Fórum - Téma


Motor+Transit-startování v zimě


Fórum Transit IV / VE64 Motor+Transit-startování v zimě

Informace o modelu: Ford Transit IV / VE64


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 14

2012-02-04 17:58:30

To zas nevim, přeříznu závit je to jen sání a pak by to bylo řemeslo. Ale koukal jsem tady na foru, že se dost šetří, aby ne, kdo má čmrdlíky v dnešní době. A když jsem to viděl na obrázku, bylo mi jasné odkaď vane vítr....

2012-02-04 18:30:15

Jako rvát tam něco jinýho a zničit to... nepřichází v úvahu. Už jsem si to našel, ford má stoupání závitu 22x1.5 a avie 18x1, takže nic, nicméně vypadaj jak kdyby si z oka vypadly. No a pravděpodobně tam asi bude ta 8V, jelikož je všechny autoeshopy k tomuto typu auta nabízí, takže asi nebude jiná možnost. Nicméně ta cena za jednu svící je hrůza velebnosti

2012-02-04 20:34:06

no mě by chytal taky ale sem línej to dát opravit , je některej žhavič v háji. A beztak stojí ranec a ještě když sem to kdysi hledal tak prý ten žhavič co se mění tak se musí dát na stolici a naprogramovat ho takže jedině ford servis a to se mi otevírá kudla v kapsi vždy když mi řeknou co to bude stát.

2012-02-04 20:45:39

to je jenom vidět, žes tam nebyl, á do forda jezdím, je to za obdobny ceny jako u domácích kutilů, je na tom záruka a žhavič se určitě nikde nenastavuje, to je kravina, ten se jen vyšroubuje a vymění, mě ted na toyotu kde jsou mnohem dražší díly jak na ford vyšel jeden žhavič 850 Kč, takže pokud si rač ničíš motor, než abys vyměnil žhavič, atk nevím no...

2012-02-04 21:12:26

tak i přes mou řekl bych přehnanou zimní přípravu dnes po měsíci co auto stálo jsem dopad, takhle nakonec na třetí pokus naskočilo, to už sem bohužel netočil, důvod proč nechytlo hned byla přimrzlá nafta, jel sem sním pak na benzínku pro naftu s všší zimní odolností za 38,40 Kč/litr !! Cestou nechtělo jet víc jak 1500 rpm a nešla tam dát ani dvojka motor pak chcípal, dojel sem na benzínku a měl sem zamrzly víčko od nádrže, na benzínce koupil rozmrazovač, chvilku počkal, vzal kladívko, zatukal tam klíč a koncečně se dostal do nádrže, nalil tam aditiva a nabral tam 20 litrů nafty OMV max diesel do -35°C za oných 38,40 Kč. Po cca kilometru, se nafty promíchali a i aditivum začalo působit, motor začal normálně táhnout, a jel zase jako ďas. Transita mám 4 roky, nikdy nepotřeboval aditiva, naftu jsem tankoval 17. prosinca u Vídně na british petroleum, tak sem očekával že je zimní a že problém s naftou nenastane, bohužel nastal, tím mě rakušáci ěkně nasrali !

NEBYLO U NÁS VÍC JAK -20°C.

Transit -10°C první pokus

Ford Transit 2,5 TD, -10°C první pokus s plně nabitou baterkou

P1010006 ...

2012-02-04 21:12:53

a druhej pokus, bohužel ten třetí sem netočil

Transit 2. pokus již přes start kabely

Ford Transit 2,5 TD -10°C, přes kabely, detekovaná přimrzlá nafta na 3. pokus už chytl, ale ten není natočen.

P1010007 ...

2012-02-04 22:35:28

caspr: žhavící svíčky si kup u forda jedině original Motorcraft.Tady za tu cenu není důvod experimentovat s něčím jiným.Cenovka tam je velice slušná.Loni sem si je kupoval tzv,co kdyby mám natočíno na 2litru 2001TDDi 220000 a pořád žhaví původní.

Dnešní start TDDi opět 100% ale voda v baráku pořád v háji ať se snažím jak se snažím .

2012-02-04 22:52:11

No mám čerstvou zkušenost se svíčkou Beru.Stará byla v háji...koupil jsem novou za 1320,-Kč...ještě ten den vypadla ze svíčky ta žhavící spirála a nasála se do motoru...Bezva. Už to mám rozdělaný..v pístu zaraženej kus pružiny...hlava- budu muset udělat výbrus sedel a ventilů...přebrousit hlavu...noo mám radost.....

2012-02-05 00:07:02

to bych teda reklamoval

2012-02-05 09:40:32

To budu...ale škodu na motoru mi nikdo nezaplatí..

2012-02-05 10:05:39

no to nevím, to by možná šlo i toto porychtovat...akorát je blby žes to rozdělal sám, to chtělo zajet do forda a zdokumentovat...

2012-02-05 11:02:08

Kdysi dělali známýmu rozvody na nějakém renaultu-neznačkový servis-a bylo špatný ložisko na jedné kladce a stal se masakr,potkalo se to.Oprava šla za dodavatelem dílů,asi na pojistku nebo jak to řešil s výrobcem nevím.Akorát to nebyloze dne na den.Servis musel motor rozhodit,přijel si to nafotit dodavatel dílů a po nějaké době asi to s někým konzultoval přišel pokyn k opravě.

Asi bych se zeptal ve svém okolí v nějakém servisu a dal to jako reklamaci,záleží i jak se k tomu postaví dodavatel svíčky.

2012-02-06 21:29:55

8.den mrazů(-20°C/-15°C), nedalo mi to, na 1:45 hod jsem zapnul amatérsky vyrobený předehřev (1000W ) a bez žhavení - chytlo "NA DRC" , mám z toho radost, že práce stála za to, a těch cca 8Kč za elektřinu nestojí za řeč.

2012-02-06 21:55:06

TDDi dostává pochvalu -25 dvakrát za sebou nažhavíno a chytnul v pohodě.Nafta Verva + ten můj MIX trošku zimních aditiv,čtvrtlitr oleje a přidal jsem 2litry benzínu na nádrž.

GG300:

2012-02-07 11:39:45

mě dnes přišel předehřev 1200W, tak jsem zvědav

2012-02-07 15:29:08

Cos objednal za inštrument?

A takhle nerozmrazujte:

http://www.novinky.cz/kri...auto-prisel.html?ref=boxE

2012-02-07 16:53:01

objednal sem toto: http://auto.bazos.cz/inze...u-na-220V-s-cerpadlem.php

Dnes to přišlo a vypadá to solidně

2012-02-07 17:12:13

To vypadá dobře a jelikož je to i s čerpadlem tak je to správně mrňavý.A díky tomu čerpadlu to půjde zapojit pomalu kamkoliv.

2012-02-07 17:35:49

Taky jsem po tom pokukoval, ale zdá se mi to dost drahý , vyrobil jsem si sám a radši narvu peníze do motorky

Dej pak info jak ti to funguje.

2012-02-07 18:30:26

S takovým předehřevem to musí startovat i na "placatou baterku" . Moc pěkná věcička ,jen trochu dahá. Do 2000,- bych ji vzal,ale za německou kvalitu se musí platit..


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 14