Fórum - Téma


Náprava+Tranzit-zadní-listové pera, záměna nápravy


Fórum Transit (obecně) Náprava+Tranzit-zadní-listové pera, záměna nápravy

Informace o modelu: Ford Transit


1  2  3

2011-01-13 15:20:26

Resil nekdo pridani 1 platu do zadnich per?

2011-01-13 15:37:54

Já jsem tohle vyřešil vzduchovejma měchama,je to myslím lepší . podle zatížení přifoukneš

a pohoda.

2011-01-13 16:45:28

jj ja koukal. Asi to nebude zle. Ale zatim sonduji pridani listu.Pripadne pera nechat prehamrovat.

2011-01-13 16:53:09

Já bych měl obavu aby to nebylo přidáním listu když je to prázdný moc tvrdý.

2011-01-13 17:10:27

No ja jsem tak nejak nalozen stale. Ale moc toho nenajezdim.

2011-01-15 19:11:15

S tymi vakmi je to ako ? co k tomu treba ?

nemate nejake foto alebo navod na montaz ? co a ako ?

2011-01-15 19:29:40

Tady to mám nafocený.

http://www.fordclub.eu/fo...zadni-transit-mechy-17028

2011-01-15 19:41:17

dakujem

2013-10-06 11:35:08

Náprava+Transit-záměna zadní nápravy .. Zdravím ve spolek,

Jistě jste toto téma už řešili. Chtěl bych vás požádat o radu a informace.

Mám FT 330M125 r2005 jednomontáž a jezdím minimálně zatížený. Chci vyměnit zadní nápravu za nápravu z novějšího modelu s kotoučovými brzdami a rychlejším diferenciálem. Co hledám, jsou rozměry nápravy od r 2006 a případně i vaše poznatky a zkušenosti. Jestli máte kdokoli možnost změřit rozměry podle přiloženého ilustračního obrázku, budu rád. Podstatná je míra mezi středícími otvory listových per a pak míra od dosedací plochy disku kola ke středící díře listového pera. Hodí se i míra vzdálenosti tlumiče od dosedací plochy disku kola, popř. i jiná odvoditelná a míra od středu roury poloosy k čelu unašeče kardanu + rozteč šroubů unašeče kardanu.

Díky Jakr

Leo
Leo
2013-10-06 21:13:48

Jakr, do 2006 se kotouče dozadu nedávaly. Bude to na první pohled zásah do konstrukce vozu a to mě přijde u vozu na komerční ježdění zbytečné riziko.

2013-10-07 14:25:50

Jakr byla by ta tva vymontovana naprava pripadne na prodej pokud sezenes rychlejsi. Mam tez FT 330 a diferka mi huci jak o zivot.

2013-10-17 22:30:23

Zdarec

to Leo, ano, do 2006 je bubnová, ale kotoučová od 2006 zatím vypadá rozměrově stejná a celá vyjde na stejné peníze jako jen výměna diffu v té mé původní. Jezdím nepravidelně s max. tak 400kg (motorka a soudek) na 130-140km/h se motor může zbláznit a to nechci. Zatím mi ji změřil jeden prodejce z Allegra a měla by sedět. Měl jsem dlouhá léta MB 410D a na něm jsem měnil celou zadní, bylo to super.

to jesterka, samo až seženu a namontuji druhou, tuhle budu prodávat, ale nevím kdy to bude, nejdříve tak květen, červen, na dovču už bych rád vyprašoval při 130 tak do 2500ot

Tak či tak, jestli někdo můžete vzít metr a změřit tu nápravu, budu rád. Díky

Leo
Leo
2013-10-18 20:35:48

jakr: Já myslím, že na podvozek nešáhly, jen díry pro uložení předních uložení májí jinou rozteč Měnili tuhost per, tlumičů, u předních i uložení a tak. Rychlejší zadek mívaj většinou menší a nišší verze. Délku difer. vždy když je puvodní. načtou ve Fordu z vinu zdarma. Já bych u nás nejdřív volal na vrakáč do Benešova, tam to dokážou i vyměnit a dát něco za tu co ti vymontujou. Nevím jak jsi na tom s omezovačem zadních brzd či ABS ale kotoučová ABS varianta žáný omezovač mít nebude. Netuším jestli se díky jiné nápravě nezměnili průměry hlavního válce brzdy. Každopádně bych po výměně testoval co to bude dělat na mokru, sněhu a ledu. Nějak nevidim jak máš vysoký a dlouhý auto a jaký tam máš difr teť. Nesmí se to s tou délkou přehnat v případě, že jezdíš po D1.

2013-10-19 10:43:06

leo: Mám FT 330M125 r2005, asi 80.000km, serviska do posledního metru, střední výška a střední délka, 125koní, 5st. robotické řazení, klima, pylový filtr, ABS, airbags, atd. vybava jak osobák, jsem spokojený, jen ten diff. je tam 4,56 Zatím mám jen "neověřené" údaje, ověřené budou, až si to změřím sám, ale vypadá to, že pokud použiji nápravu s kotoučovými brzdami z auta od 2006 se zadním náhonem, tzn. kola 16" jako mám na svém, mělo by být všechno stejné. Díky ti za typ na Benešov, ale práci si udělám sám, mám malinko jiný styl S příslušenstvím zadní nápravy nevím, ale zjistím. Zatím díky.

Leo
Leo
2013-10-19 14:44:32

jakr: To máš ten delší.Kratší je 5:13 a 5:88. V manuléch k tvému modelu, delší než máš ty, nemám.(ale určitě nemám všschny informace) V těch letech se dělaly ještě 4:27 což by byl pro tebe ideální ale počítej ze ztrátou výkonu pocitivě na velké kvalty o 20%. A 3:77 což je pro tvuj motor nesmysl. Tyhle dva delší byli ve spojení s 6 kvalt a Tdci. Jestli dáš do auta diferák co výrobce do aut nikdy nemontoval může se stát, že nepůjde na počítači upravit hodnoty poměrů soukolí a tachmetr a počítadlo ujeté vzdálenosti bude ukazovat nesmysl.

2013-10-21 14:05:54

leo: tak to si nedokážu představit, jak jede třeba v kombinaci s 125ps diff 5.88 (to snad nemohlo nikoho napadnout montovat), protože s tím mým se na 130km/h opravdu jde motor rozskočit, tzn. kdo má uši, tak nemůže jezdit a s tou rychlostí musela fabrika počítat, je to dodávka do 3,5t, tzn. rychlostní limity jako osobák. Po revoluci jsem měl MB410, původně chlaďák se samosvorným krátkým zadkem a stavěl jsem z něj odtahovku s patrem + 3,5t tažné. Nakonec po r.2000 kdy se začlo míň vozit a patro a dvojvlek už se nevužíval, jsem zadní nápravu s 4,11 vyměnil za 3,11 z busu a to začla teprve jízda Každopadně je spousta faktorů, které je potřeba vzít v potaz, dříve to bylo takové spontální a taky to fungovalo. Tachometr bude ukazovat míň, ale když nemáš potřebu cejchovat tachograf, je to asi o zvyku, pamatovat si na to... apropo. s omluvou, mám tam podle štítku na diffu 4,63 upsal jsem se

Leo
Leo
2013-10-23 00:19:49

jakr: Já tě nekontroloval, 4,63 je správně. Toho co mám na obrázku, měl z fabriky 5,13 a jezdil jsem D1 těsně pod 4tis otáček a málem jsem z toho zemřel.Tak jsem tam dal soukolí co máš ty a to byla tenkrát výhra. Pak jsem jezdil D1 na 3500ot.min ale v prvním kopci to zemřelo a musel jsem ho jet 4 kou. Tak jsem to 2x nechal čipovat, než je to jezdilo na 5ku alespoň nějak.

No prostě , nikdo se v tom ve fabrice při vývoji nesveze, nebo maj okruh na rovince a směj jet max 90km/h.

2013-10-26 11:38:41

leo: Číslo, tedy v našem případě 4,63 je poměr zubů hrušky a věnce, ano? nemám fotku diffu s poměrem 4,63, ale mám jinou, na které je to názorné.

Leo
Leo
2013-10-27 08:21:59

jakr: Je o tom halda povídání v jiném tématu, kdybys trochu hladal. Zvenku benžo je stejný, jiné je akorát soukolí uvnitřč, ale doma to fakt dobře neuděláš. Ve fordu maj příparavky a ložiska při tom většinou zničíš, jiné je soukolí dle poměru (zuby dělíš zubama) a ostatním mat to vyjde cca 25-30 tis kč.Ceny se mění každý měsíc. Ještě tedy olej a práce. Někomu z kluků na foru jsem to domlouval aby ta cena nebyla tak velká dá se tam něco vykouzlit ale to je na osobní jednání.

2014-01-28 10:56:11

Jakr , jak si na tom s prehozenim te zadni napravi , povedlo se nebo si to vzdal ? Jelikoz me zajima jestli bude tva stavajici na prodej , proto se ptam. Dik jesterka ?


Odpovědět

1  2  3