Fórum - Téma


Motor+Transit-za jízdy škubl a chcípl


Fórum Transit V / VE83 Motor+Transit-za jízdy škubl a chcípl

Informace o modelu: Ford Transit V / VE83


1  2

2010-03-04 22:40:12

Zdravím všechny,

před půl rokem jsem koupil transita 2,4 TDDI, r.v.01 v top stavu. Najel jsem na něm 20tis. vše v pořádku a najednou mi to za jízdy asi ve stovce proškublo, a následně za 1 km.zhasl motor úplně a už nejde natočit!

Dal jsem to do FORDU a tam si tím taky neví rady! Diagnostika žádnou závadu nenašla. Čerpadlo, elektronika atd. je prý v pořádku. Motor točí ale nenaskočí.

Jsem na autě dost finančně závisly a nevím co s tím. Neměl někdo podobný problém? Díky

2010-03-04 22:59:01

Rad bych Ti pomohl kolego, ale chtělo by to tel domluvu. takhle to budem řešit tyden. Posílam tel. když tak cinkni. Kdybych nebyl na příjmu tak to zkoušej nebo pošli SMS.

2010-03-05 15:35:33

rozvoďák bych řekl..ikdyž je řetězem, možná se utrhnul

2014-01-02 19:52:10

Mam stejnej problem,bez varováví to v kopci chcíplo.Je to 2,4 92 Kw.když odšroubuju trubky od vstřiků,tak to naftu dává.Moje diagnostika píše poťák plynu,řídící modul vstřikovapího čerpadla-chybná funkce.-požadavek redukce podávání paliva.a nejde to vymazat.Díky za radu.azservis@seznam.cz

2014-01-02 21:26:16

mara75: no jak vidím tak s těma Transitama je to nekonečný příběh. (bohužel)

Na ten plyn bych to moc neviděl, to se asi stáva zřídka. Podle toho co píšeš tak bych to viděl na vstřikovací čerpadlo, respektive elektronická krabička na něm. (aspoň si to myslím ja, podle toho co to píše)

Já už mám za tři roky druhé !! Je to strašně náchylny na kvalitu nafty.

Vždy se hledala závada všude možně až jsem to dal k oborníkovi a ejhle ČERPADLO

Takže na závěr: přeji brzkou a nee drahou opravu a mé moto zní-nešetřit koruny na pumpě ale zase jezdit

PS. dej pak vědět jak to dopadlo

2014-01-02 21:36:23

mara75: joo ještě něco, pokud to bude tím čerpadlem tak bych zcela určitě doporučoval udělat i vstřiky ! (+palivový filtr samozdřejmě)

Prvně jsem to neudělal a za cca 5 měsícu mi jedna z nich propálila píst..

Poněvadž nové čerpadlo tlačí mnohem více atmosfer a jeté vstřiky to časem nezvládnou a začnou kapat, čímž následně propálí píst. (takže u mě následovala výměna motoru)

No u druhé výměny čerpadla jsem už nechal udělat samozdřejmě i vstřikovače.

Jezdím už 10 měsícu cca 5tis měsíčně.

Tak jen doufám a věřím že to tak zůstane i nadále..

2014-01-02 22:43:18

Asi jo,jen mi je divný,že to zdechlo za jízdy.Nejdřív jsem si myslel,že mi došla nafta.Dotankoval jsem,ale už jsem to nenastartoval.

2014-01-03 09:53:38

lechy: S tím tlakem z čerpadla do vstřiků asi nemáš pravdu. Ten tlak do vstřiků dosáhne jenom takové hodnoty, na jakou je nastaven otevírací tlak vstřiku seřízením pružiny vstřiku. To, že se propálí píst je dané spíš tím, že přestane dokonale těsnit a když se to potom zhorší, tak začne až odkapávat a ty kapky pak způsobí při hoření na pístu jeho propálení.

2014-01-04 19:45:43

mara75: jo to je normálni že to chcípne za jízdy. Stalo se mi to přesně tak ! Vypada to opravdu jako by zrovna došla nafta.

Starší typy čerpadel VP44 prostě chcípnou, novější typy dělaj že to prvně začne bíle kouřit z výfuku ale jede to a špatně startuje.. Je to podle r.v. Zažil jsem už oboje

No uvidíš, nechci malovat čerta na zeď..

2014-01-04 19:53:14

petrdepo: jj jasne je to i tak jak říkaš. Jen to tak říkaj mechanici. Navíc to má nějakou tu lištu přes kterou jde nafta.

No prostě hrozně vymyšlené myslím..

2014-01-06 13:28:25

Zdravím mohu se jen přidat s tím že to vypada na čerpadlo. Stalo se mi to same mam 2,4 92kw jel jsem a najednou se to za jízdy normalně zastavilo asi tak v 80km/h. Diagnostika ukazala jen ten plyn jinak nic dal jsem nové čerpadlo a jezdí bez problemu. Typek co děla čerpadla 20 let mi řikal že tomu čerpadlu jako takovému nic není ale že se tam vypálí ta elektrika. Stalo mě komplet repasovany něco kolem 14tis.

2014-01-06 20:43:39

ano souhlasím, taky mi říkali že se na tom čerpadle kazí jen ty elektronické krabičky na něm..

2014-01-06 23:23:41

Zdravim,muzete mi prosim nekdo poradit? Mam transita 2,0di 55kw r.v.2001. Nekdy mi skube motor nebo uplne zhasne,pricemz mi blika zhaveni. Pak je to treba tyden dobry a pak to zas treba 2dny zlobi. Nekdy mi u toho blika kontrolka imobilizeru.

2014-01-15 13:22:01

gazik: zdravim te řešil sem stejný problém a byla to vadná svorkovnice relé skřínky špatný kontakt možná to pomůže

2014-02-04 19:23:20

Nesetkal jste se prosím někdo s tímto Transitem,že za jízdy to cukne,chcípne a hned po zastavení to jde znovu normálně nastartovat?Diag bez závad,relátka vyměněná,čerpadlo uděláno.Někdy se to stane třeba po půl hodině a někdy to třeba najede 200km.Děkuji - Transit 2.0 Tdci 55KW 2002

2014-02-04 19:54:07

autoelektrika: Ahoj, na jaké diagnostice jsi to měl? Chce to ford diagnostiku. Multiznačková i když kvalitní diagnostika jako je třeba Delphi, KTS-ko od Bosche a pod. nedokáže někdy správně komunikovat s motorickou částí. Buď nenapíše žádnou závadu, nebo jen přibližnou...

2014-02-04 19:59:57

povadi: Mám original VCM

2014-02-04 20:04:50

autoelektrika: Co imobilizer?

2014-02-04 21:31:57

Autoelektrika : neviem ci to pomoze ale mne toto robil peugeot 406 hdi.

problem bol konektor na riadiacej jednotke. Ta "velapinova zehlicka".

motor isol isol a odrazu chcipol a nic. Po zastaveni sa bud umudril abo

ked sme vedeli co to je ta odklopit a zacvaknut nazad. Odkedy je druha jednotka

tak fici bez problemov.

2015-01-09 11:02:36

Zdarec chlapi mám Ford Transit r.v. 1997 obsah 2.5 TD 63 Kw

Jel sem z Moravy a z ničeho nic mi chcípl a nešel nastartovat. Jelikož jsem tam dal filtr od starline myslel sem že bude závada tam. Tak jsem naplnil do petlahve naftu a zkusil to napojit na přímo, ale bohužel pořád nic tak jsem k tomu ještě přidal ruční pumpu a když jsem pumpoval a kolega začal startovat tak to chytlo šel z výfuku bílý kouř a pokažde to vrči maximalne 3 minuty a potom začne strácet výkon ani to nejde do otáček a zase zdechne a nechce nastartovat. A tak je to pořád dokola nevíte kde by mohl být problém děkuji za každou radu.


Odpovědět

1  2