Fórum - Téma


Poškození auta v servisu


Fórum Pokec všeobecný Poškození auta v servisu


Diskuze o vozidlu

2008 Mondeo MK IV 2.0 VIN: WF0GXXGBBG8B29493

1 diskuzí  |  1 otázek

Utajené vozidlo

Výkon motoru 96 kW (131 PS) . Palivo diesel. 5-rychlostní Automatická převodovka. Motor 1 997 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, D2.0 TDci.



2013-11-15 18:20:14

|

Dobrý den mám tento problém :Jel jsem autem do Prahy cestou mi přestalo auto jet jelo pouze na volnoběh .Dojel jsem do autoservisu Ford Charouz kde mi auto připojili na diagnostiku a zjistili závadu ( špatný tlak v palivové soustavě ) mechanik mi řekl že je vadný regulátor tlaku paliva. Cena tohoto je 6000,- kč závadu mi na diagnostice odmazal a auto jelo cca 30 km normálně potom se porucha oběvila znova asi 1 km od mého bydliště abych ušetřil koupil jsem si regulátor použitý na vrakovišti Ford Vojkovice u Kralup nad Vltavou od pana Zbyňka Hadaše .Při koupi jsme se domluvili jelikož jsou na čerpadle regulátory dva že když to nebude tím co jsem zakoupil vymění mi ho za ten druhy .Doma jsem ho přehodil a palivová soustava se mi při výměně zřejmě zavzdušnila což jsem netušil druhý den jsem naložil auto na odtahovku a jel na zmíněné vrakoviště že tam vyměním regulátor za druhý když jsem přijel na vrakoviště požádal jsem pana Hadaše zda by mi zapůjčil klíč abych mohl regulátor z mého auta vymontovat bylo mi řečeno že nejsou samoobsluha a že mi to udělají sami .Dotlačili auto na dílnu řekli že je to zavzdušněné vyměnili palivový filtr a začali soustavu odvzdušňovat což se jim stále nedařilo .Potom mechanik sundal čidlo na sání vzduchu a druhý mechanik mu stříkal do sání vzduch sprej na čištění brzd tímto motor nastartovali a udržovali cca 5 minut v chodu jeden mechanik stříkal do sání a druky povoloval přívodní potrubí u vstřiků najednou tam asi nastříkal vice a motor se roztočil do velmi vysokých otáček a po chvíli když přestali stříkat zhasl . Dále už s opravou nepokračovali jelikož jim končila pracovní doba.Druhý den mi řekl pan Hadaš že odvezli auto do prahy a tam se zjistilo že je prasklý vačkový hřídel který pohání i čerpadlo řekl jsem mu že to muselo prasknout při tom jak se motor vytočil do tak vysokých obrátek . Sehnal jsem jiný vačkový hřídel s tím že ho vymění a auto bude opraveno .Při demontáži řemenice na klikovém hřídeli mechanik utrhl šroub v klikovém hřídeli a auto odstavili před dílnu kde stálo týden až do dnes. Když jsem si pro auto přijel pan Hadaš po mě chtěl zaplatit 4840 ,- kč za práci kterou na vozidle dělali když jsem se proti tomu ohradil s tím že auto neopravili ale ještě více poškodili řekli že mi auto nedají pokud nezaplatím .Z auta mi ještě zcizili můj akumulátor a místo toho mi tam dali nefunkční starý když jsem chtěl svou baterku tak mi velkoryse dali ještě jednu .Zaplatil jsem i když velice nerad a když jsem přijel domu tak jsem zjistil že oba akumulátory jsou vadné . Na peníze mi na mou žádost vystavili fakturu na kterou jsem si ještě nechal dopsat v jakém stavu mi bylo auto vráceno.Nemám však žádný zakázkový list jelikož jsem později na internetu zjistil že pan Hadaš nemá živnostenské oprávnění na opravu motorů jen na (udržbu motorových vozidel a jejich příslušenství) tak by mi ani žádný nemohl vystavit.Nevím jak mám nyní postupovat dál zaplatil jsem za opravu celkem 9 240,- kč a auto mám více rozbité než jsem měl před opravou a to nevím co na motoru bude ještě poškozeno co zjistí v dalším servisu

Rád bych věděl jestli se někdo dostal do podobné situace a dokázal by poradit jak to řešit a jestli se to dá nějak vyřešit Díky


Odpovědět