Fórum - Téma


Náprava+Mondeo-nedrži stopu,klepání,různé závady


Fórum Mondeo MK III Náprava+Mondeo-nedrži stopu,klepání,různé závady

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III



2013-05-20 10:05:34

Zdravim, chci se zeptat při rychlejši jizdě zvlast na nervnostech dochazi k vlněni auta přenaši se to do volantu občasne kmitani , geometrie ,vyvaženi kol bylo v pořadku , předni čepy jsou vymeneny. mužou to zpusobovat tlumiče? mam mondeoIII 1,8 benzin. diky za radu

2013-05-20 10:51:55

Ahoj. Tlumiče to můžou dělat, ale nemáš náhodou široké gumy, třeba právě vyměněné??? Nevím co máš na mysli tím kmitáním. Volant se třese nebo se ti zdá jako by za nej někdo zatáhnul, že by to samo zatočilo tam a z5???

2013-05-20 11:03:30

borgi: pneu dojiždim puvodni ve predu byly nejake kormorany a vzadu avony, rozmer standart 2O5 55 16 ,volant se netřese spiš to zatahnuti tam a zpet zda se mi ze to dela na horši ceste na hrbolech nebo koleje, ve vetšich rychlostech nebo při naloženem voze.

2013-05-20 11:38:59

killer: Plave ti celé auto nebo jen jezdí ze strany na stranu v kolejích?? Jestli jen v kolejích tak by to mohlo být gumama pokud ti ti dělá i na hrbolech viděl bych to nějakou vůli ale ta může být i na servu. Pokud ti plave celé auto jako že ti jezdí zadek mohou to byt i tlumiče ale to poznáš jednoduše. prostě zatlač na rohu auta a to se nesmí zhoupnout. Když vyjede nahoru nevrací se dolu. Pokud by se tak stalo je tlumič špatný, ale vzhledem k tomu tahání za volant,ne nárazy, viděl bych to jen na lepší gumy. Koleje na silnici jsou svinstvo. Možná pokud ti jde nastavit servo v menu, zkus ho přenastavit jsou tam 3 varianty komfort do města, normal a sport kdy ti servo přestane tolik pomáhat a ty máš větší kontrolu. Hodně lidi když cítí tlak na volant tak se ho snaží přetáhnout a tím způsobí kličkování v kolejich. Jsou to všechno jen možnosti.

2013-05-20 21:40:52

borgi: delato občas tlumiče dle testu vypadaji ok, spiš bych to viděl na ty pneu zkusim je prohodit.

2013-05-21 13:37:05

borgi: zdravim, zavada odstranena ,uvedene potiže zpusobovala vadna pneumatika ktera vibrovala.

2013-05-21 14:29:29

killer: Tak to je fajn že to byla maličkost

2013-09-15 20:30:03

Zdravím, mám uplně stejný problém,,, na nerovnostech mi auto plave ,,, a například na kostkach lítá volant uplně ze strany na stranu ( hodně) ... dělá mi to jak ze zimními koly tak i letními,, tak nevím,,,, nemáte ještě nejakou radu?? Díky

2013-09-16 16:52:07

hart:

Projdi vůli na ramenech, a pokud ti nedrží stopu auto, je to většinou tlumičema

2013-09-16 20:49:09

tomenzino: Vůle není nikde vidět... Tlumiče jsou nové..

2013-09-16 20:53:38

hart:

Pokud máš vše v pořádku, nevidím důvod proč by auto nedrželo stopu? Není potom důvod.Potom se budeš sám muset zjistit závadu.

Těžko to tady zjistíme po písmenkách

2013-12-20 16:58:31

Zdravím

Mám problém s klepáním ve předu u pravého kola.Klepe, když šlapu na plyn a nebo když sešlápnu spojku při řázení .Při volnoběhu neklepe.Nejvíce klepe při pomalé jízdě a to pořád.

Nevíte někdo co by to mohlo být za problém?

Díky

2013-12-20 20:44:59

donlucas: A mění se frekvence klepání podle rychlosti jízdy nebo při brzdění ? Klepe i když třeba vytočíš rejd ?Pokud ano, tak je možnost, že je načnutý homokinetický kloub.

2013-12-20 21:20:28

petrdepo: Ano přesně to dělá.Vytočím rejd doprava a začne to víc.Při menší rychlosti klepe víc.Myslíš že to je vážný problém?Potřebuji přes svátky jezdit :)

Díky

2013-12-20 21:24:06

donlucas: Problém je to určitě. Je jenom otázka, kdy se to rozsype úplně. Těžko se dá odhadnout, kdy se to stane. Budeš s tím muset jezdit opatrně a nesnažit se tomu urvat kola (žádný plyn na podlahu).

2013-12-20 21:32:32

petrdepo: Je mi to jasný.Díky mockrát za radu.Snad mi to vydrží do novýho roku.

Díky

2014-01-07 19:14:11

Ahoj

Odeslo me lozisko+naboj prave z.kolo pricina hluceni piskani kolo sme zvedli volne do stran + stred kola zhavej srouby atd..zhave tudiz nasledovala vymena dilu dil se vyamenil nasledne projeti piskani desticek a o5 disk+sroby zhave i snovym dilem ujeci cca.20-25 km, nevis v cem by mohla byt pricina ze se to tak strasne ohriva?? druha stra je nepatrne tepla troufnu si rict ze od brzdeni.. neasledne projeti s mechanikem nic pote za jizdy zatahnutni ruc.br. nasledne povoleni od te doby piskani ze zadni napravy + ohrata strana s novym dilem.. nemas nejake zkusenosti? diky :¨¨

2014-01-07 19:17:59

Jeste dodam ze pri zvednutem nasezenem kole zkouska brzd vse ok rucny tez ok..dle mechanika neni problem v brzdach ??

2016-04-30 10:59:11

. Ahoj, včera jsem vyměnil spodní čepy na předních ramenech... Člověk je tvor líný a proto začal přemýšlet jak vše udělat rychle a pokud možno se u toho moc nenadřít. Dle chytré knihy bych rozebral polovinu přední nápravy a to se mi nechtělo. Nemám žádné profesionální nářadí, jen dvě gola sady, hever z obi,vrtačku z tesca.

Proto jsem to provedl takto:

1. demontáž kola

2. demontáž brzdiče

3.povolení matky na čepu(na to jediné jsem použil rázový elektro nástroj, byl to dárek k nějakému nákupu)

4.povolení a vyjmutí šroubu předního silenbloku(pro vyklepnutí a vypáčení čepu nezbytné)

5.montpákou kladivem vyndat čep(dostal dost ran, nebál jsem se toho, stejně šel do koše)

6. povolení zadního silenbloku (jen tak o dvě otáčky)

7.odklopení celého ramene ven( kolem osy zadního silenbloku)

8. odvrtání nýtu čepu(předvrtat 5 a dokončit 9)

9. montáž nového čepu

10. nandat čep do těhlice a zajistit šroubem

11. šroub na přední silenbloku našroubovat,ale neutahovat

12.vyheverovat rameno těsně než se zvedne karoserie

13.utáhnout šroub silenbloku

14. vrátit brzdič a kolo a hurá je hotovo

Zabralo to tak hodinu na každé straně a nemusel jsem u toho ani nadávat.

Přikládám foto vytočeného ramene.

Šlo to krásně, jen nevim jestli jsem to měl dělat, ve voze je takové divné ticho při přejíždění nerovností


Odpovědět