Fórum - Téma


Novinka+Custom-zkušenosti,závady


Fórum Transit V / VE83 Novinka+Custom-zkušenosti,závady

Informace o modelu: Ford Transit V / VE83


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 9

2014-05-28 19:04:09

pod mým průměrem ? Jakej mám průměr ? :-D

2014-05-28 19:09:57

V Transitech jsi psal něco kolem osmi na sto!

tavlisa, 2014-05-28 18:53:07 napsal:

Koukám, co je různých názorů jak jezdit nejúsporněji a případně nezničit motor, neměl by tedy někdy FordClub pořádat nějakou soutěž na úspornou jízdu, ikdyž se to zase pak blbě porovná, každý má různou hmotnost vozidla, tak to je asi nemožné, porovnat kdo jezdí nejúsporněji.

2014-05-28 19:23:50

tavlisa: Úspornou jízdu tady řeší jenom naftomilové. Co třeba radost z jízdy? Věřím že bys pak i věděl co je to "milovník modrého oválu a nehledal bys ten ovál na letišti..

Hupino, 2014-05-28 19:23:50 napsal:

tavlisa: Úspornou jízdu tady řeší jenom naftomilové. Co třeba radost z jízdy? Věřím že bys pak i věděl co je to "milovník modrého oválu a nehledal bys ten ovál na letišti.. ..

2014-05-28 19:35:16

hupino: No , já mám radost z jízdy i při úsporné jízdě a je tady druhá strana mince, najedu cca 4000km měsíčně, a když jedu úsporněji, tak to dělá i 0,5kč/1km a to je už znát

2014-05-28 20:04:08

jindral: no jo, ale taky s 20 let starym motorem co má 400 000 za sebou včetně toho že v 90% případů jezdím s tunovym vlekem plnym lodí, připadá ti to špatny ?

2014-05-28 20:05:06

tavlisa: moc pěknej custom

2014-05-28 20:53:03

To Extramehany: To netvrdím, že je to špatné, taky jsi se nikde nechlubil, že od tranyho nikdy neodpojuješ přívěs na lodě. Fakt jsi dobrý šofér.

A neboj, motor mi šlape jak hodinky, když je potřeba, tak umí pěkně zatáhnout!. Trošku se nám to fórum zvrtlo někam jinam, ale to je úděl laiků, kteří si chtějí popovídat s profíky. Já jsem jen laik, jen prostý uživatel auta, který má radost, že sedí za volantem a kochá se krajinou. Naprosto souhlasím s přispěvatelem, co má tak hezkého Customa.

2014-05-29 00:33:27

petrdepo: pane to je vůl :D :D 1800 ot. :D :D nalož si "běžně" dodávku (2,5-3t) a říkej jí holka to dááááš když máš 1500-2000 ot :D :D leště lepší když je v tom super TDCI 2.0 :D :D ale jooooo u piva v hos. to prostě jede pod 6 a basta :D tohle číst je lepší jak koukat na simpsonovi :D

2014-05-29 05:49:10

jindral: však pohoda, víš jak to je...má reakce byla v první fázi asi taky přehnaná

 petrdepo  
2014-05-29 08:25:13

pulec491: Po rovině při šetření těch 1800 otáček stačí. Do hodně lehkého stoupání také, když auto není moc zatížené, ale na strmějším stoupání a při plně zatíženém autě už musí výkon a otáčky výš a těžko se dá nějak šetřit. Snad jenom tak, že nebude zařazený takový převodový stupeň, při kterém by byl plyn na podlaze.

2014-05-29 09:54:48

petrdepo: jasně, kdo jezdí podle uší, tak musí řadit, jinak se mu spotřeba naopak zvýší, důležité je , aby motor běžel klidně při otáčkách kde má začínající největší točivý moment. (prostě jet podle zvuku motoru)

Ale pokud někdo naloží 1000kg, tak je jasné že spotřeba stoupně, ale pořád platí jezdit podle zvuku motoru. (do kopce to naložený žere více, ale z kopve se to lépe valí, takže stačí 6tku jen tak lehtat), mám zkušenosti s Tranzitem, ale u těžších naložených náklaďáků netuším.

2014-05-31 19:50:47

Myslel jsem si, že se tu řeší spotřeba u FORD Custom, "petrdepo" to vzal dost obecně ( i když právě dvouhmotový setrvák byl dán do nafťáků právě proto, aby eliminoval vibrace motoru na převodovku při nízkých otáčkách ), pak se přihlásí "pulec" a hned by naložil 2,5 - 3 tuny. Do čeho, do Customa?

Graf, který poslal "tavlisa" jasně ukazuje, že největší krouťák mají motory právě mezi 1500 - 2000 ot/min, čož znamená i nejnižší spotřebu.

100 km/hod točí Custom na šestku nějakých 1850 ot/min, nevidím důvod, proč by tak nemohl jet trvale třeba po dálnici, pak se může dostat i na těch 6 l/100 km.

No a řešit, zda mi setrvák se spojkou vydrží 500 tisíc, nebo polovic, je možná pro tavlisu brzy. Možná ani tolik km s tím autem nenajede, prostě ho prodá dřív.

2014-05-31 20:48:35

jindral: nejvíc mě potěšil custom zprávou, ekologická jízda

2014-05-31 20:59:46

Blahopřeju! A pak, že to nejde.

2014-08-31 21:21:50

Hezký den

Mám jednoho z prvních Customů -8místné dlouhé Turneo 92KW v jedné z nejlepších výbav ,

taky mně dost žere kolem 10 litrů . je pravda že jak naložený nebo s pívěsem tak prázdný tj.i bez sedaček.

jinak super auto.

2014-09-17 08:24:33

Já ustáleno na 9,7 (5 míst Transit Custom Kombi van)

Ve 42tis výměna předních kotoučů. Jsem myslel, že mě opláchnou

2014-09-17 15:55:22

kolik si za to kluci od Forda vzali ? Jinak kotouče po 42k to je celkem málo, většinou se u dodávek dožijí tak dvojnásobku, u této hranici bych to viděl na desky

2014-09-19 12:17:34

extremehany: + desky a garančka 19tis já děkuji...

2014-09-19 18:08:40

ty bláho....

2015-01-14 17:57:41

Dobrý den, máte někdo zkušenosti s tím jejich převratným novým eco motorem, jak z něj udělat opět ekologický a využívat palivo k výkonu a nee k ohřevu výfukového potrubí. Mám na mysli vykuchání těch eco zbytečností a přečipování což znamená návrat koníků, které vývojářům trochu odcválaly a úsporu paliva. (Můj názor čím méně paliva na 100km tím ekologičtější) A co se akcelerace týče tak bezpečnější. ( důvodu ocenění 5 hvězdiček bezpečnosti)

Posuzuji-li auto jako celek bez motoru tak nemá chybu, motor výkonem spíš do osobáku do 1200kg váhy .


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 9