Fórum - Téma


Náprava+Tranzit-zadní-listové pera, záměna nápravy


Fórum Transit (obecně) Náprava+Tranzit-zadní-listové pera, záměna nápravy

Informace o modelu: Ford Transit


1  2  3

2014-04-17 18:35:19

jesterka: Omlouvám se za zpožděnou odpověď. Pokročil jsem pouze do stavu, že míry si musím sehnat jinde. Tranďocha mám jako zábavu, spíše hračku a pro "rekreační" účely, takže ani moc nespěchám. Každopádně mi z polska jedni, co u nich kamarád kupoval 6ti rychlostku, defacto novou, odpověděli, že už to dělali a že to sedí. Nicméně kupovat budu, až budu mít změřeno "na vlastní oči" a pak samozřejmě nabídnu tu svou s bubnovými brzdani na prodej ale vidím to na jaro 2015 a vzhledem k tomu, že tohle jsme si už dříve psali, tak se omlouvám, ale teď tě asi moc nepotěším. Jedna fotka, jak jsem se bavil

2014-04-21 22:42:11

Ja take nespecham , az to bude tak to bude. Jinak peknej motor

Leo
Leo
2014-04-21 23:14:03

Jakr: měl jsem tu čest nejen ns svých Tranzitech vyzkoušet obě zadní nápravy.

K bubnové: kolem 150tis se odlepí pakna, buben vydrží několik stočení. Jinak nejlépe vždy sundat při přezouvání a vyklepat z něj zbytky a pakny dožijou i 300000km( když je nepolije dříve brzdová kapalina z opotřbovaných prasátek).

Ke kotoučové: není praktická pro ty co moc nejezdí. Z vnitřní strany umí zadní kotouče silně nareznout a kolem 120 000km byť tlusté ale v ploše ukrutně křivé (přes 1,5mm). Jako bonus jsem je nikdy nedokázal bez rozmlácení sudat.(To může být rukama). Stočení tedy zatím nepřicházelo nikdy v uvahu.

2014-10-05 14:37:07

takže...když se vrátím k tématu.mám RV 99 2.5TD a vzadu mám 3listy.nemáte někdo zkušenost s přidáním 4.listu?jezdím naložený a auto dost "dřepí"

Leo
Leo
2014-10-05 23:24:49

xsin: Přidej list, co řešíš. Otázkou, je když tam máš už 3, nebude klema která stahuje pera k nápravě krátká?

2014-10-06 08:31:56

xsin: Ono asi nebude stačit jenom přidat 4.list. Pokud potom bude auto prázdné, tak bude skákat jako koza a aby se to nedělo, tak bude nejspíš třeba vyměnit i tlumiče za tvrdší.

2014-10-06 09:22:39

leo: odpovídám jako obvykle se spožděním.... je fakt, že na odtahovce jsem za moc a moc kilometrů v průběhu let bubny neměnil bůbec a pakny asi ano, jen už si nevzpomínám. když popisuješ kvalitů kotoučů, rozdíl v dnešní a před á 25 lety je značný. navíc tenkrát to byl mercedes. díky ti za zkušennosti !

jen pro inspiraci

2014-10-06 21:08:29

ahoj.no právěže bude třmen asi krátký.vzhledem k tomu, že jezdím pořád celkově cca 2400,-kg, tak skákání neřeším.jen, že auto "dřepí jak bačkora".jen jde o to jaký materiál zvolit na třmeny, když to drží celou nápravu....

Leo
Leo
2014-10-06 22:12:19

Jakr: Jsem natvrdej, jako že holkám máme dělat růžový kotouče? (Já měl vždy pocit, že kotouče je vůbec nezajímaj.)

xsin: Abys nezměnil moc vlastosti, než to před tebou většinou blbě udělal výrobce, přidáš jen spodní, ne tlustší, než to nad nim a hlavně na každé dlouhé straně o cca 10 cm kratší než je to nad nim. Pak se u prázného vozu téměř ne projeví ale pomuže to když je nejhůř.

2014-10-07 21:43:54

leo: tedka jsem to moc nepochopil....nemám s tímhle moc zkušenosti.

2014-10-07 22:48:10

leo: pomědění kotouče, zejmena uvnitř, zajistí poměrně spolehlivě jeho odolnost vůči korozi a tím i možnost pro jeho případnou další demontáž, např. kvůli srovnání

Leo
Leo
2014-10-08 08:52:01

jakr: Hm, dokonalý. Co stojí pomědění sady? (Pár let už ty co montuji na dosedací ploše stříkám zinkem, ale ještě jsem je pak nikomu nesundával, tak nemužu posoudit, jestli to co jsem vymyslel i funguje, tedy že pujdou po letech sundat bez potíží.) Kdyby jsme si psali o Fordu T, to by mi to možná doklaplo.

xsin:Tak si to čti víckrát, nebo si to namaluj. Jsem snad v popisu žádnou chybu co by bránila pochopení neudělal.

2014-10-08 09:06:23

leo: Nic takového dělat nemusíš. Stačí to při montáži pěkně očistit a pak namazat vazelínkou. Ale né klasickou, nebo jak se tu píše měděnkou. Měděná pasta totiž dělá na brzdách galvanickej článek a o to víc to má tendenci reznout. Osobně používám třeba vazelínu na brzdy od TEXTARU kupuju ji v Elitu, ale dělají ji i ATE, BOSCH, atd. Hlavně ta vazelína musí bejt bez částeček kovů, které v sobě právě měděnka má.

Leo
Leo
2014-10-08 11:21:04

povadi:Dík. Tohle jsem vymyslel už před 10 lety.Když to neuděláš sám a dělá ti to mechanik dá o trochu víc a je to pak po rozjetí nalítané na ploše kotouče. Tak to už leta považuji za mrtvý způsob.

2014-10-08 11:47:59

leo: V pohodě, dříve se na brzdy používala právě jen ta měděnka, ale časem se přišlo na to, že to není to pravé. Tu vazelínku co používám já, můžu jen vřele doporučit... Mám s ní jen samé dobré zkušenosti a používám ji skoro na všechno. Má vysokou přilnavost, odolnost při vysokých teplotách a je právě bez částeček železa. Za léta co dělám auta, už jsem viděl spoustu věcí a teď mám zrovna v garáři Opla. Kde pánovi někdo namazal právě brzdy a náboje měděnkou. Totálně za dva roky zarezlé brzdy, že docházelo k přibržďování kol, kotouče jsem nemohl dostat dolů a protože jezdí celej rok na zimákách, tak jsem kola nemohl ani dostat dolů. Musela mi pomoc pěti kilová palice...

Leo
Leo
2014-10-08 12:12:01

povadi: Jo,jo. Já tenkrát začal dávat měděnku i na závity žhaviček, pak jsem se z někim bavil a on je po měděnce všechny přetrhl. Naučil mě dávat je na vaselinu ATE co je na brzdy a to funguje. Ale třeba na šrouby kol mám měděnku rád, vidiš jestli namazáno málem i po tmě a potíž za 10 let žádná. Buď asi záleží na výrobci měděnky nebo na solance v která auto pak v zimě jezdí.

2014-10-08 12:17:09

leo: Jasně, je spousta výrobku a věcí v autochemii, že jednomu přechází hlava. Pak už je to jen o zkušenostech s danejma přípravkama. Já osobně ani nepoužívám WD, konkor, atd. Když koupím třeba KRUPOL od Motipu, je levnější a kvalitnější...

Leo
Leo
2014-10-08 13:59:14

povadi: Krupol neznám. vyzkoušíme. Já miluju od Pro Tec, Power Lube(nano-tec) drahej jako čert. Ale když od firmy co dodává tyhle produkty odeberu za desítku ročně dostanu ho jako dárek. Na šroubovici zvedáku nepřijde nic jiného.

A hodí se i na péra ať jsme pořád v tématu.

2014-10-08 14:01:57

leo: Jasně, je to o zkušenostech a taky těch produktů je spousta.

2014-12-17 12:29:39

Mam sehnanou zadni napravu z 88 KW a predpokladam ze bude mit diferak vice do rychla nez moje z 66 kw. Ale z toho co tu ctu vypliva ze by nemuselo pocitadlo rychlosti , vzdalenosti merit zpravne .

Ja myslel ze rychlost se odecita primo z ABS ktera vi jak rychle se toci vsecky 4 kola. A nema to nic spolecnyho s otackama kardanu ci tak. Jak to tedy doopravdy funguje,

Dik Rada Jesterka


Odpovědět

1  2  3