díky

2016-02-18 10:53:48

Ahoj lidí mám transit a 2.4 tddi 2001 zadohrab ráno jedu do práce a radim 4 a nic jako na neutrál všechny rychlosti fungují jak mají . převodovka měněna cca tři měsíce a kilometry nejisté. Dík všem za řady a tipy.


Odpovědět

1  2