Fórum - Téma


Převodovka+Transit-problém s kulisou řazení


Fórum Transit VII V347 / V348 Převodovka+Transit-problém s kulisou řazení

Informace o modelu: Ford Transit VII V347 / V348


1  2

2009-01-29 20:40:03

Tranzit r.v. 2008 . Mám problem-při řazení z 2 na 3 , pokud táhnu volně rukou dopředu by měla rychlost sama skočit do neutrálu nasledovně ji pomoc na 3-To však nedělá, zůstane mezi 1 a 2jkou.V rámci záruky to ford samozdřejmě řešil ale bohužel takto : bylo mi zděleno že byla špatně nastavena kulisa řazení , něco tam poštelovali ,je to lepší ale neni to ono.Má to zatim najeto 18000 je možný že ještě potřebuje vyběhat?-to je podle mě nesmysl-nevíte někdo?

2009-01-29 21:41:28

Ahoj, chtěl bych vidětu kulisu řazení.A hlavně jak se dá seřídit, to si snad dělají srandu, nebo co ? Převodovku nejlépe rozebrat a mrknout se na synchrony a pak se o tom bavit. Spojka ti funguje dobře ? Zdenek.

2009-01-29 21:46:48

jo jo spojka bez problému-taky jsem na ně čučel jak blbec,když jsem to chtěl vysvětlit tak nebyl schopnej,no pujdu je zas navštívit , jsem zvědav co mi řeknou tentokrát-dám vědět

2009-01-29 21:51:39

Problém je jedině v synchronech. Ty mají vliv na řazení a to hlavní. Spojka ovšem musí fungovat na sto procent. Takže převodovku ven a kontrolovat.Nebudu se tady rozepisovat o postupu atd.Hlavně přeji úspěch z mechaniky (snad). Řadicí páka ti jde jako, lehce nebo těžce ? Zdenek.

2009-01-29 21:56:52

No je to jasný , a to se jim samozdřejmě nechtělo,protože je to v rámci záručního servisu,a nic jim z toho nekápne,každopádně díky.

2009-01-29 21:58:10

jo a ta řadička jde právě tet co na to mákli spíše z těžka

2009-01-29 22:02:35

Pokud ti to nedají hned do pořádku, tak žádej bezpodmínečně výměnu převodovky . Zdenek

2009-01-29 22:06:48

vidíš to až tak horký? to bude ředitel rád. ale co ,od toho ta záruka je a do hromady to dát musej ,než bude pozdě a pujde to ze svého respektive z firemního.

2009-01-31 13:15:51

ahoj dej auto k vám do servisu s přesně udanou závadou a až to bude hotové tak auto nepřebírej dokud si to nezkusíš a když to bude na hov....tak to prostě ze servisu nepřebírej at se staraj a rychle a klidně jim řekni že ti asi brzo zaplatěj ušlej zisk když musíš každou chvilku do servisu.čus a hodně štěstí.

2009-01-31 13:25:42

Tak přesně to pravil i šéf,jedu tam příští týden tak dám pak vědět

2009-03-04 19:20:57

jak jsi tím dopadl? byl to synchron? měl jsem podbný problém na 04 a vyřešilo se to až výměnou setvčníku (byl utržený) a rovnou i spojkové sady

2009-03-04 19:43:19

Úplně bych zapoměl-Jak jsem dopadl? Radio měl recht -vadný synchron a to ten auťák má nejeto 20000.

Byl tam s tím kolega tak že nevím jak mu to přesně vysvětlovali - co,jak,proč.Problému na tom autě bylo více

hold to byl nějaký černý petr.Teď už se ale vše zdá být super.

2009-04-08 15:54:43

Zdravím všechny majitele Transitů.Jsem čerstvý majitel novéhoTransita.Mám najeto 1150 km a budou mi asi měnit převodovku - vyskakuje mi pětka,když je v tahu do neutrálu.To začalo po ujetí 450 km,čekal jsem,že vydrží déle.Ještě,že je záruka.Jsem prostě smolař.Jinak světové autíčko.

2009-12-13 07:38:11

Kolegove, malinko pribrzdete. Spatny synchron vypada jinak, nez ze se spatne radi z 2 na 3. Kdyz je vadny synchron tak to jde pres zuby. tzn, ze bud vyrovna otacky motoru s prevodovkou a nebo jako drive u V3S 2x mackat spojku s meziplynem. A nezda se mi vadny synchron u r.v.2008. nehlede na to, ze to tezko budes uhanet na zaruku jelikoz Ti asi reknou ze je to rukama. ( neber si to osobne )

Ale ted k podstate veci. Transit trpi na rozhozeni tahel razeni. Takze 99% problemu s razenim maji za pricinu tahla a jejich spatne serizeni. Napr. predni rada (1,3,5) maji dlouhy krok a zadni rada ( 2,4,Z ) kratky , ze to tam nezapadne a jsou slyset. zuby. Takze hupnout pod auto a seridit tahla, nezapomenout promaznou, jelokoz kdo maze ten jede, a bude to zase OK.

2009-12-15 21:21:16

táta na tranďáku (2004) měl problém s tím, že mu 4. stupeň při záběru vypadával. Bylo to v opravě u chlapa, co se živí jenom opravami převodovek. Do Fordu jsme to nedávali, protože bysme asi tam nechali pořádný ranec peněz - vyměnili by asi každou součástku. Výsledek opravy - vadný synchron čtverky. Takže synchrony asi mají více funkcí - nevím, možná máš pravdu ty. ALE - po ujetí asi 800 km, začlo v ní chrčet a při podřazovaná ze 4. na 3. tam něco chrčí. Oprava je půl roku v záruce, takže uvidíme, po novým roku se bude rozebírat a zjišťovat - co zase se pokazilo. Měnil se tam aji takový celý ten tisícihran s ložiskem vevnitř co čouhá z té převodovky, protože to bylo celé vybité. Jinak problémům s převodovkou předcházela výměna setrvačníku (záměna dvouhmoty za jednohmotu) s komplet celou sadou spojky.

Jinak na mým Tranďáku mám komplet celou převodovku novou - zůstal jsem stát na dálnici - pokazilo se tam asi úplně všechno, protože nešlo řadit bez meziplynu a pětka nešla vyrvat.

Převodovky se prostě na Transitu nepovedly. Ale slyšel jsem, že je třeba dbát na výměnu oleje.

2009-12-16 15:09:30

No je pravda, že těch problémů kolem převodovek, hlavně u těch novějších transitů, slýchávam kupy. Já mam 2,5TDi 98 a neni problém, jen mě spojka trochu pozlobovává, ale to už na jaro připravuji výměnu. Ale co se týče sinchronů, tak souhlasim, že maj za účel pouze hladké řazení bez zubů za pomocí různých meziplynů a spojek po sobě jdoucích. Jen k tomu oleji, opravdu se v převodovce mění olej? Mam teda zatim zkušenosti jen z osobáků a je pravda, že tam celoživotky začínali už zkraje 90 let, jestli ne dřív. Jinak hlídat hladinu jak v převodovce, tak v diferáku určitě doporučuji.

2009-12-16 16:48:51

S těma převodovkama a diferákama to je tak: u nás, když si koupíš BMW, tak ti řeknou, že náplně v nich jsou celoživotní a prostě se nemění a nejsou ani zařazeny v servisních úkonech. Přijedeš do německa na garančku po nějakých X kilometrech - a ouha, mění se olej v převodovce aji diferáku. Prostě ten olej stárne a tratí na svých mazacích vlastnostech. Nabírá vlhkost a kdo ví co ještě. Prostě radši vyměnit, ikdyž se obávám, že výměnami oleje v převodoce na nových transitec problém nezmizí.

2009-12-21 23:58:55

Vážení kolegové co se mi doneslo, tak prý problémy s převodovkami od r.v. 2000 mají hlavně Transity se zadním náhonem. Já mám přední, najeto 700 tis. a zatím drží. Netvrdím, že je super, vůle jsou slyšet, na trojce je pryč synchron, ale na ty kilometry si myslím zaplať Pánbůh. Nechci to zakřiknout.

2009-12-22 00:05:13

Olej, přesně tak to říkám, kdo maže tak ten jede. Jen poznámku, dvouhmotu setrvačník jsem pomocí CO2 proměnil na jednohmotu a už se nemusím obávat, že se mi rozpadne někde na cestách.

2009-12-22 22:32:46

700 tisic? Hezkýýý A jak často jsi měnil převodový olej?


Odpovědět

1  2