Fórum - Téma


Motor+Tranzit-jak řešit korozi olejové vany apod


Fórum Transit VI / V184 / V185 Motor+Tranzit-jak řešit korozi olejové vany apod

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185



2010-11-11 12:29:27

A je to tady. Při stříkaní celého podvozku a dutin v minulém roce, jsem si všiml jak je orezlý blok motoru. Nevím, jak to mají novější transity, ale ten můj ji má železnou. Ničím nenatřenou....kde asi soudruzi udělali chybu? Těžko říct, asi počítali, že ten motor brzo poteče a nakonzervuje se sám. Uchlácholil jsem se pocitem, kterak mám eco-bio-auto a trumpeta to nechal být.

Potom jsem ještě do rodiny zakoupil escorta, kde mi na eviden.kontrole řekli, že mi evidenčku nedají, "protože je ten karter tak orezlej, že neni k přečtení typ motoru...."

Ted jsem byl stk. Všechno bylo fajn, motor úplně suchý ale už z něho tak trochu odpadávají kusy koroze.Technik mi pobaveně něco říkal, že už musí brzo proreznout a že tomu dává rok , maximálně dva....a že ten typ už taky nenií skoro k přečtení.....a že to je slabost fordů.....

Biji tedy na poplach, co s tím? Namatlat to vazelínou a rozloučit se s "eco "provozem, nebo máte někdo dobrou zkušenost s nějakým nátěrem na kartery? Jak to jednou napatlám nějakým olejem nebo vazelínou tak už to nikdy nenatřu, to je mi jasný, ale natřít to barvou např na radiátory je asi blbost, neboť z toho bloku tu rez dobře nedostanu (sundavat motor a pískovat teda nehodlám) . Jenom bych to asi nedokonale uzavřel a ještě by se tam víc drželo vlhko, a pak by ta barva odpadla i s dalším kusem bloku. Různé vosky a bitumeny by se možná ještě vznítily.....tak nevim.

Řešil jste to už někdo ? Máte nějaký nápad?

Sem s ním

Děkuji za odpovědi


Odpovědět