Fórum - Téma


Motor+Transit-startování v zimě


Fórum Transit IV / VE64 Motor+Transit-startování v zimě

Informace o modelu: Ford Transit IV / VE64


1  2  3  4  5 ......... 14

2009-11-23 16:50:16

S prací u Forda 2500,- já si nechal dělat to samé u známého a chtěl 1500,- Od zcela prázdné stačilo 50km a aku byla plná a to jsem se bál,že ho nenatočím.Prostě dobíjí úplně normálně

2009-12-03 14:28:08

tady jsem našel tu spiralu, kdyby měl někdo zájem http://www.aukro.cz/item8...a_do_transita_diezel.html

2009-12-03 19:04:22

Vypadá stejně, jen nevím co kvalita, kdo to vyrábí... Já mám vyhřívání od Švédské (nejspíš) firmy DEFA a i to připojení na 220 V je kvalitnější, samostatný extra izolovaný kabel s malou zástrčkou do nárazníku. Tady jsou stránky : http://cor.defa.com/ .Tady si vyberete dle typu auta : http://www.defa.com/heati...hp3?lang=3&ndid=&aid=&tid=# . A tady jsem to sehnal přes firmu Molpir http://www.molpir.com/cz/


... to z toho Aukra, nevim, nevim, vypadá to na poláky, aby auto neschořelo...

2009-12-04 09:48:35

Ahoj,

myslíš, že bys to mohl nafotit a trochu popsat, abych nevymyšlel nějaký perpetum mobile? Prosím

2009-12-04 17:56:04

Tady je několik fotek z mého auta... Fotku samotné nezamontované spirálky nemám, na fotce je po montáži do protimrazové zátky na levé straně bloku motoru. A ještě poznámka: to co je nafoceno je tranzit 99, na nový model 00 a výše se to montuje do hadice k chladiči (taky mohu nafotit) a je to hliníkový kus, který se do ní vloží. Ale to si můžete najít na výše uvedených stránkách. Myslím, že mají vyhřívání na víceméně všechny vozy.

2009-12-04 20:59:59

Ahoj,

tuhle vychytávku sis dělal sám?

Mám doma topení do myčky a dříve jsem ho chtěl implantovat do formana jako ohřev chladící kapaliny. Jen jsem neměl vymyšleno jak honit do motoru ohřátou vodu. kdybych tam dal i el.čepadlo, stejně by se mi neotevřel termostat......a v okruhu pro topení bych ohříval jen hlavu. taky jsem uvažoval do bloku motoru navrtat otvor a tát tam topnivi z bojleru nebo rychl.konvice..... Jen mě napadá jestli by to fridex nerozežral..... každopádně forman je nenávratně pryč.

Ikdyž vidina teplých startů=menšího opotřebení motoru, je velmi lákavá

2009-12-05 10:53:30

Namontoval mi to kluk u kterého servisuju, ale není to nic dělaného na koleně. Do experimentů bych nešel...

2009-12-26 18:29:55

Zdar všichni,

mám Transita 2,5D r.91 je tam měněný motor r.89 jenže okolo O°C špatně startuje - ale jede dost dobře zátah od spoda když jsem ho přišláp tak jel 130km/h víc jsem to nnezkoušel ale spotřeba 1Ol/100km

motor předtím startoval i v -18°C hned na otočení, spotřeba krásná 7l/100km ale nejel víc jak 90 pak zaklepal

Nefunguje tam to žhavení do sání - nemáte nějaké schéma zapojení žhavení

A nevíte jaké to má mít tlaky

2009-12-27 13:01:54

takovou zavadu jsem mel i ja.Pri teplote nad nulou mi startovalo normalne.Pod nulou,ne a ne .Koupil jsem novou baterku,a pri -5 neslo zas nastartovat.Nechal jsem starter prozkoumat v Polsku,a tam mi zjistili,ze je vadny od nova(drhne)Koupil jsem novy(v Polsku -2000,-,tady 8500,-)a uz rok nemam problemy.Pri -15-ti,pres noc,jsem sice mel male problemy,ale pri -8-mi,po dvou dnech stani,nakop jsem ho napoprve.Radim,mrknout se vazne na starter.


Na tlaky se nemusis divat,ale jak jsem psal predtim,starter,mrkni se na uhliky.Demontaz neni tak hrozna.Pozor!Odpoj pro jistotu baterku.


Zhaveni az do roku 2000 neni nainstalovano,i kdyz tam mas kontrolku.

2010-01-20 23:52:56

To mi chceš říct, že když mám transita 97, tak přesto, že mi v zimě se rosvítí kontrolka žhavení, tak to nežhaví ?? To mi připadá jako blbost, aby mi nafťák tak krásně chytal v zimě bez žhavení. Pokud je to tak tak je to super.

2010-01-21 19:23:17

Tělísko výborná věc ale je potřeba 220V dneska se již vyplatí sehnat nezávislé topeníčko Webasto a je to par excelents.Nastavíš si večer hodiny v kolik to má ráno začít topit a perfekto.

Tady je nejlevnější nové:http://www.autosip.cz/aut.../5/1-WEBASTO-Thermo-Top-E

A nebo sehnat staší do 10tisíc se to nechá sehnat ze zánovních aut.

Akorát bacha na označení topení ---Z----značí příhřev nebrat.

2010-01-22 18:47:44

Ahoj vypadá to dobře, jakou to má asi spotřebu to topení. Dejme tomu že píší že půl hodinky stačí, tak kolik si to veme ? A ještě kolik stojí to tvoje vyhřívání co máš v transitu ?

2010-01-22 21:07:20

Takže topení vodní mám Webasto Thermo Top E 4,2KW,stálo komplet s vodním čerpadlem

palivovým čerpadlem kabeláží a hodinama 18500,-bez daně což je na nové se vším všudy dobrá cena.

No a za pár dní po koupi tohodle nového jsem potkal bouranýho terénního bavoráka s topením a pán to rozprodával na díly a byl tam přihřívač-značí se písmenem-Z-ale nebyl to přihřívač bylo to komplet Webasto Thermo Top C 5kW a bylo zapojené jen na teplotní čidlo jako přihřívač,pro ty co neznají tak přihřívač pracuje pouze při nastartovaném motoru takže nelze předehřívat,bylo za 5000,-ale samotný bez příslušenství r.v.2006 takže jsem ho vzal a použil místo té slabší 4,2kW.Spotřeba těžko říci,výrobce píše do 0,5l na předehřátí.

Do Jeepa jsem kupoval vodní benzínový Eberspacher Hydronic B5W SC s dálkovým startem z vrakáče to bylo

za 9000,- r.v 2003.A horkovzdušný mám Ebespacher Airtronic D2 2kW to jsem bral nový to byla dost darda

cca 25000,- a spotřeba ???výrobce říká cca 2litříky za noc.

No a teť jsem si pořídil 2ks horkovzdušných Webasto AT 3500ST z vrakáčů protože tyhle 3,5KW už jsou v

nekřesťanské cenové třídě a jelikož to pochází z W T5 tak je to takřka nové akorát to má jeden podstatný

mínus protože ovládání tohodle bazmeku je přes datové káble a komunikuje to pouze s počítačem W T5

takže nejlepší ale nejdražší řešení je výměna řídící desky no uvidíme. A záměry s ním 1ks půjde do Transita

ale pod podlahu a udělá se rozvod vzduchu pěkně dopředu i dozadu.A na zimu bude vybavíno.

A to původní 2kW nechám asi jako zálohu.

A pak tady mám sehnané ještě jedno topeníčko vodní z W T5 taky z bouračky Webasto Thermo Top C 5kw a to příjde do mé vykopávky Fiat Ducato 4x4 original Steyr Puch r.v.91 boží to auto jediná elektronika v tom je

přerušovač blinkrů.U toho mám udělaný předehřev na 220V protože tomuhle motorku se pod -10 nějak

do výrobního procesu nechce.Tohle topení z T5 mohu ke koupi ostatním jen doporučit protože to na vrakáči

vyšroubujete pěkně s držákem,výfukem,hadicema,vodní pumpou,naftovou pumpou a zůstávají tam i kousky kabelů s konektorama prostě pěkně komplet.Takže stačí dokoupit hodiny a máme vše k montáži.Vono si je třeba uvědomit,že když někde koupíme samotný topení takže jsou potřeba ještě další věci který jsou dost drahý-káble cca3000,-vodní pumpa 2500,. naftová pumpa 2500,výfuk 800,- sání ovladač-hodinyy do kabiny 1500,- takže raději koupit vše na ráz.

2010-01-25 14:20:12

Tak loni super bez problémů a letos mě teda Fordik pěkně trápí. Do -6 neni problém. Když je přes noc kolem -10 - -16, tak ho nenatočim. Musim přes kabely a je to takový divný mordování. Budu muset sehant někde startér, předělám vysokoproudovou kabeláž a asi novou baterku ať mam jistotu. Nezdá se mi, že by byl bez tlaků motor. Loni super a letos tohle? Nevim. Jen jak tu něldo mluvil o tom startéru z Polska, kde se dá koupit? Ono v tom Polsku něco najít.....

Děkuji za odpověď.

2010-01-25 21:13:46

Tady mám jeden krámek v PL uložený v compu.

http://www.ford-esklep.pl/index.php?cat_id=54


Ty tělíska 220V dělá Elektropraga Hlinsko a jsou ke koupi či byli určený pro Avia Liaz Zetor.

Takže tam kde vedou ND na tyto auta tam budou ke koupi ale osobně bych se příště možná přiklonik k

silnějšímu vice W.

2010-01-26 20:38:13

Prosim nechce se mi študovat ted , jak je to prosim napajené 220 nebo autobaterii? ja to vyresil ted pred tydnem že jsem sundal z Forda Trandaka rv 94 6 mist plus valniček půlachtu a vede se tudiš do garaže ktera je mirne vytapěna a bez problemu každy rano , naštval sem se protože mi odšla baterie furt rano si rikat nastartuju ? )))nechapu to topeni .) to frčí na baterii z auta nebo na nejaky jiny zdroj diky myslim tim nezavisle topeni) AA prosim vedely by jste nekdo poradit jakou bateri tam koupit ? ted jezdim na 44Ah a v poho asi nechci uz gelovou nekde jsem vyčet že musi byt spešl nabiječka a ja ji mel a vydržela 1,5 roku a nevim kde mam zaruřak snad ho najdu no )) ,a, obyč nabiječku a nechce se mi pořizovat jiná

2010-01-26 21:56:33

Nezávislé topení ať již vodní předehřev motoru nebo teplovzdušné do kabiny samozřejmě na autobaterii.

A tělíska 220V potřebuješ proud 220V takové nejlevnější a nejlepší pro toho kdo parkuje doma a má možnost to napíchnout do zásuvky.

2010-01-27 19:18:11

To znamena že se auto samo nastartuje a tudiž to jako dobíjí? bych se bal že mi to vyštaví baterii .

2010-01-27 19:54:56

to lafej: dálkový start vozidla, je další doplňkovou funkcí , jinak se musíš spolehnout na stav akumulátoru..

2010-01-29 17:18:37

Ja myslel ted tu autobaterii na Ford Tranzit 2,5D r.v. 94


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 14