Fórum - Téma


Převodovka+Explorer-problémy s automatem


Fórum Explorer Převodovka+Explorer-problémy s automatem

Informace o modelu: Ford Explorer


1  2  3

2010-09-18 07:59:36

zdravim, medzi dvojkou a trojkou si da akoby medziplyn, co je vraj normalne, ale v terene mi to ten medziplyn hadze dost dlhy, nezda sa mi to, ked radim dcko, alebo rko, trocha to kopne, ale to na tie kilometre neriesim, len nech sa to nerozpadne....asi by to chcelo repas prevodovky ci co, ktory dam urobit rad, nech mi to sluzi, len neviem kde...neviete, co takyto servis obnasa??? moze byt aj na morave alebo okolie ba

toto je moj prvy ford tak neviem, na koho sa obratit....mimochodom ma to 360 tisic km, je to explorer 4,0 limited 1998...motor ide dobre

vopred dakujem.

2010-09-18 20:18:48

kopání může být jen povolená pásovka, ale při 360 může být spíš už dojetá tedy na výměnu. repas automatu bez výměny solenoidů včetně oleje a filtrů cca 15-20tis kč ale jsem z Plzně

2011-03-07 16:31:55

Prosím poraďte....

Mám automat. převodovku po opravě, která má tlaky, vše je prý v pořádku, ale bohužel auto neřadí. Zařadí pouze do 3. pak si podřadí a dál neřadí. Otáčky vylítnou na 4,5 tisíce a jedu 20 km/h. Nyní je v servisu - elektrika - ale bohužel na žádnou závadu nemůžou přijít. Máte někdo nějaké zkušenosti, nebo nápad , co s tím dělat??? Nevím si už rady.

2011-03-07 17:53:27

Jestli jsi měl automat na opravě,tak to nebylo asi levný a měl bys na to mít nějakou záruku.

Co Ti na něm dělali,komplet repas ? Jen tak pro zajímavost kde ho spravovali?

2011-03-07 20:01:55

tak záruky na automaty se moc nenosí, mam tu pár aut kde se zaplatil balík za repas a za chvíli mi to dovezli, já to dělam jen jako hobby a když vidim tu práci profíků tak bych blil

2011-03-07 21:40:51

Ještě stále jsem to od nich nepřevzal - repas převodovky - Opravy převodovek Císař Praha - a ten to teď dal (kvůli té elektrice) do autoservisu Garant. Ještě nevím cenu - ale dneska jsem mluvil s Garantem a mají mi zítra dát vědět co dál, ale moc nadějí tomu nedávám - je to u nich už měsíc...................

2011-03-07 22:28:01

Marčok tak to Ti nezávidím, G.Cowlley souhlas.Je to asi pět let a u Expa to nějakýmu klukovi dělali 3x a nepovedlo se tak ji vezl do němec na GO bylo to popsaný někde na offroad foru a než mu ji zgenerálkovali tak to předělal na manual.Taky jsem si užil trochu starostí s automatem před pár lety - to jsem o tomhle bazmeku věděl dohromady kulový- a dneska se těm radám když jsem obtelefonovával servisy respektive ty co se chluběj že to opravujou směju. Závadu dokázali diagnostikovat po tom co jsem jim řekl do telefonu tři lidi snad z pětadvaceti firem kam jsem volal.A co mě někteří umělci radili ani nebudu psát jelikož za ty léta jsem se snažil taky něco pochytit a takové

věci by nevypustil z huby ani učedník kterej se automatku teprve učí.To je život,tím si asi musí každý projít.

Blbý na tom je,že automatky většinou padají u nás pouze z důvodu že s tím lidi neuměj jezdit,nemění se olej nebo se nedá správný a málokdo ví,že i automatka potřebuje něco jako servis a nejlépe při každé výměně oleje dopnout brzdné pásy.K tvému problému repas - elektřina,podotýkám,že o automatu v expu nemám ani páru trošku mám sečtělou Jeepovou RE a kolegu potkal takovýto problém repas automatu,za chvíli v čoudu nejelo a dvakrát dokola nakonec auto skončilo na slovensku v Žilině u jednoho specialisty na Jeepy

má i originální Chryslerovu diagnostiku a až ten to dal do kupy.Závady byli vcelku primitivní i když objednávali do automatky solenoidy origo tak k sobě nějak nešli a bylo je třeba na diagnostice spárovat a byla vychozená hřídelka klapky sání a otáčky motoru chodili skokově nebo jak bych to napsal,prostě závada jak noha odhalení následovně - auto připojili na diagnostiku jeli se projet a potom vyhodnocovali veškeré ůdaje co nahráli za jízdy.Takže samé takové ptákoviny,jinak se to nedá nazvat a rok tahal auto po servisech.

2011-03-14 15:46:46

Tak auto si pan Císař přetáhl zpátky k sobě - ve středu že tam mají přistavit jinýho explorera a že tu převodovku vyzkouší v tom jiným autě (trvá si na tom, že převodovku zrepasoval a že ta je v pořádku). Čekám jak to dopadne - ale moc nadějí tomu nedávám. Cowlleyi, prosím o nějaké tel. spojení - pokud pro to pojedu do Prahy - že bych ti to nechal přetáhnout do Plzně.

2011-03-14 15:59:01

Nechci šířit nějaký bludy ani nevím,jak je u Expa převodovka řízená ale přehazovat automatku se mě zdá takové divné,kdybych tohle řešil u Jeepa tak spíš přehodím řídící jednotku,to se mě zdá snažší.Tady jsem zvědavej na reakci G.Cowlley jelikož ten o tom něco ví,zda tohle má své opodstatnění.

2011-03-17 09:25:00

Jo pan Císař už volal, budto ti dá kontakt on nebo volej 724 305 787. Jinak to druhé auto je Madzovo a taky neřadí takže tu patrně u mě skončíte oba

2011-03-17 10:58:42

Sakra ty automatky v explorerech jsou nějaký zakletý.

2011-03-17 13:53:13

ale nejsou, zakletý je servis, tyhle borg wagnery bych řadil mezi jedny z nejlepších

2011-03-22 19:18:11

Tak jsem dotáhl auto zpátky domů. Stále stejný problém s převodovkou. Po bližším zkoumání jsem objevil utrhnutý kostřící kabel mezi karoserií a převodovkou. Mohlo by to mít nějaký vliv na uvedenou závadu?

2011-03-22 19:37:26

To vyzkoučej,zapoj ho a uvidíš.Kostra dokáže nadělat někdy pěknou paseku.

2011-03-29 19:24:51

Dobrý den,chtěl jsem se jen zeptat na to dotahování brzdných pásů.Musí se demontovat kvůli tomu převodovkä.Mám asi ten samý problém s pásem na 2stupni ,ale mám najeto jen asi 60000km a koupil jsem když měl najeto 1500km,takže jsem se o něj staral jen ja.Ale k problému -při přeřazení na 2 začne někdy,zatim asi 4x,zvýšený hluk a nejede ,musí se plyn pustit nechat otáčky spadnout a pak přidat a pak to zase jede.Při výměně oleje mi mechanik právě tvrdil ,že to jsou brzdné pásy no a že je to nutno zdemontovat ,bubny zdrsnit a pásy dát nové ,což mi nějak nejde pod nos ,když má tak málo najeto,proto mě zarazilo ,že píšete o dotažení pravidelně při výměně oleje.Kdyby jste byl tak hodný a buď mi dal na někoho tipa nebo mi to objasnil.jedná se o Explorer r.v. 2007 4.0l.děkuji kukula

2011-03-29 20:19:57

Na Expo Ti přesně neodpovím ale u Jeepa na seřízení pásů je jeden šroub z venku a na druhý musí dolů vana převodovky. 60000Km to by měla být převodovka ještě jak nová.Kontaktuj G.Cowllvey-Plzeň nebo spíš napiš odkud jsi,vono dobrejch mechaniků přes automaty je jak šafránu.jedinýho Ti snad můžu doporučit Praisler Ostrava tam již vozí X let automaty kamarád co dělá výhradně ameriky tam jsou kladné reference.

2011-03-29 21:40:41

no tam jsem s tim byl,kurna když se to napina u jeepa tak snad to je i explorera.dik

eště je jak nova tak mi to nejde do hlavy

zkusim zitra ještě Kaps v kojetině

2011-03-29 22:06:28

U Praislera jsi byl?

2011-03-30 13:22:53

Mám Explorera víc než 6 let a budu také repasovat automat,má prodlevu asi 1 min. než natlakuje.Všichni co mají automaty na Amerických vozech doporučují v Ostravě Prajslera-tel 604 819 511

Mám na majitele Explorera dotaz,byl jsem včera na STK a tvrdí mi,že čelní sklo neodpovídá platné Normě E,je tam značka DOT.Víte o tom něco?

2011-03-30 13:49:26

Víme a moc dobře.Do roku výroby vozidla 2000 je tolerována norma DOT.Od r.v.2000 musí být vyjímky zapsány ve velkém TP.

Jedná se zejména o - zasklení,světla,pásy,tachometr v mílích,zrcátka,ovládání sklonu světlometů z místa řidiče........


Odpovědět

1  2  3