Fórum - Téma


Motor+Transit-startování v zimě


Fórum Transit IV / VE64 Motor+Transit-startování v zimě

Informace o modelu: Ford Transit IV / VE64


1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 14

2012-02-02 22:33:50

startovací sprej je trápení motoru, ale když není zbytí, tak ho použiješ, moc to zvyšuje startovací otáčky a protože motor není dostatečně mazán, tak se pěkně kurví

2012-02-03 00:13:44

Já jsem ten startovací éter používal minulou zimu u mého předchozího auta (Berlingo 1,9 D), to bylo v prosinci -18°C, normální startování bylo bez šance, s tím sprejem to blaflo hned, ale je to děsná pecka, asi to tomu motoru moc dobře nedělá. Ale nenechávejte ho v autě, zmrzne taky :)

2012-02-03 00:18:55

Tak jsem si zjišťoval ceny za repasi starteru, sám si netroufnu, a zjistil jsem, že jen za práci chtějí skoro dva tisíce + materiál. To se snad vyplatí koupit novej.

2012-02-03 11:00:58

Práce záleží co na tom budou dělat.Odkud jsi,tady u nás v Krouně je speciálka dílna a tam dělají dobře a celkem za rozum.Já jsem dával,už ani nevím kolik ale snažím se mít ke každýmu autu co máme doma náhradní starter a altík protože pokud se to posere někde na cestě tak je to levnější než následný odtah.Startery na 2,5ku se dělají v CZ myslím v Kroměříž,jestli se nepletu,někde tady je odkaz a cena byla myslím něco přes 2000,- Bacha akorát na netu bude asi spousta šikmookejch výrobků.Když jsem si kupoval na svýho do foroty tak novej original stál ranec,šikmookej jsem nechtěl tak jsem koupil jeté originály z vrakáče a nechal zrepasovat.

2012-02-03 17:53:40

no pani, smutne sa musim priznat ze transit umrel, nist pretocilo pol otacky a konecna, dnes v noci bolo -25 u nas, umrel aj felciia pick up firemny co mam, aj transit - transit som aj typoval, nedal som aditivum a hlavne dva tyzden stal bez chodenia, baterka mrzla vonku, niet sa co divit, od dnes pekne baterecka doma, na nabijacke,a pokial nepojdem auto raz za tyzden ju dam dobit, musim sa o to viac postarat,a firemacik poobede nakopol cez kable ten sa hreje uz v garazi firemnej a baterka tiez na nabijacke.. takze takto so mnou zima zatocila..

Mux
Miroslav
2012-02-03 19:06:50

Ahoj, To by mě zajímalo kde tady u nás v Kroměříži , Jo možná v PALu někdy dřív ale teď ne . Jestli myslíš repas tak tady asi ne . Nevím teda o tom.

2012-02-03 19:39:07

Ty ceny repasí budou asi hodně různé, mě napsali 1200,- za demontáž a montáž, asi 800,- za vyndání z auta, když s ním přijedu a budu si chtít počkat + materiál, ale neumím si představit, jaký materiál a za kolik můžou použít. Můžou to být uhlíky za 200,-, ale tomu nevěřím, určitě by toho bylo víc.

Navíc mi dneska zdechlo přídavné topení, takže konečná. Čerpadlo jede, ale nechytne to, takže asi nafta nebo žhavení, co já vím. Alespoň si konečně koupím ty zimní boty

2012-02-03 20:09:21

Bobor : nezoufej i mně dnes můj Transit umřel.A to je starý tři roky.Včera už to bylo nahraně -18 a dnes -24 a to byla jeho smrt

Teď už se baterka hřeje doma na nabíječce.

2012-02-03 20:41:14

Bobor Napsáno 2011-02-15 20:57:33 (353 dní)

Já jsem ze střední Moravy , a dělali mě to v Ratiboři, to je kousek od Vsetína, dělaj to tam už 30 let všechny možný startery a alternátory, jsou velmi ochotný , jeden den jsem to dovezl a když viděl naše prosebný oči tak řekl, at( jak se sakra píše t s háčkem?) druhý den dojedu, že to bude hotový. A BYLO!! Super ochota. Pán se jmenuje Kuláček tel. 732 387 743 a taky 571 442 413 . Tak se mějte přátelé.

To je kopie mojeho příspěvku . A stálo mě to 800 KČ . Starter jsem měl vyndaný protože mám rezervní . A tady je odkaz na diskuzi .http://www.fordclub.eu/ms...pic_id=30575#message32343

2012-02-03 21:29:35

Tak dnes ráno vstanu kouknu na historie na meteo stanici a v noci -24 , hmm . Vypiju kafe vlítnu do transita a nic , stačilo mi i malé auto ale chtěl sem po cestě vyvézt binec na zběrák . Sednu do punta a nic , natahnu nabýječku a čekám na kamaráda kterymu mondeo chytlo , dojel nastříkal mi jakejsi sprej do sání a nic se zas nekonalo ,natáhly jsme start kabel a to samy nic nenastartoval sem , odhodlal sem se k činu co sem kdysi vyděl , vzal sem kontox sprej zapalovač a kamaráda sem požádal aby zatočil , jak zatočil zapalil jsem zapalovač cca 10cm od kontoxu a sepl kontox sprej, ten autogen jsem namýřil do sání a auto chytlo hned i když už se motal motor jak žebrák z flaškou v krvi. JESTLI BUDETE V NOUZI MUŽU JEN DOPORUČIT ALE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ , NEBERU ŽÁDNOU ZODPOVĚDNOST .

2012-02-03 21:55:52

Tak já ráno taky vstal,otočím kohoutkem a nic.Zamrzlá voda někde po cestě z vrtu do baráku.Poprvé zamrzlo takhle hustě na holo

a asi jak mě to jde z čerpadla který je nad vrtem do země tak chybí sněhová peřina jako izolace a je to tam někde přimrzlý.

Za 20 let poprvé,tak jsem tam dal topný kabely a zaizoloval to a čekám kdy to povolí.Sakra kdyby raději zamrzlo nějaký auto než tohle.

caspr: kdysi jsem používal na start 2kg propanbutanová láhev + ohřívací hořák = povinná výbava Avie a PV3S na zimu.Horký vzduch dělal své.

2012-02-03 22:36:17

tak vám nevím kucí muj děděček šlape jako hodiny i když po ránu trošku stuhlý hodiny ale zatím pokažé chytl jen v rámci šetření baterek mu vždycky zlehka stříknu startsprey nažhavím a na drc snad to vydrží přeju pevné nervy

2012-02-04 10:58:55

ten start spray pokud není nezbytně nutný, je prasárna

2012-02-04 12:10:55

Zdar, tak jsem včera kontroloval žhavící svíčku (plamencovou) a zjistil že je po smrti. A ačkoli se tranďák v těhle mrazech nakonec rozblafe a kupodivu mu to ani nedá moc zabrat, přeci jenom budu klidnější když žhavení bude makat jak má. Napětí na kabelu je nafta taky teče, ale žhavička ani ťuk. Ta co tam je má vyraženo napětí 8V ačkoli tam teče 12. Na netu jsem našel dva druhy a to 8 i 12V. Tak by mě zajímalo zda nevíte jaká tam má origo bejt. Ta 8V asi bude žhavit víc, ale asi půjde dřív do kopru...

2012-02-04 12:24:10

No podle mě vzhledem k tomu, že u žhavící svíčky jde spíš o proud, tak to bude 8 nebo 12A. Pak samozřejmě bude lepší 12A

2012-02-04 12:31:24

Tady jsou:

http://rsautodily.cz/detail/havic-svka-beru/24596

http://nahradni-dil.cz/ka...80935-zhavici-svicka-beru

Každá má svou intenzitu proudu a napětí...

Asi vemu tu 12V je levnější a napětí odpovídá napětí v síti, proudu si veme kolik potřebuje. Přesto by mě zajímalo kolik tam má bejt origo. Taky se tu psalo, že tam pasuje svíčka z avie, ale tu se mi bohužel na netu nedaří nikde objevit a vlastně nic co se týká nd na avii, tak kdyby měl někdo bližší info sem s tim, dík.

2012-02-04 12:54:07

extremehany--tak to každopádně ale v mém případě schoří dřív než se dostane do motoru současně s naftou ja mam svíčku 8V a jde to přez odpor

2012-02-04 13:07:43

nějak nechápu proč je tam odpor a 8V svíčka, jak pudu se psem ven, tak se schválně mrknu, jaká tam je

2012-02-04 13:52:55

Startuju přes horkovodní topení, z okna dálkou zatopim a moc se mi to líbí. Jinak ty svíčky co sháníte se leckdes válejí. Jsou ze starých Avií. JYRYK

2012-02-04 15:19:57

Ty svíčky z avií mají údajně jiné stoupání závitu, takže se tam prý musí narvat přes závit, to já bych kvůli pár korunám neudělal.


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 14