Fórum - Téma


Motor+Tranzit-netáhne,ztráta výkonu apod


Fórum Transit VI / V184 / V185 Motor+Tranzit-netáhne,ztráta výkonu apod

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185


1  2  3  4

2011-04-07 13:33:56

Ahoj, mám taky problém s cukáním, není to zas tak hrozné, ale není to zrovna super. Někdy to dělá někdy ne. I když jedu třeba po městě na 3 tak občas zacuká když mám plyn v poloze udržování rychlosti. Dá se to nějako prověřit v domácích podmínkách co s tím může být? Je to 2.0 2003. Najeto 400.

2011-04-20 23:12:27

takže pánové, komu cuká auto ve vyšších otáčkách a nemá výkon, je to prkotinka, která zabere tak 5 minut opravy...nevím přesně co to je, ale v polsku mi to opravili..vzal dlouhy majzlík, kladívko a něco u turbu tam rozhýbaval přidřeného-zrezavělého..pak vzal sprej, namazal to a auto jede jako z praku. Kdo se v tom trochu vyzná, asi bude vědět, co tam dělal. Ale ten polák říkal, že mu tam jezdí fordy s tím problémem a má je 99% všech transitů.

2011-04-21 20:41:54

Tak to se mi nák nezdá

2011-04-21 20:53:49

Na turbu není nic z venku na rozhýbání ,uvnitř je jedna hříde se dvěma lopatkovejma kolama ,každý kolo má samostatnou komoru,toť vše!

2011-04-26 14:58:55

podlakový regulátor turba bude zarezlej, chce ho to rozhbat a promazat, opravdu práce na 5 minut

2011-04-28 06:29:43

extremehany: Nevíš kde ten regulátor přesně na turbu najdu?

2011-05-04 18:21:45

Ahoj...tak konečně vám mohu poreferovat..V servise auto palace spořilov kde jsme měli v prosinci minulého roku transita stím že nám prolíná olej z motoru.Nechaly jsme ho tam kluci to opravily stím,že vyměnily vakuovou pumpu která je hnaná řemenem od které prolínal olej.Auto nám vracely ve stavu,že je vše v pořádku.A k tomu,že jsme zminovaly,že motor ztrácí výkon at se podávají čím to je.K tomu nám neřekly nic.Otevřely jsme haupnu a motor total špinavej od oleje vůbec to neumily vyměnily pumpu a nazdar.Trošku jsem nechápal jak pak mohly zjistit jestli to neprolíná stále když to vůbec od toho oleje neumily čističem.Po cca 4 dnech jsem zjistil pozorováním,že odvedená práce byla na prd.Ale auto muselo prostě jezdit a nebyl čas na reklamaci.Ted je auto v servisu na pobocce auto palace spořilov transit centrum v pruhonicích kde opravují jen transity.Tam jsem to byl včera ukázat aby se technici na to podívaly co stím a kde je stále ta chyba.Trošku se zhrozily když to viděly :D tak jsme jim řekly že to uplně odflákly.Hodily to do reklamace a dneska nám volaly,že vakuovka je ted 100% těsná,že motor celej umyly wapem a nechaly půl hodiny běžet a že našly 20 cm zpuchřelou hadici která vede k turbu z které stříká ten olej taky.Takže hadice cena cca 5000 tisíc a čeká se až ji přivezou z německa.Kdyby to před tím jejich kolegové neodflákly tak by jsme vůbec třeba tu vakuovku nemusely měnit a nestálo by to balík pěnez které jsme jen tak vyhodily.Prostě dráhá oprava ůplně na prd.Jinak servis v pruhonicích mohu doporučit tam se k vám budou chovat ůplně jinak.

2011-05-05 00:48:58

A takto to funguje skoro vsade , ako ked som musel dat auto 4x do servisu ze nema vykon a oni mi ho vzdy vratili ze je vsetko OK a az ked som si musel sam zistit inde, ze nejde turbo ako ma, tak potom ho vymenili (bolo este v zaruke nastastie).

2011-05-11 15:37:52

hej to bych ale mozna zvazil i po nich vyzadovat cast skkody, si vem jeom kolik ti vyteklo oleje, nez to opravdu opravili

2011-05-11 15:41:49

Přesně tak ale co pak olej.Mohlo se klidně stát něco s turbem atak.No prostě vyměnily vakuovku a nazdar přitom ji nemuselii vyměnovat.Jinak ted to auta jezdí jako blázen 2.4 ta táhne :) jinak hned jak jsme odjely ze servisu tak cestou prdla hadice od chladiče jak si to všechno prej sedá.Najednou rucicka na 100 hned zastavit voda chrčela všude.Výměna hadice 1990,-kč

2011-06-19 21:56:56

Ahoj,mám problém s transitem rok 94 2.5D,měnil jsem motor z pojízdného auta,ujel jsem zhruba 50km v pohodě,pak ale ztratil tah,1a2 ještě budiš,dám za 3 a netáhne,4a5 to samé,turbo nemám,vzduchový filtr OK,nafta tam jde,napadá Vás něco,díky

2011-07-10 10:56:49

Ahojky!

Před turbem na výfukovém potrubí je klapka která při přefouknutí turba přepne výfukové plyny přímo do výfuku a ta se na transitech přidírá a proto auto ztrácí výkon. Tyčinka ventilu je viditelná v otvoru mezi výfukama těsně před tím než se spojí do jednoho potrubí! Rozhýbání většinou pomůže na pár dní nebo déle pokud se s auterm jezdí, ale pokud není v pohybu denně, tak je to třeba zespoda demontovat a trochu ojed smirkem a je na pár let zase pokoj. Mám čtyři transity a řeším to u ročníku 2001, ostatní modely neznám.

2012-01-18 10:04:55

to mi povidej, me treba tekl v tranzitu olej ze serva, bylo to v servisu, servisak to procekoval a ze nekde je nekde praskle servo cerpadla a takze vymena 5 tisic, nicmene olej mi tekl porad, servisak, ze to prej je nejakou spojovaci matici, nova matice, olej stale tece, tak mi to neda, vzal sem dve tesnici svorky a na obouch stranach jsem dotesnil hadici od olejove nadrzky k servo cerpadlu a najednou je po problemu. tohle mi dalo dobrou zkusenost si vsechny zavady (v pripade nejakych prkotin jako je kapka oleje pod vozem apod.) nejdriv poradne proverit sam a zkusit zafixovat, v servisu sou obcas lini zatocit klicem a radsi reknou menit, takze ted radsi vsechno pekne po porade proverit od nejlevnejsich komponentu. taky se tak asi pozna dobrý servisák, když si jdeš vyzvednout auto a máš opravu za dvě kila, že to bylo tesněním, místo aby tě lakoval, že je špatná pumpa, výměna a pet hodin práce. ach jo, zlatý český ručičky

2012-01-25 18:52:11

Tak po stálém vaření motoru.Jsme auto odvezly do ford transit centrum v pruhonicich kam jezdime.Kluci rozebraly hlavu motoru.A na každém válci obtisklé ventily. Auto jsme koupily v bazaru. Kdysi se potkaly ventily. Někdo se toho chtěl zbavit udělal to, aby to jezdilo a prodal. No nic. Takže jsme scháněly pár dní novej motor. Nikde nic samí na prd. Novej by vyšel i se spojkou na cca 150 tisíc. Do toho jsme nešly, už kvůli dalším investicím, že by se mohlo rozbít něco dalšího.Převodovka,kardan atd.. Hlava byla totálně vyžraná a od nákého fridexu kterej tam kdysi byl. Proto byla voda i po vyčištění celého chladíciho systému stále špinavá.( zrzavá). Takže jsme prodaly kastly s rozbitym motorem. Na tachometru měl 127 tisíc najetých KM. Když jsem viděl motor tak bych řekl minimálně 300 tisíc spíš 400tisic KM.

2012-01-25 20:34:35

Kurňa,tak to je velice nemilé.

2012-01-27 13:58:26

ahoj. motor i spojku sem ted menil v AT Servisu v Praze do F Transit z roku 2001. Puvodní motor měl skoro 650 tis a byl už na poslendí cestě. V servisu byli celkem experti a podle me znicili spojku a zpetne mi tvrdili, ze je KO (pry teklo lozisko a nakonec jim to neslo dat dokupy a menili spojku celou). Celý tenhle zasah stal asi 61tisic, motor co mi tam dali mel pry najeto jen 70 tis, ale kdo vi,to uz asi nikdo nezjisti? Nebo jo? Nicmeno to jezdi, i kdyz si myslim, ze vykon by mohl byt lepsi, ale to je podle me i tim, ze je tam stare palivove cerpadlo a pri prvni prilezitosti se ho asi pokusim vymenit. Mimochodem, mate nekdo dobrou zkusenost s repasovanými cerpadli? Na funglovku asi nemam, ale koukal sem, ze repas je od 10 do 19 tisic Kč. Je na to spoleh?

a ještě, pokud sháníš motor, někdo tu kdysi dával číslo na nějaké vrakoviště v Benešově, kde mají dobrý výber, je jen otázka, aby našli správný typ.

jinak ja si to nechal udelat tady http://www.atautoservis.cz/kontakt.html - ta zkusenost nebyla uplne dobra, auto tam bylo mesic a hrozne prutahy, navic bych nedal ruku do ohne za to, ze museli menit spojku, ale to uz asi nevyhadam a navic mi tam znicili prahy (zvedali deset let stare auto za prahy a promackly se), nicmene maji kontakty na to, aby motor kolem nejakych 25ti tisic sehnali

2012-01-27 14:05:43

Jinak mě teda mrzí tvoje zkušenost s tím bazarovým autem. Za kolik si ho koupil a jaký je to rok? Tohle je fakt oser, typické pro čechy, stočené kilometry, zatajené/zamaskované škody, věty ve smlouvě "auto kupuji jak leží a stojí" (takže když se ti rozpadne za branou bazaru, tak nazdar) a hlavně typická česká přizdisráčská vlastnost: "když něco poseru, pokusim se zahojit na ostatních", ten co ho do toho bazaru prodal si asi musel mnout ruce, jak mu to klaplo ... moje zkušenost je koupě transita, kde byla rozjebaná vodní pumpa a urvaný držák rezervy, celkově oprava za 9 tisc, kterou sem s bazarem řešil asi pět dní od nákupu, majitel mi řekl, že je ochotný mi dát 1000 kč komepnzaci. nikdy sem si pro ni nejel, protože do onoho bazaru bych propálil za 500 kč nafty.

2012-01-28 08:17:56

Ford Transit 2005 2.4 TDDi 115 koní 350 nosnost. Zatím jsem vždy kupoval nové dodávky. Věděl jsem, že auto z bazaru je riziko, že do toho budu sypat peníze ještě když je to užitkové auto,. Když jsem ho kupoval mělo 89 tisic KM na tachometru. Motor vše o.k. Hlavně auto bylo jak nové interier krasnej atd,, Počítal jsem s nákejma opravama, že se asi časem něco rozbije. Ale todhle jsem nečekal. Po ujetí zhruba 4000 tisíc začal z motoru všude možně prosakovat motorový olej. Stala se z něho pojizdná olejnička. Je to na dlouhé psaní. Prostě jsem do toho auta dal cca 60 tisíc. A na konec zjistily, že ten motor měl kdysy potkané ventily.A že se na něm nevyplatí nic dělat. Kdyby to udělaly rovnou tak to auto vrátim prostě bazaru. Auto stálo 230 tisíc, Najely jsme na něm 30 tisíc km. prodal jsem luxusní kastly s rozbitym motorem za 35 tisíc. Od ted vždy nové a je mi jedno jestli někde v bazaru bude náky luxusni za dobre penize prostě kupuju už jen nové. Nebavíme cpát peníze do náké ojetiny.Která se na konec stejně rozsype. A hlavně tady u nás to dělá prostě každej. A vždy mě rozesměje 300 tisíc to je na DIesel zajetej motor. :D Motor možná, ale co to další.

2012-02-08 21:00:16

Já mám ojetiny dvě, sice je miluju, ale příště už jdu taky jen do nového. Do obou už sem nasipal tolik, že už by to pomalu bylo jako za nové. A ještě budu muset investovat, to je pořád něco. Takže se těším, až budu mít nové auto, které mě nebude překvapovat a budu vždycky stoprocentně znát jeho technickou historii.

2012-02-08 21:17:09

tak ono každé má svoje, je sice hezké mít nové auto, ale když sem četl jak jsou všechny nové dodávky těžce v prdeli, že to stojí pořád v servisu tak se mi dělá špatně, přemýšlím jít do funglovky transita, ale bojím se, abych pořád nestál ve fordu, protože co sem tak vypozoroval, tak jejich mechanici jsou opravdu jen měniči, co zkouší co vyměnit, ted od roku 2012 je nová motorová řada, tak ještě asi rok počkám na ohlasy, jestli se to nesere, apod...


Odpovědět

1  2  3  4