Fórum - Téma


Novinka+Custom-zkušenosti,závady


Fórum Transit V / VE83 Novinka+Custom-zkušenosti,závady

Informace o modelu: Ford Transit V / VE83


1 ......... 5  6  7  8  9

2015-02-19 14:32:33

iczek: Jak to myslíš, dát do stavu plánovaného výrobcem? My máme 92kw a chceme přechipovat na 114kw.

2015-02-19 15:41:55

milank: výrobce kvůli trhu a emisnim normám a rafinerské loby uměle snižuje výkon a zvyšuje spotřebu, tudíž motor který je nejvýkonnější což mám já 114kW a to je 60-70% plánovaného výkonu tohoto motoru tak 135kW je adekvátní využítí, škoda že autorizované servisy do toho nechtějí jít. (Asi nepotřebují peníze za zásah)

2015-03-03 18:50:51

milank: Ahoj, Tourneo Custom Li1 Tit. 2,2TDCi 114 kW, najeto 18 tis.nezávislé topení z výroby, dneska jsem byl na servis.prohl. po 1 roce od zakoupeni, docela nářez. Nezávislé topení topí v kabině po 1/2hod +6, venku -1,5 - podle servisu normál, kdyby mi to řekli při prodeji tak ušetřím 26 tis. plasty pod okny v 2 řadě sedadel (jak jsou ty roletky) vržou - servis je opravil, vržou ještě víc. Sedadlo řidiče vrže - podle servisu zatím v pohodě.A nakonec při přejetí hrbolu na silnici mlátí opěradla sedadel ve 2 a 3 řadě, mají vůli v kloubu - servis se poptá co s tím. Máte někdo podobné zkušenosti? Chci auto reklamovat, jak vyřešil servis vaše závady? Ale jinak se s autem jezdí pěkně. Ahoj M.

2015-03-03 19:34:14

michalh: Čau, proč jsi byl na servisní prohlídce po 1 roce? Nebo 18.000? Vždyť je v servisní knize 1, 50.000 nebo za 2, 2roky ;-(

2015-03-03 19:40:41

iczek: Ahoj, při koupi mi řekli po roce, a další jak jsem koukal do servis.knížky mám naplánovanou na 03/2016. Ahoj M.

2015-03-03 20:10:45

michalh: zvláštní mi kupovali auto s tím že servisní interval bude 50.000 a v knize je co nastane dříve 50.000 nebo 2 roky , olej po 42.000 5mm pod max ryskou

2015-03-03 20:21:32

michalh: přesně takto nám to taky topí a reklamujeme, při prodeji nám bylo slibováno něco jiného, včetně delší doby topení, programování, funkce větrání v létě.... jsou to dacani, něco naslibují a skutek utek a teď se tváří, že takto to má fungovat a co více bychom chtěli, vždyť je to velká ,,kastle,,? Je to jen na předehřev motoru a rozmrazení čel.skla při mírných minusových teplotách a taky bychom do toho ty peníze nedali, kdyby nás při objednávce mylně neinformovali. Radši si to nechat zastavit dodatečně u Webasta nebo Eberspächeru přesně dle svých představ..

2015-03-03 20:33:28

milank: Ahoj, a co sedadla ? Máš je v pohodě? M.

2015-03-03 20:46:28

michalh: ani já sedala nemám v plné kondici, sedadlo spolujezdce vrže více jako ve 120-ítce, 2 řada se třepe jako by měla upadnout, ale zatím neupadlo nic. 3 řadu mám kvůli nákladu vytaženou, takže ta je 100%.

Predehřev motoru jsem zavrhl při koupi a jak čtu tak jsem udělal dobře. Jen se mi stává že mi hodně pískají přední brzdy.

2015-03-03 22:52:45

michalh: sedadla ok, ale jen 4500km. Kuze ale jak od cinanu, misto aby byla poradne vypnuta, je jak prsa po 6 detech

 petrdepo  
2015-03-04 20:27:52

iczek: To, že ti pískají přední brzdy může být tím že se nim nelíbí kombinace výrobce kotoučů a výrobce destiček. Na Fóru je o tom několik témat.

2015-03-04 20:57:35

petrdepo: asi chyba volby Tureckých techniků, uvidím na garančce s čím přijdou technici od Forda ;-P , jinak díky za info, zajímavý poznatek se kterým jsem se za 700.000km naježděných s různými vozy nesetkal.

2015-03-21 21:54:44

Ahoj, mám Tourneo custom Titanium 113kW. Pár mých poznatků : spotřeba při úsporné jízdě 7,6l, dalnice 130 km/hod cca 8,5-9l/100km (záleží na větru). Plasty posuvných dveří vržou slušně (budu muset pořešit). Na střechu nejde dát střešní box (mám Thule pacific 700),protože rozteč předních pricniku je moc velká a při montáži dozadu nejdou otevřít naplno zadní dveře (někdo dost nepřemýšlel!). Mám dodatečně montované teplovzdušné topení webasto a naprostá spokojenost. Automatická klimatizace šla po 3 reklamacich pryč, protože nekomunikuje s ovládáním topení a chová se naprosto zběsile. Jinak maximalni spokojenost - pohodlná jízda, skvělé ozvučení, dobře topí, výborná sjízdnost v zimě, obrovský vnitřní prostor a praktické sklopné zrcadka, parkovací kamera rozhodně stojí za investici.

KIV
2015-05-02 11:48:49

Ahoj, prosím poraďte dle vašich zkušeností. Uvažuji o koupi Turneo Custom Titanium L2 114 kW. Chci to jako jediné auto na všechno - s tím, že přežiju nevýhody ve městě za užitné vlastnosti, které mi nyní chybí u "kombíka". Docela mě ale nepotěšily některé zde publikované zkušenosti, tak abych neudělal velkou chybu s výběrem výbavy...

Těch 114 kW - umožní mi to rozumně předjet auto, které jede např. 85 km/h na rovné silnici? Tzn. rychle akcelerovat a maximálně tím zkrátit dráhu v protisměru. Měl jsem půjčené Turneo před rokem a přišlo mi dost líné ve srovnání s též testovaným Scudo 120 kW.Přičítal jsme to totálně nezajetému motoru, ale...

Automatická klimatizace - před rokem ještě nebyla. Funguje nebo se naprosto nepodařila?

Integrovaný střešní nosič - lze na něj něco již přidělat (nosiče na kola, rakev, ...) nebo leda tak přivázat žebřík?

Nezávislé topení - s dálkou či bez: splní to nejen rozmrazení, ale i možnost si z auta udělat na víkend obytku? Nebo to leda s vestavbou od Webasto apod.?

Parkovací kamera - vyplatí se připlatit za tu sadu Premium, kde je nebo postačí standardní senzory + zrcátka?

Rádio - je OK to v sadě ICE PACK 4 nebo se vyplatí za něco připlácet?

+ cokoliv vás napadne... Díky moc!

2015-05-02 20:59:33

kiv: ohledně motoru tě po mých zkušenostech zklamu, po záruce zkusím(musím) pořešit optimalizaci software na 130kw a doufám ve zlepšení. Jezdim pořád s 600kg a neštěstí při předjíždění. Prázdné jakš takš. Jediný motor se podle mého nepovedl. Programovatelné topení nemám takže neporadí.

Jinak auto super.

Pozn.: na to, že moc nebrzdím desky po 50.000km k.o.- to přisuzuji stálé váze 2.700kg

2015-05-02 22:22:43

kiv: Ahoj, Tourneo mám cca od vánoc. Motorově není 114 kW úplně špatná, ale převody ten motor kazí. Jsou hodně dlouhé a auto nereaguje tak svižně. Co jsem se bavil s delším uživatelem, tak zajeto to měl po cca 15.000 km a trochu to "ožilo".

Osobně si stěžovat v tomto ohledu nemůžu. Je to dodávka a na závodění jsou jiné auta.

Automatickou klimatizaci jsem si tam nechal namontovat a po 2 reklamacích a 2 výměnách jsem tam nechal opět osadit manuální. Ta automatika totálně nefungovala s ovládáním topení. Stále se to resetovalo na 22 stupnů, při jakemkoliv individuálním nastavení přestalo topení topit a vlastně to topilo jen na plno - bez možnosti regulace.

Integrovaný nosič nemám. Ale rakev na něj nepujde kvůli velké rozteči (114 cm) a vzadu se sice ideální, ale zase nejdou otevřít dveře kufru (to by se musela rakev zvednout ještě o 15 cm nad střechu) - tady někdo vůbec nepřemýšlel hlavou.

Nezávislé topení jsem si nechal udělat dodatečně teplovzdušné (kvůli delšímu provozu - topení přes noc) a s ovládáním přes mobil je to luxus (na jsezdovce zapnu a když po 30 min. dorazím je auto vytopené a odmražené). Teplovodní jsem nechtěl.

Bez parkovací kamery bych už auto nechtěl. Parkování s tou kamerou je bomba a i v noci s parkovacími světly je vidět v kameře víc než očima.

Rádio mám tu max. výbavu, takže koncertní sál - nemůžu se stěžovat.

Problém je strašné provedení plastů na posuvných dveřích- nejprve to brutálně vrzalo, tak jsem tam nastříkal láhev silikonu. Pak to ale začalo na nerovnostech strašně mlátit. Částečně jsem to vyřešil podlepením okrajů filcem, ale ještě tak pořád něco klepe. V tomto ohledu je to ostuda - hrůza.

JInak je auto velmi tiché a pohodlné. VW to sice není, ale zase má pár věcí, které se mi víc zamlouvají.

S průměrnou spotřebou (70% město, 30%) se pohybuji na cca 8,5 až 9,0 litrů. Okrsky se dají jezdit za 7,5. Dálnice je tak za 8,5 l/100 km.

Tažné jsem originál nechtěl (je to hrozně velká potvora), takže jsem si nechal domontovat bajenetové od fa. GALIA a paráda - nic netrčí a je to v pozinku, takže to nebude hned tak orezlé.

Díval jsem se, že u nových verzí už dávají plastové podběhy. Sám přemýšlím jestli uvažovat o domontování, nebo zda to není zbytečně (možná je volný přístup do prostoru lepší pro čištění). Poradtě, bylo by lepší tam ty podběhy vrazit, nebo je to zbytečné?

2015-05-03 08:31:37

My mame 92kw a je to malo, na dalnici v tahlem kopci 130/h neudrzime a to jezdime jen lehce nalozeni.

Manualni klima plne dostacuje, jen nas zlobi, ze pri jakekoliv zmene smerem k pritopeni se i za jizdy automaticky zapne vyhrivani pred. I zad.skla.

Nez.topeni z vyroby NEKUPOVAT! Pokud chcete mit v aute teplo a nejde vam jen o predehrev motoru, misto nej si nechte dobudovat teplovzdusne. Teplovodni z vyroby ohreje jen motpr a pak interier max o 6 stupnu, takze si pokud je venku nula, rozdil skoro nepoznaze, pokud by bylo minus 20, bude auto uvnitr nejspise zamrzle.

Pricniky na strese z vyroby bych uz zaky nechtel, je to jen na zebrik a pod., rakev na to nepasuje. Mate ale obrovsky vnitrni prostor, takze je otazka, zda jeste nekdy budete rakev potrebovat a treba lod sinzase muzete vzit s sebou.. Daji se uz ale koupit hagusy a doybavit strechu po koupi.

K taznemu: z vyroby mate i asistenta na jizdu s privesem, pokud si nechate domontovat, bude to jen ,,tazne,,.

K

Kdo jedi s koly: mame nosic na tazne a i kdyz je vyklopny, tak presto pri nalozenych kolech a vyklopeni neotevreme zadno dvere - budeme resit nosicem do interieru, ktery se uchyti do kotveni na podlaze po vytazeni 3.rady sedadel.

Spotreba cca 8.5 po 10tis a klesa, motor 92kw, chceme nechat prechipovat.

Jinak auto povedene a prakticke a pomer cena/vykon oproti vw nebo vianu lepsi.

KIV
2015-05-03 10:23:56

milank: Pánové, díky moc za rady a informace i k té spotřebě atd. S tím motorem je to tedy nepotěšující, potvrzuje se, že čeho si člověk všimne jako možné slabiny, tak to slabina bez debat je... Osobně se mi nejvíc líbí Viano, ale to je jiná cenová, jedině ojeté. VW mě nějak znechutil parametry cena / design / "kvalita T5" / nevyhovující řešení zadních sedadel. Fiat/Peugeot se mi nelíbí, sedadla též nevyhovují (nelze nechat 1), ale výkonově bylo Scudo výrazně lepší.

Takže rekapitulace k výbavě:

Automatickou klimatizaci tedy nebrat - pro mě výrazné překvapení, manuální v osobácích opravdu nemám rád, tam automatická funguje skvěle. Ale tady věřím, že se to dá díky většímu prostoru.

Topení - když si nechám dodělat, bude schované? Známý ho má ve Scudu v prostoru mezi předními sedadly...

Střešní nosič - tzn. když si nevezmu ten integrovaný (také ten dojem jak z motoru), půjde tam přidělat třeba toto, což je asi praktičtější, že? http://www.autodoplnky-ob...rneo-custom-2014-wingbar/ Nebo opravdu raději hagusy?

Tažné - vezmu originál, že je velké mi nevadí.

Kola: nosič na tažné se mi taky nejeví praktický - zkoušeli jste kolik se vejde kol po odstranění 3. řady sedadel?

Rádio: asi na co budou peníze, snad to standardní v Titanium bude taky OK.

Parkovací kamera: popis je přesvědčivý, rozbít prasátko... :)

2015-05-03 13:20:44

kiv: Viano jsem řešil taky, ale odradil mě zadní náhon (4x4 je cenově mimo limit). Kamarád ho má ve firmě a v zimě je lepší s prázdným kufrem raději nevyjíždět.

Kola řeším pouze nosičem na tažné, kde se mi osvědčilo ATERA STRADA DL (Jde odsunout a otevřít kufr). Mám tak čistý kufr na převlékání a věci a špinavé kola po bajkování mi nezaprasí vnitřek auta.

Parkovací kamera 100% ano!

Dodatečně montované teplovzdušné topení mám pod sedadlem spolujezdce - výfuk teplého vzduchu je tak pod sedadlem dozadu a nikde nic nepřekáží. Navíc, když tam tahali napájení, tak jsem si nechal udělat pod sedadlo jednu zásuvku, která je stále pod napětím (autolednice apod).

Hold v rámci poměru cena/výkon vychází ten Ford dobře. Když se vychytá pár mušek, je to příjemné poježdění.

KIV
2015-05-03 15:04:12

rebelldan: U Viana to prý lidi řeší tak, že si dávají do kufru na zimu na podlahu olověnou desku.

Díky za tip na nosič. Já ale, když na to dojde, potřebuji vézt 5 kol :/... Nyní mám klasické nosiče trvale přidělané na příčnících pro montáž na hagusy. V případě Forda by asi montáž na střechu byla pomalu na vysokozdvižnou plošinu :). Kromě kol vozím ještě krámy na windsurfing. Tam bych samozřejmě standardně chtěl dávat dovnitř, ale v případě velké výpravy na střechu. Takže váhám jestli hagusy (jsou praktické, ale budou použité málo a obvykle produkují nějaký hluk), do střechy montované příčníky (nevýhoda fixní vzdálenosti - ale možná by nevadilo) nebo přece jen ten integrovaný nosič (ale ten má nevýhod asi nejvíc kromě ceny).

Jestli se topení vejde pod sedadlo spolujezdce, tak to je dobré. Pochopil jsem správně, že standardní zásuvky případně vč. té 230V jsou po vytažení klíčku bez proudu? V Š Octavia jsem je měl napájené. V Golfu jsou bez proudu - alespoň ta vpředu (takže si člověk nemůže nechat nabíjet telefon, jak jsi psal nechat běžet ledničku...). Takové drobnosti, které člověka nepotěší a ani by ho to třeba nenapadlo...


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9