Fórum - Téma


Přední náprava+Mondeo-závady, odstranění, atd


Fórum Mondeo MK II Přední náprava+Mondeo-závady, odstranění, atd

Informace o modelu: Ford Mondeo MK II


1 ......... 6  7  8  9  10

2015-09-25 14:22:54

vaneso: psal jsi v minulem přispěvku že jsi nechal komplet vyměnit na napravě veškery dily za nove v tom připadě jsi měl po tomhle velkem zasahu do napravy udělat geometrii kol pokud jsi to neudělal tak proto to tak blbne..zkontroluj ty silentbloky co jsi dal do ramen i tam bude vule

vaneso: to by mě zajimalo co to bylo za automechanika kterej to opravoval to musi byt opravdu antitalent!!viš jak se to řika když si to neudělaš sam tak to nemaš

2015-09-26 10:37:23

vaneso: Vzhledem k tomu, že jednou zůstane postavení kol do H a jindy do V, tak to vypadá, že některé čepy nebo tlumiče jdou hodně ztuha nebo se dokonce zadírají. Něco jejich plynulému pohybu brání. Na to pomůže jen kompletní demontáž vypružení a kontrola pohyblivosti čepů a možnost pohybu tlumičů jak psal Ford666 (jaký odpor kladou stlačení a natažení). Protože se problém objevil. Tyčky by nejspíš omezovaly jenom rozsah pohybu mezi krajními polohami. Je otázka, jak poctivě odvedli práci v tom servisu. Možná místo vsunutí čepů je vlisovali a ty se potom odmítají pohybovat a brzo s tím bude mnohem větší problém.

2015-09-27 11:47:55

petrdepo: Myslite,ze by som mal teda objednat komplet ramena a vymetit za tie lisovane.. spravit znovu geometriu a uvidíme... a skontrolovat co sa dá..

2015-09-27 11:51:42

vaneso: Nesmysl kupovat celá ramena, když to jde přelisovat.

Petrdepo: Čepy se nelisujou, to si pleteš se silenblokama. Motáž více věcí dohromady...

2015-09-27 12:17:36

povadi: no ,ale co ak to nie je spravne nalisovane, ..pripadne ked su tie gumy silenbloky a capy nahrady s inými vlastnostami ako originaly..?

diky

2015-09-27 12:45:52

vaneso: nejlepši je vyměnit kompletni ramena..když si spočitaš kolik stoji silentblok a prace aby ti to tam někdo nalisoval.tak to vyjde na na cenu jednoho kompletniho ramene.zaleži kolik stoji ramena na slovensku..ja kupoval kopletni rameno tady. http://www.autodily-cardo.cz a nemam problemy od te doby s napravou..jednou jsem nechal lisovat silentbloky už vic krat bych to neudělal auto nebylo stabilni plavalo atd..ono taky zaleži jaky silentbloky koupiš nejsou všechny silentbloky stejny kvalitou te gumy některe jsou měkči některe pevnějši..a taky zaleži jestli je tam ten dotyčnej ketere je tam lisoval dal zpravně..nevim proč neudělaš geometrii kol než začneš něco měnit atd..

2015-09-27 12:46:02

vaneso: To, že to mechoš špatně případně nalisoval, nebo použil nekvalitní díl což vidím dnes a denně když ke mě jezdí lidi a vidím co některej servis i autorizovanej dokáže, tak to se není čemu divit.

Silenbloky jsou TOP od fa. LEMFÖRDER jsou kvalitně leště lepší než origo. Další věc je, že se měla udělat geometrie a to celková.

To by Ti měl říct ten kdo to dělal, jaké použil díly - od jakého výrobce. Já třeba montuju jen kvalitní díly, abych se právě tomuhle vyhnul.

2015-09-27 20:43:19

povadi: Jen jsem chtěl říct, že zkrátka něco jde tak ztuha, že to zůstane pokaždé v jiném stupni stlačení pružin, jako by se to někde zadíralo. Jestli jsou to tlumiče nebo něco jiného, to by se zjistilo až po opětném rozebrání.

2015-09-27 20:44:56

petrdepo: Možná místo vsunutí čepů je vlisovali a ty se potom odmítají pohybovat a brzo s tím bude mnohem větší problém

Více na: http://www.fordclub.eu/fo...lect=104510#message104510

a tohle je co?

2015-09-28 00:38:01

vaneso: Ahoj pročítám to tu a nevím,i kyby jsi použil ty nejhorší silembloky na ramena tak to tím nebude,jako nové chvíli vydrží. Pokud to klepe a je vše vyměněné tak není něco dotažené. Další věc je že při výměně uložení stabilizátoru je nutné povolit celej rám pod motorem,jinak to u tohoto nejde,tak i u výměny spojky.Ta se nechá udělat i bez vyjmutí rámu,ale je to opruz. mohla nastat chyba už při zpětné montáži. Klidně mohlo dojít k záměně tlumičů z mk III jsou upa stejné,akorát delší. Mohly špatně dotáhnout poloosy a pak je vůle i v ložisku. Podle fotek to vypadá normálně a ok,ale je to jen foto. Asi ti nezbývá nic jiného nežli vše projít od začátku sám,nebo bych volil jiný servis. Jinak bych to jako první hledal na geometrii. zkusil bych na rovném povrchu ,bez štěrku rovně odcouvat cca 20metrů a podivat se jak to vypadá,pak to samé do předu.Pokud se to bude měnit tak jen geometrie a zase jiný servis.To že ti to táhne na stranu,máš při přímém směru volant rovně? Při výměně spojky atd mohlo dojít k tomu že nesesadili sloupek řízení tam kde byl a na go rovnají volant a pak když se to přežene tak servo samo o sobě má snahu se rovnat na střed a je problém na světě. Pokud jsou gumy ok a nejsou sjeté z jedné strany i to že použiješ disk který jejen o půl palce užší a už to tahá.Stalo se mi to že jsem měl zatuhlý brzd váleček na jedné straně a netahalo to.

2015-09-30 13:30:26

Zatial vsetkym dakujem za pomoc.. Bohuzial az na buduci tyzden som obj do servisu.. Tak uvidim co sa podari.. budem tlmocit vsetky nazory a rady ako dalej a co treba pokontrolovat... vdaka za vas cas. .. samozrejme,ze s vysledkom budem informovat. ... doporucim postup:najprv kontrola geometrie.. poloosy.. ramena .. kontrola polohy riadenia .. a uvidime. .. po najdeni a odstraneni problemu opet geometria...

diky

2015-12-16 22:46:41

vaneso: ahoj.tak jak jsi to vyřešil,jak to dopadlo opravil jsi to?

milan1111: ahoj vratim se k těm tyčkam stabilizatoru dnes jsem je vyměnil a vybrovat to přestalo.vybrovalo to při jizdě a taktež i při bržděni.takže stabilizačni tyčky maj vliv nejen na klepani ale i na jizdu jako takovou.pokud tyčky jsou špatne stabilizator neplni svou funkci

2016-02-15 21:11:54

Ahojda měnil někdo levé spodní rameno?Na mkII 1,8TD 1996-2000.Co je třeba udělat?Díky za odpovědi

2016-02-15 21:21:38

zkujda:

Vyklepneš šroub zkrze kulový čep a demontuješ 2 šrouby z ramene. Jestli jsi to nedělal nikdy jako že asi ne tak to přenech někomu jinému.

2016-02-15 21:24:40

zkujda: Povolíš si čep, kterej vycvakneš a přední a zadní uchycení ramene, pak už jen to rameno vyměníš.

2016-02-15 21:33:40

povadi

No dělal sem to na pravé straně a na levé je převodovka a říkaj me že to jde špatně.

2016-02-15 21:35:19

zkujda: Jsou mnohem horší auta na přístup, třeba Fiat, Opel a pod.

2016-02-15 21:37:18

povadi

Většinou si dělám vše sám,tak budu věřit sobě a spáchám to.I v chytré knížce je popsané jen pravé rameno.Mrknu na to.Dík

2016-02-15 22:22:41

zkujda:

Obě strany jsou prakticky stejné až na pár drobností .

Jinak tvé přízpěvky výše jsem opravil, ale pro příště pokud budeš odpovídat, použij tlačítko Odpovědět v pravo aby bylo zřejmé komu odpovídáš.

2016-02-15 23:15:22

zkujda: já to dělal nedávno. Hrůza, hrůzoucí. Pravá strana 30 min, levá 5 hodin + 1 hodinu jsem ležel a přemýšlel kde páni ing udělali chybu.

1. Nezbude ti nic jiného než nadzvednout celý motor s převodovkou.

2. Já podepřel převodovku heverem přes dřevo odšrouboval uchycení motoru na levé straně a po stranách.Ještě jsem si povolil ty dva šrouby na levé straně rámu. No a opatrně jsem přizvednul motor, ale i tak jsem musel ten rám, ještě pajzrem dost odtáhnout. Samozřejmě to vše s opatrností, aby se nic neutrhlo(hadice,kabely), obzvláště při zvedání motoru. Ještě si pro jistotu zajisti chladič.

Ten pajzr jsem pak strčil mezi převodovku a rám a tlačil to od sebe. A trvalo mi to než jsem našel optimální pozici.


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10