Fórum - Téma


Náprava_Transit VI-přední náprava


Fórum Transit VI / V184 / V185 Náprava_Transit VI-přední náprava

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185


1  2  3  4  5

2010-03-29 00:12:12

Ahoj všem,prosím o radu ,koupil jsem Transita r.v.2004 a ze spodu u předníchkol se ozývá hrozný klepání i na poměrně rovné cestě.Byl jsem na technické a čepy a tlumiče v pořádku.Někdo mi poradil,že mám vyměnit kosti-jsou to nějaký tyčky na každý straně jedna.Oprava 1000,-kč ale výsledek není žádnej.U spolujezdce to mlátí víc.Děkuji za radu.Všichni známí co maj Transita ,tak tento problém nemají,,,,,,,,,,,

2010-03-29 18:50:01

Čau kolego, maš na mysli takové to klepaní jako že i když přejedeš sirku na silnici ??? Většinou to jsou tlumiče nebo uložení stabilizátoru na nápravnici, popř ty zmiňované ,, kosti " na ramenu. Na STK ty tlumiče nepoznaji. Je to vůle mezi horním a spodním tlumením. Musel by jsi na tzv. ,, třasák " kde se to zjistí.

Je na okraj. Když jsem měl Peugeot Partner tak jsem chtěl dát nové tlumiče Monroe a málem jsem si naběhl. Měl jsem tam tlumiče Kayaba a po 250 000 km měli menší vůli než nový Monroe. Tak rychle šly z baráku.

2010-03-29 22:14:29

já mám taky 2004, nalítano už 370 tisíc a původní tlumiče a fungují bezproblému.. v podstatě jak není vytečený ten tlumič, nemá mu co být...jediné co to může být, tak třeba uložení tlumiče, myslím že tam jsou i nějaká ložiska..

2010-03-30 00:00:08

Díky za velmi dobré rady,já teda nejsem žádnej automechanik ale nechápu jak tohle může dělat na autě při 100 000 km.

2010-03-30 00:06:24

Přesně si to označil slyším i sirku na silnici ale na ůplně rovné silnici.Auto je výborný ale to bouchání to je hnus fialovej.Zkusím ten třasák a uvidíme jak se ktomu někdo vyjádří.

2010-03-30 10:52:06

prodriver -Čauky kolego, horní uložení to být nemůže a hned Ti vysvětlím proč. Evropský auta mají všechna něco společného nebo tak nějak na podobném principu. Ale Ford má úplně odlišné a podstatě jednoduší. Tzv. v jednoduchosti je síla. Evropa děla horní uložení tlumiče tak, že ložisko je součást gumového uložení nebo je uložením staženo a přišroubováno ke karoserii většinou třemi šrouby. Ale Ford ( alespoň Transit ) to má trochu jiné. Na tlumič se nasadí pružina, na ní závitové vyrovnání, pak se volně nasadí ložisko a nakonec gumové uložení, které se utáhne na tlumiči a pak ke karoserii. Podotýkám, že jeli pružina stále stažena je ložisko úplně volné a až se povolí stažení pružiny tak ta pak následně přitlačí ložisko k hornímu uloženi a vše maká jak má. Když jsem to dělal poprvé tak taky mi to hlava moc nebrala, ale je to tak. Takže při výměně se vymění jen to co je potřeba a ne co je ještě OK ale je to součást tak se to musí měnit taky. Je to jednoduší a na opravu levnější. A proto platí to co jsem uvedl: V jednoduchosti se síla.

2010-04-01 21:58:11

3609: díky za vysvětlení. Vím akorát z bráchové fabie, že mu ty ložiska dělaly něco podobného - čili neplechu. na tranďáku jsem ještě tlumiče neměnil, tak nevím, jen jsem tady plácnul, co by to mohlo být.

2010-04-02 00:42:58

prodriver – Jo u Fabie atd. to dělají ložiska. Jsou stažený, a když jsi kuličky udělají drážku tak je tam pak vůle. U Transita to nehrozí, protože ložisko není tak stažené a hlavní věc je ta, že nárazy nejednou přes ložisko, ale jen tlumič a gum. uložení v karoserii. A v tom je ten fígl. Mám na tlumičích přes 300 000 km. Netvrdím že jsou supr. to klepání tam mám taky, ale pořád tlumí velké nárazy v pohodě, nejsou vyteklý a když se zamyslím nad stavem silnic po zimě, tak tam dát nový mi připadá jako pěkný hřích a vyhazování peněz.

2010-04-02 09:30:25

3609-mě ty tlumiče taky chodí ůplně skvěle,přes díry v cestě to krásně zatlumí ,ale to klepání je teda síla.Já měl právě strach,aby tam něco neupadlo nebo abych si nevymlátil uložení.

2010-04-03 23:16:21

pro 3609: přesně, jak nemáš uskákanou pneumatiku, tak zbytečná investice..až se někdy divím, co náprava a ty tlumiče jsou schopné vydržet...jel jsem naložený - dalo by se říct trochu přeložený a zahlédnul jsem na poslední chvíli jámu..s nákladem se vyhýbá dost blbě..ještě když si naložený, tak na nějaké prudké pohyby volantem radši zapomenout...tak jsem se zapřel do sedačky, rukama jsem stiskl pevně volant a čekal jsem, co se stane...pecka jak z děla až mi spodní patro cinklo o vrchní (zuby) a myslel jsem, že je po nápravě...a ono čoveče nic...pohoda..jezdím dále, geometrie drží, disk celý....opotřebení gum stále rovnoměrné...sice od novosti sjíždí trochu více vnitřek..prý náklon na transitech štelovat nejde...

2010-04-05 09:40:09

prodriver- Když se Ti sjíždí vnitřek, třebaže i u jedné gumy udělej geometrii. Muže to být od toho nárazu sbíhavý nebo rozbíhavý. Není podmínkou, že se musí sjíždět obě. Takových případu jsem už viděl docela dost. A ohledne odklonu, pokud neskočíš z Vyšehradu jak Šemík tak s tím nehneš. Je to tam jak ingot.

2010-04-05 22:53:17

3609:No je to problém co byl i před nárazem. To dělá od počátku. Geometrii mám dobrou, měřili mi to nezávisle ve dvou servisech...I volant jde krásně rovně, nikde neuhýbá..Jako není to až takové markantní to sjíždění, ale jde to poznat, že ten vnitřek se hobluje o něco více než zbytek..o malinko ale prostě je to znát..poznám to i, když jedu po mokrým a zastavím, tak ten vnitřek na obou stranách osychá rychleji...

2010-04-23 08:18:11

Tak jsem přezul gumy na letní a to mlácení je už absolutně nechutný.Ta zimní guma to asi víc tlumila.Potřeboval bych poradit jestli jsou to opravdu ty misky nebo tlumiče?Třasák jsem u nás nikde nesehnal.

2010-04-23 11:06:38

Ahoj, mám čerstvě T300 rv.03 a mám podobnej problém, cítím klepání od přední nápravy jakoby do podlahy a podběhů, ale zatím to není nějak hlučné jen ty rány do podvozku mě štvou, nějaké rady? Ještě bych se zeptal co dělat s dost klepajícíma zadníma vratama.

2010-06-09 13:49:49

Já Vás zdravím.

Máte někdo zkušenosti s tlumiči nebo proužinami značky GH ?

Měla by to snad být nějaká severská firma, má velice zajímavé ceny a prý je dohání logistikou.

Po zkušenostek s AL-KO tlumičemi nechci kopit ledajaký tlumič, ale zas prachy na vyhazování také nemám, proto prosím, zda-li někdo nemá nějakou zkušenost. Moc děkuji.

2010-11-13 11:52:48

Přátelé už fakt nevím co to může být i v servise mi řekli že to neví.Nechal jsem vyměnit kosti,horní uložení takzvané misky,tlumič a celá přední náprava vše prý je v pořádku a tlučení do podlahy u spolujezdce neskončilo.Prosím o nějakou radu čeho se chytit dále.Nemůžu měnit všechno na nápravě díl po díle docela to stojí moc peněz.Díky za jakýkoliv nápad

2010-11-16 20:57:37

Asi tento problém nikdo nemáte,nedá se nic dělat budu vyměňovat dál díl po díle.............

2010-11-17 22:23:05

Ahoj, a testovali jste stabilizátor? nemá vůli v těch gumových futrech?

2010-11-17 22:33:33

Díky za odpověď,stabilizátor se určitě netestoval,ani nevím že je na to nějakej testr?Můžeš mi o tom prosím napsat víc?Já už se chytám každý věci,protože mě to ježdění s tím autem hrozně štve.

2010-11-22 13:36:43

Ahoj, mám podobný problém, při přejetí jakékoliv nerovnosti dostává kastle takové malé ranky které jsou cítit hlavně přes podběhy když na ně dám nohu, Měl jsem to u servisáka a ten říkal něco o gumách u stabilizátoru, že jsou vyběhaný a že tam mám vůli. Chtěl jsem si pod auto lehnout a kouknout na to, ale počasí mi to jaksi nedovoluje.


Odpovědět

1  2  3  4  5