Fórum - Téma


Náprava_Transit VI-přední náprava


Fórum Transit VI / V184 / V185 Náprava_Transit VI-přední náprava

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Transit VI / V184 / V185  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5

2016-04-20 11:25:13

jan.pa: tak řeším přesně to samé..při jízdě položím ruku na podlahu kde je uchycení tlumič a je tam cítit vůle a klepání.. zítra jdu na výměnu horního uložení tak jsem zvědav.

2016-04-20 11:43:33

robertxx: Ahoj, vyměnil jsem uložení také, ale nepomohlo to, a i ostatní věci na nápravě, nakonec pomohla až výměna tlumičů, přesto, že dle testu byly ještě vyhovující měly najeto cca 150 tisíc. Nejdražší je práce, tak doporučuji rovnou vyměnit tlumiče i s uložením a axiálním ložiskem v horním uložení tlumičů.

2016-04-20 11:50:56

jan.pa: no teda tak přeci jen to byly tlumiče!.. tak to gratuluju po té anabázi zjištování mám koupené pouze horní uložení s ložiskem a jsem na zítřek objednán do servisu tak uvidíme co vše mě ještě překvapí..

jan.pa: tak že výměna uložení nepomohla, tak že už jedině jak říkáš tlumič v tahu při 60km se mi auto rozkmitalo to se mírně zlepšilo.

2016-11-23 20:03:33

povadl: Ahoj, nemůžeš poradit kde sehnat šrouby pro připevnění nápravy ke karoserii ? Ford Transit 2007

2016-11-24 07:26:45

petrzeleneč: To ti asi neporadí, protože už není členem. Možná ti poradí někdo jiný.

2017-01-10 19:06:50

Ahoj chlapi. Nemáte někdo nějaký fígl, jak vydobít starý čep ramene? Je vlisován do těhlice a nejde se tam ničím normálním dostat, hlavice je způlky zapuštěná :(. Moc díky za radu a tip. Ota

... Transit 2004

bob
Bohuslav
2017-01-10 23:17:45

otakar1967: Zvrchu vyndat ségrovku,promazat WD sprejem ,chvilku nechat působit ( pokud nespěcháš,tak klidně do druhého dne s občasným prostříkáním ) no a potom nějakou trubku nejlépe průměru jako má vršek čepu a bouchat,bouchat a bouchat . Někdy to je hned,někdy to jde hůř. Než tam budeš dávat nový čep,ošmirgluj vnitřek a promázni.

2017-01-11 08:40:51

bob: To ano, to by šlo v ideálním případě. Jenže:

Ne po několika letech. Trubku po obvodu čepu nenasadíš. Ten je do půlky zapuštěn v těhlici. Vzhledem k jejímu konsrukčnímu prohnutí nenasadíš ani trubku kolmo vůči tomu zbytku čepu co čouhá a bojím se abych to spíše neroztemoval (i když vzhledem k tvrdosti by se to asi stát nemělo). Ale díky a budu se pokoušet. WD už je tam několik dní a také jsem zkoušel brzdovku a ten prevít drží a drží.

Pokusím se to okolo rozpálit autogenem jestli to pomůže.

2017-01-11 12:20:02

otakar1967: Zkus to namočit na týden - pokud nespěcháš - do octu - nejlépe ocet nejdřív zahřát a zalít. Rez odpadne, a něco se dostane i dovnitř, tak by to mělo jít líp. Pak kdyžtak autogenem po obvodu nahřívat .... (udělej si malej stahovák kdyžtak)

bob
Bohuslav
2017-01-11 13:35:41

otakar1967: Myslím trubku menšího průměru ,než je čep a delší,aby jsi mohl na ní bouchat . Dělám to tak a to přímo na autě . Zatím se mi to vždy podařílo. Je pravda,že když jsem to dělal poprvé tak to trvalo půl dne,než se mi to povedlo.

2017-01-11 14:04:28

marek1974: Tak to jsem měl vědět dřív. Bych napustil bazen octem a zajel tam :)

2017-01-11 16:46:32

Oko na těhlici po obvodu pobouchat kladivem, né kladívkem, neboj se toho, nepraskne. Máš to hezky zakyslý, ten rez co je uvnitř se tim bouchánim naruší a pak ze zhora jsem ten čep vytlouk dlouhym nástavcem od velký goly (nebo vhodnou trubkou). To že byla trubka na šikmo, nemělo žádnej vliv na funkci hrubé síly. Děláno na autě a šel ven i bez chemie

2017-01-11 17:40:46

Tak jsem se k tomu dnes nedostal, mám tady 2 nerez kulatiny tvrdé a zkusím palici a hrubou sílu. pod čep dám dole velký ořech a jebnu do toho. :)

2017-01-12 09:14:04

otakar1967: Ale nastříkáním WD-čkem nic nezkazíš.

2017-01-13 08:29:32

Chlapi všem moc díky za rady. Skutečně to pomohlo. Bál jsem se, že to oko zlomím.

Pomohlo 2x prostříkat WD a obouchat okolo, trhák z velké goly, prostrčený skrz a pár lehkých ran do něho a bylo to venku. Pasuje pod to krásně staré ložisko z předního kola na spodní podepření.

2017-01-13 22:04:44

otakar1967: Já už to většinou řeším takhle, odmočím v octu, pak vytáhnu skoro nový díl - okartáčuju a můžu natřít fermeží s olejem a rez není nikde ani za dva roky po zimě ...... Zkus to někdy schválně na něčem, uvidíš výsledek.

2017-01-13 22:08:16

marek1974: Díky za radu, jednu stranu takto zkusím.

2017-01-17 22:19:54

otakar1967: Nejlepší je olej Konkor myslím 555 - zbraňový, poměr mám vyzkoušený: na rezavé díly - kde není možno je demontovat nebo odmočit - odrezit, používám poměr cca 1(2):1 fermež s olejem + 1 díl ředidla S 6006 nebo benzínu tech. ( 1/3 od každého ), nechat zaschnout cca 14 dní a potom lehce zředěná fermež s olejem cca 1/3 oleje a natřít nebo nastříkat, schne to taky tak týden až 14 dní do sucha, ale když je to na autě, ničemu to nevadí. Rez už nepokračuje. Dá se to i potom stříknout/natřít syntetickou barvou jakoukoliv, do ní taky přidávám konkor cca minimálně 5 %. Pokud se chce natřít např. polyuretanovou barvou nebo nástřikem na podvozky aut je nutno fermež s olejem, aby to chytlo natřít aspoň jednou syntetikou - i třeba jen základní barvou - mám to vyzkoušený, funguje to.

Před několika asi 8 lety jsem měnil blatníky na feldě a natřelel jsem je po odstranění komaxitu fermežovou směsí - tou druhou v pořadí, a otřel téměř dosucha hadříkem, nechal zaschnout asi týden nebo 10 dní a potom základovkou zředěnou S6006 a potom už dvousložkovou polyuretanovou barvou a perfektní dodnes, vnitřky jsem ještě před namontováním a nástřikem natřel bitumenem polyuretanovým na spodky aut a super.

Na odrezené díly používám 1/3 oleje a trochu ředidla - asi tak do 10 - 20%.

2017-03-16 11:15:56

Jen se vrátím k použití brzd.kapaliny jako odrezovače-povolovače.. V dobách před třiceti lety takhle fungovala pouze červená kapalina, spolu s občasným poklepáním na dané místo. autogen byla poslední možnost..


Odpovědět

1  2  3  4  5