Fórum - Téma


Motor+Transit-výměna vstřiků


Fórum Transit VII V347 / V348 Motor+Transit-výměna vstřiků

Informace o modelu: Ford Transit VII V347 / V348



2013-09-02 12:28:04

Ahoj!

Mám rv 2008 2.4 TDCI a občas (ne vždy, ale ralativně často) motor nedrží dobře na volnoběh, v jednom případě mi dokonce chcípnul při stání. Tak trochu padá a znovu nabíhá a zase pak padá. Vzal sem to do Bosh servisu, dali to na diagnostiku a chyba je prý v tryskách, které už sou vyjeté (auto má cca. 190 000 a problém pozoruji už od počátku co auto mám, koupeno v bazaru při cca. 125 000) a na neutrál nedodávají nedostatek paliva.

Nové originál Ford trysky jsou prý kolem 40 tis (! - na předchozí model z roku 2006 jsem měnil všechny čtyři za 6 tisíc), existuje snad i nějaká replika za 16 tis, ale s nimi nemají zkušenosti. Co vy? Už ste někdo na tenhle model měnil? Budu rád za všechny zkušenosti a hlavně za info o levné a kvalitní replice, od Fordu za 40k fakt ne

diky

2013-09-02 19:30:53

Ahoj,já už mám výměnu trysek za sebou. Cena byla něco přes 8tis/ks. Měnily se všechny 4

Tvůj problém ovšem nemusí být nutně v tryskách,může to být i vadný regulátor tlaku paliva(jsou tam2) a nebo může zlobit i EGR ventil.

Já měnil trysky taky něco před 200tis km,EGR o 80tis km dříve.

O replikách nevím,ale asi máš na mysli repas trysky. Já raději volil nové.

Tak asi tak

Leo
Leo
2013-09-02 23:03:15

Lilku:Je to jak Milda píše. Ale repas se od Densa se už začíná dělat jako novinka. Na zkušenosti si musíš několik let počkat. Nejlevněji nový originál umí Čáp ve Vinoři. Ty vstřiky se ale dají naformátovat (nebo jak to nazvat) a ony se přispůsobí svému vyběhnutí. V Bosch to nedokázali, když jsem to řešil. Vyřešil jsem to ve Fordu na Mělníku kde to zdatně zvládaj. Jen blbý, že když fordí ajták narazí na jeden co je špatný a už nejde přispůsobit nedokáže zkusit další, počítač je nepustí dál, musel by se vyměnit za dobrý a zas udělat další. Ale jestli má auto 190000 km, kup mu nové a zas to na ně to samý najede, když budš dávát dobrou a mastnou naftu, je dobrý při tom vyměnit i tlakový ventil na liště. Stojí jen pár tisíc. PS: Kdo chce rychle jezdit musí rychle platit.

2013-09-04 15:44:56

díky moc! jde ten tlakový ventil a ERG prověřit na diagnostice? ja si jen pamatuju, ze mi to tam pred par mesici pripojili a ukazoval mi, ze ty tryska davají špatně, s výkyvem. tenkrát ale říkal, že se stejným fordem jim tam jezdí i borec na diagnostiku, má ten samý problém, ale už je tak daleko, že když třeba zapne klimatizaci a zastavi na cervnou, tak mu to chcípne ... kolik se na takhle dodelané trysky jeste dá udelat a nedava to motoru na prdel?

2013-09-04 18:38:45

lilek666: Ahoj, EGR ventil jde zjistit diagnostikou,stejně tak i regulátor tlaku paliva - tam je však zrada v tom,že jsou tam dva a diagnostika hlásí pouze nízký tlak paliva ,takže je to trochu loterie.

Vadné trysky mohou v krajním případě i propálit píst - v podstatě totální škoda na motoru.

Záleží však jak a kam jezdíš. Po městě se ti to asi nestane,hrazí to při delší jízdě na plný plyn.

V každém případě to motoru moc neprospívá.

On je to začarovanej kruh,kapající trysky způsobí,že se nafta nespálí a saze ti začnou ucpávat čidla,EGR ventil,dokážou i úplně ucpat výfukové potrubí.

Takže vadné trysky mohou zničit další věci na autě.

Leo
Leo
2013-09-04 19:42:36

milda: Chlape ty už můžeš ve fordu dělat přejímacího technika.

2013-09-04 22:06:17

Tak to je mazec, asi bych to teda mel resit okamzite, odpalit motor na aute co mam rol urcite nechci!

Nemel byste nekdo odkaz na repas nebo repliku tech trysek? Cena originalu je docela kotel. Diky

2013-09-04 22:08:03

lilek666: Já vozím vstřiky když je někomu vyndám z auta do Stahlgrubera. Mají svoji stolici a perfektní zkušenost..

2013-09-04 22:27:27

Aha. A oni tam udelaji repas? Nakolik to vyjde? A kde to vlastne je? Ja sem z Pardubic

2013-09-04 23:00:10

lilek666: Dá to na stolici, udělá kontrolu a zjistí stav. Technik pak zavolá co s tím je, kolik bude stát oprava atd. Cena záleží podle tohpo co se s tím dělá, jaké tam jsou vstřiky a zda se na to třeba vůbec dělají opravné sady. V zimě jsem takhle třeba posílal vstřiky od jednoho pána, bohužel neexistžuje na to opravná sada. Takže ho nečekalo nic jiného než nové vstřiky.

2013-09-20 21:12:06

Ahoj, výměna obou ventilů stála v Ford Mareš v Poděbradech 6500Kč. Není to problém zjistit na diagnostice. Jeden ventil je upravovací (upravuje tlak podle otáček a výkonu, druhý je pojišťovací tj. při překročení maxima praskne membrana a tím se znehodnotí a musí se vyměnit)

2013-09-27 20:15:41

Tak problém skutečně vyřešila výměna regulačního ventilu (2200 kč + dph). Příští pondělí už budu moudřejší, najedu s autem cca. 4000 km, takže uvídím, jestli tohle skutečně zabralo. Dnes sem vyzvedával v servisu a vše se zdálo maximálně v pořádku, tak se pak ještě ukáže, jestli to zabralo 100%

2014-02-10 08:57:20

Ahoj,

1) mám Transita 2,2 TDCi, 85kW, 2009, cca 160.000km a začala svítit kontrolka "motoru". Dal jsem to k elektrikáři a on že při jízdě se tam objevují nějaké krajní hodnoty na vstřikách. Doporučil mi nechat udělat nějaké pročištění(prý si připojí na palivovou soustavu nějakou mašinku a pročistí je). Ale lepší by prý bylo je vyndat a nechat přejít v Bosch servisu. Raději bych volil druhou variantu, ale bojím se že nepůjdou vyndat. Máte s vyndáváním vstřiků někdo nějakou zkušenost? Děkuji

2) mám Transita 2,2 TDCi, 81kW, 2007, cca 155.000km a u tohohle mi zase měnil elektrikář žhavící svíčky a divil se že jsou hodně mokrý. A doporučil mi to samé. Vyndat vstřiky a nechat je přejít v Bosch servisu. A mám stejnou obavu, že nepůjdou vyndat...

Prosím o Vaše zkušenosti, případně rady.

Děkuji

2014-11-04 20:43:43

Ve firme mame ruzne varianty 2.2 Transitu, 2007-2011 a nejstarsi maji najeto pres 400tkm a maji puvodni vstriky, cerpadlo i turbo...

2014-11-04 21:27:45

djdekl:

Motory 2.2TDCI jsou už trochu odolnější, ale jsem přesvědčen, že pokud se o motory dobře někdo stará, motory to vydrží s nadhledem To co jsi napsal, musí potěšit každého åka

2014-11-05 08:28:03

Prijde mi divne tedy, ze ma Johnyfarmer problem se vstrikama pri "realnem" najezdu 160tkm

Leo
Leo
2014-11-05 21:32:58

djdekl: Hodně hraje na životnost 2,2 Tdci jak se řidiči k autum chovaj a jaké váhy vozí jak jsou auta velká. Od inovace pístů v roce 2008 většina aut opravdu najede bez rozbití pístu vstřikem 400 000km, tvrdí i mechanici ve Fordu. I já starý oponent jsem málem uvěřil. Než jsem dostal informaci od pražského dílera nových obytných vozů( ůmyslně ho nejmenuji). Fordy Transit které prodaly s motory 2,2 padly snad ůplně všechny na prasklý píst. Většinou na motor 35-60tis km max. To nepíšu o autopujčovně ale o nových vozech s čepicí či bez. Mají je majitelé kteří se do nich přezouvají a jezdí stovkou po výletech. Nad Transitem láme hůl.

V mém okolí padly tyhle motory v letošním roce 3 lidem a všechny byli v obytce.

2014-11-06 20:06:26

U nas to nikdo prave moc nesetri, jezdi se casto nalozeno 2t zbozi... jezdi vyhradne na "znackovou" naftu a olej po 25tkm (mesicne 5-7tkm najezd)

Leo
Leo
2014-11-07 19:36:33

Tak to je krásný když to někomu funguje jak to konstrukter vymyslel.

I v době kdy každá druhá blondýna ví co je to vstřik, turbo, egr, DPF, protože jí to stojí víc než šminky a dovolená.

2015-12-21 13:09:53

lilek666: Ahoj, mohl bych se zeptat jak dopadla oprava po najetí těch 4000km? O jaký regulační ventil přesně jde? EGR? Mám totiž stejný problém u motoru 2,2TDCI. Děkuji Lukáš.


Odpovědět