Fórum - Téma


Motor+Tranzit-netáhne,ztráta výkonu apod


Fórum Transit VI / V184 / V185 Motor+Tranzit-netáhne,ztráta výkonu apod

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185


1  2  3  4

2014-02-22 11:45:35

matbreznam.cz:

Ahoj. Jak to popisuješ, dělá mi to to samé. Mám 2,4 TDI z roku 2004, valník, dvoumontáž, najeto 350000km. Někdy to jede jak z praku, má sílu, kopce na pětku i s plně naloženým. Ale někdy se cca po 100km jízdy jakoby zasekne a nejde přes 2000otáček. To pak musím na dálnici i na dvojku - hrůza. Zjistil jsem, že pomůže někdy vypnout motor, např. při tankování a pod. Někdy zase jede dalších 500km normálně, ale někdy to nepomůže, až třeba po třetí zastávce se chytne. Bylo přidřené táhlo u turba, to mě rozhýbali, ale nevím jak pořádně. Dál mi teče olej z vývěvy, bohužel stéká přímo na IAT senzor, který je dole na hadici vzduchu od turba do sání. Mám podezření, že ten olej vyřadí senzor a řídící jednotka pak omezí palivo. Ale nevím, musím denně jezdit, tak jsem ještě neměl čas to vyřešit. Rád se dozvím další názory.

Vašek

2014-02-22 12:25:24

tak to ale nemá s fordem nic společného, neboť motory TDi jsou od VW, Ford má TDDi a TDCi

 petrdepo  
2014-02-22 18:27:03

vh1474: To, co popisuješ je jako kdyby motor občas skočil do nouzového režimu. Po jeho stopnutí se ten stav nouze vynuluje. Pokud není vadná kontrolka nouzového režimu motoru, tak ti asi odpoví jen diagnostika, která by ukázala v takovém stavu příčinu (to znamená, že by se motor před jejím připojením nesměl stopnout).

2014-02-23 20:08:37

extremehany: No jo. Je to TDE, 85kw Ford. Spatne jsem to napsal. Na diagnostice ve Fordu Hradec Kralove zjistili chybu IAT senzoru. Ale muj mechanik tvrdi' ze to nemuze mit na turbo vliv. Moc mu neverim.

2014-04-14 12:54:39

Ahoj všem.

Jak jsem popisoval, že Transit 2,4 TDE 85kW r.v.2004 ztrácí občas výkon, tak se to vyřešilo následovně:

Výměna vakuového čerpadla, které jednak teklo kolem hřídele a možná ani nedávalo potřebný podtlak na ovládání klapky turba. (koupil jsem na netu nejlevnější - 2.300kč i s dopravou), výměna spočívá ve třech šroubech a nasazení řemenu. Od té doby to zpočátku udělalo ještě asi 3x a už měsíc - 10.000km je klid. Vysvětluji si to olejem, který stékal na ten teplotní senzor na hadici od interkoleru do sání. Umyl jsem to a vyčistil kontakty. Úbytek oleje řeším doléváním nového, za posledních 10.000km to bylo skoro 4litry, proto ten olej považuju za nevyjetý a příští výměnu odložím. Chystám se tam dát na léto olej 5w-40, jak jsem se dočetl někde v diskuzi, že je snad kvůli větším teplotám lepší, i když Ford předepisuje i na léto 5w-30.

Vašek


Odpovědět

1  2  3  4