Fórum - Téma


Palubní deska+Mondeo-poruchy různých ukazatelů


Fórum Mondeo MK II Palubní deska+Mondeo-poruchy různých ukazatelů

Informace o modelu: Ford Mondeo MK II


1  2  3  4

2014-12-09 23:18:25

aput: zkus zahýbat s kolečkem ovladače intenzity podsvícení u hlavního vypínače světel.

2014-12-10 08:29:26

jon29: Nemám ovladač intenzity

2014-12-10 21:37:48

aput: to je mi divné, M II má nastavení sklonu světel a vedle intenzity podsvícení.

2014-12-11 10:26:28

jon29: No tak to moje zrovna nemá (je tam jen záslepka).. ale zjistil jsem že ani naklápění světel nejde

Asi budu hledat po kabelech...

2015-01-04 12:10:08

čauvec kolego hele měl jsem ten samej problém a víš čím to muže být teda u mě to bylo a to v pojistce ta jedna pojistka je na naklapění světel a na podsvicení palubní desky zajimavé ale je to tak.. takže vprvní řadě bych šel po pojistkach pod palubní deskou. ted přesně nevím která to je ale je v te spodní řadě když otevřeš pojistkovou skřínku.. ja jsem měl problém v tom že pojistku jsem měl v pořádku ale kontakt byl volný tak jsem nahnul pacičky na pojistce jedu vlevo druho vpravo a bylo po problému... tak že prvně jdi po pojistce radím ... přeji mnoho uspěchu na opravu... pak pisni jestli to klaplo

2015-01-05 20:54:30

fordbublinka: Zdravím, tak děkuji moc za radu.. bylo to přesně ono, pojistky v pořádku ale konektory trochu volné. Očistil jsem je přihnul a palubka o5 svítí.. Ještě jednou díky moc

2015-01-08 18:28:08

melichar: zdravim.to že to nedobiji i po vyměně alternatoru muže byt bud špatna kostra nebo uhliky v altiku ! anebo take nějake usměrnovaci rele..mondeo ma dvě pojistkove skřině jedno pod volantem druhe v motorovem prostoru..nejlepši by bylo to napichnout na diagnostiku ta by snad problem odhalila!! dopln popis vozu do profilu

 petrdepo  
2015-01-08 19:17:38

jarema: Jenom poznámka. Žádné relé není usměrňovcí. Usměrňovač (diodový můstek) je součástí alternátoru.

2015-01-08 20:54:28

petrdepo: v tom připadě bude neco s kostrou..a nebo bude blbnou nekde nejaky kabel!!

2015-01-12 09:22:30

jarema: Díky,auto je u autoelektrikáře,uvidím co zjistí,každopádně napíšu jak jsem dopadl.Jinak auto je Ford Mondeo 2.0 tdci, r. výr.2006 liftback

2015-01-15 09:18:45

Ahoj,tak píšu jak jsem slíbil.Autoelekrikář prolezl všechny kabely a konstatoval že jsou v pořádku,prý je problém v alternátoru.

Tak jsem dojel k automechanikovi,který montoval předešlé 2 alternátory,první byl starline,který fungoval,ale svítila kontrolka baterky a bosch,kde taky svítila kontrolka baterky,podotýkám,montoval altíky nové.No nic,moc jsme další výměně dalšího alternátoru nevěřili,ale jak se ukázalo stálo to za to.Třetí alternátor opět od starline problém s kontrolkou baterie vyřešil,je taky možný,že na tom měl jistou zásluhu i ten autoelektrikář,ale auto se od něj přebíralo se svítící kontrolkou,tak vážně nevím.

Jestli ladí rádio a funguje termostat (montovaly se 2 nový a auto stejně netopilo) jsem ještě nezkoušel,auto pořádně protáhnu o víkendu,tak se uvidí,zda se vyřešili i tyhle problémy.

2015-01-15 10:45:51

melichar: pokud problem ten opravař problem neodstranil.pichni to na diagnostiku.ta by měla řict v čem je problem.ikdyž ne vždycky!!

2015-01-16 17:42:57

jarema: v případě dobíjení je diagnostika k ničemu, stačí obyčejný voltmetr a během pěti minut víš co s tím je.

2015-01-16 18:27:36

jon29: pokud je problem v dobijeni diagnostika to možna nepozna ale pokud to v dobijeni neni jak psal melichar tak diagnostika by to mohla poznat..on psal že měnil jinej alternator tak to stejně nedobijelo takže v dobijeni to nebude..podle mě je někde špatnej nějakej kabel a proto to blbne..

2015-01-17 21:01:02

jarema: máš pravdu, ale co je to za autoelektrikáře, když to nepozná. Změřím napětí přímo na altíku a pak na baterce a během pěti minut vím kde je problém.

2015-01-17 21:18:01

jon29: to maš pravdu o takoviho elektrikaře bych neopřel ani kolo ale myslim si že to dobijenim nebude když psal že měnil alternator a nedobiji to stejně!!tam bude problem někde v kabelech..ja měl něco podobnyho na mondeu mk1 a tam mě blbla svorka do ty svorky šli draty přimo z řidici jednotky.než jsem na ten problem přišel tak to chvily trvalo..pak nahodou jsem to odhalil ta svorka nedržela po kupě furt se rozjižděla a jak se trochu odepla jelikoz tam nedržela ta pojistka tak nebyl kontakt a už to nedobijelo..nakonec jsem to zmačknul k sobě zamotal izolačkou a bylo po problemu

 petrdepo  
2015-01-18 09:07:20

jarema: První místo pro ověření správné funkce alternátoru je měření přímo na svorkách alternátoru. Pokud tam je napětí vpořádku (větší než 14V) tak se teprve hledá dál. Většina lidí si neuvědomí, že mezi alternátorem a baterií je vložena ještě řada mezičlánků (kostry, kabely).

2015-01-18 11:53:52

petrdepo: to s tebou souhlasim.ale nemusi to byt jen u alternatoru u mondea jsou dvě svorky velky před řidičem v motorovem prostoru jedna jde od řidici jednotky a ta druha ted přesně nevim k čemu je tv ty prvni svorce jsou kebale od ty jednotky řidici od čerpadla benzinoveho+ alternator..to už mam vyzkoušenejestli mu blbne tahle svorka jak blbla mně tak by problem byl vyřešen!! on psal že daval jinej alternator ten mu blbnul pak dali zas jinej a problem byl stejnej nedobijelo to ani tak tak problem neni v alternatoru chlape

 petrdepo  
2015-01-18 18:29:18

jarema: Proto jsem psal, že se postupuje s měřením napětí od alternátoru a pak se postupuje v hledání dál. Známému se například stalo, že měl vadný kabel hned u alternátoru (nalámanou svorku).

2015-01-18 18:53:00

petrdepo: to je jasny že se to ma nejdřiv změřit.ale když vyměnil alternator za jinej a problem pořad trval tak to neni v alternatoru ale někde v kabelech..


Odpovědět

1  2  3  4