Fórum - Téma


Náprava+Transit-zadní měchy


Fórum Transit V / VE83 Náprava+Transit-zadní měchy

Informace o modelu: Ford Transit V / VE83


1  2  3  4

2010-01-26 22:11:39

U tohodle Transita jsem řešil problém se zadkem,když jsem zapřáhnuĺ přívěs a byl naložený na......................Jelikož se mě do měchů zezačátku moc nechtělo , protože je potřeba rozdělat půl auta.

Nápravu , překližku z kufru,aby to nechytlo,tak jsem nejdříve koupil přídavné pružiny MAD,malinko se to zlepšilo ale pořád to nebylo ono.Takže když jsem dělal kastli tak jsem tam dal klasické měchy ze sedaček a paráda.

Nemůžu si to vynachválit.Podle zatížení nafouknu a auto je pořád v rovině.

2010-01-26 23:52:23

Tak to mi kapeš do noty. Mam v transitu napevno regaly a kdyz potrebuju vozit jeste material(vejde tam porad paleta) tak to jde taky k zemi. chci tam dat neco takoveho. Trochu me nadchla tahle nabidka http://karavan.cz/index.h...anata-osa---6-palcove.htm

2010-01-27 11:13:51

ahoj

to teda koukám.....a nebude problém na STK?

2010-01-27 11:49:31

freedom: Na STK nevidím problém,leda,že by člověk kápnul jak se říká na v.....a,Tyhlety měchy jsou v zahraničí

poměrně značně rozšířený a to buď jako i originální doplněk nebo jako univerzální zástavbová sada.

Něco má homologaci,něco ne.To je to samý jako s přídavnýma pružinama,pérama.

mape: O tomhle vím ale já jsem zvolil tyto české měchy z Rubeny protože jsem si to přidělal opravdu bytelně

a cenově tenhle měch ze sedačky stával okolo 700,-.Ta sada může být dobrá třebas na fungl nový auto,protože u ní asi nebude třeba nikde nic vyztužovat,přivářet držáky....Ovšem problém může nastat kdybys náhodou jeden měch prorazil jestli se nechá koupit náhradní samostatně.

Jinak s měchama od Rubeny mám velmi dobré zkušenosti ,dával jsem je i na ofroudy a tam že to dostane na p.d.l a vydržej.Kamarád ve skutči má na měchách dvounápravák vozejk -odpruženo pouze měchy -a vozí

na tom terénní desty což je bratru 3,5t a v pohodě.

2010-01-27 22:49:30

Milan1:asi dobra volba jak to tak ctu. Jeste by me zajimalo jak mas udelany dofukovani.ja to budu muset asi resit protoze mi to jde taky pomerne k zemi. Mam v tom spoustu naradi ma pracia vsechno je to vesmes na zadku.Muj znamej ma tyhle jak jsem tu daval ten odkaz a teda zatim spokojenost. sice to ma teprve asi 2 mesice ale rikal ze bez toho by to byl asi mazec.Normalne si je ale upousti nebo prifukuje z kabiny.

2010-01-28 08:23:17

mape: mám to vyvedený do dutiny pravého sloupku zadních dveří kde je to ukončeno obyčejným ventilkem.

V autě mám kompresor na 12v.Koupený mám snad již x let manometr ale ještě jsem se k tomu nedokopal.

abych to tam zamontoval.

Jeden borec si na Jeepu Cherokee toto udělal přes elektromagnetické ventily a může i za jízdy ovládat každý měch zvlášť.Ještě tu je jedna taková zajímavá věc,jeden technik propočítal,že je dobré k tomu přidat bandasku -vzduchojem - na cca 1litr ke každému měchu a zlepší se prý charakteristika pružení.

Nevím,někdo měchy spojuje,někdo dělal samostatný okruh pro každý měch,asi je to na vkusu každého soudruha svůj účel si to splní tak i tak.

Natáhnout to k palubní desce samozřejmě taky jde,kompresor na 12V k tomu připojit není taky problem

ovládat to přes elektromagnetické ventily -třebas z Avie na uzávěrku -by taky nebyl problem,já jsem to udělal

takhle co nejjednodušejí.

Měchy třebas tady na Chrudimsku kupuju Makro Moravany,spojky,rozdvojky přechodky,Arkov Slatiňany

2010-02-17 13:04:13

Máš to vymakaný kolego, ale měchy mají být snad náhrada za listový péra pokud se nepletu. Takhle sice reguluješ světlou výšku, ale né už měkost odpružení při prázdném voze. Alespoň to tak dělají u karavanů.

2010-02-17 13:46:57

Foukám podle zátěže.Takže při prázdným autě je ufouknu a vyřešíno.

Charakteristika tohodle přídavného odpružení se snad dá zlepšit jen přidáním vzduchojemů

o objemu cca 1litr na měch,což vypočítal jeden borec co to dělal na jiný auto a dělá v konstrukci.

Měchy mohou samozřejmě též sloužit jako odpružení místo lisťových per ale zde se jedná tak nějak

o pomoc stávajícím perům při zátěži.

2010-02-17 14:48:18

Taky bych to tak viděl. Ale podle mých zkušeností, čím více naložíno tím větší pohodlí. Prázdný skáče jak koza.

2010-02-17 19:09:07

to 3609 : To máš tedy pravdu.jelikož jezdím pouze prázdný tak jenom skáču.Ale už jsem si tak nějak zvykl.

2010-02-24 13:24:35

Ahoj,

to je dobrej nápad, já si chtěl ty "karavan" měchy pořídit, ale je to hrozně drahý. Tohle řešení s kompresorkem a Rubenou se mi líbí.

Dík Jirka

2010-03-15 17:36:23

Typ na měchy s ovládáním :http://www.4x4nazory.cz/p...0&postorder=asc&&start=60

2010-03-19 16:21:19

taky mam na tranzitu měchy, jezdim je už nějakej ten pátek a super, zapojený je mam přes Tkus na jednu větev, funguje to zároven njako stabilizace rozkývání vozu, propojka na nápravě je z brzdových trubiček, pak brzdová hadička ke kastli a po chasis plastový tlakový rozvod od kompresorářů, auto mam celkově vyztužené a měchy běžně vozím 3500kg nákladu, manometr je nutnost, konkretně u mě kvůli přeložení resp přefoukání, ještě přemýšlím o předku

2010-03-21 20:24:25

Tak jsem se rozhodl ze to udelám s temahle měchama ze sedacek. A protoze jsem trochu ctizadostivej tak to udelam k uplny dokonalosti. Nevite nekdo o nejakych levnych elekroventilech? premyslel jsem o pouziti solenoidu z CO svarecky. daji se sehnat kolem 4 stovek snad i na 12 voltu. Jen musim jeste zkusit jestli budou dobre pracovat i pri tlaku okolo 4 atmosfer.

Jinak Diky Milan1 za inspiraci

2010-03-21 20:35:42

Zaujal Tě puntíčkář Crusader co.Staví tohoCherokéze naprosto špičkově.

Na tom elektromagnetu by to mělo být napsaný jaký tlak zvládá.

Též jsem kdysi uvažoval o elektromagnetech na ovládání ale nakonec zvítězila jednoduchost.

Kupoval jsem elektromagnetické ventily na ovládání uzávěrky zadní nápravy Avia30/31.

Ale cenovka byla dost drsná.

2010-03-21 22:02:45

No ani tak nezaujal jako spis nasmeroval. Ja obcas potrebuju stlacenej vzduch a kdyz jsem videl ze si tam vyvedl ten vzduch i na rychlospojku tak jsem si uvedomil ze ja bych timhle zabil nekolik much jednou ranou.Dneska jsen si to na transitu poradne prostudoval a pujdu do toho. Začnu proste montáží mechů a postupne to dodelam. Moje řeč je že čím dokonaleji to udělam tim vice mi to poslouzí. Zatím jsem koukal po malych kompresorech na 12 voltu a je jich mraky.Jen vybrat ten dobrej. Nemas nejakej tip?

2010-03-21 22:15:06

Zítra Ti najdu ten nejsilnější dvouválec kupovali se někde od Ostravy.

Ale zázraky od toho nečekej.Gumu nafoukne v pohodě ale gumovej člun tím nenafouknu se prevít ohřeje a konec.

Mé myšlenky se v tomhle ubírají jinou cestou.

Centrála invertorová Honda a kompresor 220V.Vše zastavět napevno do auta.

V uskutečnění mě zatím brání akorát finance.Ta centrála stojí ranec.

A už ho mám

http://www.hadex.cz/final...i-vyrobky--kompresory-12v

je to ten T804 a aby jsi dostal velkoobchodní cenu musíš odebrat 2ks

2010-03-21 22:24:15

Ja to chci mit tak maximalne vyfoukat filtr od motorovy pily a tak podobne. Mam tu takovej malej vzduchojem.Drive jsem to pouzival s takovym malym kompresorem z obi za 3 stovky. Ale to je totalni smejd tak neco trochu lepsiho. tu chvilku by to melo foukat v pohode.Myslim tak aby to nafouklo ten vzduchojem. cca 1-3 minuty. A i pri nafukovani tech mechů to nepobezí dlouhou dobu. tak zvolim nejakej kompromis.Napada mi neco takoveho:

http://www.dstechnik.cz/d...49a4fbb6838230bbab3fefe31

Myslim ze by to mohlo byt vyhovujici.

2010-03-21 22:42:05

Tohleto je snad prej nejkvalitnější a nejsilnější čína co je u nás na trhu.

A písty by měli mít i možná kuličkový ložiska.Doporučeno z offroad klubu.

Já mám tyhle,tohleto neznám kdysi se o tom vedla diskuze na 4x4názorech a oni ty levnější

mívali plastové jazýčky v hlavě,ojnice z plastu.........takže porucha = vyhodit.

2010-03-25 21:13:48

Tak jsem dneska koupil mechy v tatra dillech v rudne u prahy za 500 jeden a postupne to tam zacnu pachat

Milane1 jak moc si to misto kde je to opreny vyztuzoval ?? Podle fotek tam mas nejakou 4 plech


Odpovědět

1  2  3  4