Fórum - Téma


Náprava+Transit-zadní měchy


Fórum Transit V / VE83 Náprava+Transit-zadní měchy

Informace o modelu: Ford Transit V / VE83


1  2  3  4

2012-03-23 17:45:00

Zdravím pánové,

také mě tato vychytávka zaujala a pustil jsem se do příprav montáže měchů. Výpalky mám připravené a teď řeším výšku měchu. Mám totiž 3 listé pero, takže spodní příruba měchu je cca o 4 cm výš než u jednolistu a v základní poloze mám tedy zkušební 3 vlnový měch stlačený na výšku 13 cm (prázdné auto i měch). Připadá mi moc stlačený a myslím, že by nepracoval správně.

Nevím jestli vhodnější použít měch 2 vlny, u kterého je montážní výška 13 cm a zdvih +- 4cm? ( 3 vlny má 17 cm a zdvih +- 6 cm, ostatní parametry jsou stejné). Nehrozí ale v tomto případě při jízdě po prázdnu na nějakém výmolu, nebo na nové ostravské dálnici :) vypadnutí vyfouklého měchu z přírub? Máte s tímto nějakou zkušenost?

Díky za každou radu i názor.

2012-03-23 18:42:22

Mě teda ještě nevypadli,ale asi bych začal s těma delšíma,ty dvouvlnovcový se mě zdají dost krátký.

2012-03-23 22:30:50

Kdyz uz resite podvozek ,menil nekdo z vas silenbloky v listovich perech ? Ja mam pera sundane a po male uprave a oprave silenbloku pujdou na vozidlo.

2012-03-24 11:10:15

měchy budto musíš držet nafouknuté na alespon minimální tlak, já dávam 2atm, nebo na offroadech je dávám přišroubovaný k tem přípravkům kvůli vytahování, jinak zdvih je výrazně větší než 4resp 6cm, mě se na 3 vlně zvedá cca o 8-10cm, max foukam 8atm.

silentbloky v perech se mění velmi radostně, dobrej lis a přípravek...

2012-03-28 09:03:24

Zdravím pánové a díky za vaše reakce a názory.

2012-03-28 11:12:16

Dobrý den. Vmax můžeš prosím dát nějaké fotky těch výpalků pro uchycení těch měchů? Taky se na to chystám tak bych se rád inspiroval. Budu to dávat pod valník, který má origo třílistová pera. Chci tam dát trojvlnovce z vnější strany rámu nad pera. Díky

2012-04-03 22:32:36

Čau, už to mám namontovné, takže samostatně už to nevyfotím. V podstatě jsem to udělal stejně jako Milan 1 (foto tu je)

  • - nahoře kapsa z ohlého 6mm plechu ( stačil by asi i 4mm) v ní navařené sedlo pro přírubu vlnovce - tj. kroužek prům. 105mm, výška 20mm. A to celé navařené na výstuze - plotna 6 x 80 x 300mm a komplet přivařeno k rámu.
  • dole na plechu který je třmeny přitáhlý k peru je přivařena pásovina 15 x 70 x 140mm a na ní kroužek prům. 105mm, výška 25mm jako sedlo pro spodní přírubu vlnovce. V pásovině je zahloubení pro matku čepu pera a díra pro přívod vzduchu do měchu . To je celé.

Já jsem zvolil a testuju ty dvouvlné měchy - zatím poprázdnu - mám tam 1 atm je to ok, tak proběhne test se zátěží.

to Milan 1 : dík za inspiraci

2012-10-22 15:07:45

Vmax jake mechy presne mas ?

Ja jsem ted nekde vycetl 2 vakovy tento : 170/2-zastavbova vyska 155mm a zdvih 90mm

2012-10-22 21:37:49

Čau,

mám tyto měchy z Rubeny Náchod. http://www.rubena.cz/Defa....asp?CatID=1938&TYPTREE=1

Kod 065451 130/2 (vnější průměr vlnovce/počet vln.) 495,- bez dph + příruby. Komplet pod litr za kus.

Mám tří listé pero, proto jsem volil kratší vlnovec. A 170 je myslím zbytečně velký průměr.

Zdarec

2012-10-23 11:26:45

Mám tam taky prum.130 ale 3 vlny. Přišlo mi to, že by se tam ani prum.170 nevešel. Mám je vedle rámu pod valníkem a ke kolu tam není moc místa.

2012-10-23 16:21:17

Vmax jj a nemas nejake foto ?

Ja mam take 3 listove pero.

Jen mam trochu jinej podvozek Mam Jumbo s tuplakama.

Jak regulujete vysku ? O kolik dokazete vozidlo prizvednout.

2012-10-24 20:53:46

Foto udělám jak budu přezouvat, pak ti to sem hodím. ( mimochodem nemáte někdo volné 4 plecháče 16"?)

Co se týče regulace výšky - není to o přizvednutí, ale spíš o "nečapnutí" auta. Při prázdném autě mám v měchách tak 1 - 2 atm. aby byly v sedlech (auto se zvedlo asi o 3 cm - jako když máš nové - neunavené pera). Než naložím 2t, přifouknu na 6atm - auto se pochopitelně zvedne, ale jak to zatížíš je v rovině, jako by tam nic nebylo. Jsem s tím fakt spokojený, ještě by to chtělo vymyslet měchy i do předu

2012-10-24 21:03:56

Dofukujete je u benzinky nebo mate vestaveny kompresor ?

Uz jsem neco procetl v caravan foru a tam jsi to vsechny moc chvali.

2012-10-24 21:07:40

Mimochodem disky na tuplaky jse tezko schani.

2012-10-24 21:30:22

Já jsem bez vestavěného kompresoru - foukám doma, nebo na benzině, žádný problém..

Disky sháním na jednoduchou nápravu, né na tupláka...

2012-10-24 21:42:08

Kousek ode mne je autobazar a v nem prodavaji disky nove za slusne ceny. Kdysi davno jsem tam kupoval 15ky.

2012-10-24 21:54:34

nartan01

nejaky foto

mnechy mam cca 2 roky ,plna spokojenost

nalozim 2,6 tun nafouknu a jedu,auto vypada jako prazdny jen ty gumy

mnechy foukam kompresorem ktery mam za sedackou 12 volt

mam jeden okruh.

pera mam jen dva listy urcite bych nepridaval protoze pak je to tvrdy takhle to skace jako koza.

2012-10-24 22:19:47

matosal to jseou presne ty co potrebuji.

Celkem bych ŕad skoukl tve uchyceni ale asi Prahu nejezdis co ?

Na kolik jsi dovolis mech nafouknout ?

2012-10-24 22:34:53

mnechy foukam na 4-6 atm podle zateze pred nalozenim po nalozeni to udela asi 1 atm pri jizde ten manometr lita az na

10 atm

kupoval sen to http://www.autopera.cz/

ta sranda mne vysla na 22 176.- ale vse je pripraveno je to takova skladacka nic nevrtas

ja jsem od Kladna tak Prahu a Pres Prahu jezdim sloro porad jezdim cele cechy.

neni problem se sejit nekde a pokecat

2012-10-26 18:47:37

Matosal tak jsem sosal na netu informace a podle ktere tvou sadu zrejme dodal Goldsmitt.¨

Zrejme to mas napsane na budiku.

A tato firma pouziva mech Firestone.

Je tedy mozne jse podivat pod tve auto a skusim najit nejake oznaceni.

Podle meho skoumani tam je oznaceni mechu : 6781

nebo 267CZ1.5.

Tento mech lze dokoupit jako nahradni dil za cenu 4t kc coz neni zrovna malo penez,

Cela sestava cca 17t.


Odpovědět

1  2  3  4