Fórum - Téma


Novinka+Custom-zkušenosti,závady


Fórum Transit V / VE83 Novinka+Custom-zkušenosti,závady

Informace o modelu: Ford Transit V / VE83


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 9

2015-01-16 12:57:15

Mam dlouhyho customa 92kW. Je uplne syrovej, najeto tesne pres dva tisice. Prvni nadrz jsem jezdil kolem 9.5 druhou 8.5 (tolik benzinu mi predtim bral 1200 kg vazici osobak / benzinova 1.6kou takze mi to prijde naprosta parada). Ted na dalsi nadrz jsem si daval vylozenou eco-rallye, a pocitac ukazoval 7.8. Po pulce nadrze jsem zacal jezdit normalne a je tam cca 8.1.

Suma sumarum mam pocit ze i pri normalni jizde (cca 120 na dalnici, z kopce rychleji, a jinde normalne "osobakove" to jezdi v pohode za 8.5 litru nafty, z cehoz sem nadsenej, protoze pri tom celnim odporu a vaze (prazdne 2.1 tuny) jsem cekal ze budu jezdit proste za deset.

2015-01-16 14:56:04

Cau, mam 114kw dlouhyho customa, ale o rallye se neda mluvit, vzdyt pri predjizdeni kohokoli musis sakra premyslet jestli ano nebo nee.

2015-01-16 15:15:31

iczek: Za kolik (a jak) s nim jezdis ? Co znamena "rozmyslet pri predjizdeni ? Me prijde ze do nejakejch 120 jede i ta moje slabsi 92 kW stejne svizne jako osobak, pokud na ni clovek slapne a spravne radi ... coz musi ale s kazdym dieselem ....

2015-01-16 15:38:25

Tak správně řadit je nutné umět i s benzínem... Tím spíš ze mu nepomáhá v drtivé většině turbo...

2015-01-16 15:43:07

extremehany: CHtel jsem tim rict ze rozsah pouzitelnych otacek je u dieselu, zvlast v dodavce zakonite O HODNE uzsi, nez u bezneho osobaku s benzinem ... coz muze nekomu po prechodu delat problem. Ale kdyz se nauci spravne radit a podrazovat, tak mi prijde ze se s tim predjizdi uplne v pohode. Tak me krapet prekvapuje ze kolega se silnejsim motorem s tim ma problem.

2015-01-16 15:53:16

Je fakt ze vozim porad cca 1/2 zatizeny tzn. 2,7tun celkova, na spotrebu se snazim jezdit skoro porad, prumer mam palub. pocalu 8,3 ale pri dalnici nemecko dost kolem 150km/hod i 12lit/100 neni problem a to prazdnej. Srovnavam s Mercedes Vitem 150konovkou spotreba stejna ale Medved o 40% sviznejsi a akcelerace dalnice pri rychlostech nad 100km/hod Vito o 1000% sviznejsi. O predjizdeni mimo obec to radsi nesrovnavam ;-(. Motor proste v predchozim Transitu na vybornou, na novem dostatecnou. Mrzi me ze nesel objednat Custom s predchozim motorem ;-(.

2015-01-16 15:58:17

iczek: Aha, tak ja s vitem nebo necim podobnym ani s jinym transitem srovnat nemuzu. SVezl jsem se jen s tim co mam (kratkym) 92kW - 125k .. a pak s Transporterem 2l 103kW, a prislo mi to zhruba stejny. Vylozene svizny po meste, slusny na okreskach, a na dalnici rychle na 120, pak uz je to o trpelivosti a cekani, a nad 120 samozrejme i leti spotreba.

Kazdopadne proste celni odpor u techlde krabic pri cemkoli jasne urcuje ze nad nejakejch 130 to proste MUSI jezdit pres 10 litru. Ale zase co, hlavne ze to utika, kdyz ma pred sebou clovek 1000kilaku do iatlie treba A pokud ma cas a klid, tak tech 110 muze brumlat taky :-D

Na zavodeni jsou jiny auta nez takovyhle krabice i kdyz podvozek ma custom podle me skvelej (na krabici :-D ).

2015-01-16 16:05:59

Jezdim s dodavkama cca 12 let, myslim ze v razeni to neni. Nacpat econetic do dodavky za kazdou cenu kvuli ekologii a nee kvuli konfortu a bezpecnosti je proste nesmysl. Transita jsme bral kvuli vybave a dobremu zpracovani, ale kdyby melo zalezet v prvni rade na tomto novem motoru tak bych do nej nesel, staci se na zkousku projet v konkurenci a clovek vi na cem je.

2015-01-16 16:08:57

Jak rikam, vezl jsem se Customu a Transporteru a jedno a totez. Ze by Renault/Opel s 1.6kou byl nejak lepsi mi prijde blbost. Takze pises jen o tom Vitu ? Nebo Jumpy/Scudo jsou lepsi ?

Stejne bych skoncil u forda, pro moji kombinaci osobaku, tahace na kone a vozeni motorek (snadno skladaci druha rada sedacek) je proste nejlepsi a nikdo jiny to nenabizi.

A mercedes nemam rad z principu :-D

2015-01-16 16:15:28

Transporter a jeste k tomu 103kw neni konkurence, i v caddy 103kw bylo utrpeni, proste a jasne starsi motor 2,2 s emisni normou 4 parada, tento s emisni normou 5 nestesti, zase na druhou stranu kdyby meli motor na 1 nemel by Transit konkurenci.

Expert 2,0 motor o dost lepsi, srovnatelny s Vitem, H1 Van Huyndai sice 2,5litr dokonce v nalozenem stavu lepsi jak Vito, ale vykoupeno poruchovosti komfortem a podvozkem

2015-01-16 16:18:47

iczek: Otazka zustava, co je teda konkurence, z toho co se da ted koupit nove !

2015-01-16 16:21:26

Momentalne bych vahal mezi Vitem 6kvalt automat tusim s 160 kobylama a Transitem a u nej kvuli vsemu krome motoru

Kdyby Transit poresil motor tak nema konkurenci Pak by to bylo jen o tom kdo jakou znacku preferuje

Zajimalo by me jestli uz nekdo resil odpojeni EGR ventilu a oje..... ridici jednotky k vykonu, software se mi zda ponekud nestastne resen kdyz mi to neda vic paliva pro akceleraci na 6 kvalt jak 17,5 litru ;-(

Ma nekdo na modelu Custom Titanium:1, automaticke rozsvecovani a zhasinani dalkovych svetel?2, poznal nekdo rozdil pri aktivaci svetel do deste rozdil potvrzenim teto funkce?3, lze softwerem odebrat funkci vypinani zapalovacu 12V po 30minutach?

2015-01-20 11:04:43

iczek: 3, lze softwerem odebrat funkci vypinani zapalovacu 12V po 30minutach?

Tohle je asi novinka! Ta nad kapličkou se mně nevypíná určitě. Druhou vedle ovládání topení nepoužívám

2015-01-20 11:11:26

Me se vypinaji vsechny 3

2015-01-20 11:15:45

Ja bych teda taky rekl, ze mi makaji 12V zasuvky i kdyz je zapalovani uplne vyple a klicek mam v kapse. Jediny co se mi vypina je 220 zasuvka.

2015-01-20 11:59:47

ozzy: problem je ze si toho asi nevsimnete, aktivuje se to po odemceni na dalku, mam model 2/2014

2015-01-20 12:03:58

iczek: Aha, tak to je mozny, ze pokud se to vypne po pul hodine, a zaroven zase zapne kdyz odemknu centralem, tak ze to ani nevim Kazdopadne jen dobre, alespon me nabijecka na telefon nebo pripadne lednice pokud ji tam zapomenu zapnutou nevytluce baterku. Schvalne tam nekdy necham neco co je videt zvenku ... treba tu lednici a pockam pul hodiny jestli prestane chladit.

Ja byl z predchoziho auta zvyklej ze zasuvky makaj JEN pri zapnutym zapalovani, takze ja bych na tom nic nemenil ani nahodou :-D

2015-01-20 12:26:44

iczek: ...

Jo ty jsi to myslel tak, že se vypnou za 30 minut po uzamknutí vozu! Já to špatně pochopil

Pokud tomu tak je, tak je to dobrá funkce.

Já jsem jej objednal hned jak vyšel první ceník. Dodáno 01/2013. Byl to jeden z prvních Kombi vanů tady.

Mimochodem dodnes nemám vyřešeno následující:

V prvním ceníku (10/2012 tuším) byla uvedena přepážka za druhou řadou sedadel a hlavně zadní křídlové dveře otevíratelné v úhlu180 stupňů Přepážku přežiju i když ten volný prostor funguje jako obří basový reproduktor, ale to otevírání jen o 90 stupňů mě nasralo. Dodnes se nikdo ani neomluvil. Pochopitelně je mi jasné, že to byla chyba v ceníku.

V aktuálním ceníku je automatická klima - montáž pouze u dealera Ford jako originální příslušenství. Na to se musím informovat. Sporáky jsou hrozný...

Kdyby tenhle vůz měl možnost také automatické převodovky, tak bych byl maximálně spokojenej

2015-01-20 13:34:36

dobrajda: Hele, zadni dvere se delaj bud kridlovy o 90 stupnu, nebo vyklapeci nahoru. 180ky se nedelaj, asi chyba v ceniku, a proste ti to nemuzou dodat ani kdyby se na hlavu postavili.

Prepazka se naopak dela, primo jako nadstandardni vybava, takze pokud si ji mel na objednavce, tak bych trval na jejim dodani.

http://www.prislusenstvi-ford.cz/cz/cs/45/17/604

2015-01-20 13:38:46

dobrajda: jj jezdim hodne po servisech a telefonuju, takze obcas nechavam telefon na dobiti v aute, takze musim prubezne jako idiot na dalku odemcit/zamcit. Automaticka prevodovka kvuli vykonu nejsilnejsiho motoru by byla vytana ale samozrejme bez priplatku (neni).

Jinak z me zkusenosti pri koupi noveho vozu probehla po 14km odtahovka nebot vyroba vozu trvala 1mesic+2doprava prej z Turecka, takze se vybila jedna z baterek, ale smula je ze neni jeji napeti nijak hlidano (to ze neslo nastartovat je jasne, ale ani zamknout auto. Pritom vse vypadalo funkcni). To byl vydrb. Takze bacha na stav baterii


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 9