Fórum - Téma


Motor+Transit-startování v zimě


Fórum Transit IV / VE64 Motor+Transit-startování v zimě

Informace o modelu: Ford Transit IV / VE64


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 14

2010-02-14 10:50:00

extremehany: Vono se to má totiž takto.Pokud koupíš celou komplet sadu na zabudování do auta tak tam

je klasická řídící jednotka analogová kterou připojíš běžnéma kabelama od Webasta tj jeden 2pinový konektor +a-a ovládání šestipinový konektor,takže pokud to je sada kabely jsou obsaženy,pokud koupíš samotný topení tak kabely se nechají udělat koupit je akorát potřeba ty dva konektory na topení ale problém je s konektorem na ovladač ten nový není možný sehnat..A pokud je to vymontovaný z bouraček z novějších aut tak to tam bylo zapojeno v ovládacím konektoru 6 pinovém pouze na 3piny.A to jsou ty jednotky přes CANBUS.A paradox je že co auto to jiná řídící jednotka v topení a některou spustíš a s některou nehneš.

Ta cena v Polsku je velmi dobrá.Poláci nevím jak to dělají jsou kouzelníci s cenama.

Jestli máš možnost tak poláka kontaktuj,kdyžtak to skusím já v češtině, pokud je plátce DPH tak by jsme se dostali na cca 11500,-což je bomba.A pokud by se těch topení vzalo víc tak by možná byla i nějaká množstevní

slevička.Osobně bych byl i opatrnej při nákupu samotného topení bez zástavbové sady protože co tam je za řídící jednotku není možné na první pohled poznat.Líší se jen číselným kódem a z toho lze potom rozluštit

jestli je to univerzál nebo určený pro nějakou tovární zástavbu s ovládáním přes CANBUS.Včera jsem to luštil na německých stránkách a poznatek z toho-to jsou stovky typů a stejně jsem nic nerozluštil akorát půl dne v háji.Návody k zapojení mám v PDF mám i original zapojení od Webasta v němčině do Transita.

To by bylo možná dobrý přes admina to dát do návodů.

2010-02-14 11:42:56

Hele já v Poslku se pohybuji 4 týdny v roce, dělám tam totiž instruktora na vodě, takže Polsky umím. Něco dám dohromady a napíšu mu. Akorát to DPH, jelikož obchoduji s EU, je řešeno jinak. Ty jim to zaplatíš s DPH, pak fakturu pošleš do Bruselu a oni ti zpět přes český finančák vrátí peníze zpět. Já osobně nejsem plátce DPH, takže bych to na sebe vzít nemoh, ale pokud jsi, tak bysme to nějak mohli zařídit. Pokud potřebuješ vyfotit nějaká štítek na tom topení, tak mu můžu taky napsat

2010-02-14 12:11:32

To máš nějaký špatný informace ohledně DPH.

Pokud nakupuješ jako plátce DPH v zemích unie tak ty musíš nechat v tomto případě polskému plátci

kopii svého osvědčení plátce DPH a on ti to prodá jakožto vývoz bez místní DPH.

Ale musí jít o zboží které vyvezeš a nespotřebuješ na místě.

Aby jsi si mohl odečíst místní DPH třebas když tam děláš tak se musíš zaregistrovat respektive založit

pobočku firmy v tom státě.Potom z všeho co tam nakoupíš,ubytování ,material,pohonné hmoty,ze včeho můžeš odečíst DPH.Nikdy si nemůžeš odečíst jakožto český plátce DPH v daňovém přiznání v české republice -DPH z jiného státu.

2010-02-14 13:25:54

OK, díky za upřesnění.

2010-02-14 19:02:57

Jinak chlapi, kdybyste chtěli, mám adresu v polsku. Tzn. že byste si mohli objednat něco na ni a já bych to přivez do čech a přeposlal už k vám.

2010-02-14 19:11:16

to prodriver: díky, to je velmi dobrá nabídka

2010-03-09 00:32:32

pro Milan 1, Magneton spolupracuje boužel jen s velkoodběrateli. Ale já jsem našel internetový obchod, kde mi sehnali starter i alternator na NIVU i když ho v nabídce neměli. Je to: http://evv.cz/zbozi.php?co=detail&kod=9142860

2010-04-11 12:15:04

juj) všechny zdravím, úplně náhodou jsem našla tyhle stránky, tak jsem se zaregistrovala.. mám trandáka 94rok, přes léto super startoval a v zimě problémy a nic jiného než problémy( ted mě dokonce odtáhli, když čistili ulice, debilové, měla jsem za oknem lístek, že mám problémy se startovánim- nezájem( ted mi prdous trčí před bránou odtahoviště a já si moc nevím rady, jak ho dát do chodu.. párkrát se mi ho podařilo nastartovat propojenim obou baterek, někdy taky přes kabely.. pak taky když byla baterka v nabíječce v teple, ted už ani to( chjo( po pročtení diskuze jdu zkusit vyčistit svíčky a pak už fakt nevim( končí mě technická, ale ještě se ho nechci vzdát, tak nevim, co dělat( co myslíte?

díky)

2010-04-11 12:39:42

tranzit má přímý vstřik takže je poměrně náchylný na stav motoru- kompresi, ve tvém případě by se to dalo obejít patrně tak že se žhavení zapojí napřímo třeba tlačítkem a ráno si nažhavíš dle potřeby a ne tak jak tranziti žhaví seriově- od mínus 10st. Jinak obecně každý diesel nutně potřebuje perfektní baterku ne nějakou polomrtvolku, některé vozy měly dokonce seriově 2 autobaterie, jako třeba můj

2010-04-11 14:42:05

Alena: předehřev motoru jak zde již bylo psáno.

Nejjednodušší a nejlevnější pokud máš možnost 220v tělísko.

Pokud není možnost 220V nezávislé horkovodní Webasto,Ebespacher.

Ohřeješ vodu a natočíš vždy v pohodě.

2010-04-11 14:56:26

já mam na motoru najeto poctivých 795tisíc a pokud mi to žhaví tak chytá i v mrazech bez předehřevu

2010-04-11 19:59:29

moc díky) dneska jsme se byli na trandáka kouknout, jestli ho ještě někdo nečmajs) v pohodě) zkoušeli jsme nejdřív žhavení, baterka žije, ale asi to nestačí, aby motor naskočil.. startér se točí, už to vypadalo nadějně a pak už jen cvak a nic( s tou vodou dobrej nápad, ale už mám dojem, že je venku docela teplo, tak se mi zdá, že je to fakt tou baterkou.. jojo má dvě. mám ho rok a baterky nevim, jak dlouho tam jsou, ale typovala bych, že je majitel asi před prodejem nevyměnoval)) taky ta levá (z čelního pohledu) ta startovací je nějáká varta asi né moc dobrá( takže zřejmě budu muset zainvestovat do nové.. ale do jaké?.. fakt dík moc za rady)

2010-04-11 20:22:55

Nejdřív bych je pořádně nabil.Pokud startovací baterie zůstane nenabítá tak začne sulface a jde do kopru.

U běžných baterií již napětí pod 11,5V je kritické.Nic horšího pro baterii nemůžeš udělat než že startuješ

dokud to baterka utočí a pak ji necháš vybitou v autě.

2011-10-29 21:25:32

některé vozy měly dokonce seriově 2 autobaterie, jako třeba můj

Tak to máš asi jednoho z kosmickejch transitů s palubním napětím 24V

2011-10-29 22:21:42

Ale prd to byla vývozní série pro skandinávii v sériové výrobě se dvěma baterkama. Ne že jsou zapojeny sériově. Nermálně to má 12V, akorát že dvojnásobnej startovací proud.

2011-10-30 11:20:33

no normální transity ty baterie mají paralelně, jako třeba můj, pak je napětí 12v ale 2 násobný proud jak správně píšeš, jestly je má zapojený seriově tak má logicky palubní napětí 24v, spíš to tedy špatně napsal.

Jinak já jsem transita kupoval v roce 94 ve fordu FOPO a mám taky dvě baterie, a druhej trandak co mame ma jen 1 a nejakej jinej starter.

2011-10-30 12:06:20

sakra přečti si to, on myslí že ty baterky jsou tam ze série zapojeny dvě a ne že sou zapojeny v sérii.

2011-11-01 17:56:53

Zdravim,mam transita 2,5 Td r.v.97. A zjistil jsem, že mi zrejme nefunguje žhavení ani pri propojení můstku. Kontrolka nesvítí, žhavící svíčka je v poradku, kabelaz zřejme taky. Může být chyba v ridici jednotce? Nevite kde muze být problém?

2011-11-01 18:46:55

Ahoj, přečti si všechny články, již jsme to tu řešili a nejdeš tam i mnou udělaný návod, jak to v případě problémů předělat na manuál. Problém bych ale přesto zprvopočátku hledal v pojistkách.

2011-11-02 13:36:51

Celé forum jsem jíž přečetl, ale odpoved nenasel . Pojistky jsem kontroloval zdaji vsechny v porádky, ale nevím jestli nejsou jeste nikde jinde než pod pristrojovou deskou a vedle baterie. Nevíš kde je umistene relatkou pro zapnutí žhavení? Předělávaní na tvrdo se mi moc nechce, jelikož nejsem elektrikar a nerad bych si udelal neco s elektrikou. Díky za rady.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 14