Fórum - Téma


Podvozek+Sierra-plava ako lod


Fórum Sierra Podvozek+Sierra-plava ako lod

Informace o modelu: Ford Sierra



2008-09-30 21:37:02

Zdravim hosi,holky :) Mam problem so svojou sierrickou,su menene predne ramena aj capy riadenia no auto stale plava,tazko je ho udrzat na ceste.Najvacsi problem su pozdlzne nerovnosti-kolaje,vtedy uteka zo strany na stranu.Inak aj na dobrej ceste je s tymto problem,napr.na dialnici ked zafuka silnejsi vietor.Pocul som ze tieto auticka su na to chore,ale riesienie som sa nedozvedel.Poradite prosim?

hof  
2008-09-30 22:03:05

Nazdar hochu - díval ses taky na převodku řízení, tyče řízení a na všechny čtyři silentbloky předního příčného stabilizátoru? To všechno bylo na Sierrách zdrojem tebou popisovaných potíží. Podívej se do Manuálů, na recenze. A co tlumiče? O nich se nezmiňuješ. Test tlumičů! A co gumy? Píšeš, žes měnil přední ramena, Sierry byly na tohle fakt nemocný, jedině použitím origo Ford dílů, myslím tím především silentbloky v předních ramenech / nekoupil jsi ramena z druhovýroby? / používáním kvalitních pneu a správným seřízením přední nápravy se to dalo eliminovat. Ramena z druhovýroby mají silentbloky z měkké gumy, ta se brzy vytlačí a vznikne vůle ještě větší, než byla původně. Takže - jestli máš ramena z druhovýroby, tak už je tam nech, ale silentbloky v nich vyměň za originální díly Ford. Ostatní prohlédni, jak ti píšu výše.

2010-02-10 15:57:02

jen doplním že je lepší použít ty gumy na uchycení stabilizátoru k rameni ze škorpia , jsou fakt lepší.

2010-02-12 18:15:01

to REDY:.. nechci Tě zklamat, ale sierra i scorpio první generace (včetně mezitypu) měli silentbloky v předních ramenech naprosto identické...to co ukazuješ na přiložené fotografii je zesílená náhrada (rovněž do obou typů) tzv. "heavy duty" pro provoz v zhoršených teréních či městských podmínkách ...u nás je (nebo byla) k sehnání Tebou zobrazená sada pod označením QSK1000 od firmy QH...

hof  
2010-02-12 19:34:54

to majda – ahoj Marceli, ještě něco k těm ramenům.

1 / v případě použití originálních dílů Ford ramena fungovala, jak měla, v tom spojení ramene a stabilizátoru byla taková malá technická vůle, která kompromisně plnila dvě úlohy - zajišťovala komfort v řízení a auto se přitom tvářilo, jako směrově stabilní, a tento uspokojivý stav vydržel poměrně dlouho

2 / v případě použití dílů z druhovýroby se auto tvářilo, jako směrově stabilní pouze první měsíc, pak se z něho stala loď, jak píše pisatel hore, guma v neoriginálních silentblocích byla nekvalitní a po měsíci přestala předstírat, že plní svou funkci

3 / v případě namontování jakési sady pro jízdu ve ztížených podmínkách se sice auto tvářilo, jako směrově stabilní, ale na nerovnostech řízení trhalo ruce a ve volantu byl cítit každý kamínek

Závěrem – měl jsem dvě Sierry. Poté, co jsem se dosyta vyřádil s aftermarketovými díly, pokorně jsem se vrátil k dílům originálním........ a propos – nebyl v tom až tak propastný cenový rozdíl

2010-02-12 19:44:43

to f.hofstetr:.. jjj. je to přesně jak píšeš, já měl se svými auty (sierra i scorpio) stejnou zkušenost, v té době jsem rovněž hledal různé náhrady , ale s více-měně nevalným výsledkem, originály zvlášť co se týká řízení, brzd, výfuku jsou k nezaplacení...někdy i doslova

2010-02-20 20:46:26

no tak asi mám jiné skušenosti ale fakt bych tam dal ty hevyduty. ono to plavání nemusí bejt jen tímto, oni mohou bejt vymačkané i ty gumy co drží stabilizátor a raneno.

2010-02-21 13:05:30

to REDY:.. použítí zesílených silentbloků QSK1000 má taky svá úskalí, zdání větší pevnosti je řešeno silnou deformací obou pryžových vložek při stažení stabilizátoru do ramene, výsledek je po montáži opravdu bezchybný..., ale po určité době, cca rok nepřirozeně zdeformovaná vločka začíná praskat a ani téměř 100% vymezení vůle při jejich montáži se příliš pozitivně nepodílí na spodním ramenu resp. na jeho kulovém čepu...

veškeré rázy končí na něm, místo aby jej pohltilo právě pružné spojení ramena se stabilizátorem přední nápravy... a pryžové uložení stabilizátoru ke karoserii už vzhledem k použitému materiálu opravdu nezvládá...

bavime se tu o "sirkách", ja měl dvě 86 2.0 OHC 5dv a 93 DOHC 3dv...na té první jsem právě experimentoval

s různými "double" ,ale věř že origo je origo...žádný ramena z AutoKelly...nebo "silenty heavyduty"...nepřekonají

originál Motorcraft...


Odpovědět