Fórum - Téma


Nekvalitní nafta


Fórum Pokec všeobecný Nekvalitní nafta



1  2  3

2009-08-06 20:17:54

Tak a prý tady máme znovu čerpačky, které nesplnily testy ČOIky a opět jména odmítají zveřejnit. Tak zbystřeme a raději choďme pěšky, či co??? Katastrofa. To aby se člověk děsil při příjezdu na jakoukoliv ČS...

2009-08-19 23:04:55

Zdravím tě Vildo

Ohledně toho úřadu ČOI ani rači nic psát nebudu to je banda povalečů za naše peníze vše smést ze stolu a hlavně aby se toho co nejrychleji zbavili no hnus Fialovej

2010-01-01 13:56:42

Věřil jsem, že do tohoto tématu nebudu nucen nikdy přispívat, ale bohužel musím.

Tankováno cca 1/2 prosince Shell Kladno u Sítenského mostu - Nejsíše mi byla prodána smíchaná letní nafta se zimní.Při cca - 17 C nafta zparafinovala.V minulosti jsem u této čerpačky bral vždy bez problému - I tak budu tankovat raději u Shell - letěště Ruzyň.

2010-01-01 17:21:29

Myslím si že ani to ti nemusí pomoci jak byly ty mrazi v prosinci zamrzalo to spoustu lidem, hlavně TDCíčka a to i když tam lejou aditiva,protože benzin nemůžou, a to bez ohledu na značku čerpací stanice,podle mě zato může ta bionafta s kterou to teď můžou míchat

Jediná rada je pořídit si benzínové auto nebo starý dobrý diesel bez comon railu.

http://auto.idnes.cz/kdyz...91221_112440_automoto_fdv

2010-01-01 18:09:42

to: Elvis

Myslím, že zparafinovana nafta postihla dost lidí bez ohledu jestli to bylo TDCi, TDDi,TDI atd...

Ale jak píšeš nedivil bych se kdyby to zapřičinovalo bio .

A k tvé radě ?starý dobrý diesel bez comon railu? to snad radši ani ne Nebo jsi myslel jinou značku než Ford ?

Jinak problémy nemám tudíž ke koupi benzínového vozu mě zatím také nic nesměřuje

V zimě budu dávat hold o něco více adetiva, tankovat "lepší naftu" a občas nechám auto v teple pro zichr .

(naštěstí, ale mrazy kolem 20 C nejsou tak časté)

2010-01-01 19:11:32

Vildo, pojmem lepší nafta jsem myslel nafta s označením V-power

A jistě že nepoznám, že na Ruzyni je nafta lepší než na Kladně, ale pokud se někde spálím pokusím se alespoň vyvarovat tomu abych se tam nespálil znova a zkusím to jinde. I když uznávám je to asi o náhodě.

Omlouvám se, asi jsem to v předešlém příspěvku napsal špatně .

2010-01-01 20:59:36

Já nevím , že tady bulíte nad zamrzlou naftou . Tady v Kérkonoších bylo - 26°C a to parkuju u řeky a všechno v pohodě. Jó naftu teda tankuju do dodávky jisté značky a na první otočení klíčku bla , bla bla a už se to točí a frčí ...

2010-01-01 21:12:32

To miky62 : tady v odkazu od Elvise o tom píšou http://auto.idnes.cz/kdyz...91221_112440_automoto_fdv

Hold budu jezdit tankovat k vám do hor

  • -----------------------------------------------------------------------

Tankujte horskou naftu

Při cestě na hory natankujte "místní" naftu. Naftařské společnosti reagují na počasí a také zohledňují, kde se palivo prodává. V horských oblastech tak můžete narazit i na arktickou naftu, která odolá až dvaatřicetistupňovým mrazům. Při cestě na hory je tedy nejlépe natankovat přímo na místě.

2010-01-01 21:33:07

Jo , jo to je ono , pumpa ONO Trutnov nafta 24,5

2010-01-01 21:33:28

Luboši dobrý nápad jezdit tankovat na hory dej pak vědět na kolik tě to přišlo

jo benzin je benzin,nafta patří do kamen

2010-01-01 21:37:04

Tady píšou o tom V-POWERU je to teda starší článek ,ale nevěřím že by se toho hodně změnilo

http://auto.idnes.cz/test...80915_145641_automoto_fdv

2010-01-01 22:03:29

to: Iceman65 : Nic mě to nestálo Václave ani jsem to nikam nemusel dávat , starty byly naprosto v pořádku akorád vůz chvilku protestoval v nouzovém režimu, po chvilce jsem mohl pokračovat v krasojízdě - zde si počti http://www.fordclub.eu/ms..._posts.php?topic_id=15328

  • --------------------------------------------------------------------

to : Elvis : přinejmenším - zajímavé

2010-01-01 23:16:55

Tak jsem si tady pročetl diskuzi. No, já mám jediné doporučení - výhýbat se takovým Unicornům, Papoilům, Robinoilům a dalším jézeďackým stanicím. Co vím od kamioňáků, co jezdí do chemiček pro benzín a naftu, tak nafta i benzín mají jiné hadice, takže jakési smíchání při čerpání je holý nesmsl. Avšak smíchání benzínu s naftou v cisterně, není až tak velký problém. Cisterna má 4 komory.

Jede cisterna - Jeden den má ve dvou komorách naftu a ve dvou benzín. Na druhý den si Vaše pumpa objedná plnou cisternu nafty. Řidič lajdák - vykašle se na výplach cisterny a natankuje do všech čtyřech naftu. Ptáte se - A CO JAKO? No, myslíte si, že dvě komory, ve kterých byl benzín, byly suchoučké a nepřímichaly se do nafty?

Proto velké benzinky (Shell, Benzina) díky větším ziskům z chemiček si můžou dovolit profesionální transport (např. Petrotrans) Zamýšlím se akorát na LUK oilem, kde rozváží Popilka - tady si nejsem jist, jak tato dopravní firma kvalitní je.

Jediná OMV si vozí paliva z Rakouska a rozváží firma Klacska.

Jednu věc tedy máme přepravu a druhá je ta, že může být pumpař svině a přilejvat si něco do nádrží sám.

Toto jsou mé poznatky a můj názor na celou věc. Pro ilustraci, přikládám obrázek, když jsem měl ještě Škodu 105, co dělala, když jsem nabral benzín od PapOil Ostrava (u Ferony). Pravda, byla trochu zima - ale dým opravdu mluví za vše.

2010-01-01 23:19:46

To Vilda : No něco pravdy na tom může být - člověka toto opravdu vytáčí, je smutné jak mužeš jen bezmocně doufat zda-li jsi vzal kvalitní pohonné hmoty a pro svůj vůz udělal tak to nejlepší .Nejhorší však asi je když natankuješ ať už benzin nebo naftu a palivo ti svoji nekvalitou udělá škodu.Mužeš mít tisíc účtenek ,že jsi tankoval pouze u nich.A oni ? Řeknou : "pane vždyť vy jste tankoval určitě ještě jinde to se vám u nás nemohlo stát" . Jak by potom probíhala taková reklamace ?

2010-01-01 23:24:45

To LuHu: jestli to je nějakej velkej průser s kvalitou benzínu, projeví se to asi po ujetí pár kilometrů. Takže účtenka s funkčním kamerovým systémem na benzínce by měl stačit. Ikdyž, kdo ví.

2010-01-01 23:38:51

To prodriver : A co třeba ten konkrétní problem při mixu letní a zimní nafty problem se ti může projevit třeba až za 14 dní kdy začnou mrazy a nafta zparafinuje.No asi to nechme koňovi

2010-01-01 23:42:09

Tak když zparafinuje, zachytí Ti to filtr a auto začne cukat. Vyměníš filtr, nebo naliješ tam takový ty přísady a ten parafín by se měl rozpustit a být vše o.k.. Horší je, když ale ani nenastartuješ

2010-01-01 23:58:06

To prodriver : Bohužel i to jsou výdaje které nebyly způsobené ,mojim zavinění .Konkrétně u mě se to tedy vyřešilo jaksi samo bez investic (vůz jsem dal druhý den pro jistotu i do tepla).

Ale něktré to postihlo "ve větším rozsahu". http://www.fordclub.eu/ms...php?topic_id=15328&kols=1

2010-01-02 06:43:05

Nejhorší je že problémy budou mít i benzinová auta,protože ten biolíh co se dává do benzinu obsahuje také vodu a u některých motorů FSI- VW už to odnesly vstřikovače

Už abych měl nějakej ten elektromobil

http://ekonomika.idnes.cz...1118_203456_ekonomika_mmb

  • --------------------------------------------------------------------------------------------

Nic méně jsou lidé kteří si umějí poradit i vteto neš´tastné situaci

Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu:

http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?f=9

2010-01-02 12:07:37

Tak řekl bych že voda v nádrži pro benzínové auto není až takový problém, protože stačí přilít trochu lihu do nádrže ten na sebe vodu naváže a máš od vody pokoj.


Odpovědět

1  2  3