Fórum - Téma


Náprava+Mondeo-přední-opravy,závady apod


Fórum Mondeo MK I Náprava+Mondeo-přední-opravy,závady apod

Informace o modelu: Ford Mondeo MK I


1  2  3  4

hof  
2010-02-27 18:55:25

pozn. ADM - ahoj, do tohoto tématu pište svoje problémy s přední nápravou ( Mondeo ) jako takovou, díky

2010-03-07 22:00:45

Zdravím, před pár dny, jsem vzal při otáčení vozidla ve tmě obruvník. od té doby mi vybruje (chvěje) volant když jedu nad 130km/h. Normálně bych to přisuzoval nevyváženému kolu ale při výměně oleje jsem si všiml vůle kotouče když sním zahýbu tak je na něm vůle což by asi nemělo být. Při ostatních rychlostech do 130km/h je vše ok a stejně tak při brždění nic nevybruje. Tipuji to na ložisko ale nevím, a ještě jsem si všiml, při studeném motoru je hladina servo kapaliny na rysce MIN. nevím to určitě ale myslím si že mi z MAX ubila na MIN

2010-05-24 14:47:28

Ahojky potřebuji měnit na Mondeu 1.8 TD kombi r.v. 94 čep řízení, vnější L/P,P/L čep spodního ramena nabídka je velká a ceny různorodé poradí mi někdo od které firmy nebo kde objednat sehnat??

2010-06-05 03:01:14

Zdravim,

Mám Mondeo MKI 2.0l r.v.95,od pravého kola se mi ozývají rány a jsou cítít i v podlaze,při otáčení mám

pocit,jako by se mi podlamovalo kolo,tak divně šmajdá!Za jízdy na rovině celkem v pohodě!

Když auto zvednu,a zkouším jestli kolo nemá nějaké vůle,tak nic!

Nevím si s tím už rady.

2010-06-05 06:22:05

Ahojky tak to odchází ten /homo/cosi kloub je schovaný nebo měl by být v manžetě s vazelínou tak se koukni oprava moc náročná není /mění se to celý kus/.Petr.

2011-08-07 11:58:54

Lidičky ! Tak jsem vyměnil čepy, jak řídící, tak spodní ,stabilizátory /homo/ klouby co se dalo dotáhnout jsem dotáhl,vyměnil olej v řízení , nechal jsem udělat geometrii a auto mi furt plave jsu v koncích neporadí mi někdo co tam ještě může být nebo na co mám ještě kouknout, vyměnit, dotáhnout, nebo povolit?? Díky

2011-08-08 11:27:38

petr4215: V jakém stavu jsou tlumiče,horní uložení tlumičů,pružiny-prasklé,unavené,pneumatiky-tlak?? Co převodka řízení,není tam vůle v hřebenu??Nepíšeš nic o výměně silentbloků v ramenech...

2011-08-08 11:53:57

No tak na ty tlumiče se chystám nevím z které strany bude možnost na to kouknout, tlal v pneu mám OK a jak se dá seřídit ta vůle na hřebenu?? teda pokud to vůbec půjde? Na ty silenbloky na ramenech chci kouknout s těma tlumičema , mám je i koupené nové, jak se to dělá, jde to, nebo hrozná práce?? Díky.

2011-08-08 23:52:44

S vůlí v hřebenu neuděláš nic..Na horní uložení se koukneš při výměně tlumičů,ale pohledem nic moc nezjistíš,já to měním zároveň s tlumiči, jako komplet i s ložiskem horního uložení..Co se týče ramen,dával jsem z MK2,mají větší zadní silentblok..Jde to přelisovat i ve velkým svěráku,ale lis je lepší..

2011-08-09 06:00:54

Tak já jsem asi našel řešení, zajedu s tím na STK a ať mi poví co je tam špatné to vyměním a bude

2011-08-09 14:38:48

petr4215: Dělám to taky tak se svým autem i s auty zákazníků..Nestojí to svět.Průšvih je ten,že např.horší tlumiče a horní uložení tam moc nepoznají..pokud už netečou,ale nemusí téct a můžou být k.o..Dnes mi přišly nové tlumiče+uložení+dorazy,prachovky a pružiny na mého mondíka..Vše za supr ceny z www.haspa.cz

2011-08-09 14:48:47

Chtěl bych ti poděkovat a poprosit které značky upředňostňuješ / co je lepší/ díky.

2011-08-09 18:31:34

Značku tlumiču?

2011-08-11 06:34:03

No tak jsem byl včera na té STK, tak je to prý jen ložisko kola, takže mám ještě dotaz: ten tisícihran se dá z ložiska vyklepnout, nebo je to už jako originál lisované ? Poradí někdo, jaké ložisko/značka /, případně od které firmy berete?

2011-08-11 11:37:20

Při výměně ložiska kola je nejlepší vymontovat celou těhlici a jít na lis..Jednak staré nejde jen tak vyklepnout a nové naklepáváním na 100% poškodíš..Další past je při samotném vytlačování poloosy z náboje kola (TO JE TEN "TISÍCIHRAN" JAK PÍŠEŠ..Já to měl tak zareznuté,že jsem polámal 2 stahováky a nakonec použil stahovák 50 cm velikosti se šroubem o průměru 35 mm a točil metrovou pákou.. Žádná sranda...

Co se týče značky ložisek,tak beru SKF (BACHA NA PADĚLKY),FAG (baleno SKF),FEBI(balené INA)..potom SNR,TIMKEN,MEYLE,RUVILLE...Vždycky dle ceny z těchto.

http://www.autodilysklad....karta.info?idzbozi=102634

2011-08-11 11:57:58

Tak teda co mám koupit za ložisko a kde asi jsem nepochopil ten text? A když koupím tu sadu, tak tá obsahuje i ten tisícihran nový /myslím ten v ložisku ne co je na tom homo... kloubu/ nebo ne? díky moc za rady .

2011-08-11 15:17:18

No podívej..V těhlici je nalisováno ložisko,v ložisku je nalisován náboj kola-to je jedna součástka.Uvnitř náboje je ten tisicíhran,kterým je prostrčen kloub poloosy..Kup jen sadu s ložiskem,segerovkama a maticí..Pokud chceš přímo poradit značku ložiska,tak vem SKF..Jinak všechny značky uvedené výše jsou kvalitní,ale SKF je nejdražší..

2011-08-11 15:17:18

No podívej..V těhlici je nalisováno ložisko,v ložisku je nalisován náboj kola-to je jedna součástka.Uvnitř náboje je ten tisicíhran,kterým je prostrčen kloub poloosy..Kup jen sadu s ložiskem,segerovkama a maticí..Pokud chceš přímo poradit značku ložiska,tak vem SKF..Jinak všechny značky uvedené výše jsou kvalitní,ale SKF je nejdražší..

2011-08-11 15:27:57

Hele na mém Mondeu jsem to dělal, fakt je ten že lis potřebuješ na 100%, vyklepnout to nejde. U ložiska na opačné straně jsem to odvezl do servisu kde mi to vyměnil asi za 3 nebo 4h mechanik, ale pozor to v tom bylo i přezutí+výměna čepu takže ložiska mu zaberou max. 2h. Ložisko i z prací za 2000,- upřednostňuji zančkové jako psal výše kolega já osobně dával SKF. Tak jestli ti mohu doporučit když dáš 500,- za práci + materiál tak tě to vyjde líp než když se stím budeš nervovat doma (A JAKO ŽE BUDEŠ)

2011-08-11 17:12:07

Jasně..nervuju se i já,a to dělám auta..


Odpovědět

1  2  3  4