Fórum - Téma


Nouzový režim


Fórum Technický koutek Nouzový režim



1  2  3

2012-08-12 14:24:32

Ahoj všichni.Chel jsem se jen zeptat,jestli může způsobyt nedostatek oleje v motoru to,že mi auto spadne do nouzového režimu?Včera se mi rozblikala kontrolka na žhavení a auto nemá žádný výkon.Když je auto natožený,tak neslyšim nic jako že by mělo jet třeba na tři válce nebo tak něco.Původně jsem myslel jestli to nebude vstřik,ale to by šel motor nepravidelně né?Možná to bude turbo,nevim.Musim na diagnostiku a tam se uvidí.Ale koukal jsem pak ještě na olej a mam ho na spodní rysce.Tak mě jen zajímá,jestli to nemůže mít vliv tady na to nějak.Že by se to automaticky hodilo do nouzáku,stim že je tam nedostatek oleje.Děkuji za radu.

2012-08-12 14:30:39

Ahoj, olej by na toto vliv neměl mít. Problémem může mít hromada prkotin. Zajeť na diagnostiku a uvidíš.

2012-08-12 14:38:00

jerryli:myslím,že olejem na spodní hranici to není,ale netěsností ventilu nebo špatně nastaveným regulátorem tlaku na turbu možná jo

2012-08-12 14:40:33

No zejtra tam zajedu a jsem zvědavej co mi zjistěj.Jestli to bude opravdu nějaká prkotina,nebo jestli mam jít vykrást banku

2012-08-12 14:47:36

jerryli:hodně štěstí a napiš jak to dopadlo

2012-08-12 15:01:22

Děkuju.Určitě dám vědět.

2012-08-13 16:39:45

jerryli

Zdar do nouzového režimu se dostává motor při závadě na palivovém systému což je cokoliv,

nebo EGR ventil turbo neboli regulací naklápění lopatek a možná další snímače s tím spojené.

Diagnostice se v tomto případě nevyhneš

Přečti si více v tématu bliká kontrolka žhavení

2012-08-14 19:26:15

Tak jsem dnes byl na té diagnostice a zjistili mi že mi lítaj tlaky v palivovém systému.A ještě,že prý klepe druhý válec.Verdikt je:čerpadlo,nebo vstřiky.Musím zkontrolovat,ale jestli je v háji ten vstřik na druhém válci,tak čerpadlo asi bude taky na výmenu.Oprava prý předbežně (vstřiky + čerpadlo = výměna) 40-45tis Auto jsem si kupoval začátkem měsíce,tejden jsem se povozil a ted tohle.Fakt super.Tet nevím zda vrátit majiteli,nebo opravit,nebo s prodělkem prodat.

2012-08-14 19:55:54

jerryli:

no tak to je právě to,co by měli zjistit.Na diagnostice se dají zjistit tlaky cerpadla tudíž i jestli je špatné a pak také jestli se vstřiky přidírají a špatně otevírají.Všechno je vidět. Takže pozor na to.Ono se řekne měnit věci,Ale stojí to peníze.

Pozor na to.

2012-08-15 08:34:19

jerryli:

Ahoj, pokud máš auto měsíc, tak ti doporučuju vrátit to majiteli. Ten ti bude plácat že sis to udělal sám, ale tuto je dlouhodobá závada. On o tom věděl a proto to prodával.

Vyber si. Buď do toho zainvestuješ a budeš mít na hodně dlouhou dobu klid, nebo to vrátíš.

2012-08-15 09:27:41

Stále tvrdím,že náklady na benzín jsou menší i když to žere 12l,navíc Ford a nafta se moc rádi nemají

2012-08-15 14:35:54

eRko

Zdar, myslím že je to sporný. Pokud je auto v pohodě a budeš počítat jen o 3litry rozdíl spotřeby od benzínu nižší na 100km tak je to 30 litrů na 1000km. Při ujetí třeba 60tis km je úspora 60tisíc korun. Zaokrouhluji.Nechytejte mě za čísla . A to myslím že rozdíl ve spotřebě bude ještě větší při srovnání obsahu a tím komfortu vozu.Benzín by měl být v tomto případě větší obsah tudíž větší spotřeba. Takže úspora na těch 60tis.km bude velká.

A to si myslím je dost velkej rozdíl. Takže to není tak jednoznačný i když respektuji tvůj názor.Když člověk padne na špatnej kousek tak se v tom finančně utopí

2012-08-15 15:03:07

Tyto výpočty mě vždy baví,i když má benzín větší spotřebu dejme tomu o ty tři litry tak tyto navíc vynaložené peníze dávaš průběžně s čerpáním pohonných hmot,narozdíl od nafty tyto prachy nějak neregistruješ až do doby ,kdy máš vyhodit za vstřiky čerpadlo,turbo nějakých 30tis.,pak nastane pro mnohé problém kde na to vzít,v tom je ten rozdíl nafta vrs.benzín,navíc benzín jede lépe

2012-08-15 15:50:57

eRko

No jasně.To je druhá věc.Jsou to peníze průběžné a nemusíš je dát za opravu hned nejednou.

Ale dnešní auta benzínový mají také turba a spoustu stejných součástí jako diesly.

Jak říkám je to věc názoru. A stím že jezdí benzín líp nemohu souhlasit jednoznačně. Možná je lepší někde na závodění ale na silnici se to vyrovnává a s dieslem je lepší komfort na delší vzdálenosti.

2012-08-15 16:22:54

A stím že benzín jezdí líp souhlasit musíš,jestli né tak porovnáváš turbo naftu s atmosférou benzín,ten kdo porovnává nafta vrs. benzín musí taky brát v úvahu toto, turbonafta,turbobenzín a nebo atmosféra nafta,atmosféra benzín,myslím že už v tom máš jasno

2012-08-15 16:55:29

eRko

porovnávám to jak to je.Diesel bez turba o tom nemluvím.To v dnešní době k motoru patří.Nějaká 1.9 bez turba má kolem 50 kw. To asi nemyslím. Prostě je Tam turbo tak to jede.Turbo u benzínu je pak něco jiného.

To je ten závodník.Hlavně je tam pak právě to turbo co se ti může taky po.... a peníze to stojí zase taky.Takže nastejno ne?

S tebou taky o něčem diskutovat. Jen by ses dohadoval.

Je to prostě na každém z nás co má.Benzín i Diesel má své mouchy.

2012-08-15 17:48:22

Já se nedohaduju,to jsou jen dlouhodobé zkušenosti s provozem různých značek,ten kdo chce jezdit naftou by měl zvážit značku vozu,já vím těžko se to vysvětluje fandovi od Fordu a s těma mouchama to je tak,že moucha u diesla je podstatně dražší než moucha od benzínu a navíc těch much je u benzínu podstatně míň

2012-08-16 17:37:09

jerylli:tak to nedopadlo moc dobře..

2012-08-17 14:27:48

Ahoj,no ani mocné.Ještě jsem dostal jednu radu a to skusit vyměnit palivovej filtr.Může být prej přicpanej a tudíš ten tlak toho paliva není takej jakej by měl bejt.Na za skoušku nic nedám.Budu doufat,ale nevěřim tomu moc.Auto 14 dní a hned do něj sypat takové částky.Že já vůl si nekoupil raději tu Oktavii,nebo Pasata.

2012-08-17 15:32:26

Na tu poslední větu ti odpovím asi takhle: Z louže do bláta


Odpovědět

1  2  3